PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762
Ps3 toernooi:quote:Er zijn 8 combinaties van 4 landen gemaakt. Als een user een bepaalde combinatie krijgt toegewezen, dan mag hij alleen spelers uit deze 4 landen gebruiken. Ook moet elk land minimaal 1 vertegenwoordiger in het team hebben. Bij de loting worden de namen van alle deelnemers ingevoerd in een list randomizer en zo krijg je je nummertje toegewezen. Als jij op nummer 1 terechtkomt, dan moet jij een team maken met spelers uit de landen van combinatie 1. Alle combinaties hieronder in de spoiler.
Er zijn 2 poules van 4 users die dan een hele competitie tegen elkaar spelen(dat is 2 keer tegen iedere user). De nummers 1 en 2 van deze poules gaan door naar de kruisfinales, dus nummer 1 van poule 1 tegen de nummer 2 van poule 2. Zo speelt dus de nummer 2 van poule 1 tegen de nummer 1 van poule 2.
lijstje met alle deelnemers:
TBakkert
Rolls-Reus
Dion_v_k
Djeetje
El-blanchito
Reemi
V0lt026
x1N2ition
Spoiler met alle combinaties:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poule 1:
V0lt026
Reemi
Rolls-Reus
TBakkert
Poule 2:
x1N2ition
Dion_v_k
el-blanchito
Djeetje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 april 2013 18:42 schreef Rijst het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
quote:Op maandag 15 april 2013 18:43 schreef BDIL het volgende:
GoTIdd hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
quote:Op maandag 15 april 2013 18:40 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Leg eens uit hoe je die fout triggert dan? Bij mij gaat alles goed.
Op edit squad drukken en dan een speler verwijderen en een nieuwe op die plek zetten.quote:Op maandag 15 april 2013 18:40 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Leg eens uit hoe je die fout triggert dan? Bij mij gaat alles goed.
Over een week of 3 denk ik.quote:Op maandag 15 april 2013 18:44 schreef rolls-reus het volgende:
Iemand die weet wanneer het tots uitkomt?
Ik zie het. 'k Ga het fixen.quote:Op maandag 15 april 2013 18:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
[..]
Op edit squad drukken en dan een speler verwijderen en een nieuwe op die plek zetten.
2 days before the day after tommowquote:Op maandag 15 april 2013 18:44 schreef rolls-reus het volgende:
Iemand die weet wanneer het tots uitkomt?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
Hij scoort wel 26 keer in 26 wedstrijden (ofzo) En hij zegt in zijn nieuwe video ook dat hij goals van de tegenstander niet laat zien dus je komt niet op YTquote:Op maandag 15 april 2013 18:31 schreef Lindgren. het volgende:
Hij doet trouwens net of die Jamie Reid (41 rated ST) alsnog heel goed is, maar hij had er een gouden attribute kaartje op.
Ik heb die Jamie Reid toevallig in m'n club (4-3-3), jammer dat ik niet oplette, anders had ik die bij het begin van de serie goed kunnen verkopen..quote:Op maandag 15 april 2013 18:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij scoort wel 26 keer in 26 wedstrijden (ofzo) En hij zegt in zijn nieuwe video ook dat hij goals van de tegenstander niet laat zien dus je komt niet op YT
HE SSSSSSSSSSSSPOILERquote:Op maandag 15 april 2013 18:49 schreef Toefjes het volgende:
Ik ga cheat on me niet meer kijken nu de lesbiennes er uit zijn
in het brons toernoooi jaquote:Op maandag 15 april 2013 18:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij scoort wel 26 keer in 26 wedstrijden (ofzo) En hij zegt in zijn nieuwe video ook dat hij goals van de tegenstander niet laat zien dus je komt niet op YT
Ik zette hem vandaag op de bank maar ik heb hem niet in laten vallen. Ik weet niet hoeveel hij waard was aan het begin van de serie.quote:Op maandag 15 april 2013 18:49 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb die Jamie Reid toevallig in m'n club (4-3-3), jammer dat ik niet oplette, anders had ik die bij het begin van de serie goed kunnen verkopen..
Ga GoT kijken. ^^quote:Op maandag 15 april 2013 18:49 schreef Toefjes het volgende:
Ik twijfel. Ik wil dat ene achterlijke wijf eruit zien gaanquote:Op maandag 15 april 2013 18:49 schreef Toefjes het volgende:
Scoor jij maar eens zo vaak met een 41-rated ST en kom dan terug.quote:Op maandag 15 april 2013 18:50 schreef Thorb het volgende:
[..]
HE SSSSSSSSSSSSPOILER
[..]
in het brons toernoooi ja
Ik ook niet, maar de FUT-community kennende, zal ie wel in het eerste uur makkelijk voor 10k zijn gegaanquote:Op maandag 15 april 2013 18:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zette hem vandaag op de bank maar ik heb hem niet in laten vallen. Ik weet niet hoeveel hij waard was aan het begin van de serie.
Haha zijn er echt mensen die het kijken? De vriend van een vriendin van me monteert dat programma. Schijnt dat ze er echt nog veel dingen uithalen omdat die gewoon echt niet kunnen, zelfs niet op Nederlandse televisie.quote:Op maandag 15 april 2013 18:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik twijfel. Ik wil dat ene achterlijke wijf eruit zien gaan
quote:Op maandag 15 april 2013 18:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Scoor jij maar eens zo vaak met een 41-rated ST en kom dan terug.
Ok bewijs het maar gr grquote:Op maandag 15 april 2013 18:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]![]()
Heb je dat team eromheen gezien? Ik red dat ook wel.
En ik verbaas me al dat je je zo verlaagt op de nationale televisie, in sommige gevallen. Kun je nagaanquote:Op maandag 15 april 2013 18:52 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha zijn er echt mensen die het kijken? De vriend van een vriendin van me monteert dat programma. Schijnt dat ze er echt nog veel dingen uithalen omdat die gewoon echt niet kunnen, zelfs niet op Nederlandse televisie.
Verveel jij je ofzoquote:Op maandag 15 april 2013 18:57 schreef Kamikazie het volgende:
Ik vind mensen die met bronze teams spelen erg sneu maar ik vind het echter ook knap. Dat je jezelf een brevet van onvermogen durft te geven en dus toegeeft dat je niet met de 'big boys' mee kan op het hoogste en moeilijkste niveau van gold.
Het wordt echter vervelend wanneer mensen die met bronze teams spelen denken echt iets gepresteerd te hebben als ze winnen of goede stats halen. Doe dat dus niet !
TR gemacht, sorry geen zin in dit kut getrollquote:Op maandag 15 april 2013 18:57 schreef Kamikazie het volgende:
Ik vind mensen die met bronze teams spelen erg sneu maar ik vind het echter ook knap. Dat je jezelf een brevet van onvermogen durft te geven en dus toegeeft dat je niet met de 'big boys' mee kan op het hoogste en moeilijkste niveau van gold.
Het wordt echter vervelend wanneer mensen die met bronze teams spelen denken echt iets gepresteerd te hebben als ze winnen of goede stats halen. Doe dat dus niet !
quote:Op maandag 15 april 2013 18:57 schreef Kamikazie het volgende:
DS die niet haptquote:Op maandag 15 april 2013 18:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
TR gemacht, sorry geen zin in dit kut getroll
Wanneer krijgen we een foto van je kamer te zien ?quote:Op maandag 15 april 2013 18:58 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja
Ik ga zo boodschappen doen met een huisgenoot, maar hij is nog niet thuis van college.
fixedquote:Op maandag 15 april 2013 18:57 schreef Kamikazie het volgende:
Ik vind mensen die met bronze teams spelen erg sneu maar ik vind het echter ook knap. Dat je jezelf een brevet van onvermogen durft te geven en dus toegeeft dat je niet met de 'bigsweat boys' mee kan op het hoogste en moeilijkste sweaty niveau van gold.
quote:
quote:Op maandag 15 april 2013 18:58 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wanneer krijgen we een foto van je kamer te zien ?
Het is geen inhoudelijke reactie. Geen volledige hapquote:Op maandag 15 april 2013 18:58 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Reageren = Happen
Dat weet jij ook wel.
quote:Op maandag 15 april 2013 18:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
TR gemacht, sorry geen zin in dit kut getroll
Ik loop met Trundle op CF ongeveer 1 op 1 na 50 wedstrijden, lijkt me minstens zo knap. En ik speel niet sweaty zoals hij. De meeste goals die hij maakt legt hij gewoon voor doel af op Reid. Knap ja.quote:
Een hoekje dan.quote:Op maandag 15 april 2013 18:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het is geen inhoudelijke reactie. Geen volledige hap
En ik scoorde vorig jaar met Jung Sung Min 7 goals uit 7 wedstrijden. Ik heb wel echt een TR gemacht met als reden 'getroll gr gr'quote:Op maandag 15 april 2013 19:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
Ik loop met Trundle op CF ongeveer 1 op 1 na 50 wedstrijden, lijkt me minstens zo knap. En ik speel niet sweaty zoals hij.
/care en /care².quote:Op maandag 15 april 2013 19:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En ik scoorde vorig jaar met Jung Sung Min 7 goals uit 7 wedstrijden. Ik heb wel echt een TR gemacht met als reden 'getroll gr gr'
Geen '.' dus een troll.quote:Op maandag 15 april 2013 19:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En ik scoorde vorig jaar met Jung Sung Min 7 goals uit 7 wedstrijden. Ik heb wel echt een TR gemacht met als reden 'getroll gr gr'
Ik vind dat sweaty zo'n onzin. Als je gewoon verdedigt kan de tegenstander nauwelijks sweaty scoren. Als je en sweaty goal tegen krijgt is het dus je eigen schuld. Don't shoot the messenger...quote:
Oh ik scoor ook wel eens sweaty, daar is niks mis mee, soms is dat gewoon de beste optie. Maar die sweat-teams die je vaak tegenkomtquote:Op maandag 15 april 2013 19:02 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik vind dat sweaty zo'n onzin. Als je gewoon verdedigt kan de tegenstander nauwelijks sweaty scoren. Als je en sweaty goal tegen krijgt is het dus je eigen schuld. Don't shoot the messenger...
OOOH SNNAPAPPPPquote:Op maandag 15 april 2013 19:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zorg jij eerst maar dat je op YT komt
quote:Op maandag 15 april 2013 18:57 schreef Kamikazie het volgende:
Zorg jij maar dat je meer viewers krijgt dan ik.quote:Op maandag 15 april 2013 19:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 april 2013 19:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Clubs?quote:Op maandag 15 april 2013 19:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zorg jij maar dat je meer viewers krijgt dan ik.
Is goed, ik refresh wel 100.000x wat jij ook hebt gedaan bij je eigen videoquote:Op maandag 15 april 2013 19:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zorg jij maar dat je meer viewers krijgt dan ik.
Je bent op dreef zeg. Niet te houden.quote:Op maandag 15 april 2013 19:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Jullie zijn allemaal jaloers omdat ik met bronzes om kan gaan en de meeste anderen niet.
[..]
Is goed, ik refresh wel 100.000x wat jij ook hebt gedaan bij je eigen video
Ik heb laatst nog een paar potjes meegedaan. Omin en Poker zijn weer actiefquote:
Gemenerdquote:
Ben even gestopt met tradenquote:Op maandag 15 april 2013 19:07 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Gemenerd
Mijn record is niet slecht.
Nog wat deals opgepikt ?
jjaaaaaquote:Op maandag 15 april 2013 19:07 schreef Thorb het volgende:
GG Rijst, ik post zo ff die stats
Nog een potje?
Ja je kan niet alle CB's gebruiken, je hebt wel wat pace nodig achterin. Ik heb dit jaar veel minder potjes gespeeld dan bij vorige versies maar ik kom die teams helemaal niet vaak tegen. Maar misschien oordeel ik anders over dan soort teams.quote:Op maandag 15 april 2013 19:03 schreef DuTank het volgende:
[..]
Oh ik scoor ook wel eens sweaty, daar is niks mis mee, soms is dat gewoon de beste optie. Maar die sweat-teams die je vaak tegenkomtUltra-defensive en counter met walcott-types.
ik voel me buitengeslotenquote:Op maandag 15 april 2013 19:07 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Daarom spelen we vanavond gewoon lekker PURE!!!!
quote:
Jij hebt dan ook alleen alle Final Fantasy's, Dragon Ball Z en Fifa's.... Daar kunnen wij weinig aan doen.quote:
hahahah JBGS.quote:Op maandag 15 april 2013 19:09 schreef Thorb het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En na deze goal wist ik dat ik niet mocht winnen!
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/155562813
Game of Thrones. Slechte serie met een hete Carice die af en toe een zwart spook uit haar bips kachelt.quote:
Goed weet nu de meeste uit mijn hoofd.quote:Op maandag 15 april 2013 19:07 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ben even gestopt met traden![]()
Hoe gaat het met de lijst?
Je mag hier gewoon kut zeggen hoor.quote:Op maandag 15 april 2013 19:10 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Game of Thrones. Slechte serie met een hete Carice die af en toe een zwart spook uit haar bips kachelt.
Oh, oké.quote:Op maandag 15 april 2013 19:11 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Je mag hier gewoon kut zeggen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |