Voor munchen zal ik als ik jou was wel van te voren iets googlen, want ik vond munchen een bizarre stad en ben er meteen weer weggegaan (want PRAAG!quote:
whuttttquote:Op maandag 15 april 2013 15:55 schreef Toto69 het volgende:
Hälp, morgen herkansing Nederlands poëzie, telt 12 keer mee en ik had een 2.2...
quote:
iewl :S :Squote:Op maandag 15 april 2013 15:55 schreef arachide. het volgende:
Ik weet dat dit JNG is en dat ik het niet hoor te zeggen, maar drank < hasj. En seks
Hahahah, ik had een 5.9, geen idee hoequote:Op maandag 15 april 2013 15:55 schreef Toto69 het volgende:
Hälp, morgen herkansing Nederlands poëzie, telt 12 keer mee en ik had een 2.2...
Okiiquote:Op maandag 15 april 2013 15:54 schreef arachide. het volgende:
[..]
Voor munchen zal ik als ik jou was wel van te voren iets googlen, want ik vond munchen een bizarre stad en ben er meteen weer weggegaan (want PRAAG!). Rome zal ik ook wel googlen, ben er geweest, en ook bij het station en dat is echt fucking chaotisch en fucking mooi, maar makkelijk een hostel vinden is anders
, Napels en Nice zijn kleiner, daar hoef je denk ik niks voor te doen. Tegen die tijd snap je het wel
appelsap voor jou xxquote:
Ben geen ervaren smoker, maar deze zomer zal het wel vaker gebeuren. IJsselsessies met collega's na het werkquote:Op maandag 15 april 2013 15:55 schreef arachide. het volgende:
Ik weet dat dit JNG is en dat ik het niet hoor te zeggen, maar drank < hasj. En seks
nooit hasj gerooktquote:Op maandag 15 april 2013 15:55 schreef arachide. het volgende:
sisiquote:
En dan is het volgens mij nog loontquote:
Nederlands spelling niet?quote:
Dat moet ik nog steeds een keer doen. Misschien deze zomer.quote:Op maandag 15 april 2013 15:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben geen ervaren smoker, maar deze zomer zal het wel vaker gebeuren. IJsselsessies met collega's na het werk
Tevens high naar de efteling gaan
Als ik dat morgen haal ben ik tevreden, m'n SE cijfer was 6.0 en is gezakt naar 5.4 door die 2.2, dus als ik morgen een 5.9 haal is dat primaquote:Op maandag 15 april 2013 15:55 schreef arachide. het volgende:
[..]
Hahahah, ik had een 5.9, geen idee hoe![]()
Zou beter zijn denk ik ja. Maar de d/t fout is dramatischquote:
N zit niet in t kofschip, ik vind dat het met een d isquote:
volgens mij is meer dan de helft 18+ maar okequote:Op maandag 15 april 2013 15:55 schreef arachide. het volgende:
Ik denk wel 8/10dequote:Op maandag 15 april 2013 15:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
volgens mij is meer dan de helft 18+ maar oke
Zeg het dan ook niet.quote:Op maandag 15 april 2013 15:55 schreef arachide. het volgende:
Bijnaquote:Op maandag 15 april 2013 15:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
volgens mij is meer dan de helft 18+ maar oke
valtquote:
Jajaquote:
quote:Op maandag 15 april 2013 16:00 schreef Trollscience het volgende:
gwn stoned masturberen forever allone XD
quote:Op maandag 15 april 2013 16:00 schreef Trollscience het volgende:
gwn stoned masturberen forever allone XD
Zou rakenquote:
quote:
Lekker! Net eerste tentamen gefixt.quote:Op maandag 15 april 2013 16:02 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja
[..]
Hey poepie, goed hoorvakantie ditdat
Met jou dan?
Have funquote:
Mijn skates zijn te klein, anders was ik het ook gaan doenquote:
neequote:
Skateboarden bedoelde ikquote:Op maandag 15 april 2013 16:03 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Mijn skates zijn te klein, anders was ik het ook gaan doen
#FWP
Kijk! mooizo mooizoquote:Op maandag 15 april 2013 16:03 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Lekker! Net eerste tentamen gefixt.
Mijn skateboard is ook te klein, mn penis hangt telkens over het randjequote:
Jaa inderdaad!quote:Op maandag 15 april 2013 16:04 schreef Taexon het volgende:
[..]
Kijk! mooizo mooizo![]()
Veel leren en een beetje geluk hebben dan moeten de andere ook vast goed komen
ach lekker tochquote:Op maandag 15 april 2013 16:02 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja
[..]
Hey poepie, goed hoorvakantie ditdat
Met jou dan?
strugglesquote:Op maandag 15 april 2013 16:04 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Mijn skateboard is ook te klein, mn penis hangt telkens over het randje
Dat met de skatebaan en bontkraagjes is herkenbaar jaquote:Op maandag 15 april 2013 16:05 schreef Taexon het volgende:
Skaten, niet meer gedaan sinds de skatebaan hier is overgenomen door bondkraagjes![]()
![]()
Kortom.. sinds ik 12 was ofzokon het wel aardig, misschien ooit weer eens kijken voor goede skates
quote:Op maandag 15 april 2013 16:05 schreef Taexon het volgende:
Skaten, niet meer gedaan sinds de skatebaan hier is overgenomen door bondkraagjes![]()
![]()
Kortom.. sinds ik 12 was ofzokon het wel aardig, misschien ooit weer eens kijken voor goede skates
quote:
Wáárom klik ik altijd op allesquote:Op maandag 15 april 2013 16:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Heel album, even huilen
http://imgur.com/a/TvfDA
sexy boiiiquote:Op maandag 15 april 2013 16:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Heel album, even huilen
http://imgur.com/a/TvfDA
doei sjattiequote:Op maandag 15 april 2013 16:11 schreef Fok-it het volgende:
Ook weg, boodskapjes doen![]()
Inb4: boodschapjes, jaja
ik al dagen.quote:
Ik geef de buurjochies hier ook wel eens vlieglesquote:Op maandag 15 april 2013 16:14 schreef Toto69 het volgende:
Waarschijnlijk volgende week een vlieglesje doen
je gooit ze uit je raam?quote:Op maandag 15 april 2013 16:17 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik geef de buurjochies hier ook wel eens vliegles
quote:Op maandag 15 april 2013 16:17 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik geef de buurjochies hier ook wel eens vliegles
Ja, dan hoef ik de deur beneden niet open en dicht te doenquote:
haha handigquote:Op maandag 15 april 2013 16:19 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja, dan hoef ik de deur beneden niet open en dicht te doen
Whatsapp is heel even dood trouwens bij mij, even wat zooi overzetten5 minuten hooguit
Jij ging skatenquote:Op maandag 15 april 2013 16:25 schreef LittleBrownie het volgende:
░░░░░░░░░░░░░▄▄▄▄▄▄▄░░░░░░░░░
░░░░░░░░░▄▀▀▀░░░░░░░▀▄░░░░░░░
░░░░░░░▄▀░░░░░░░░░░░░▀▄░░░░░░
░░░░░░▄▀░░░░░░░░░░▄▀▀▄▀▄░░░░░
░░░░▄▀░░░░░░░░░░▄▀░░██▄▀▄░░░░
░░░▄▀░░▄▀▀▀▄░░░░█░░░▀▀░█▀▄░░░
░░░█░░█▄░░░░█░░░▀▄░░░░░▐░█░░░
░░▐▌░░█▀░░░▄▀░░░░░▀▄▄▄▄▀░░█░░
░░▐▌░░█░░░▄▀░░░░░░░░░░░░░░█░░
░░▐▌░░░▀▀▀░░░░░░░░░░░░░░░░▐▌░
░░▐▌░░░░░░░░░░░░░░░▄░░░░░░▐▌░
░░▐▌░░░░░░░░░▄░░░░░█░░░░░░▐▌░
░░░█░░░░░░░░░▀█▄░░▄█░░░░░░▐▌░
░░░▐▌░░░░░░░░░░▀▀▀▀░░░░░░░▐▌░
░░░░█░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░█░░
░░░░▐▌▀▄░░░░░░░░░░░░░░░░░▐▌░░
░░░░░█░░▀░░░░░░░░░░░░░░░░▀░░░
╦═╗╔═╗╔══║░║╔═╗░░╦═╗╦░╦═╗░░╦░
║░║╠═╣╠═░║░║║░║░░║░║║░║░║░░║░
╩═╝║░║║░░╚═╝╩╩╝░░╩═╝╩░╩═╝░░╩░
═╦║░║╔═╗═╦═░░╔═╗╔═╗╔═╗╦═╗░╔═╗
░║║░║╚═╗░║░░░╠╦╝╠╣░╠═╣║░║░░╔╝
╚╝╚═╝╚═╝░║░░░║╚═╚═╝║░║╩═╝░░▄░
Copypastaquote:Op maandag 15 april 2013 16:25 schreef LittleBrownie het volgende:
al gedaanquote:
quote:Op maandag 15 april 2013 16:25 schreef LittleBrownie het volgende:
Dan koop je er eenquote:Op maandag 15 april 2013 16:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
al gedaan
ik moet een nieuwe board
mag nietquote:
quote:
Omdat ik teveel geld uitgeef en het duur isquote:
maar je werkt er toch zelf hard voorquote:Op maandag 15 april 2013 16:34 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
[..]
Omdat ik teveel geld uitgeef en het duur is
Mijn ouders
Als je nog geld hebt geef je niet te veel uitquote:Op maandag 15 april 2013 16:34 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
[..]
Omdat ik teveel geld uitgeef en het duur is
Mijn ouders
quote:
These daysquote:Op maandag 15 april 2013 16:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
EASY FOR YOU TO SAY, YOUR HEART HAS NEVER BEEN BROKEN
quote:
quote:Op maandag 15 april 2013 16:41 schreef Toto69 het volgende:
Vanaf nu is dit het grote Foo Fighters topic geworden
ja mjaquote:Op maandag 15 april 2013 16:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maar je werkt er toch zelf hard voor
Amen.quote:Op maandag 15 april 2013 16:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Zullen we als JRRY betonce gaat spammen driedubbelhard op Dave fucking Grohl gaan geilen?
quote:Op maandag 15 april 2013 16:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Zullen we als JRRY betonce gaat spammen driedubbelhard op Dave fucking Grohl gaan geilen?
Gewoon die Daft Punk ad spammenquote:Op maandag 15 april 2013 16:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
waarom zou je je naar zijn "niveau" gaan verlagen als je het irritant vindt? Hoe meer jullie je eraan ergeren hoe leuker hij het vindtquote:Op maandag 15 april 2013 16:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
le derp face :pquote:Op maandag 15 april 2013 16:25 schreef LittleBrownie het volgende:
quote:Op maandag 15 april 2013 16:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waarom zou je je naar zijn "niveau" gaan verlagen als je het irritant vindt? Hoe meer jullie je eraan ergeren hoe leuker hij het vindt
quote:
Gelukkig heel serieusquote:Op maandag 15 april 2013 16:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waarom zou je je naar zijn "niveau" gaan verlagen als je het irritant vindt? Hoe meer jullie je eraan ergeren hoe leuker hij het vindt
zonder PI en smiley valt het niet te zien sorryquote:Op maandag 15 april 2013 16:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]![]()
[..]
Gelukkig heel serieus
Zal er op letten schatj0nquote:Op maandag 15 april 2013 16:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zonder PI en smiley valt het niet te zien sorry
awh poepie ben je ookquote:Op maandag 15 april 2013 16:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zal er op letten schatj0n
quote:
oiverratedquote:Op maandag 15 april 2013 16:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Jij bent ook een ultieme hipster die alles haat als het meer dan 137 views heeft op youtubequote:
quote:
quote:The term foo fighter was used by Allied aircraft pilots in World War II to describe various UFOs or mysterious aerial phenomena seen in the skies over both the European and Pacific Theater of Operations.
quote:Op maandag 15 april 2013 16:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wel hoor, je bent best lief
ja man dat is ook echt de reden dat pink floyd een van mijn favoriete bands is en dat ik alle cd's van the jimi hendrix experience heb manquote:Op maandag 15 april 2013 16:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij bent ook een ultieme hipster die alles haat als het meer dan 137 views heeft op youtube
koelkastquote:Op maandag 15 april 2013 16:56 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja man dat is ook echt de reden dat pink floyd een van mijn favoriete bands is en dat ik alle cd's van the jimi hendrix experience heb man
boterham
Zaterdag gewerkt de hele dag en gisteren veeel te laat opgestaan en smiddags/savonds gedraaid. Daarna was ik op een of andere manier knetter moe en ben dus mijn bed in gecrashedquote:
Matig argumentquote:Op maandag 15 april 2013 16:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij bent ook een ultieme hipster die alles haat als het meer dan 137 views heeft op youtube
Zoute pannekoekquote:Op maandag 15 april 2013 16:56 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja man dat is ook echt de reden dat pink floyd een van mijn favoriete bands is en dat ik alle cd's van the jimi hendrix experience heb man
boterham
JA HAHAHA LOL xdquote:Op maandag 15 april 2013 16:58 schreef Trollscience het volgende:
luister ook radiohead ecyt fakking underground bandje man XD
awh klinkt als een leuk weekend wel hoor, lekker geld verdienenquote:Op maandag 15 april 2013 16:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zaterdag gewerkt de hele dag en gisteren veeel te laat opgestaan en smiddags/savonds gedraaid. Daarna was ik op een of andere manier knetter moe en ben dus mijn bed in gecrashed
huh wie is dA? XDquote:Op maandag 15 april 2013 16:58 schreef Trollscience het volgende:
luister ook radiohead ecyt fakking underground bandje man XD
hopiquote:
Ja maar klantenquote:Op maandag 15 april 2013 16:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
awh klinkt als een leuk weekend wel hoor, lekker geld verdienen
waddup Gquote:
Morgen salaris, spaarrekening spekkenquote:Op maandag 15 april 2013 17:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
herkenbaar ja maar geld maakt dat wel goed
lekkerquote:Op maandag 15 april 2013 17:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Morgen salaris, spaarrekening spekken
Dan heb je het ook al 2 weken geleden gehadquote:Op maandag 15 april 2013 17:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
lekkerik krijg de 29e pas weer
zelfde hier homiequote:Op maandag 15 april 2013 17:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Honger lijden, swa. Waddup little G?
ja 2 april nogquote:Op maandag 15 april 2013 17:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan heb je het ook al 2 weken geleden gehad
Morgen weer de drang om geld uit te geven weerstaan en alles op de spaarrekening pleurenquote:Op maandag 15 april 2013 17:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja 2 april nogmaar ik wil weer
ja dat is altijd lastig, hier ook gezien mijn salaris voor 30 april komt en ik ook nog op vakantie ga dus moet zuinig leven ditdatquote:Op maandag 15 april 2013 17:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Morgen weer de drang om geld uit te geven weerstaan en alles op de spaarrekening pleuren
ach golddiggers zijn ook niet allesquote:Op maandag 15 april 2013 17:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mo' bitches, mo' money.
In ieder geval money
awhquote:Op maandag 15 april 2013 17:12 schreef Ezell het volgende:
Mijn spaargeld begint langzamerhand op te raken en binnenkort moet ik stoppen met m'n bijbaantje (ivm studiedrukte). Best kut, want m'n huur is hoger dan m'n stufi.
kan je dan niet kijken of je recht heb op huursubsidie of wat dan ook?quote:Op maandag 15 april 2013 17:12 schreef Ezell het volgende:
Mijn spaargeld begint langzamerhand op te raken en binnenkort moet ik stoppen met m'n bijbaantje (ivm studiedrukte). Best kut, want m'n huur is hoger dan m'n stufi.
quote:
ik heb hele dag verhongerd omdat ik 1 uur voor het nemen van mn antibiotica niks mag eten, of 2 uur erna dus ik zit nu aan de pizza wat gelijk mn ontbijt, lunch en avondeten isquote:
Nee, heb al alles waar ik recht op heb. Helaas.quote:Op maandag 15 april 2013 17:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
kan je dan niet kijken of je recht heb op huursubsidie of wat dan ook?
etzuquote:
omg ik wil hemmmmmquote:Op maandag 15 april 2013 17:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Katje, voor jou
balen wel inderdaadquote:Op maandag 15 april 2013 17:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, heb al alles waar ik recht op heb. Helaas.Gelukkig hebben mijn ouders gezegd mij te willen helpen met de kosten enzo, maar ja... Dat is het ook niet echt helemaal.
[..]
etzu
awh das zieligquote:Op maandag 15 april 2013 17:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb hele dag verhongerd omdat ik 1 uur voor het nemen van mn antibiotica niks mag eten, of 2 uur erna dus ik zit nu aan de pizza wat gelijk mn ontbijt, lunch en avondeten isen verder zit ik hard te vlammen met mn studie
met jou?
Voor een paar maandjes extra stufi lenen geen optie? Kan je in de zomer weer werken.quote:Op maandag 15 april 2013 17:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, heb al alles waar ik recht op heb. Helaas.Gelukkig hebben mijn ouders gezegd mij te willen helpen met de kosten enzo, maar ja... Dat is het ook niet echt helemaal.
[..]
etzu
Kan, maar ik probeer dat zo veel mogelijk te vermijden.quote:Op maandag 15 april 2013 17:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Voor een paar maandjes extra stufi lenen geen optie? Kan je in de zomer weer werken.
Snap ik, daarom is het handig dat het ook voor een paar maandjes kanquote:Op maandag 15 april 2013 17:23 schreef Ezell het volgende:
[..]
Kan, maar ik probeer dat zo veel mogelijk te vermijden.Het is dat ik wat hulp van mijn ouders krijg.
Gaat hoogstwaarschijnlijk niet meer door.quote:Op maandag 15 april 2013 17:23 schreef Etsu het volgende:
En dan tig weken op vakantie gaan in de zomer.
Cuz they be rapin errybody out here!quote:
Kan je met mij de zomer doorbrengenquote:Op maandag 15 april 2013 17:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Gaat hoogstwaarschijnlijk niet meer door.
eet smakelijkquote:
quote:Op maandag 15 april 2013 17:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Omdat ik in Ezelldorp ga met m'n Ezellmaties.
Maar ik ben ook een Ezellmattie.quote:Op maandag 15 april 2013 17:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Omdat ik in Ezelldorp ga met m'n Ezellmaties.
Ik heb zelfs een Ezellauto.quote:Op maandag 15 april 2013 17:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
En je hebt zeker ook een Ezellfiets om naar het Ezellstrand te fietsen?
eetsmakelijkquote:Op maandag 15 april 2013 17:38 schreef Ezell het volgende:
Ik ga even nuttige dingen doen, zoals eten en opruimen. Misschien tot later vanavond.
we gon find youquote:Op maandag 15 april 2013 17:40 schreef Trollscience het volgende:
[..]
you dont have to come and confess
we lookin for you
quote:Op maandag 15 april 2013 17:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
HAHAHA FUCK JULLIE IK HEB EEN IJSBEREN MUTS
[ afbeelding ]
YOUR ARGUMENT IS INVALID
quote:Op maandag 15 april 2013 17:51 schreef Trollscience het volgende:
why r u wearing that stupid bunny suit
Vaak ben ik daarna nog meer moe dan daarvoorquote:Op maandag 15 april 2013 18:01 schreef Taexon het volgende:
Zombie Tax meld zich
De tering een middag dutje is niet goed voor me
wel leuk foto awwquote:Op maandag 15 april 2013 17:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
YOUR ARGUMENT IS INVALID
Ja daar heb ik dus ook altijd last van gvdquote:Op maandag 15 april 2013 18:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Vaak ben ik daarna nog meer moe dan daarvoor
Haha ja en meestal is het dan heel kort, maar dan denk je dat je veel langer geslapen hebt. Tijdsbesef is helemaal in de war danquote:Op maandag 15 april 2013 18:04 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja daar heb ik dus ook altijd last van gvd
Zat net tijdens het eten ook echt heel doods aan tafel, Peter bleef me uitlachen
Waar wilde je heen gaan danquote:Op maandag 15 april 2013 18:04 schreef OmgevallenFlat het volgende:
echt gierig a mattie ik mag niet alleen op vakantie deze mei vakantie
Voor mijn gevoel heb ik een paar uur lopen meuren.. was echter maar 45 minutenquote:Op maandag 15 april 2013 18:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Haha ja en meestal is het dan heel kort, maar dan denk je dat je veel langer geslapen hebt. Tijdsbesef is helemaal in de war dan
quote:Op maandag 15 april 2013 17:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
YOUR ARGUMENT IS INVALID
Jullie twee zijn zo lief samen voor elkaarquote:
Aaah zielige prom op haar stagequote:Op maandag 15 april 2013 18:06 schreef Taexon het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel heb ik een paar uur lopen meuren.. was echter maar 45 minuten
Prom en ik hebben vannacht ook maar 4-5 uurtjes geslapen ofzo dacht ik
Ik mag haar niet, zij mag mij niet.quote:Op maandag 15 april 2013 18:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Jullie twee zijn zo lief samen voor elkaar
Dude, je bent 14quote:Op maandag 15 april 2013 18:04 schreef OmgevallenFlat het volgende:
echt gierig a mattie ik mag niet alleen op vakantie deze mei vakantie
Apparantly you doquote:Op maandag 15 april 2013 18:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik mag haar niet, zij mag mij niet.
I don't care.
Maar, als je even eerlijk bent, dan had je het toch ook niet kunnen betalen? Je hebt geen geld en je bent ook nog vrij jong om alleen op vakantie te gaanquote:
het kost maar 214 euro vliegen en ik heb hier een kluis staan. en anders ga ik werkenquote:Op maandag 15 april 2013 18:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar, als je even eerlijk bent, dan had je het toch ook niet kunnen betalen? Je hebt geen geld en je bent ook nog vrij jong om alleen op vakantie te gaan
What you see is what you get fuck the haterzzzzquote:
Verblijf, eten, wat ga je daar uitvoeren? Mag nog wel 500 eu bovenop hoor.quote:Op maandag 15 april 2013 18:09 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
het kost maar 214 euro vliegen en ik heb hier een kluis staan. en anders ga ik werken
ja kamperen toch en niks elk avond barbequequote:Op maandag 15 april 2013 18:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Verblijf, eten, wat ga je daar uitvoeren? Mag nog wel 500 eu bovenop hoor.
Elke 14-jarige denkt volwassen genoeg te zijn, end of the day, you're wrongquote:Op maandag 15 april 2013 18:10 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
want? Je kent mij niet in het echt.
Vlees is fucking duur aapquote:Op maandag 15 april 2013 18:10 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja kamperen toch en niks elk avond barbeque
Maar de meivakantie is al over twee weken! Misschien dat je het dan beter kunt verplaatsen naar de zomervakantiequote:Op maandag 15 april 2013 18:09 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
het kost maar 214 euro vliegen en ik heb hier een kluis staan. en anders ga ik werken
Als je goede reserves hebt dan word je niet zo snel moe inderdaadquote:Op maandag 15 april 2013 18:08 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ach ze is nu weer naar huis aan het rijden, maar ik was niet echt moe hoor daar niet van
Als het moet kan ik makkelijk een aantal dagen zonder/met heel weinig slaap is me al weer een paar keer geblekenquote:Op maandag 15 april 2013 18:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Als je goede reserves hebt dan word je niet zo snel moe inderdaadMoet je die reserves wel weer aanvullen
Die dagen/nachten dat we zo veel op tc zatenquote:Op maandag 15 april 2013 18:15 schreef Taexon het volgende:
[..]
Als het moet kan ik makkelijk een aantal dagen zonder/met heel weinig slaap is me al weer een paar keer gebleken![]()
Maar gewoon dat moment als je weer wakker word na een middag dutje is zo ...
Uurtje later ofzo merk je wel dat het eigenlijk toch wel even goed was dat slapen
aaawhquote:
Ja toen had ik vrijwel geen werk dus alle tijdquote:Op maandag 15 april 2013 18:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Die dagen/nachten dat we zo veel op tc zaten
Toen sliep ik ook echt slecht telkens
Welkom in de clubquote:
naw heb niet zo'n last normaal mja weerstand is al lager nu dus voel me raarquote:
ik kom wel bij je slapen nuquote:Op maandag 15 april 2013 18:19 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja toen had ik vrijwel geen werk dus alle tijd
[..]
Welkom in de club
Van mij mag jequote:Op maandag 15 april 2013 18:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik kom wel bij je slapen nu
Awh dan is het wel vervelend jaquote:Op maandag 15 april 2013 18:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
naw heb niet zo'n last normaal mja weerstand is al lager nu dus voel me raar
Nou enquote:Op maandag 15 april 2013 18:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha naw je zit woensdag ook al aan me vast
Dan maakt het idd niks uitquote:Op maandag 15 april 2013 18:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mja ben blij dus het maakt me niks uitleuk weekend gehad?
door middel van een armband?quote:Op maandag 15 april 2013 18:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha naw je zit woensdag ook al aan me vast
oh sorry vergeetachtig muchquote:Op maandag 15 april 2013 18:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Dan maakt het idd niks uit
Ja had je al gevraagd tochMaar was wel lekker weekend
zon
jupquote:Op maandag 15 april 2013 18:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oh sorry vergeetachtig muchje had films gekeken inderdaad
jaquote:
ah nicequote:Op maandag 15 april 2013 18:26 schreef supersof het volgende:
[..]
jupen lekker gefietst met de hond, dat was ik alweer vergeten.
Nee alleen, maar alsnog dat is eng je weetquote:Op maandag 15 april 2013 18:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
met wie slaap je doordeweeks dan? Peter?
ja ik weetquote:Op maandag 15 april 2013 18:28 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee alleen, maar alsnog dat is eng je weet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |