Onzin. Dan neem ik t toch echt op voor huub. Hij werkt voor een bedrijf dat formats bedenkt en programmas maakt en ja, soms maken ze iets wat bagger is maar er is ook een markt voor en hij verdient er zijn brood mee.quote:Op woensdag 17 april 2013 21:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Met zo'n attitude zit je wat mij betreft in een verkeerde breroepsgroep. TV-makers moeten trots willen zijn op hun product. Voor een trambestuurder of een administratief medewerker is het voor henzelf prettig als ze eer in hun werk leggen maar het is wel iets minder belangrijk voor het eindresultaat.
Zeker gooi je ook veel weg, maar soms moet je kiezen: iets wel laten zien met een onscherp shot, of iets niet laten zien, en dan is inhoud altijd leading, maar inderdaad, ideaal is het niet.quote:Op woensdag 17 april 2013 21:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er komen gewoon heel veel onscherpe shots voorbij. Die gooi je toch gewoon weg in de montage? Wat heeft de kijker te maken met alle omstandigheden die je noemt?
+1quote:Op woensdag 17 april 2013 21:41 schreef Stefan het volgende:
[..]
Onzin. Dan neem ik t toch echt op voor huub. Hij werkt voor een bedrijf dat formats bedenkt en programmas maakt en ja, soms maken ze iets wat bagger is maar er is ook een markt voor en hij verdient er zijn brood mee.
En laten we niet doen of Big Brother nou zo hoogstaand was. Het is tv en destijds goedgemaakte tv maar t was wel tv voor de massa.
Een cameraman filmt misschien ook liever de nieuwe Scorcese maar soms film je Verliefd op Ibiza. want het is werk
Ja die kritiek lees ook vaak op Mediacourant, je komt niet meer weg het niet in HD te filmenquote:Op woensdag 17 april 2013 21:36 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Het camera werk is zeker niet ideaal. Grappig genoeg komt het vooral door de kwaliteit van de camera's, HD was niet te betalen en dat zie je. Daarnaast zijn die remote camera's heel wisselend in kwaliteit en lastig in dat klimaat te onderhouden, en dat zie je goed.
Lief van je, maar Gert en ik kennen elkaar al wat langer dus no hard feelings,quote:Op woensdag 17 april 2013 21:41 schreef Stefan het volgende:
[..]
Onzin. Dan neem ik t toch echt op voor huub. Hij werkt voor een bedrijf dat formats bedenkt en programmas maakt en ja, soms maken ze iets wat bagger is maar er is ook een markt voor en hij verdient er zijn brood mee.
En laten we niet doen of Big Brother nou zo hoogstaand was. Het is tv en destijds goedgemaakte tv maar t was wel tv voor de massa.
Een cameraman filmt misschien ook liever de nieuwe Scorcese maar soms film je Verliefd op Ibiza. want het is werk
Mediacourant is niet helemaal serieus te nemen, maar inderdaad het is in het buitenland al heel lang de standaard, nu in NL nogquote:Op woensdag 17 april 2013 21:42 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja die kritiek lees ook vaak op Mediacourant, je komt niet meer weg het niet in HD te filmen
Dan ben je er toch al bijna?quote:Op woensdag 17 april 2013 21:44 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Lief van je, maar Gert en ik kennen elkaar al wat langer dus no hard feelings,
luister ik ben supertrots op het feit dat ik entertainment programma's voor de commerciele tv maak. Ik zou niets liever willen, nee ik wil geen diepgravende shit maken, nee ook geen nieuws. Ook geen films, gewoon entertainment programma's. Groot studio-amusement dat miljoenen kijkers trekt, reality programma's waarin je nieuwe dingen probeert (Ja een big brother huis bouwen in het buitenland en daar een Sabotage spel in spelen kun je nieuw noemen) en af en toe gameshows die lekker schuren waar iedereen het over heeft, dan vind ik gewoon het leukste wat er is, en daar ben ik supertrots op.
Zit er geen regisseur bij de montage dan? Het doet zo'n afbreuk aan de kwaliteit imho en wat je weggooit: wat de kijker niet ziet kan-ie ook niet missen.quote:Op woensdag 17 april 2013 21:41 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Zeker gooi je ook veel weg, maar soms moet je kiezen: iets wel laten zien met een onscherp shot, of iets niet laten zien, en dan is inhoud altijd leading, maar inderdaad, ideaal is het niet.
Als ik iets goed gemaakt vind maar het is simpelweg niet mijn smaak, en ja dat komt best wel eens voor, dan zeg ik dat gewoon hoor en ga ik zo'n programma niet afzeiken. Waarom zou ik.quote:Op woensdag 17 april 2013 21:34 schreef ditisHuub het volgende:
Maar dat zijn stijl verschillen, en als jij een programma oordeel velt over wat je persoonlijk van iets vind en dan meteen het programma onderuit schoffelt met benamingen als armetierig en blik goedkope B-sterren, dat vind ik niet fair en nergens anders op gestoeld dan persoonlijke smaak.
Ja, allemaal RTL fanbois daar.quote:Op woensdag 17 april 2013 21:45 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Mediacourant is niet helemaal serieus te nemen, maar inderdaad het is in het buitenland al heel lang de standaard, nu in NL nog
Oh ik weet wel dat je voor jezelf kunt opkomen maar ik kan slecht tegen dat soort argumenten, dat je altijd maar het mooiste van t mooiste moet maken. Ja, dat wil iedereen maar als John de Mol die instelling had gehad hadden we een heleboel tv nooit gehad. Joop van den Ende vond heel veel niet mooi maar maakte t wel want het was werkquote:Op woensdag 17 april 2013 21:44 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Lief van je, maar Gert en ik kennen elkaar al wat langer dus no hard feelings,
MC is 1 blogger die zich achter zn pc verschuilt maar hij wordt door velen wel serieus genomenquote:Op woensdag 17 april 2013 21:45 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Mediacourant is niet helemaal serieus te nemen, maar inderdaad het is in het buitenland al heel lang de standaard, nu in NL nog
Heb ik al 2x gezegdquote:Op woensdag 17 april 2013 21:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Stefan? Heb je het programma gezien?
Hij heeft nog geen een keer geblogd over RTL5 flop Take me Out met Jan Kooijman.quote:Op woensdag 17 april 2013 21:48 schreef Stefan het volgende:
[..]
MC is 1 blogger die zich achter zn pc verschuilt maar hij wordt door velen wel serieus genomen
Dat heb ik met DWDD.quote:Op woensdag 17 april 2013 21:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Als ik iets goed gemaakt vind maar het is simpelweg niet mijn smaak, en ja dat komt best wel eens voor, dan zeg ik dat gewoon hoor en ga ik zo'n programma niet afzeiken. Waarom zou ik.
Als iets me niet boeit kijk ik t al niet.quote:Op woensdag 17 april 2013 21:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Als ik iets goed gemaakt vind maar het is simpelweg niet mijn smaak, en ja dat komt best wel eens voor, dan zeg ik dat gewoon hoor en ga ik zo'n programma niet afzeiken. Waarom zou ik.
Je mag het onzin vinden. Maar voor Huub opnemen hoeft niet want ik beweer nergens dat hij degene is die alleen voor zijn brood werkt. Integendeel, Huub is beslist bevlogen. Ik ging tegen jouw bewering in.quote:Op woensdag 17 april 2013 21:41 schreef Stefan het volgende:
[..]
Jawel hoor, ook dat t een flop isquote:Op woensdag 17 april 2013 21:50 schreef Mylene het volgende:
[..]
Hij heeft nog geen een keer geblogd over RTL5 flop Take me Out met Jan Kooijman.
Ik neem t niet per se voor huub op maar voor iedereen die gewoon soms dingen doet omdat t werk isquote:Op woensdag 17 april 2013 21:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Je mag het onzin vinden. Maar voor Huub opnemen hoeft niet want ik beweer nergens dat hij degene is die alleen voor zijn brood werkt. Integendeel, Huub is beslist bevlogen. Ik ging tegen jouw bewering in.
http://www.mediacourant.nl/?p=148453quote:Op woensdag 17 april 2013 21:50 schreef Mylene het volgende:
[..]
Hij heeft nog geen een keer geblogd over RTL5 flop Take me Out met Jan Kooijman.
Het probleem is niet dat dat heftig is, het probleem is dat er voor de kijker geen logica achter schuil gaat. Het is totaal niet duidelijk waarom Lange Frans eruit moest. Er is geen proces in beeld dat de saboteur doorloopt, het gebeurt gewoon. Dat zorgt niet voor extra impact, maar juist een gebrek eraan.quote:Op woensdag 17 april 2013 21:34 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
misschien was het voor die mensen ook heftig dat er op het einde van de eerste avond iemand gelijk mag vertrekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |