Als je een inhoudelijke discussie wil voeren moet je niet met dit soort dooddoeners aan komen want het slaat nergens op. Begrijp me niet verkeerd, ik heb absoluut niks tegen Apple maar het lijkt erop dat je het geheel niet bepaald objectief bekijkt.quote:

Het is toch heel logisch dat je een samsung tv vergelijkt met een samsung tablet. Staat beide hetzelfde merk op en je kunt er naar kijken.quote:Op woensdag 17 april 2013 15:01 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Als je een inhoudelijke discussie wil voeren moet je niet met dit soort dooddoeners aan komen want het slaat nergens op. Begrijp me niet verkeerd, ik heb absoluut niks tegen Apple maar het lijkt erop dat je het geheel niet bepaald objectief bekijkt.

Voortaan even lezen wat ik zeg.quote:Op woensdag 17 april 2013 15:01 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Als je een inhoudelijke discussie wil voeren moet je niet met dit soort dooddoeners aan komen want het slaat nergens op. Begrijp me niet verkeerd, ik heb absoluut niks tegen Apple maar het lijkt erop dat je het geheel niet bepaald objectief bekijkt.

quote:Op woensdag 17 april 2013 15:07 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Het is toch heel logisch dat je een samsung tv vergelijkt met een samsung tablet. Staat beide hetzelfde merk op en je kunt er naar kijken.
Dat je een tablet nooit hoeft te bevestigen met schroefjes waar zijn klacht voornamelijk over gaat moeten we dan maar vergeten.
quote:

Je doet, net als veel anderen in dit topic, een bewering die niet waar is. Objectief? Had ik het daar dan over?quote:

Op dit moment gaat het over schroeven in een bepaalde Samsung televisie.quote:Op woensdag 17 april 2013 15:13 schreef Chai het volgende:
Waarom gaat het hier over tablets in het algemeen ipv over het onderwijs?

Je verdedigd je standpunt in een discussie over tablets in het basisonderwijs aan de hand van een subjectieve visie.quote:Op woensdag 17 april 2013 15:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je doet, net als veel anderen in dit topic, een bewering die niet waar is. Objectief? Had ik het daar dan over?

Juist ja, je moet toch maar echt even teruglezen wat er allemaal staat. Je hebt het duidelijk nog niet allemaal gelezen.quote:Op woensdag 17 april 2013 15:17 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Je verdedigd je standpunt in een discussie over tablets in het basisonderwijs aan de hand van een subjectieve visie.
Je zegt daarbij dat de garantievoorwaarden van Apple van minder belang zijn omdat je die toch niet vaak nodig hebt. Kom op, dat is toch geen argument.

quote:Niet dat ik een fervent aanhanger van Samsung ben, maar wat jij beschrijft is bij ieder merk zo. Vreemd dat je dit aanhaalt om aan te tonen hoe slecht Samsung is, terwijl de garantie(voorwaarden) bij Apple al helemaal niks voorstellen.
Succes verder.quote:Vergeleken met Samsung heb je die ook bijna niet nodig. Scheelt toch wel.

Als de schroeven te dik zijn, hoe heb je ze dan in die gaten gekregen?quote:Op woensdag 17 april 2013 13:28 schreef Dimens het volgende:
[..]
Niet gedaan.
[..]
Kan best, maar het was duidelijk dat het plastic kapot is gegaan door te dikke schroeven in te dunne gaten.

Net als een ontmaagding. Als het niet past, dan rekt het wel.quote:Op woensdag 17 april 2013 15:23 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Als de schroeven te dik zijn, hoe heb je ze dan in die gaten gekregen?

Ik weet niet eens meer hoe ik mijn pc monitor in de voet heb gekregen vorig jaar. Hoe weet jij nou nog dat die schroeven er een klein beetje stroef ingingen, maar schijnbaar niet zo stroef dat je het niet meer vertrouwde en de tv terugbracht?quote:Op woensdag 17 april 2013 15:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Net als een ontmaagding. Als het niet past, dan rekt het wel.

En nog steeds vertikken om te lezen.quote:

Nee dat maakt me geen hol uit. Jij beweert dat bij Apple de garantievoorwaarden minder belangrijk zijn omdat je die toch amper nodig hebt. Dát is een subjectieve houding die wél van belang is. Dat jij persoonlijk problemen hebt met Samsung, prima. Daardoor is Samsung niet per definitie slecht en Apple goed.quote:Op woensdag 17 april 2013 15:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
En nog steeds vertikken om te lezen.
Ik gaf een mening waarom ik geen Samsung meer hoef en ja, dat is subjectief. Sinds wanneer moet een mening objectief zijn?
Je haalt verschillende verhalen door elkaar.

LEZEN!!!quote:Op woensdag 17 april 2013 15:33 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Nee dat maakt me geen hol uit. Jij beweert dat bij Apple de garantievoorwaarden minder belangrijk zijn omdat je die toch amper nodig hebt. Dát is een subjectieve houding die wél van belang is. Dat jij persoonlijk problemen hebt met Samsung, prima. Daardoor is Samsung niet per definitie slecht en Apple goed.

Mja, volgens mij ben jij degene die het niet echt snapt. Veel plezier met je mening.quote:Op woensdag 17 april 2013 15:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
LEZEN!!!
Jezus man, hoe moeilijk is het?Ik zeg werkelijk NERGENS dat het een feit is. Maar volgens jou blijkbaar wel. Het is subjectief ja, maar volgens jou zeg ik dat het objectief is wat ik NERGENS zeg. IK heb een slechte ervaring met Samsung. IK vind het kut. IK heb een MENING (SUBJECTIEF!) maar JIJ begrijpt dat blijkbaar niet en denkt dat ik zeg dat het objectief is.

Wel mijn objectieve mening natuurlijk.quote:Op woensdag 17 april 2013 15:39 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Mja, volgens mij ben jij degene die het niet echt snapt. Veel plezier met je mening.

Je snapt toch wel dat omdat Dimens de schroeven voor de bevestiging van de voet onder zijn Samsung tv er niet goed in kreeg het logisch is dat een school kiest voor een iPad boven een andere tablet?quote:Op woensdag 17 april 2013 15:13 schreef Chai het volgende:

Goede vraag, en waarschijnlijk ook een zwakte van het Steve Jobs onderwijs.quote:Op woensdag 17 april 2013 15:13 schreef Chai het volgende:

Omdat mensen die het probleem niet snappen de oplossing zoeken in iets dat ze wel denken te snappen.quote:Op woensdag 17 april 2013 15:13 schreef Chai het volgende:

| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |