Bwehehehehe.quote:Op maandag 15 april 2013 17:47 schreef Incantrix het volgende:
Dat dacht ik ook toen ik erheen ging. "HOE erg kan het zijn?"
Rip aan de nabestaanden en zulks
Ik wil daar gewoon niet over nadenkenquote:Op maandag 15 april 2013 18:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik zit nu te denken "ermagerd, ik heb nog nooit beestjes in de broccoli gevonden.."
Waarschijnlijk heb ik ze allemaal al opgegeten![]()
Ik denk dat je onbewust echt heul veul narigheid binnenkrijgtquote:Op maandag 15 april 2013 18:15 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik wil daar gewoon niet over nadenken![]()
FAALVEGAquote:Op maandag 15 april 2013 18:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik zit nu te denken "ermagerd, ik heb nog nooit beestjes in de broccoli gevonden.."
Waarschijnlijk heb ik ze allemaal al opgegeten![]()
Le fuquote:
Bug-o-tariërquote:Op maandag 15 april 2013 18:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Le fu![]()
Is dat ook een vorm van vegetariër zijn? Dat je geen vlees, vis of kip eet maar wel insecten?
Jezus, das ook erg eigenlijk..quote:Op maandag 15 april 2013 18:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik denk dat je onbewust echt heul veul narigheid binnenkrijgt.
Doet me denken aan deze:
Ik hoorde gisteren van een collega dat een familie-lid van haar last had van lichte reuma en op aanraden van de dokter was gestopt met vlees eten. Daardoor waren de klachten bijna verdwenen. Schijnt te komen door alle troep die die beesten krijgen om zo snel en goedkoop mogelijk heul groot te worden. Die kan klachten aan de gewrichten blijkbaar verergeren.
Daar heb ik wel vaker van gehoord, ook iemand in de zeer nabije omgeving.quote:Op maandag 15 april 2013 18:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik denk dat je onbewust echt heul veul narigheid binnenkrijgt.
Doet me denken aan deze:
Ik hoorde gisteren van een collega dat een familie-lid van haar last had van lichte reuma en op aanraden van de dokter was gestopt met vlees eten. Daardoor waren de klachten bijna verdwenen. Schijnt te komen door alle troep die die beesten krijgen om zo snel en goedkoop mogelijk heul groot te worden. Die kan klachten aan de gewrichten blijkbaar verergeren.
Misschien wel. Maar dat is ook wat waardquote:Op maandag 15 april 2013 18:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Is dat ook niet beetje een placebo effect?
Van vrijwel elk recept is een vegetarische variant te maken door het gehakt te vervangen door vegetarisch gehakt/tofu en de kip te vervangen voor wokstukjes of iets dergelijks.quote:Op maandag 15 april 2013 18:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Daar heb ik wel vaker van gehoord, ook iemand in de zeer nabije omgeving.
Ik ben sterk geneigd het toch eens een half jaar te gaan proberen om te zien of het wat doet met me.
Maar eerst genoeg recepten verzamelen om minimaal 2 maanden mee te overbruggen anders durf ik niet
Ik heb geen idee, hoorde het van een derde. Het zal wel niet bewezen zijn, maar als het werkt, so be itquote:Op maandag 15 april 2013 18:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Is dat ook niet beetje een placebo effect?
Ja als het helpt is het mooi, ik vraag me alleen af of het werkelijk aan vegetarisch eten ligt.quote:Op maandag 15 april 2013 18:46 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Misschien wel. Maar dat is ook wat waard
Taart je kunt ook beginnen met minder vlees eten, vlees blijft lang in je lichaam achter en als je lichaam al zo actief bezig is met vechten tegen pijn scheelt dat natuurlijk als je lichtere gerechten eet.quote:Op maandag 15 april 2013 18:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Daar heb ik wel vaker van gehoord, ook iemand in de zeer nabije omgeving.
Ik ben sterk geneigd het toch eens een half jaar te gaan proberen om te zien of het wat doet met me.
Maar eerst genoeg recepten verzamelen om minimaal 2 maanden mee te overbruggen anders durf ik niet
Als ik vegetarisch zou eten zou ik niet van die dingen gaan eten denk ik.quote:Op maandag 15 april 2013 18:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Van vrijwel elk recept is een vegetarische variant te maken door het gehakt te vervangen door vegetarisch gehakt/tofu en de kip te vervangen voor wokstukjes of iets dergelijks.
Je hebt zelfs vegetarische rookworst, vegetarische spekjes () en vegetarische shoarma
.
Je kunt dus gewoon reguliere recepten blijven gebruiken, doe ik ook altijd
Het is dus niet bewezen..quote:Van (lacto-)vegetarisch of veganistisch eten is onvoldoende aangetoond dat het een duidelijk langdurig positief effect heeft op reumatische aandoeningen. Als mensen met een reumatische aandoening, die deelnamen aan een wetenschappelijk onderzoek, gunstig reageerden op (lacto-)vegetarisch eten of veganistisch eten, dan ging het vaak om mensen die een allergie of overgevoeligheid hadden voor bepaalde dierlijke voedingsmiddelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |