Zou kunnen, ik snap sowieso niet hoe men hiermee dacht te gaan scoren.quote:Op woensdag 17 april 2013 11:16 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik denk dat De Mol sabotage al heeft afgeschreven
Het is maar 1x per week, en Ice Road Truckers heeft nog betere kijkcijfers. Dus tja.. veel buzz levert het niet op nee.quote:Op woensdag 17 april 2013 12:07 schreef Cynix ® het volgende:
Ik heb, behalve op FOK!, nog bijna nergens iets over Sabotage gelezen eerlijk gezegd.
Ja, hoewel de gids al eerder wordt gedrukt en het programma pas 10 dagen oud is.quote:Op woensdag 17 april 2013 12:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Zou kunnen, ik snap sowieso niet hoe men hiermee dacht te gaan scoren.
Maar je bedoelt toch neem ik aan niet dat het dan niet meer uitmaakt dat de eindkandidaten per ongeluk verklapt zijn.
Ze dachten natuurlijk gewoon een graantje mee te kunnen pikken van het enorme succes van WIDM. Dat programma was altijd al populair, maar de laatste jaren is het aantal kijkers echt geëxplodeerd.quote:Op woensdag 17 april 2013 12:15 schreef Gert het volgende:
[..]
ik snap sowieso niet hoe men hiermee dacht te gaan scoren.
Gelukkig werkt t niet, ook De Speld in de Hooiberg was een riante flopquote:Op woensdag 17 april 2013 12:28 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ze dachten natuurlijk gewoon een graantje mee te kunnen pikken van het enorme succes van WIDM. Dat programma was altijd al populair, maar de laatste jaren is het aantal kijkers echt geëxplodeerd.
Maar in plaats van het succes van WIDM te doorgronden, hebben ze teveel hun eigen formules erop losgelaten. En aangezien die al jaren falen, falen ze nu ook weer.
Bedankt voor de toevoeging, ik dacht je het eerder over de satirische krant De Speld had (als rip-off van The Onion)quote:Op woensdag 17 april 2013 12:30 schreef Stefan het volgende:
[..]
Gelukkig werkt t niet, ook De Speld in de Hooiberg was een riante flop
Ja sorry verwarrend, even samenvattendquote:Op woensdag 17 april 2013 12:31 schreef Tijn het volgende:
Ik snap nu pas dat jullie met "De Mol" John bedoelen en niet Kees Tol
`quote:Op woensdag 17 april 2013 12:51 schreef Cynix ® het volgende:
Als je als programamaker een idee voorlegt bij SBS6, kan die dat toch niet afwijzen en dan zelf laten uitvoeren door een eigen productiebedrijf?
De Mol heeft een topdealquote:Op woensdag 17 april 2013 12:52 schreef Cynix ® het volgende:
Ok, vandaar dat SBS6 nooit iets fatsoenlijks aangeboden krijgt.
John verkoopt dus programma's voor de hoofdprijs aan zichzelf, waarbij Sanoma voor 2/3 meebetaalt.quote:Op woensdag 17 april 2013 12:55 schreef Stefan het volgende:
En daarnaast als er iets een hit wordt verdient SBS (dus 2/3e sanoma) er een schijntje aan, bijna alles is voor Bassie
Nee, als niemand kijkt en er daardoor geen inkomsten zijn, maakt het ook niet uit dat je het grootste deel van die inkomsten krijgtquote:Op woensdag 17 april 2013 14:43 schreef Gert het volgende:
Nu we toch even een zijpad aan het bewandelen zijn: zo'n goudmijntje is het nog niet voor Sjonnie hoor:
http://www.rtl.nl/compone(...)n-euro-af-op-sbs.xml
Bingoquote:Op woensdag 17 april 2013 14:48 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, als niemand kijkt en er daardoor geen inkomsten zijn, maakt het ook niet uit dat je het grootste deel van die inkomsten krijgt
Ja maar John verdient het weer terug aan de verkoop van alle programma's , ook al kijkt er niemand, hij krijgt miljoenen voor zn programma's, en hij levert echt heel veel, dus onder de streep is er echt wel winst voor talpa, en dan heeft ie de formatrechten ook nogquote:Op woensdag 17 april 2013 14:43 schreef Gert het volgende:
Nu we toch even een zijpad aan het bewandelen zijn: zo'n goudmijntje is het nog niet voor Sjonnie hoor:
http://www.rtl.nl/compone(...)n-euro-af-op-sbs.xml
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |