Contract invullen, beetje ouwehoeren, filmpje kijken over schades opnemen en een stukje rijden. Bij elkaar zo'n anderhalf uur.quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:16 schreef JohannesBavariaII het volgende:
Deze week sollicitatiegesprek bij AutoReset in Amsterdam. Iemand een idee wat ik daar kan verwachten, en hoe lang dit ongeveer duurt?
Even zwaaien.quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:16 schreef JohannesBavariaII het volgende:
Deze week sollicitatiegesprek bij AutoReset in Amsterdam. Iemand een idee wat ik daar kan verwachten, en hoe lang dit ongeveer duurt?
Van tevoren heet het Sollicitatie, maar daar op de werkvloer heet het Inschrijvingsrondequote:Op dinsdag 16 april 2013 15:16 schreef JohannesBavariaII het volgende:
Bedankt!quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:24 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Loon wordt per maand betaald. Dus 1 maart tot 1 april komt +/- 16e april. 1 april tot 1 mei komt +/- 16 mei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |