Heldquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:01 schreef Eglesiar het volgende:
Als ik nou tabs had, dan zou ik kunnen proberen een metalversie ervan te maken.Om alle akkoorden/noten bij oor te gaan bepalen, dat lukt me waarschijnlijk niet, maar ik geef het een ga.
Ik ben inmiddels al goed onderweg.quote:
Nice.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:19 schreef Eglesiar het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels al goed onderweg.![]()
Hopelijk kan ik de elektrische gitaren morgen of overmorgen klaar hebben. Ik ben nu aan het inzingen en schreeuwen.
Godverdomme, wat een eindbaas!11!quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:19 schreef Eglesiar het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels al goed onderweg.![]()
Hopelijk kan ik de elektrische gitaren morgen of overmorgen klaar hebben. Ik ben nu aan het inzingen en schreeuwen.
Ook nog even van deze genietenquote:Op zondag 12 mei 2013 21:41 schreef H4ppy het volgende:
Vol trots presenteer ik u de bijbehorende clip:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:40 schreef Eglesiar het volgende:
Sneller dan verwacht, mijn Alie-epic is klaar.
Ja, ik weet dat de gitaren vals zijn en mijn stem hoger is dan die van Alie, maar ik had tenminste plezier bij het maken.![]()
Baasquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:40 schreef Eglesiar het volgende:
Ja, ik weet dat de gitaren vals zijn en mijn stem hoger is dan die van Alie, maar ik had tenminste plezier bij het maken.![]()
Eindbaasquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:40 schreef Eglesiar het volgende:
Jaaaquote:Op maandag 19 augustus 2013 22:26 schreef teddybeer94 het volgende:
Alie.m4a
Dat katte gemiauw komt morgen wel
Die maak ik dan wel naar mp3 want dit is gewoon jammer weer
Dit klinkt zo verdomd lekkerquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:40 schreef Eglesiar het volgende:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:12 schreef teddybeer94 het volgende:
[..]
Dit klinkt zo verdomd lekker
Clipje:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:40 schreef Eglesiar het volgende:
Godverquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:12 schreef teddybeer94 het volgende:
[..]
Clipje:
Vandaar het kickjequote:Op zaterdag 6 september 2014 22:17 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
omg, hoe heb ik dit kunnen vergeten
Is het al klaar?quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Vandaar het kickje
We moeten het eigenlijk nog afmaken
Omfgquote:Op zondag 16 oktober 2016 12:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Is het al klaar?
Ja, een enorme kick
Nooohh heb jij nog een versie van dat clipje die je weer kunt uploaden?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:12 schreef teddybeer94 het volgende:
[..]
Clipje:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |