PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762
Ps3 toernooi:quote:Er zijn 8 combinaties van 4 landen gemaakt. Als een user een bepaalde combinatie krijgt toegewezen, dan mag hij alleen spelers uit deze 4 landen gebruiken. Ook moet elk land minimaal 1 vertegenwoordiger in het team hebben. Bij de loting worden de namen van alle deelnemers ingevoerd in een list randomizer en zo krijg je je nummertje toegewezen. Als jij op nummer 1 terechtkomt, dan moet jij een team maken met spelers uit de landen van combinatie 1. Alle combinaties hieronder in de spoiler.
Er zijn 2 poules van 4 users die dan een hele competitie tegen elkaar spelen(dat is 2 keer tegen iedere user). De nummers 1 en 2 van deze poules gaan door naar de kruisfinales, dus nummer 1 van poule 1 tegen de nummer 2 van poule 2. Zo speelt dus de nummer 2 van poule 1 tegen de nummer 1 van poule 2.
lijstje met alle deelnemers:
TBakkert
Rolls-Reus
Dion_v_k
Djeetje
El-blanchito
Reemi
V0lt026
x1N2ition
Spoiler met alle combinaties:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poule 1:
V0lt026
Reemi
Rolls-Reus
TBakkert
Poule 2:
x1N2ition
Dion_v_k
el-blanchito
Djeetje"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Wat is deze?quote:Op maandag 15 april 2013 16:18 schreef ThadCastle het volgende:
Heb je al gestemd? Rot op met je kut laptop gvd wat irritant
Ach joh, moet gewoon kunnen vind ik. Bij Heerenveen ook nooit problemen hoorquote:Op maandag 15 april 2013 16:17 schreef TBakkert het volgende:
of druk juichen voor Feijenoord in het thuisvak van RKC![]()
Ik niksquote:
Ik vind Friezen soms heel raar, maar ze zijn wel altijd vriendelijkquote:Op maandag 15 april 2013 16:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ach joh, moet gewoon kunnen vind ik. Bij Heerenveen ook nooit problemen hoorhele normale en fatsoenlijke mensen daar die er wel tegen kunnen.
Heb je die foto in het AD niet gezien? Dat was Timmy. Beetje Arisch-gedrag vertonen richting de minderhedenquote:
Nieuw Noord de geksteeeequote:Op maandag 15 april 2013 16:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ach joh, moet gewoon kunnen vind ik. Bij Heerenveen ook nooit problemen hoorhele normale en fatsoenlijke mensen daar die er wel tegen kunnen.
quote:
Tis al goed Teletekstsupporterquote:Op maandag 15 april 2013 16:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Heb je die foto in het AD niet gezien? Dat was Timmy. Beetje Arisch-gedrag vertonen richting de minderheden
Daarom. Ik ben vrij regelmatig bij Heerenveen - Feyenoord en altijd prima mensen daar. Kan je gewoon een normaal gesprek mee voeren. Al zitten er ook altijd wel heel erg veel Feyenoorders daarquote:Op maandag 15 april 2013 16:19 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik vind Friezen soms heel raar, maar ze zijn wel altijd vriendelijk
Ik heb alleen die foto gezien met die kerel die zijn tong niet binnen kon houden en die vetlel met down op de achtergrondquote:Op maandag 15 april 2013 16:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Heb je die foto in het AD niet gezien? Dat was Timmy. Beetje Arisch-gedrag vertonen richting de minderheden
Ik heb er echt nog NIEMAND over gehoordquote:Op maandag 15 april 2013 16:19 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Haha op de uvt hele tijd die vraag
Ik word sowieso al gek op de UvT van al die flyers en andere ongein de hele tijd. Als je de UB ingaat word je helemaal kapot geflyerdquote:Op maandag 15 april 2013 16:19 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Haha op de uvt hele tijd die vraag
Niets mis met een spannende pot via teletekst volgenquote:
quote:Op maandag 15 april 2013 16:20 schreef Kamikazie het volgende:
Zal wel iets voor mongooltjes zijn ... als Thad het zovaak hoort.
Jup ook wel eens bij die wedstrijd geweest. Nooit problemen gehad inderdaad.quote:Op maandag 15 april 2013 16:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Daarom. Ik ben vrij regelmatig bij Heerenveen - Feyenoord en altijd prima mensen daar. Kan je gewoon een normaal gesprek mee voeren. Al zitten er ook altijd wel heel erg veel Feyenoorders daar
Wtf ze staan allemaal buiten. Van Front en SAM. Vreselijk. Wel gratis quests en playboys is wel chillquote:Op maandag 15 april 2013 16:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik heb er echt nog NIEMAND over gehoord![]()
![]()
Die Vidar chicks zijn vaak wel prima te doen.quote:Op maandag 15 april 2013 16:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik word sowieso al gek op de UvT van al die flyers en andere ongein de hele tijd. Als je de UB ingaat word je helemaal kapot geflyerd
Serieus, dan ga ik die woensdag even scorenquote:Op maandag 15 april 2013 16:21 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wtf ze staan allemaal buiten. Van Front en SAM. Vreselijk. Wel gratis quests en playboys is wel chill
Ze apprecieren het alleen niet als je daar een opmerking over maaktquote:Op maandag 15 april 2013 16:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Die Vidar chicks zijn vaak wel prima te doen.
Zo flikkerde Schone ook een keerquote:
Zo kut. Ineens de hele markt naar de tyfusquote:Op maandag 15 april 2013 16:23 schreef FCsuarez het volgende:
haha die prijzen van IF's Droppen zo heerlijk hard
quote:Op maandag 15 april 2013 16:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ze apprecieren het alleen niet als je daar een opmerking over maakt
Gaan ze ook weer stijgen? Anders is het wel leuk om van een bepaalde speler er flink wat te kopenquote:Op maandag 15 april 2013 16:23 schreef FCsuarez het volgende:
haha die prijzen van IF's Droppen zo heerlijk hard
allemaal angstquote:Op maandag 15 april 2013 16:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zo kut. Ineens de hele markt naar de tyfus
Als ze niet in TOTS komen denk ik.quote:Op maandag 15 april 2013 16:24 schreef DuTank het volgende:
[..]
Gaan ze ook weer stijgen? Anders is het wel leuk om van een bepaalde speler er flink wat te kopen
Sws RDRquote:Op maandag 15 april 2013 16:22 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Wat waren wij trouwens doodziek met Red Dead Redemption, zo ziek dat smookz zijn xbox het niet meer aan kon!
[ afbeelding ]
Ze zei ben je er ook bij morgenavond hier daar weet ik veel. En toen zei ik ja is goed, half 11 op de mannen wc dan maar? En toen werd ze boos en mocht ik geen flyerquote:Op maandag 15 april 2013 16:24 schreef Kamikazie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Wat zeg je dan? '' ZOOO JIJ BENT LEKKER''
Wel een mooi antwoordquote:Op maandag 15 april 2013 16:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ze zei ben je er ook bij morgenavond hier daar weet ik veel. En toen zei ik ja is goed, half 11 op de mannen wc dan maar? En toen werd ze boos en mocht ik geen flyer
Hoeft nu niet. Niemand raakt zijn coins meer kwijt, en er zijn er zoveel. Kun je straks toch weer heel goedkoop teams makenquote:Op maandag 15 april 2013 16:25 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
allemaal angstwas bij TOTY toch ook. iedereen als een malle verkopen. straks gewoon weer omhoog hoor.
Diaby is beter danquote:
gewoon de extreme koopjes meenemenquote:Op maandag 15 april 2013 16:24 schreef DuTank het volgende:
[..]
Gaan ze ook weer stijgen? Anders is het wel leuk om van een bepaalde speler er flink wat te kopen
Ja tuurlijk. Gewoon direct zijn in Brabant.quote:Op maandag 15 april 2013 16:24 schreef Kamikazie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Wat zeg je dan? '' ZOOO JIJ BENT LEKKER''
Toen heb je het bij haar mannelijke collega geprobeerd?quote:Op maandag 15 april 2013 16:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ze zei ben je er ook bij morgenavond hier daar weet ik veel. En toen zei ik ja is goed, half 11 op de mannen wc dan maar? En toen werd ze boos en mocht ik geen flyer
Shin chan op je beeldscherm kkjong.quote:Op maandag 15 april 2013 16:27 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Gewoon direct zijn in Brabant.
quote:Op maandag 15 april 2013 16:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Toen heb je het bij haar mannelijke collega geprobeerd?
quote:
als iedereen straks dikke teams gaat maken met zijn coins worden de meest gewilde spelers dan toch gewoon weer duurderquote:Op maandag 15 april 2013 16:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hoeft nu niet. Niemand raakt zijn coins meer kwijt, en er zijn er zoveel. Kun je straks toch weer heel goedkoop teams makenHeb ik nog iets aan mijn coins die ik toch niet verkoop
SJIN SJAN!!!!!!!!!!!!!quote:
Shin chanquote:
Späterquote:Op maandag 15 april 2013 16:31 schreef Djeetje het volgende:
Ziek gemeld halverwege op school.
Toen thuis gekotst wou ik te trainen heeft mijn moeder afgebeld toen ik sliep.
Bye bye mooi weer
''Zuipen is zilver, braken is goud''quote:Op maandag 15 april 2013 16:31 schreef Djeetje het volgende:
Ziek gemeld halverwege op school.
Toen thuis gekotst wou ik te trainen heeft mijn moeder afgebeld toen ik sliep.
Bye bye mooi weer
Is het eindelijk mooi weer dus dan heb ik zin om te voetballen.quote:
Braken is gewoon falenquote:Op maandag 15 april 2013 16:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
''Zuipen is zilver, braken is goud''
''Braken is meemaken''
Even denken of ik zo nog meer mooie one liners heb i.v.m kotsen
Mensen die moeten kotsen, omdat ze te veel drinkenquote:
Inkakken is bijpakken.quote:Op maandag 15 april 2013 16:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
''Zuipen is zilver, braken is goud''
''Braken is meemaken''
Even denken of ik zo nog meer mooie one liners heb i.v.m kotsen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 april 2013 16:35 schreef psychedelicate het volgende:
[..]Nee ook omdat het Barce isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Sowieso, check Gilette pro-klassementquote:Op maandag 15 april 2013 16:35 schreef vandermar het volgende:
Pelle zou in most consistent en in TOTS moeten komen.
Goede kopperquote:
Die van vorig jaarquote:
Voetbalshirtjes/memorabilia die later flink in waarde gaan stijgen. Kortom, een shirt kopen van de CL-winnaar met de opdruk van de finale.quote:Op maandag 15 april 2013 16:36 schreef FCsuarez het volgende:
ik weet niet waar ik me geld eens aan uit moet gaan geven
ik bedoelde me fifa coinsquote:Op maandag 15 april 2013 16:37 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Voetbalshirtjes/memorabilia die later flink in waarde gaan stijgen. Kortom, een shirt kopen van de CL-winnaar met de opdruk van de finale.
Oh ahahahaquote:Op maandag 15 april 2013 16:38 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik bedoelde me fifa coinsgewoon geld is geen probleem altijd zo op
quote:Op maandag 15 april 2013 16:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen de 2* skill was jammer
Die coöp-missies waren nog wel lachen op zich. Misschien kan ik nog wel ergens een nieuwe versie van cod vandaan toveren. Iedereen heeft die spellen maar niemand speelt ze meer.quote:Op maandag 15 april 2013 16:25 schreef BDIL het volgende:
[..]
Sws RDRMoet misschien wel vaker gespeeld worden
( Samen met MW2
)
Dat maakte niets uit aangezien hij door je heen liep en vanaf overal kon scorenquote:Op maandag 15 april 2013 16:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Laat de SIF vertonghen maar droppenquote:Op maandag 15 april 2013 16:40 schreef TBakkert het volgende:
Het wordt al bijna goedkoper om IF Kagawa te nemen dan Nani
Gta een keer doen?quote:Op maandag 15 april 2013 16:39 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Die coöp-missies waren nog wel lachen op zich. Misschien kan ik nog wel ergens een nieuwe versie van cod vandaan toveren. Iedereen heeft die spellen maar niemand speelt ze meer.
Als je even een lijstje geeft met Thorb-approved sites zal ik er rekening mee houden.quote:
c-c-c-c-comboBREAKER!!!!!!!!!!!quote:
Ook wel een baasje jaquote:Op maandag 15 april 2013 16:41 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Laat de SIF vertonghen maar droppendie wil ik nog wel
quote:Op maandag 15 april 2013 16:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik moet ook weer eens een nieuwe telefoon, internet geheugen is vol dus nu kan ie niets meer
iig geen site met die roze letters en debiele schrijfstal en fr12/feyenoordnetwerk ofzoquote:Op maandag 15 april 2013 16:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Als je even een lijstje geeft met Thorb-approved sites zal ik er rekening mee houden.
Gta 4 bedoel ikquote:Op maandag 15 april 2013 16:42 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
GTA is nog niet uit man. Maar als die uit is dan ben ik er zeker bij!
Dat was echt een beest en hij was ook helemaal niet duur. Hij samen met TOTY Belhanda was toenquote:Op maandag 15 april 2013 16:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zal er rekening mee houden.quote:Op maandag 15 april 2013 16:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
iig geen site met die roze letters en debiele schrijfstal en fr12/feyenoordnetwerk ofzo
Meh zoveel minuten met internet voor een telefoon die overmorgen uitkomt is het niks over 2 jaarquote:
wil je zo nog ff randomsquote:Op maandag 15 april 2013 16:44 schreef BDIL het volgende:
[..]
Meh zoveel minuten met internet voor een telefoon die overmorgen uitkomt is het niks over 2 jaar
Net nog spelertje verkocht voor 25k,gister gekocht voor 15 (IF'je)quote:Op maandag 15 april 2013 16:45 schreef FCsuarez het volgende:
zal mij verbazen als er op dit moment iemand nog voor een knappe prijs iets van z'n TP ziet gaan
quote:Op maandag 15 april 2013 16:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
Net nog spelertje verkocht voor 25k,gister gekocht voor 15 (IF'je)
Haha ja dat snap ik maar die heb ik dus nietquote:
Heb ik sowieso, die Halo weet ik niet zeker.quote:Op maandag 15 april 2013 16:47 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha ja dat snap ik maar die heb ik dus niet![]()
Speelde hem laatste wel toevallig bij iemand maar dat spel is echt lelijk man, echt bizar.
Leuke spellen die ik heb:
Fifa 13![]()
Red Dead Redemption![]()
Call of Duty: Modern Warfare 2![]()
Forza Motorsport 3![]()
Forza Horizon![]()
Gears of War 1![]()
Gears of War: Judgement![]()
Halo 4![]()
Battlefield 3![]()
Dirt 3
We moeten een gezamenlijk spel kopen manquote:Op maandag 15 april 2013 16:47 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha ja dat snap ik maar die heb ik dus niet![]()
Speelde hem laatste wel toevallig bij iemand maar dat spel is echt lelijk man, echt bizar.
Leuke spellen die ik heb:
Fifa 13![]()
Red Dead Redemption![]()
Call of Duty: Modern Warfare 2![]()
Forza Motorsport 3![]()
Forza Horizon![]()
Gears of War 1![]()
Gears of War: Judgement![]()
Halo 4![]()
Battlefield 3![]()
Dirt 3
Iwan en Smookz hebben RDR ook, die coöp missies zijn wel vet alleen Smookz zijn xbox trok het niet meer. Battlefield is ook nog wel lachen om met een groepje te doen.quote:Op maandag 15 april 2013 16:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
Heb ik sowieso, die Halo weet ik niet zeker.
Heb je ook Undead Nightmare van Red Dead Redemption?quote:Op maandag 15 april 2013 16:49 schreef BDIL het volgende:
[..]
We moeten een gezamenlijk spel kopen man
pdc world championship?quote:Op maandag 15 april 2013 16:49 schreef BDIL het volgende:
[..]
We moeten een gezamenlijk spel kopen man
RDR heb ik 1 uur gespeeld ofzo. Ik vind Battlefield leuker (wel lang geleden).quote:Op maandag 15 april 2013 16:50 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Iwan en Smookz hebben RDR ook, die coöp missies zijn wel vet alleen Smookz zijn xbox trok het niet meer. Battlefield is ook nog wel lachen om met een groepje te doen.
Neequote:Op maandag 15 april 2013 16:50 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Heb je ook Undead Nightmare van Red Dead Redemption?
Is echt wel een aanrader, kleine uitbreiding, maar zeker een leukequote:
maar niet iedereen heeft een glazen bolquote:
Ik heb de geupgrade versie van POTSquote:Op maandag 15 april 2013 17:00 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
maar niet iedereen heeft een glazen bol
ik zou vanavond als alle droeftoeters weer online zijn. toch wat inkoopjes halenquote:
Ik moet mijn team nog kopenquote:Op maandag 15 april 2013 17:03 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Random team ombouwen naar deze als de rondes gespeeld zijn
Als ik op de PS3 mag doe ik dat wel.quote:Op maandag 15 april 2013 17:03 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik zou vanavond als alle droeftoeters weer online zijn. toch wat inkoopjes halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 april 2013 17:12 schreef diedjuh het volgende:
IF DrentheZit er niet in (had ook nog geen club toen FUT begon).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh jammer..quote:Op maandag 15 april 2013 17:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zit er niet in (had ook nog geen club toen FUT begon).
Ik heb dat soms ook, maar dan lijkt het alsof de tegenstander dat dus doet, maar hij wint ook gewoon de wedstrijdquote:Op maandag 15 april 2013 17:15 schreef detennismaster het volgende:
Ik heb de laatste tijd echt veel disconnects.
Wat lach je nouquote:Op maandag 15 april 2013 16:45 schreef FCsuarez het volgende:
zal mij verbazen als er op dit moment iemand nog voor een knappe prijs iets van z'n TP ziet gaan
moet jij nouquote:
quote:Op maandag 15 april 2013 17:21 schreef Dudeweiser het volgende:
geen Lindgren in neppo's nieuwste vid
doe dan Essien i.p.v Wakaso of Xabiquote:Op maandag 15 april 2013 17:03 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Random team ombouwen naar deze als de wedstrijden gespeeld zijn
Zou kunnen ja, maar kon eerst nog niet omdat ik Catala op LCB had en Wakaso nodig was voor chem Morenoquote:Op maandag 15 april 2013 17:25 schreef TBakkert het volgende:
[..]
doe dan Essien i.p.v Wakaso of Xabi
Maar nu niet meer, en Essien isquote:Op maandag 15 april 2013 17:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zou kunnen ja, maar kon eerst nog niet omdat ik Catala op LCB had en Wakaso nodig was voor chem Moreno
Pascalquote:Op maandag 15 april 2013 17:28 schreef Thorb het volgende:
De edit squad optie is echt helemaal naar de klote
Chem klopt niet meer, keeper verdwijnt en als je keeper neerzet gaat de CB naar sub
[ afbeelding ]
Heeft Lindgren. tegen hem gespeeld?quote:Op maandag 15 april 2013 17:29 schreef Reemi het volgende:
Nepenthez is unbeaten in het bronzen toernooi zegt ieZou wel echt laf zijn als hij de wedstrijd van Lindgren. niet gaat uploaden
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Het zou me anderzijds ook weer niets verbazenquote:Op maandag 15 april 2013 17:29 schreef Reemi het volgende:
Nepenthez is unbeaten in het bronzen toernooi zegt ieZou wel echt laf zijn als hij de wedstrijd van Lindgren. niet gaat uploaden
.
al die Youtubers zijn echt wel te triest om toe te geven dat ze er eigenlijk geen hout van kunnenquote:Op maandag 15 april 2013 17:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het zou me anderzijds ook weer niets verbazen
Geen hout van kunnen is misschien te veel van het goede, maar het is gewoon een menselijke eigenschap om alleen je overwinningen te showen. Ik plaats hier ook alleen mijn mooie doelpunten.quote:Op maandag 15 april 2013 17:32 schreef TBakkert het volgende:
[..]
al die Youtubers zijn echt wel te triest om toe te geven dat ze er eigenlijk geen hout van kunnen
quote:Op maandag 15 april 2013 17:33 schreef FCsuarez het volgende:
gewoon een Fok fut Youtube kanaal maken
Sinds wanneer ben jij een Youtuber ?quote:Op maandag 15 april 2013 17:32 schreef TBakkert het volgende:
[..]
al die Youtubers zijn echt wel te triest om toe te geven dat ze er eigenlijk geen hout van kunnen
Dat is wel waarquote:Op maandag 15 april 2013 17:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Geen hout van kunnen is misschien te veel van het goede, maar het is gewoon een menselijke eigenschap om alleen je overwinningen te showen. Ik plaats hier ook alleen mijn mooie doelpunten.
zeg ik dat?quote:Op maandag 15 april 2013 17:34 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij een Youtuber ?
quote:Op maandag 15 april 2013 17:34 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Baje alles kits yo nog chimeids gehosseld jwz gaat goed met me mi mang gr grquote:
Kut, ik was de PI vergetenquote:
Fijn om te weten dat alles goed met jou gaat. Leuk weekend gehad? Hoe was jouw schooldag vandaag? Gr ricequote:Op maandag 15 april 2013 17:34 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Baje alles kits yo nog chimeids gehosseld jwz gaat goed met me mi mang gr gr
Oh no you didn'tquote:Op maandag 15 april 2013 17:34 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Djeetje is wel een famous Youtuber, wij zijn haters, daar leeft hij vanquote:
wanneer kom de nieuwe episode?quote:Op maandag 15 april 2013 17:38 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Djeetje is wel een famous Youtuber, wij zijn haters, daar leeft hij van
#DoItLikeMounirTweetsquote:Op maandag 15 april 2013 17:40 schreef Djeetje het volgende:
Ja precies love voor al mijn haters JWZ.
link pl0xquote:
Mike van der Hoornquote:
Zoek het op.quote:Op maandag 15 april 2013 17:42 schreef TBakkert het volgende:
maar was die Donk nou wel of geen goede?
Je beste deal van dit jaar ?quote:Op maandag 15 april 2013 17:42 schreef TBakkert het volgende:
Ohhh, de eerstvolgende in 4-1-2-1-2 gaat voor 51k
Vind het echt een leuk spel maar de replay waarde is kut. Na de single player heb ik nog een paar online potjes gespeeld maar daarna eigenlijk nauwelijks nog. Met een groep is het nog wel lachen maar in je eentje zo'n lobby ingaan is maar kut.quote:
Ik wil wel een racespel halen maar dan wel samen spelenquote:Op maandag 15 april 2013 17:48 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Vind het echt een leuk spel maar de replay waarde is kut. Na de single player heb ik nog een paar online potjes gespeeld maar daarna eigenlijk nauwelijks nog. Met een groep is het nog wel lachen maar in je eentje zo'n lobby ingaan is maar kut.
forza 3quote:Op maandag 15 april 2013 17:51 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik wil wel een racespel halen maar dan wel samen spelen
Fuel ?quote:Op maandag 15 april 2013 17:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
forza 3
of dat spel wat bij je xbox zit, met die quads
nee, ik had tijdens de TOTY een Iniesta voor 24k, die heb ik later verkocht voor ongeveer 70k volgens mij...quote:
Pure hahahaquote:
quote:
forza 4 skklquote:Op maandag 15 april 2013 17:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
forza 3
of dat spel wat bij je xbox zit, met die quads
Dunno, maar hij zat bij mijn xbox (net zoals halo forza en bad company 2 ofzo). Dat spel was echt iets van 5 euro waard, maar werd bij de lokale winkel voor 60 verkochtquote:Op maandag 15 april 2013 17:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
dat was het ja, ging fuel zoeken maar dat klopte idd niet
Pure ja, samen met Lego Batman. Om de een of andere reden kreeg ik die allebei 2x bij mijn xbox. Maar heb dat nauwelijks gespeeld.quote:
post je team eens, want je moet er wel goede spelers omheen hebbenquote:
Allemaal Pure vanavondquote:Op maandag 15 april 2013 17:55 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Pure ja, samen met Lego Batman. Om de een of andere reden kreeg ik die allebei 2x bij mijn xbox. Maar heb dat nauwelijks gespeeld.
Maar zelf ben ik wel van racegames. Hoeft niet te realistisch van mij maar Grid ofzo vind ik ook weer niets.
Het is nog best een aardig spelletje, minder kut dan ik had verwacht. Dat Lego Batman heb ik nooit gespeeld, leek me nietsquote:Op maandag 15 april 2013 17:55 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Pure ja, samen met Lego Batman. Om de een of andere reden kreeg ik die allebei 2x bij mijn xbox. Maar heb dat nauwelijks gespeeld.
Maar zelf ben ik wel van racegames. Hoeft niet te realistisch van mij maar Grid ofzo vind ik ook weer niets.
De kenner.quote:Op maandag 15 april 2013 17:56 schreef TBakkert het volgende:
[..]
post je team eens, want je moet er wel goede spelers omheen hebben
Al mijn teams met Klose erin waren een succes hoorquote:
Leukquote:
quote:Op maandag 15 april 2013 17:58 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ONZ / [Paint] 'PSV-fan' maakt groet naar Ajax-vak
Heb je die ook van NAC?quote:
Ja, met smartquote:Op maandag 15 april 2013 18:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zit jij daar dan op te wachten?
Bottheginquote:Op maandag 15 april 2013 18:17 schreef Gramulanion het volgende:
Oemtiti wordt genoemd voor silver most consistent. Botthegin ook, Blind niet.
Zometeen vragen mensen me om het ook voor de 16 andere clubs te doen. Om over de Jupiler League, La Liga, de Premiership en de Bundesliga nog maar te zwijgen. Sorry, daar kan ik niet aan beginnenquote:
Ach, er komt toch geen silver most consistent team.quote:Op maandag 15 april 2013 18:17 schreef Gramulanion het volgende:
Oemtiti wordt genoemd voor silver most consistent. Botthegin ook, Blind niet.
Huh, waarom niet?quote:Op maandag 15 april 2013 18:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ach, er komt toch geen silver most consistent team.
Zwolle?quote:Op maandag 15 april 2013 18:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Veel te goed voor NAC, speelt volgend jaar elders
EA zal alles toch weer anders gaan doen,..dat doen ze ieder jaar.quote:
Feyenoord 9 keer de 0?quote:Op maandag 15 april 2013 18:20 schreef Tim86 het volgende:
Wel schattig hoeveel tijd dat AFC_AJAX_NR_1 figuur erin heeft gestoken
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2382183.page
Doe maar zo. PSV zit de laatste tijd op de tribune, Heerenveen, Standard Luik, Club Brugge...quote:
Marcelo moet natuurlijk vervangen worden als hij naar barca gaat.quote:Op maandag 15 april 2013 18:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Doe maar zo. PSV zit de laatste tijd op de tribune, Heerenveen, Standard Luik, Club Brugge...
Dat is echt een van de grootste mongolen die er op internet rondhangen. Al is de Ajax community hier op FOK! ook wel diep triest.quote:Op maandag 15 april 2013 18:20 schreef Tim86 het volgende:
Wel schattig hoeveel tijd dat AFC_AJAX_NR_1 figuur erin heeft gestoken
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2382183.page
beter alles naar voren peren in de hoop dat pelle er iets mee doetquote:Op maandag 15 april 2013 18:22 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tikkie breed, tikkie rond achterin competitie
Sowieso is het niveau van ajacieden bedenkelijk te noemen.quote:Op maandag 15 april 2013 18:24 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat is echt een van de grootste mongolen die er op internet rondhangen. Al is de Ajax community hier op FOK! ook wel diep triest.
Prma speler voor de subtop in NL, maar de top moet ik nog maar zien. Toen hij pas amper een seizoen bij Zwolle zat heeft Fiorentina hem geprobeerd te halen. Die belofte die hij toen leek te zijn heeft hij niet echt ingelost.quote:Op maandag 15 april 2013 18:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Doe maar zo. PSV zit de laatste tijd op de tribune, Heerenveen, Standard Luik, Club Brugge...
Niet zo generaliseren hè.quote:Op maandag 15 april 2013 18:24 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat is echt een van de grootste mongolen die er op internet rondhangen. Al is de Ajax community hier op FOK! ook wel diep triest.
In een illuster rijtje met Marcelo willen staanquote:Op maandag 15 april 2013 18:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
beter alles naar voren peren in de hoop dat pelle er iets mee doet
Hier in het topic zitten er wel een aantal die een goed niveau hebben.quote:Op maandag 15 april 2013 18:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Sowieso is het niveau van ajacieden bedenkelijk te noemen.
GoT al gezien?quote:Op maandag 15 april 2013 18:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Prma speler voor de subtop in NL, maar de top moet ik nog maar zien. Toen hij pas amper een seizoen bij Zwolle zat heeft Fiorentina hem geprobeerd te halen. Die belofte die hij toen leek te zijn heeft hij niet echt ingelost.
quote:
quote:Op maandag 15 april 2013 18:25 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hier in het topic zitten er wel een aantal die een goed niveau hebben.
er staan toch ook geen nederlandse topclubs in het rijtjequote:Op maandag 15 april 2013 18:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Prma speler voor de subtop in NL, maar de top moet ik nog maar zien. Toen hij pas amper een seizoen bij Zwolle zat heeft Fiorentina hem geprobeerd te halen. Die belofte die hij toen leek te zijn heeft hij niet echt ingelost.
lol, die gast komt een keer in de 10 wedstrijden een keer een mannetje voorbij.quote:
nopequote:
Tim en... uuuh... uuh...quote:Op maandag 15 april 2013 18:25 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hier in het topic zitten er wel een aantal die een goed niveau hebben.
Die gaat vies goed worden. De SIF is al heel erg goed.quote:Op maandag 15 april 2013 18:26 schreef BDIL het volgende:
TOTS BonyKeep your women and children at home
Reemi is ook wel goed.quote:Op maandag 15 april 2013 18:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Tim en... uuuh... uuh...
Tsja, meer eigenlijk niet
Die trollt te vaak.quote:
omdat hij zijn niggerkapper gevonden had? Dan ben je redelijk IF iddquote:Op maandag 15 april 2013 18:27 schreef v0lt026 het volgende:
Drenthe zit niet eens in het spelAnders had ie sowieso IF gehad
Volgens mij ben je in het Ajax topic ook best vervelendquote:Op maandag 15 april 2013 18:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die trollt te vaak.
Buiten dit topic ben ik een goede user. Binnen deze draad ben ik zoals de rest.
Daar post ik nooit. Post ik daar wel dan is het altijd op een normale manier. Niet om te stoken ofzo.quote:Op maandag 15 april 2013 18:28 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Volgens mij ben je in het Ajax topic ook best vervelend
Ik zeg alleen dat hij te goed is voor NAC. Het is heel duidelijk dat de hele verdediging op hem steunt. Inclusief Kees Luijckxquote:Op maandag 15 april 2013 18:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In FUT11 was hij een 73, met een 79 IFquote:Op maandag 15 april 2013 18:27 schreef BDIL het volgende:
Heeft iemand kaart van Drenthe uit FUT 11 en 10 ?
quote:Op maandag 15 april 2013 18:29 schreef Rijst het volgende:
NSFWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
NSFWRijstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NAC Breda
Rèsbaarge
Ik zou me maar vast op het laatste voorbereiden.quote:Op maandag 15 april 2013 18:30 schreef Lindgren. het volgende:
NepentheZ heeft een nieuwe video geüpload, maar ik zit er niet in. Misschien in de volgende episode.Anders is het wel echt een kansloze faalhaas zeg.
Plaats een comment, dan gaan we jouw comment hier allemaal upvotenquote:Op maandag 15 april 2013 18:30 schreef Lindgren. het volgende:
NepentheZ heeft een nieuwe video geüpload, maar ik zit er niet in. Misschien in de volgende episode.Anders is het wel echt een kansloze faalhaas zeg.
quote:Op maandag 15 april 2013 18:27 schreef Fuszy het volgende:
[..]
omdat hij zijn niggerkapper gevonden had? Dan ben je redelijk IF idd
quote:Op maandag 15 april 2013 18:31 schreef Lindgren. het volgende:
Hij doet trouwens net of die Jamie Reid (41 rated ST) alsnog heel goed is, maar hij had er een gouden attribute kaartje op.
Lame fuckerquote:Op maandag 15 april 2013 18:31 schreef Lindgren. het volgende:
Hij doet trouwens net of die Jamie Reid (41 rated ST) alsnog heel goed is, maar hij had er een gouden attribute kaartje op.
quote:Op maandag 15 april 2013 18:31 schreef Lindgren. het volgende:
quote:
Die kans hadden ze ook, maar ze wilden hem nietquote:Op maandag 15 april 2013 18:33 schreef vandermar het volgende:
Ik zou Royston graag bij Feyenoord willen overigens.
Grappig. Als hij van Vladikavkaz naar Feyenoord gaat, stijgt in beide steden het IQ.quote:Op maandag 15 april 2013 18:33 schreef vandermar het volgende:
Ik zou Royston graag bij Feyenoord willen overigens.
Hij had een dikke salaris eis soweisoquote:Op maandag 15 april 2013 18:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die kans hadden ze ook, maar ze wilden hem niet
EN dan vervolgens met Elabdellaoui, Singh en Verhoek aankomenquote:Op maandag 15 april 2013 18:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die kans hadden ze ook, maar ze wilden hem niet
Janmaat heeft een IFquote:Op maandag 15 april 2013 18:33 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Kan iemand even aan die Ajax kerel vragen op het EA forum waarom Janmaat er niet bij staat, maar Van Rhijn wel?(Of ben ik nou scheel)
Die samen nog niet kunnen tippen aan het salaris dat Drenthe naar verluid vroegquote:Op maandag 15 april 2013 18:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
EN dan vervolgens met Elabdellaoui, Singh en Verhoek aankomen
Hij was zelf dik. Wat zijn salaris moest zijn weet ik niet, maar aangezien hij nu op filmpjes aan het bedelen is om een nieuwe tv zal hij in Rusland niet zoveel verdienen. Hoop ikquote:
NSFWGoT gezien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Leg eens uit hoe je die fout triggert dan? Bij mij gaat alles goed.quote:Op maandag 15 april 2013 17:28 schreef Thorb het volgende:
De edit squad optie is echt helemaal naar de klote
Chem klopt niet meer, keeper verdwijnt en als je keeper neerzet gaat de CB naar sub
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |