abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125398073
quote:
0s.gif

Vergeleken met Samsung heb je die ook bijna niet nodig. Scheelt toch wel.

Als je een inhoudelijke discussie wil voeren moet je niet met dit soort dooddoeners aan komen want het slaat nergens op. Begrijp me niet verkeerd, ik heb absoluut niks tegen Apple maar het lijkt erop dat je het geheel niet bepaald objectief bekijkt.

De keuze van een Steve Jobs school voor Apple producten lijkt me ook niet ingegeven door kwaliteit of compatibiliteit. Zie je het voor je, een Steve Jobs school waar ze met Androids rond lopen? Zou dat wel zo zijn zou je er een gedegen Europese aanbesteding op los moeten laten, waarin alle echt belangrijke aspecten beoordeeld worden.

[ Bericht 23% gewijzigd door Mgolovic op 17-04-2013 15:07:18 ]
Ik heb geen speciaal talent. Ik ben slechts nieuwsgierig.
pi_125398294
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 15:01 schreef Mgolovic het volgende:

[..]

Als je een inhoudelijke discussie wil voeren moet je niet met dit soort dooddoeners aan komen want het slaat nergens op. Begrijp me niet verkeerd, ik heb absoluut niks tegen Apple maar het lijkt erop dat je het geheel niet bepaald objectief bekijkt.
Het is toch heel logisch dat je een samsung tv vergelijkt met een samsung tablet. Staat beide hetzelfde merk op en je kunt er naar kijken.

Dat je een tablet nooit hoeft te bevestigen met schroefjes waar zijn klacht voornamelijk over gaat moeten we dan maar vergeten. _O-
pi_125398361
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 15:01 schreef Mgolovic het volgende:

[..]

Voortaan even lezen wat ik zeg.
pi_125398373
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 15:07 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Het is toch heel logisch dat je een samsung tv vergelijkt met een samsung tablet. Staat beide hetzelfde merk op en je kunt er naar kijken.

Dat je een tablet nooit hoeft te bevestigen met schroefjes waar zijn klacht voornamelijk over gaat moeten we dan maar vergeten. _O-
quote:
14s.gif Op woensdag 17 april 2013 15:09 schreef Dimens het volgende:

[..]

pi_125398414
quote:
14s.gif Op woensdag 17 april 2013 15:09 schreef Dimens het volgende:

[..]

Klaar.

Punt blijft.
pi_125398494
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 15:10 schreef Mgolovic het volgende:

[..]

Klaar.

Punt blijft.
Je doet, net als veel anderen in dit topic, een bewering die niet waar is. Objectief? Had ik het daar dan over?
pi_125398500
Waarom gaat het hier over tablets in het algemeen ipv over het onderwijs?
pi_125398574
quote:
15s.gif Op woensdag 17 april 2013 15:13 schreef Chai het volgende:
Op dit moment gaat het over schroeven in een bepaalde Samsung televisie.
pi_125398635
Het blijkt in ieder geval dat we kinderen beter niet teveel met ipad tablets kunnen laten werken, hierdoor is de tijdspanne van het discussieonderwerp nogal verkort. :D
pi_125398687
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 15:12 schreef Dimens het volgende:

[..]

Je doet, net als veel anderen in dit topic, een bewering die niet waar is. Objectief? Had ik het daar dan over?
Je verdedigd je standpunt in een discussie over tablets in het basisonderwijs aan de hand van een subjectieve visie.

Je zegt daarbij dat de garantievoorwaarden van Apple van minder belang zijn omdat je die toch niet vaak nodig hebt. Kom op, dat is toch geen argument.
pi_125398735
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 15:17 schreef Mgolovic het volgende:

[..]

Je verdedigd je standpunt in een discussie over tablets in het basisonderwijs aan de hand van een subjectieve visie.

Je zegt daarbij dat de garantievoorwaarden van Apple van minder belang zijn omdat je die toch niet vaak nodig hebt. Kom op, dat is toch geen argument.
Juist ja, je moet toch maar echt even teruglezen wat er allemaal staat. Je hebt het duidelijk nog niet allemaal gelezen.
pi_125398782
quote:
Niet dat ik een fervent aanhanger van Samsung ben, maar wat jij beschrijft is bij ieder merk zo. Vreemd dat je dit aanhaalt om aan te tonen hoe slecht Samsung is, terwijl de garantie(voorwaarden) bij Apple al helemaal niks voorstellen.
quote:
Vergeleken met Samsung heb je die ook bijna niet nodig. Scheelt toch wel.
Succes verder.
  woensdag 17 april 2013 @ 15:23:42 #238
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_125398925
quote:
14s.gif Op woensdag 17 april 2013 13:28 schreef Dimens het volgende:

[..]

Niet gedaan.

[..]

Kan best, maar het was duidelijk dat het plastic kapot is gegaan door te dikke schroeven in te dunne gaten.
Als de schroeven te dik zijn, hoe heb je ze dan in die gaten gekregen?
pi_125398992
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 15:23 schreef Brum_brum het volgende:

[..]

Als de schroeven te dik zijn, hoe heb je ze dan in die gaten gekregen?
Net als een ontmaagding. Als het niet past, dan rekt het wel.
  woensdag 17 april 2013 @ 15:28:09 #240
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_125399120
quote:
14s.gif Op woensdag 17 april 2013 15:25 schreef Dimens het volgende:

[..]

Net als een ontmaagding. Als het niet past, dan rekt het wel.
Ik weet niet eens meer hoe ik mijn pc monitor in de voet heb gekregen vorig jaar. Hoe weet jij nou nog dat die schroeven er een klein beetje stroef ingingen, maar schijnbaar niet zo stroef dat je het niet meer vertrouwde en de tv terugbracht?
pi_125399258
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 15:20 schreef Mgolovic het volgende:

[..]

[..]

Succes verder.
En nog steeds vertikken om te lezen.

Ik gaf een mening waarom ik geen Samsung meer hoef en ja, dat is subjectief. Sinds wanneer moet een mening objectief zijn?
Je haalt verschillende verhalen door elkaar.
pi_125399329
quote:
14s.gif Op woensdag 17 april 2013 15:31 schreef Dimens het volgende:

[..]

En nog steeds vertikken om te lezen.

Ik gaf een mening waarom ik geen Samsung meer hoef en ja, dat is subjectief. Sinds wanneer moet een mening objectief zijn?
Je haalt verschillende verhalen door elkaar.
Nee dat maakt me geen hol uit. Jij beweert dat bij Apple de garantievoorwaarden minder belangrijk zijn omdat je die toch amper nodig hebt. Dát is een subjectieve houding die wél van belang is. Dat jij persoonlijk problemen hebt met Samsung, prima. Daardoor is Samsung niet per definitie slecht en Apple goed.
pi_125399443
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 15:33 schreef Mgolovic het volgende:

[..]

Nee dat maakt me geen hol uit. Jij beweert dat bij Apple de garantievoorwaarden minder belangrijk zijn omdat je die toch amper nodig hebt. Dát is een subjectieve houding die wél van belang is. Dat jij persoonlijk problemen hebt met Samsung, prima. Daardoor is Samsung niet per definitie slecht en Apple goed.
LEZEN!!!

Jezus man, hoe moeilijk is het? :') Ik zeg werkelijk NERGENS dat het een feit is. Maar volgens jou blijkbaar wel. Het is subjectief ja, maar volgens jou zeg ik dat het objectief is wat ik NERGENS zeg. IK heb een slechte ervaring met Samsung. IK vind het kut. IK heb een MENING (SUBJECTIEF!) maar JIJ begrijpt dat blijkbaar niet en denkt dat ik zeg dat het objectief is.
pi_125399538
INB4 al die Anti-Apple freaks die erop in gaan zonder dat ze de rest hebben gelezen en beweringen gaan doen die niet waar zijn.
pi_125399601
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 15:36 schreef Dimens het volgende:

[..]

LEZEN!!!

Jezus man, hoe moeilijk is het? :') Ik zeg werkelijk NERGENS dat het een feit is. Maar volgens jou blijkbaar wel. Het is subjectief ja, maar volgens jou zeg ik dat het objectief is wat ik NERGENS zeg. IK heb een slechte ervaring met Samsung. IK vind het kut. IK heb een MENING (SUBJECTIEF!) maar JIJ begrijpt dat blijkbaar niet en denkt dat ik zeg dat het objectief is.
Mja, volgens mij ben jij degene die het niet echt snapt. Veel plezier met je mening.
pi_125399656
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 15:39 schreef Mgolovic het volgende:

[..]

Mja, volgens mij ben jij degene die het niet echt snapt. Veel plezier met je mening.
Wel mijn objectieve mening natuurlijk.
pi_125400380
quote:
Je snapt toch wel dat omdat Dimens de schroeven voor de bevestiging van de voet onder zijn Samsung tv er niet goed in kreeg het logisch is dat een school kiest voor een iPad boven een andere tablet?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  woensdag 17 april 2013 @ 16:09:06 #248
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_125400962
quote:
Goede vraag, en waarschijnlijk ook een zwakte van het Steve Jobs onderwijs.
The view from nowhere.
pi_125401039
quote:
Omdat mensen die het probleem niet snappen de oplossing zoeken in iets dat ze wel denken te snappen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_125401803
Maar even die discussie over de kwaliteit en persoonlijke voorkeur terzijde ..
hoe wenselijk is het dat kinderen bvb leren swipen, of typen met automatische aanvulling en spellingcontrole, ipv honderden keren te oefenen op de vaste hand bij het schrijven? Wat gebeurt er met kinderen die deze training van de motoriek niet krijgen op jonge leeftijd, waardoor de neurologische paden in de hersenen zich maar belabberd ontwikkelen omdat ze niet/onvoldoende gestimuleerd worden? Als je later chirurg wil worden heb je die skills nodig, en als die paden niet via herhaling en nog eens herhaling uit worden gesleten in je prille jeugd leer je dat nooit meer .. dat is net zoiets als met een lui oog, als die paden om daarmee goed te kunnen kijken niet aangelegd worden voor je dertiende komt dat nooit meer goed.
pleased to meet you
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')