Voor munchen zal ik als ik jou was wel van te voren iets googlen, want ik vond munchen een bizarre stad en ben er meteen weer weggegaan (want PRAAG!quote:
whuttttquote:Op maandag 15 april 2013 15:55 schreef Toto69 het volgende:
Hälp, morgen herkansing Nederlands poëzie, telt 12 keer mee en ik had een 2.2...
quote:
iewl :S :Squote:Op maandag 15 april 2013 15:55 schreef arachide. het volgende:
Ik weet dat dit JNG is en dat ik het niet hoor te zeggen, maar drank < hasj. En seks
Hahahah, ik had een 5.9, geen idee hoequote:Op maandag 15 april 2013 15:55 schreef Toto69 het volgende:
Hälp, morgen herkansing Nederlands poëzie, telt 12 keer mee en ik had een 2.2...
Okiiquote:Op maandag 15 april 2013 15:54 schreef arachide. het volgende:
[..]
Voor munchen zal ik als ik jou was wel van te voren iets googlen, want ik vond munchen een bizarre stad en ben er meteen weer weggegaan (want PRAAG!). Rome zal ik ook wel googlen, ben er geweest, en ook bij het station en dat is echt fucking chaotisch en fucking mooi, maar makkelijk een hostel vinden is anders
, Napels en Nice zijn kleiner, daar hoef je denk ik niks voor te doen. Tegen die tijd snap je het wel
appelsap voor jou xxquote:
Ben geen ervaren smoker, maar deze zomer zal het wel vaker gebeuren. IJsselsessies met collega's na het werkquote:Op maandag 15 april 2013 15:55 schreef arachide. het volgende:
Ik weet dat dit JNG is en dat ik het niet hoor te zeggen, maar drank < hasj. En seks
nooit hasj gerooktquote:Op maandag 15 april 2013 15:55 schreef arachide. het volgende:
sisiquote:
En dan is het volgens mij nog loontquote:
Nederlands spelling niet?quote:
Dat moet ik nog steeds een keer doen. Misschien deze zomer.quote:Op maandag 15 april 2013 15:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben geen ervaren smoker, maar deze zomer zal het wel vaker gebeuren. IJsselsessies met collega's na het werk
Tevens high naar de efteling gaan
Als ik dat morgen haal ben ik tevreden, m'n SE cijfer was 6.0 en is gezakt naar 5.4 door die 2.2, dus als ik morgen een 5.9 haal is dat primaquote:Op maandag 15 april 2013 15:55 schreef arachide. het volgende:
[..]
Hahahah, ik had een 5.9, geen idee hoe![]()
Zou beter zijn denk ik ja. Maar de d/t fout is dramatischquote:
N zit niet in t kofschip, ik vind dat het met een d isquote:
volgens mij is meer dan de helft 18+ maar okequote:Op maandag 15 april 2013 15:55 schreef arachide. het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |