In een 508? Ik heb altijd het idee dat dat ding bij 120kmh al zweeft...quote:Op zondag 28 april 2013 21:32 schreef S-RS het volgende:
Zo, weer 750km weggetikt. En heel veel lekker gestuurd en 200+ gereden. Het was weer lekker druk bij de ring met allemaal kwijl spul![]()
Wat is die A31 toch lekker. Hele halen 220 kunnen rijden met als top 224 op de GPS. En hij liep nog wat door, maar ik moest in de ankers voor een prutsert
Gaat prima hoor, ook met 200+ in flauwe bochtjes met dwarsrichels gaat het prima. Maar wij hebben achter andere veren dan normaal, behoorlijk hard. Dat maakt een aardig verschil vergeleken origineelquote:Op zondag 28 april 2013 23:25 schreef Panthera. het volgende:
[..]
In een 508? Ik heb altijd het idee dat dat ding bij 120kmh al zweeft...
Gewoon patat vreten in De Halte tochquote:Op maandag 29 april 2013 10:13 schreef Fiorano het volgende:
Jeeeeh op Meerkerk de bus op 3 minuten na gemist...
Die is nog dichtquote:Op maandag 29 april 2013 10:15 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Gewoon patat vreten in De Halte toch
Was een optie geweest ja... Nouja busje is er, op naar utrecht voor ritnr 2quote:
Ja een Turbo ook echt ipv een "laffe" diesel of hybridquote:Op maandag 29 april 2013 10:33 schreef Viezze het volgende:
Panamera Turbo op FacebookDat zijn de betere ritten
Ach ik zou al blij zijn met een aygo de laatste weken bij ARquote:Op maandag 29 april 2013 11:32 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Ja een Turbo ook echt ipv een "laffe" diesel of hybrid
Ah jaloers!quote:Op zondag 28 april 2013 21:32 schreef S-RS het volgende:
Zo, weer 750km weggetikt. En heel veel lekker gestuurd en 200+ gereden. Het was weer lekker druk bij de ring met allemaal kwijl spul![]()
Wat is die A31 toch lekker. Hele halen 220 kunnen rijden met als top 224 op de GPS. En hij liep nog wat door, maar ik moest in de ankers voor een prutsert
Geen Megane huren man, veredelde diesels, klinkt helemaal nergens naar. Gewoon een swiftje huren of een polo ofzo. rent4ring.de was het ofzo. Kijk maar eens, is misschien veel geld, maar relatief goedkoop.quote:Op maandag 29 april 2013 12:33 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Ah jaloers!
Zit zelf ook al tijd te kijken om Megane RS ofzo te huren daar, maar dat is echt prijzig zeg!
Relatief goedkoopquote:Op maandag 29 april 2013 12:58 schreef S-RS het volgende:
[..]
Geen Megane huren man, veredelde diesels, klinkt helemaal nergens naar. Gewoon een swiftje huren of een polo ofzo. rent4ring.de was het ofzo. Kijk maar eens, is misschien veel geld, maar relatief goedkoop.
Heb nog een rondje meegereden, maar het ik echt een toffe baan hoor!
Relatief goedkoop inderdaad. Enig idee hoe die auto's worden belast als je een middagje flink gaat jagen? De banden, remmen, de benzine en weet ik veel wat allemaal vliegt er sneller doorheen dan het geproduceerd kan wordrenquote:Op maandag 29 april 2013 13:14 schreef Viezze het volgende:
[..]
Relatief goedkoopJezus wat een prijzen.
Wil zelf graag een keer naar de ring, maar zal uit kostenoverwegingen nog wel even duren want zelf een rondje rijden hoort er dan eigenlijk ook wel bij.
Gast die Megane RS doet nordschleife in 8 minuten ofzo, echt te bizar.quote:Op maandag 29 april 2013 12:58 schreef S-RS het volgende:
[..]
Geen Megane huren man, veredelde diesels, klinkt helemaal nergens naar. Gewoon een swiftje huren of een polo ofzo. rent4ring.de was het ofzo. Kijk maar eens, is misschien veel geld, maar relatief goedkoop.
Heb nog een rondje meegereden, maar het ik echt een toffe baan hoor!
Dat is ook een van de redenen dat ik nu nog niet op de ring zou willen rijden; eerst nog wat meer ervaring op doen. Daarnaast heb je het grotendeels zelf in de hand of je in de vangrail eindigt of niet.quote:Op maandag 29 april 2013 13:53 schreef S-RS het volgende:
[..]
Relatief goedkoop inderdaad. Enig idee hoe die auto's worden belast als je een middagje flink gaat jagen? De banden, remmen, de benzine en weet ik veel wat allemaal vliegt er sneller doorheen dan het geproduceerd kan wordrenCircuit rijden is gewoon ongelovelijk duur, dus dan is zo'n swiftje relatief goedkoop. En verdomde snel
Zelf een rondje rijden tja, voor je het weet lig in je in de vangrail. En als je hoort wat een stukje vangrail kost blijf ik daar liever achter staan
Niet te zuinig inderdaad...quote:Op maandag 29 april 2013 13:53 schreef S-RS het volgende:
[..]
Zelf een rondje rijden tja, voor je het weet lig in je in de vangrail. En als je hoort wat een stukje vangrail kost blijf ik daar liever achter staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |