Ik zeg niet dat John bijna op zwart zaad zit, maar een kanttekening bij het rooskleurige verhaal waar jij naar linkte is m.i. wel op zijn plaats.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:52 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja maar John verdient het weer terug aan de verkoop van alle programma's en hij levert echt heel veel, dus onder de streep is er echt wel winst voor talpa, en dan heeft ie de formatrechten ook nog
Het is nog steeds rooskleurig voor John, dat afschrijven weegt niet op tegen de opdrachtportefuille en de kweekvijver en de nieuwe formats dat t oplevertquote:Op woensdag 17 april 2013 14:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat John bijna op zwart zaad zit, maar een kanttekening bij het rooskleurige verhaal waar jij naar linkte is m.i. wel op zijn plaats.
Talpa heeft er heel veel aanquote:Op woensdag 17 april 2013 14:59 schreef Tijn het volgende:
Uiteindelijk heeft Talpa er ook niks aan als SBS alleen maar geld kost en niks oplevert.
Ik voorspel dat als er geen reddingsplan voor de SBS-zenders komt, het weleens een hele dure grap kan gaan worden voor Talpa.quote:Op woensdag 17 april 2013 14:55 schreef Stefan het volgende:
[..]
Het is nog steeds rooskleurig voor John, dat afschrijven weegt niet op tegen de opdrachtportefuille en de kweekvijver en de nieuwe formats dat t oplevert
Talpa stapt er gewoon weer uit met winst, deze deal is alleen maar een strop voor sanomaquote:Op woensdag 17 april 2013 15:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik voorspel dat als er geen reddingsplan voor de SBS-zenders komt, het weleens een hele dure grap kan gaan worden voor Talpa.
Je zet het stevig aan!quote:Op woensdag 17 april 2013 15:04 schreef Gert het volgende:
....armoedig, gemakzuchtig jatwerk van het kaliber Sabotage.
Talpa heeft 33% van 1,25 miljard ¤ gelapt. Als er geen kijkers én geen kopers zijn, lijkt het me sterk dat-ie er met winst uit springt.quote:Op woensdag 17 april 2013 15:08 schreef Stefan het volgende:
[..]
Talpa stapt er gewoon weer uit met winst, deze deal is alleen maar een strop voor sanoma
Ja, maar wat wil je ermee zeggen?quote:Op woensdag 17 april 2013 10:37 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Je hebt door waar het allemaal eigenlijk omdraait en hoe men geselecteerd wordt? ( los van wie geld nodig heeft)
[ afbeelding ]
SBS is meer waard dan alleen de kijcijfers,quote:Op woensdag 17 april 2013 15:52 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Talpa heeft 33% van 1,25 miljard ¤ gelapt. Als er geen kijkers én geen kopers zijn, lijkt het me sterk dat-ie er met winst uit springt.
Ik kan niet enthousiast van worden van een slecht gejat idee dat met B-sterren opgeleukt moet worden.quote:
Liza Sips maakt veel goed maar kan dit format niet redden.quote:Op woensdag 17 april 2013 18:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik kan niet enthousiast van worden van een slecht gejat idee dat met B-sterren opgeleukt moet worden.
Je hebt gelijk, net als Daten in het Donker een dikke Talpa hit is elders in de wereldquote:Op woensdag 17 april 2013 19:47 schreef Toverheks het volgende:
Het wil niet zeggen als Sabotage in Nederland niet scoort dat het geflopt is, in het buitenland kan het wel eens een dikke vette hit worden, kijk naar BB loopt nog steeds in verschillende landen
Ik kijk alle drie niet en mis ook niks aan Sabotagequote:Op woensdag 17 april 2013 20:36 schreef Dementor het volgende:
Als je Expeditie Robinson, Peking Express en Wie is de mol hebt gezien mis je niets aan Sabotage.
Die vergelijking gaat niet op, want BB deed het aanvankelijk ook hier geweldig.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:47 schreef Toverheks het volgende:
Het wil niet zeggen als Sabotage in Nederland niet scoort dat het geflopt is, in het buitenland kan het wel eens een dikke vette hit worden, kijk naar BB loopt nog steeds in verschillende landen
Je kan als je een paar dingen veranderd al formatrechten claimenquote:Op woensdag 17 april 2013 20:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Die vergelijking gaat niet op, want BB deed het aanvankelijk ook hier geweldig.
Verder klopt het inderdaad wel dat een programma dat het hier niet goed doet in het buitenland wèl kan aanslaan. Voor Sabotage waag ik dat echter te betwijfelen. Sowieso lijkt het me al lastig om voor zo'n "concept" format-rechten te claimen, maar daar zijn ze bij Talpa natuurlijk wel heel bedreven in.
Weet ik wel, Stefan.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:42 schreef Stefan het volgende:
[..]
Je kan als je een paar dingen veranderd al formatrechten claimen
The Voice is ook talentjacht nummer 100 maar dan met blinde audities
Verder koop je niet alleen het idee natuurlijk maar de uitvoering van A tot Z
Ik kijk die man die alleen op een eiland zit op NG geloof ik, dat is wel leuke tv, Marood naked ofzoquote:Op woensdag 17 april 2013 20:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Weet ik wel, Stefan.
Ik wilde de armetierigheid van Sabotage nogmaals benadrukken.
Discovery. Amish Mafia is ook wel geinig.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:45 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik kijk die man die alleen op een eiland zit op NG geloof ik, dat is wel leuke tv, Marood naked ofzo
Ja dat zag er weer erg nep uit, de trailer danquote:Op woensdag 17 april 2013 20:48 schreef Mylene het volgende:
[..]
Discovery. Amish Mafia is ook wel geinig.
Fantastische TV, maar jongens, alle reality van NG en Dis is totally gescript, met trailers voor de stuntmannen, helicopters, crewhotels die ze daar laten optrekken, en een ploeg zo groot dat je misselijk van wordt, die hebben budgetten, daar kun je in NL tientallen series van maken.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:45 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik kijk die man die alleen op een eiland zit op NG geloof ik, dat is wel leuke tv, Marood naked ofzo
Hoezo armetierig? Wieisdemol heeft het alleen recht op een Who is it? Er kunnen toch meerdere formats in eenzelfde genre bestaan, lijkt mij juist voor de kijker alleen maar rijkdom, of vergis ik mij nu?quote:Op woensdag 17 april 2013 20:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Weet ik wel, Stefan.
Ik wilde de armetierigheid van Sabotage nogmaals benadrukken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |