'Ook vorig jaar werden spelers gepolst voor afscheid Van Bommel'
Zowel de zaakwaarnemer van Van Bommel als een woordvoerder van PSV ontkenden dat er al duidelijkheid is over de toekomst van Mark van Bommel. Zaakwaarnemer Raiola bevestigde tegenover Voetbal International dat er met oud-spelers gesproken is, maar volgens hem zijn onder andere Bastian Schweinsteiger, Zlatan Ibrahimovic en Thiago Silva vorig jaar ook gepolst voor het geval de aanvoerder zou stoppen. PSV Netwerk Ook vanuit PSV werd met woorden van dezelfde strekking gereageerd. 'Van Bommel en zijn manager zijn al een tijdje bezig om spelers te polsen, maar dat wil niet zeggen dat hij al een beslissing heeft genomen', zei een woordvoerder van PSV tegenover De Volkskrant.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Is toch stoer. En dan ook nog een zwarte balk ervoor. Lafaard.
Het gaat mij er meer om waarom je er tussen zou willen lopen. Nu vind ik die zogenaamde corteo's sowieso maar treurigheid ten top, maar om er een te bezoeken van de tegenstander gaat al helemaal wat ver
Het gaat mij er meer om waarom je er tussen zou willen lopen. Nu vind ik die zogenaamde corteo's sowieso maar treurigheid ten top, maar om er een te bezoeken van de tegenstander gaat al helemaal wat ver
Eens.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
Op maandag 15 april 2013 13:22 schreef Doublepain het volgende: Tijdens 100 jarig jubileum een elftal met Thiago, Schweinie, Zlatan.. Hopelijk Alex en Gomes ook
Gomes, Thiago Silva, Alex, Cocu, Schweinsteiger, van Bommel, Zlatan, Robben
Op maandag 15 april 2013 13:22 schreef Doublepain het volgende: Tijdens 100 jarig jubileum een elftal met Thiago, Schweinie, Zlatan.. Hopelijk Alex en Gomes ook
Drogba krijgt ook een uitnodiging, omdat Van Bommel graag in zijn ballen gegrepen wilt worden
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent. Is he able, but not willing? Then he is malevolent. Is he both able and willing? Then whence cometh evil? Is he neither able nor willing? Then why call him God?
Iemand de papieren versie van de Volkskrant gelezen? Ben benieuwd wat daar in staat over de grote schoonmaak die oud-spelers van plan zijn. Op de internet site van de Volkskrant kan ik er niks van vinden.