quote:Op maandag 15 april 2013 18:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
I AM SICK OF YOUR ATTITUDE
Mijn oma is wel degelijk opgevoedquote:Op maandag 15 april 2013 18:32 schreef JRRY het volgende:
ik heb mijn oma voor het eerst het woord mongool horen zeggen toen ze Gangnam Style zag.
`duhquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 april 2013 18:36 schreef JRRY het volgende:
Ik word hier gewoon keihard voor gek gehouden haha lolwat dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tax wil tetten :)!
quote:Op maandag 15 april 2013 18:38 schreef wietparkiet het volgende:
Die man heeft het wel geflikt met zijn 1 miljard views. dus zal die wel degelijk goed zijn
tsja ieder z'n smaakquote:Op maandag 15 april 2013 18:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Psy niet adoreren
Innovatie van die man
mensen houden tegenwoordig van mongolen uitlachen op youtube. er zijn toch niet serieus mensen die dit bv. echt op spotify luisteren omdat ze het goede muziek vinden?quote:Op maandag 15 april 2013 18:38 schreef wietparkiet het volgende:
Die man heeft het wel geflikt met zijn 1 miljoen views. dus zal die wel degelijk goed zijn
Mensen die van K-pop houden welquote:Op maandag 15 april 2013 18:41 schreef JRRY het volgende:
[..]
mensen houden tegenwoordig van mongolen uitlachen op youtube. er zijn toch niet serieus mensen die dit bv. echt op spotify luisteren omdat ze het goede muziek vinden?
Mwah ik heb niks tegen mensen die van slechte muziek houden, maar ja. PSYquote:Op maandag 15 april 2013 18:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mensen die van K-pop houden wel
Die mensen
Jijquote:Op maandag 15 april 2013 18:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mensen die van K-pop houden wel
Die mensen
wat is mr polska?quote:Op maandag 15 april 2013 18:46 schreef wietparkiet het volgende:
En psy is geen slechte muzikant
Catchy deuntje
onverstaanbaar gebrabbel
dat werkt tegenwoordig. kijk mr polska
dus alle hits zijn wel goed?quote:Op maandag 15 april 2013 18:46 schreef wietparkiet het volgende:
En psy is geen slechte muzikant
Catchy deuntje
onverstaanbaar gebrabbel
dat werkt tegenwoordig. kijk mr polska
Blijkbaar zijn het goede nummers kutquote:Op maandag 15 april 2013 18:48 schreef JRRY het volgende:
[..]
dus alle hits zijn wel goed?
ze werken goed maar dat hoeft nog niet te betekenen dat het goede nummers zijn
Okequote:Op maandag 15 april 2013 18:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn het goede nummers kut
Anders zouden het toch geen hits zijn![]()
Ben je werkelijk zo dom of doe je je alleen zo voor
heyquote:
grappig hoe je alles altijd gebruikt hoe het je uitkomtquote:Op maandag 15 april 2013 18:48 schreef JRRY het volgende:
[..]
dus alle hits zijn wel goed?
ze werken goed maar dat hoeft nog niet te betekenen dat het goede nummers zijn
Je bent er zelf een ditdat.quote:Op maandag 15 april 2013 18:44 schreef JRRY het volgende:
[..]
Mwah ik heb niks tegen mensen die van slechte muziek houden, maar ja. PSY
zedd heeft bieber een lied gegevenquote:
Laat Beibs er blij mee zijnquote:Op maandag 15 april 2013 19:08 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
zedd heeft bieber een lied gegeven
quote:Op maandag 15 april 2013 19:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Laat Beibs er blij mee zijn
ja maar het klinkt zo leukquote:Op maandag 15 april 2013 19:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Laat Beibs er blij mee zijn
mooizoquote:Op maandag 15 april 2013 19:14 schreef JRRY het volgende:
Ben in ieder geval blij dat ik morgen nieuwe live-optredens kan kijken van Beyonce
quote:
HAHA HOMMOquote:Op maandag 15 april 2013 19:50 schreef Taexon het volgende:
Ik ben bang... Matras op tafel in de huiskamer en bas pakt nu oliedit is zo verkeerd
Als jullie niks meer van me horen vaarwel !
quote:Op maandag 15 april 2013 19:50 schreef Taexon het volgende:
Ik ben bang... Matras op tafel in de huiskamer en bas pakt nu oliedit is zo verkeerd
Als jullie niks meer van me horen vaarwel !
ik kwamquote:Op maandag 15 april 2013 20:10 schreef JRRY het volgende:
Als Beyonce niet net als Justin Bieber is is ze nu live![]()
![]()
tsjiet on miequote:
nee. je gaat het nu kijken!!!! !!!!quote:
neequote:Op maandag 15 april 2013 20:17 schreef supersof het volgende:
[..]
nee. je gaat het nu kijken!!!! !!!!
zo pittige tantequote:Op maandag 15 april 2013 20:17 schreef supersof het volgende:
[..]
nee. je gaat het nu kijken!!!! !!!!
jawel!!!!quote:
quote:
neejoh, sof is veel te zachtaardigquote:
haha stille wateren hebben diepe grondenquote:Op maandag 15 april 2013 20:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
neejoh, sof is veel te zachtaardig
hahahaha lelijkquote:
Het is een baby, wat moet het dan doen.quote:Op maandag 15 april 2013 20:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het ziet er uit als een kwijlende downie
zijn/haar kwijl in zijn/haar bakkes houden gvdquote:Op maandag 15 april 2013 20:42 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Het is een baby, wat moet het dan doen.
Nicequote:Op maandag 15 april 2013 20:42 schreef AppelCake het volgende:
Mijn ouders zijn een paar dagen wel op vakantie.
Een kat leren schijten in de wcpot gaat nog makkelijker.quote:Op maandag 15 april 2013 20:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zijn/haar kwijl in zijn/haar bakkes houden gvd
huh?quote:
daarom neem ik katten laterquote:Op maandag 15 april 2013 20:43 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Een kat leren schijten in de wcpot gaat nog makkelijker.
lekker of jong?quote:
Ik neem een stinkdier.quote:Op maandag 15 april 2013 20:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
daarom neem ik katten later
16. En strak.quote:Op maandag 15 april 2013 20:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ligt eraan wat je jong vindt
Nee, gewoon het reukorgaan laten weghalen.quote:Op maandag 15 april 2013 20:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wat zal je lul dan stinken
Hoe oud ben jij danquote:
gadverdamme appelquote:Op maandag 15 april 2013 20:46 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, gewoon het reukorgaan laten weghalen.
Ik haat schoolquote:
nee dat waren oestersquote:Op maandag 15 april 2013 20:50 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Daar word je geil van.
Of waren dat mosselen?
die is op vakantie naar finland.quote:
o m gquote:Op maandag 15 april 2013 20:51 schreef AppelCake het volgende:
[..]
hihihihihihihihihihihi
geile stinkdieren die oesters eten
hopelijk geen retourtjequote:
grapje toch. ik houd van OFquote:Op maandag 15 april 2013 20:54 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Zeg doe eens normaal.
[..]
kinky togg
ehm.quote:
Ik ben 18 en ik zit niet op school. Je beeld klopt niet.quote:
Heb je uitkering?quote:Op maandag 15 april 2013 20:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ben 18 en ik zit niet op school. Je beeld klopt niet.
je bent het laatst gezien om 12:33 AMquote:Op maandag 15 april 2013 20:59 schreef AppelCake het volgende:
[..]
volgensmij heb ik die op de wc op sgool laten liggen.
Nee ik werkquote:
ja toen zat ik dus te schijten #tmiquote:Op maandag 15 april 2013 20:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je bent het laatst gezien om 12:33 AM
Oooh. Agter welke kassa?quote:Op maandag 15 april 2013 20:59 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee ik werkVolgend jaar begin ik weer met school.
huhhquote:Op maandag 15 april 2013 21:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
om half 1 's nachts op school?
agter het broodquote:
neequote:Op maandag 15 april 2013 21:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je hebt geen internet abonnement nee?
ik ook niet hoorquote:Op maandag 15 april 2013 21:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je hebt geen internet abonnement nee?
met wie?quote:Op maandag 15 april 2013 21:04 schreef wietparkiet het volgende:
whoop whoop zaterdag lkkr meeten lkkr
quote:Op maandag 15 april 2013 21:04 schreef wietparkiet het volgende:
whoop whoop zaterdag lkkr meeten lkkr
quote:
Mijn kat is donderdag jarig.quote:
dat is mijn laatste schooldagquote:Op maandag 15 april 2013 21:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dan heb ik waarschijnlijk al vakantie
i don't carequote:Op maandag 15 april 2013 21:10 schreef AppelCake het volgende:
[..]
I don't give a fuck too, moet het niet I don't give a fuck either zijn?
Unfamiliar with Yoda, you arequote:
close your eyes and tell me what you see, nothing? That's right, that's how many fucks i give.quote:
wie de neuk is dat danquote:Op maandag 15 april 2013 21:15 schreef wietparkiet het volgende:
Mensen die ronald niet gemeet hebben
quote:Op maandag 15 april 2013 21:15 schreef wietparkiet het volgende:
Mensen die ronald niet gemeet hebben
quote:
roaldquote:
insinueren dat je kan tijdreizen om te braggen op een forumquote:Op maandag 15 april 2013 21:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mensen die niet tijdreizen naar 2010
ik ben raar laat mijquote:Op maandag 15 april 2013 21:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
insinueren dat je kan tijdreizen om te braggen op een forum
hihihihihihihihihhihihiihquote:Op maandag 15 april 2013 21:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahaha appelcake leerde pas lopen toen hij 11 was
Ik ben zelf ook infantiel dus dan valt dat niet opquote:Op maandag 15 april 2013 21:21 schreef wietparkiet het volgende:
Hahaha het is algemeen bekend dat appelcake infantiel is
wat is dat?quote:Op maandag 15 april 2013 21:21 schreef wietparkiet het volgende:
OMG WAT GEBEURDE ER TOEN, WAT ZEI HIJ TOENquote:Op maandag 15 april 2013 21:22 schreef wietparkiet het volgende:
Knock-knock, who's there? It's me
Your girlfriend had a really nice meeting with my dick (What?)
I killed that pussy and grabbed that knifequote:Op maandag 15 april 2013 21:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
OMG WAT GEBEURDE ER TOEN, WAT ZEI HIJ TOEN
nicequote:Op maandag 15 april 2013 21:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
I killed that pussy and grabbed that knife
Now I got real authentic cheetah print shit (Nigga, you're a liar)
Hahaquote:Op maandag 15 april 2013 21:25 schreef Trollscience het volgende:
denk je ff shag te halen is tankstation failliet lkkr
quote:Op maandag 15 april 2013 21:21 schreef wietparkiet het volgende:
verslavend drinken is verslavendquote:Op maandag 15 april 2013 21:28 schreef JRRY het volgende:
[..]
zo deed ik dat vandaag met van die lekkere vruchtensap vers gepest
moet er een hijskraan aan te pas komen ofzo?quote:Op maandag 15 april 2013 21:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Try it, Never dat je mij om krijgt
ik ben sterk hoor, ik win altijd met armpje drukken van heel veel mensen.quote:Op maandag 15 april 2013 21:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Try it, Never dat je mij om krijgt
Schoppen in de knieholte ofzo. Ik zeg maar wat.quote:Op maandag 15 april 2013 21:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
moet er een hijskraan aan te pas komen ofzo?
Er zijn altijd manieren om iemand om te krijgen
Ik ben superhuman,quote:Op maandag 15 april 2013 21:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
moet er een hijskraan aan te pas komen ofzo?
Er zijn altijd manieren om iemand om te krijgen
alsnog ben jij ook omver te krijgenquote:Op maandag 15 april 2013 21:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik ben superhuman,
superdik superzwaar supergroot (ook in die andere manier dames![]()
![]()
) superveelswag supersterk
haha grote pimmel ckr bedoel je met supergroot :pquote:Op maandag 15 april 2013 21:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik ben superhuman,
![]()
zoiets jaquote:Op maandag 15 april 2013 21:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Schoppen in de knieholte ofzo. Ik zeg maar wat.
quote:Op maandag 15 april 2013 21:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik ben superhuman,
![]()
Tuurlijk ben ik om ver te krijgen, maar je moet me niet onderschattenquote:Op maandag 15 april 2013 21:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
alsnog ben jij ook omver te krijgen
Ik kan alles aan, geloof me maar.quote:Op maandag 15 april 2013 21:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Tuurlijk ben ik om ver te krijgen, maar je moet me niet onderschatten
Zaterdag heb ik al wat te doen sorryquote:Op maandag 15 april 2013 21:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Kom maar, zaterdag 1 uur utrecht centraal
doe ik ook niet hoorquote:Op maandag 15 april 2013 21:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Tuurlijk ben ik om ver te krijgen, maar je moet me niet onderschatten
watquote:Op maandag 15 april 2013 21:40 schreef supersof het volgende:
Soms helpt kusje erop, maar voor gewrichtspijn ga je gewoon naar Kruidvat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is een reclame.quote:
you must not know about me (keer 2)quote:Op maandag 15 april 2013 21:44 schreef promisionxexposed het volgende:
Standing in the frontdoor, now i'm such a fool, talking about i never gonna find a man like you
Reclame is voor plebs, dus ik kijk dat nietquote:
omdat het zo mooi isquote:Op maandag 15 april 2013 21:46 schreef promisionxexposed het volgende:
Waarom moet ik huilen om dat lied
ja misschien welquote:Op maandag 15 april 2013 21:47 schreef JRRY het volgende:
[..]
omdat het zo mooi is
so since i'm not you're everything
how about i'll be nothing
nothing at all to youu
baby i won't shed a tear for you
schellevisquote:Op maandag 15 april 2013 21:47 schreef JRRY het volgende:
d'r stem kan soms wel vervelend worden in dat liedje, ze zingt hem een beetje schel vind ik.
jij kijkt gewoon geen tv.quote:Op maandag 15 april 2013 21:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Reclame is voor plebs, dus ik kijk dat niet
nee ken ik niet???????quote:Op maandag 15 april 2013 21:48 schreef JRRY het volgende:
omg kennen jullie hips don't lie ook? die is ook geweldig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |