abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125516617
quote:
99s.gif Op vrijdag 19 april 2013 22:38 schreef Cynix ® het volgende:
.... Huub leest nota bene mee, dus wie weet doet hij voor een volgende serie iets met de kritiek. Bovendien legt hij zijn overwegingen uit, waardoor dingen soms duidelijker worden.

Niet om vervelend te doen maar ik word altijd achterdochtig als kandidaten plotseling meelevend zijn en begrip tonen voor de standpunten van onbekenden op een forum. De reden dat ik dit zeg is omdat heel vaak kandidaten (of voor mij part ex-kandidaten) net zoals BNers in feite onbetrouwbaar zijn in hun meningen. Vergeet niet, dit zijn mensen die meedoen aan een reality programma waar vooraf allerlei contracten getekend worden en waarin staat wat men wel en niet mag zeggen of doen. Dit alles op straffe van flinke geldsommen bij overtreding. Met die achtergrond krijg je dus nooit de waarheid of eerlijkheid van hun te horen die verband houden met het programma waarin zij hebben vertoeft en meestal een verdraait verhaal/antwoord geven. I.i.g iets wat doordrenkt is met "als het maar goed overkomt."

Heel vaak zie je ook als je doorvraagt dat ze uitwijkende antwoorden geven in de trant van "Jij begrijpt het niet. " of " Jij weet niet waar je overpraat "allemaal maniertjes om vooral proberen de eigen vooraf vastgelegde agenda (kletsverhaal dus) te blijven promoten.

@Da_Sandman:

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 20-04-2013 10:38:17 ]
pi_125566626
20u toch?
pi_125568915
Zitten we klaar?
  zondag 21 april 2013 @ 20:31:16 #300
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_125569291
Ik ga zo naar bed vanwege extreem vroeg op moeten, maar ik vertrouw er op dat ook deze aflevering idem hetzelfde behandeld gaat worden als de voorgaande...
  Moderator zondag 21 april 2013 @ 20:39:35 #301
42184 crew  DaMart
pi_125569837
Leuke inkijk bij Sylvia :9.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')