De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Horse van CodeRoodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Moonshine van GibsonLesPaul88 (+recept)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By MurderaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Promo-vid by Moira's studiegenootjes - Fake ID uit Nijmegen, awesome stoners maken awesome muziek![]()
Tepel van de week:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
Volgende week die van jou?quote:
Heb je er toch wel voor overquote:
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Discriminatie.quote:
Zit je lekker te fapsalonnen?quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
en toen was het moment verpestquote:Op maandag 15 april 2013 09:57 schreef Murdera het volgende:
Gelijk stil, iedereen fappen om de gedachte aan mij terwijl ik fap op vas, smeerlappen.
Ik las gloeiende.quote:Op maandag 15 april 2013 09:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nope, vanmorgen al gedaan. Aan vas haar nakende ingeoliede lichaam gedacht. True story.
Nou.. ook maar even mijn ballen aangetrokken en een afspraak bij de tandarts gemaakt
NOU DAT WAS HET DAN. VAARWEL EDELE KAMERADEN!Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
VEEL PLEZIERquote:Op maandag 15 april 2013 10:13 schreef Ugjerke het volgende:
NOU DAT WAS HET DAN. VAARWEL EDELE KAMERADEN!![]()
![]()
![]()
Waar ga je heen?quote:Op maandag 15 april 2013 10:13 schreef Ugjerke het volgende:
NOU DAT WAS HET DAN. VAARWEL EDELE KAMERADEN!![]()
hij wordt afgevoerd naar het gesticht..quote:He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Iemand toevallig in Eindhoven?
Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa![]()
momenteel nietquote:Kameraad van me wel,, iets nodig?
quote:quote:Op maandag 15 april 2013 09:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nope, vanmorgen al gedaan. Aan vas haar nakende ingeoliede lichaam gedacht. True story.quote:Op maandag 15 april 2013 09:57 schreef Murdera het volgende:
Gelijk stil, iedereen fappen om de gedachte aan mij terwijl ik fap op vas, smeerlappen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh jemig.quote:Op maandag 15 april 2013 10:20 schreef Olment het volgende:
[..]
hij wordt afgevoerd naar het gesticht..![]()
Jeweet.. iedereen geloofd je altijd in de eerste instantie.quote:He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Je bent wel vrijgevig met de smileys vandaag hequote:
Bitch denkt dat ze me zomaar kan emo.giffen.quote:Op maandag 15 april 2013 10:41 schreef Olment het volgende:
[..]
Je bent wel vrijgevig met de smileys vandaag he![]()
![]()
quote:Op maandag 15 april 2013 10:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bitch denkt dat ze me zomaar kan emo.giffen.![]()
![]()
Denk dattie al offline isquote:Op maandag 15 april 2013 10:46 schreef Murdera het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd waar ug heen gaat op vakantieWel slecht dat hij het zelf niet verteld
Ik ga zo dus een beetje naar de sportschool sinds 3 maanden. En ik kreeg dus dit weekend dus ineens van 2 mensen te horen dat mijn lichaam er goed uitzag. <3![]()
Dan hoef je dus niet meer te gaan.quote:Op maandag 15 april 2013 11:04 schreef Silentalarm het volgende:
Ik ga zo dus een beetje naar de sportschool sinds 3 maanden. En ik kreeg dus dit weekend dus ineens van 2 mensen te horen dat mijn lichaam er goed uitzag. <3![]()
![]()
Heb ik trouwens ook dit weekend te horen gekregen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind het serieus best leuk om te gaan sporten de laatste tijd. Zeker als ik met wat bekenden ga is het een prima uitstapje zo nu en dan.quote:![]()
Druk programma man.quote:Op maandag 15 april 2013 11:07 schreef Monopoly het volgende:
Mogguh, wekker gezet op 09.00 en nu dus wakker worden
Peukie oproken en douchen en scheren![]()
das nog heel netjes.. 2 uurtjes na je wekkerquote:Op maandag 15 april 2013 11:07 schreef Monopoly het volgende:
Mogguh, wekker gezet op 09.00 en nu dus wakker worden
Peukie oproken en douchen en scheren
Vrije dag vandaag of nou gruwelijk te laat?He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Scheren gaat wel achterlijk lang duren, heb een flinke baard dit keerquote:Op maandag 15 april 2013 11:08 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik vind het serieus best leuk om te gaan sporten de laatste tijd. Zeker als ik met wat bekenden ga is het een prima uitstapje zo nu en dan.![]()
![]()
quote:Op maandag 15 april 2013 11:05 schreef Murdera het volgende:
Heb ik trouwens ook dit weekend te horen gekregen.Haha, 1 van mijn complimentjes kwam ook van een man dus die telt maar half.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pics van je baard voor in de OP.quote:Op maandag 15 april 2013 11:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Scheren gaat wel achterlijk lang duren, heb een flinke baard dit keer![]()
Vrije dag, maar bijzondere afspraakquote:Op maandag 15 april 2013 11:08 schreef Olment het volgende:
[..]
das nog heel netjes.. 2 uurtjes na je wekker
Vrije dag vandaag of nou gruwelijk te laat?![]()
![]()
Telt juist dubbel, mannen geven elkaar minder complimenten.quote:Op maandag 15 april 2013 11:09 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Haha, 1 van mijn complimentjes kwam ook van een man dus die telt maar half.![]()
![]()
Ik zeg before en after pics.quote:Op maandag 15 april 2013 11:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Scheren gaat wel achterlijk lang duren, heb een flinke baard dit keer![]()
Sow hee.. Ga je met scheerapparaat of een snoeischaar aan de slagquote:![]()
Ik denk dat de kettingzaag er aan te pas moet komen.quote:Op maandag 15 april 2013 11:12 schreef Olment het volgende:
[..]
Sow hee.. Ga je met scheerapparaat of een snoeischaar aan de slag![]()
![]()
+1quote:Op maandag 15 april 2013 11:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die ogen"Ik sta iedere dag op met coke, zo blijf ik lekker wakker en actief"
quote:Op maandag 15 april 2013 11:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
![]()
"Coke is voor de strakkequote:Op maandag 15 april 2013 11:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Pep is voor de zwakke"![]()
![]()
*PROEST* MIJN KOFFIE!quote:Op maandag 15 april 2013 11:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
"Coke is voor de strakke
Pep is voor de zwakke"![]()
![]()
quote:Op maandag 15 april 2013 11:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Your beauty never ever scared me.![]()
Hoe krijg ik het voor elkaar jonge, heb mn hele telefoon ontleed en op mn tafel gelegd dus batterij eruit enzo. Is m'n batterij kwijt nu!
![]()
quote:Op maandag 15 april 2013 11:26 schreef Vaseline_ het volgende:
Hoe krijg ik het voor elkaar jonge, heb mn hele telefoon ontleed en op mn tafel gelegd dus batterij eruit enzo. Is m'n batterij kwijt nu!
![]()
![]()
quote:Op maandag 15 april 2013 11:26 schreef Vaseline_ het volgende:
Hendig sjiekquote:Op maandag 15 april 2013 11:26 schreef Vaseline_ het volgende:
![]()
![]()
Serieus al 20min aan het zoeken?quote:
Telefoonbatterijen met pootjesquote:Op maandag 15 april 2013 11:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hij zat in mn tas wtf?Helemaal aan de andere kant van de kamer.
zooo 2011
Alles in mn kamer heeft pootjesquote:Op maandag 15 april 2013 11:48 schreef Olment het volgende:
[..]
Telefoonbatterijen met pootjeszooo 2011
![]()
![]()
Den Haag is dichterbij voor d'r. Kan ze hier ook mooi helpenquote:Op maandag 15 april 2013 12:00 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mooi, dan is nu mijn kamer aan de beurt![]()
![]()
quote:Op maandag 15 april 2013 12:00 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mooi, dan is nu mijn kamer aan de beurt15 euro per uur en je betaalt mijn treinkaartjequote:Op maandag 15 april 2013 12:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Den Haag is dichterbij voor d'r. Kan ze hier ook mooi helpen.
![]()
Limburg is ook best dichtbij (ligt er gewoon aan waarmee je vergelijkt ^^)quote:Op maandag 15 april 2013 12:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Den Haag is dichterbij voor d'r. Kan ze hier ook mooi helpen
Dus ik zie je dadelijk?He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Oh, helaas.quote:Op maandag 15 april 2013 12:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
15 euro per uur en je betaalt mijn treinkaartje.
Je bent hier namelijk wel even bezig. Kost mij een vermogen dan
![]()
![]()
Accepteer je betaling in natura?quote:Op maandag 15 april 2013 12:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
![]()
10 euro, dan heb je een deal.quote:Op maandag 15 april 2013 12:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
quote:Op maandag 15 april 2013 12:07 schreef Monopoly het volgende:
Mur, wil je mijn Gspot masseren in ruil voor een bukkake ?maar wel met ontblote tepels.
![]()
Vooral die drommel dan hè.quote:Op maandag 15 april 2013 12:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mensen die je een baan aan willen bieden aasgieren noemen.![]()
quote:Op maandag 15 april 2013 12:18 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik zal je met mn pener in je ass eens laten gieren![]()
![]()
mag je op tc doen danquote:Op maandag 15 april 2013 12:30 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Niet zo goed als hem maar wel een beetje![]()
quote:Op maandag 15 april 2013 12:34 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Is goed mits jij ook je tieten laat zienHet word tijd voor een vriendin Drom.quote:Op maandag 15 april 2013 12:34 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Is goed mits jij ook je tieten laat zien![]()
heeft hij al.quote:Op maandag 15 april 2013 12:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Het word tijd voor een vriendin Drom.![]()
![]()
Ik neuk genoeg, ze overstroomd net als ieder andere vrouw bij een aanblik op mijn imponerende fysiek en charmes![]()
![]()
Egoquote:Op maandag 15 april 2013 13:05 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik neuk genoeg, ze overstroomd net als ieder andere vrouw bij een aanblik op mijn imponerende fysiek en charmes![]()
Kijk in je tasquote:Op maandag 15 april 2013 13:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar nou ben ik aan het zoeken naar mn aankoopbewijs van mn telefoon
quote:Op maandag 15 april 2013 13:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar nou ben ik aan het zoeken naar mn aankoopbewijs van mn telefoon
Je kunt in ieder geval goed zelfreflecterenquote:Op maandag 15 april 2013 13:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Dingen bewaren op handige plekken is niet mijn sterkste kant.
Ik herken het haha!quote:Op maandag 15 april 2013 13:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Dingen bewaren op handige plekken is niet mijn sterkste kant.
ow,, zo'n map heb ik ookquote:Op maandag 15 april 2013 13:17 schreef Vaseline_ het volgende:
Thank goodness, ik heb hemHij zat alleen in het verkeerde vakje in die map met al mn papieren hihi
ook lekker georganiseerd
Je hebt een kop alsof je tegen een bus bent opgelopen.quote:Op maandag 15 april 2013 13:12 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zeg zelf, wel een terecht ego toch?Als je het van de zijkant bekijkt.
![]()
Is wel handig, maar dan moet ik het wel in het goeie vakje doen iddquote:Op maandag 15 april 2013 13:18 schreef Olment het volgende:
[..]
ow,, zo'n map heb ik ookook lekker georganiseerd
![]()
![]()
Ik snap het nietquote:Op maandag 15 april 2013 13:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je hebt een kop alsof je tegen een bus bent opgelopen.Als je het van de zijkant bekijkt.
![]()
![]()
Zo, unterwegs.
In de trein, zonnetje en wintervacht van mijn gezicht af. Baardloos. Eens een pic maken in deze dubbeldekker.![]()
Hier nog drie, ik snak naar vrije tijdquote:Op maandag 15 april 2013 13:30 schreef Silentalarm het volgende:
Nog 4 uurtjes en dan mag ik ook naar huis jeuj.![]()
![]()
Zit je in de trein naar Groningen?quote:Op maandag 15 april 2013 13:31 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Concurrentiestrijd met Drommel nu![]()
![]()
Nee, jmmr genoeg niet.quote:Op maandag 15 april 2013 13:31 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zit je in de trein naar Groningen?
Ik ben onderweg naar Kore![]()
![]()
![]()
Ik moet het ook altijd afleggen tegen Korequote:Op maandag 15 april 2013 13:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, jmmr genoeg niet.
Ik ben onderweg naar Kore![]()
die heeft natuurlijk ook gewoon een beter gevormd gezicht
![]()
![]()
Ik zit er aan te denken om een half uurtje of een uurtje eerder naar huis te gaan. Maar dan moet ik de rest van de week langer. Lastig.quote:Op maandag 15 april 2013 13:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hier nog drie, ik snak naar vrije tijd![]()
Wo best groot verschil met en zonder baard.quote:Op maandag 15 april 2013 13:31 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Concurrentiestrijd met Drommel nu![]()
Ja dit keer wel omdat ik een enorme baard had. Normaal nooit zo erg als nu, maar het was zo verrekte koud de afgelopen tijdquote:Op maandag 15 april 2013 13:33 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Wo best groot verschil met en zonder baard.Wintervachtje heeft zijn werk gedaan
![]()
![]()
brrr.. niks zo erg als een koude kinquote:Op maandag 15 april 2013 13:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja dit keer wel omdat ik een enorme baard had. Normaal nooit zo erg als nu, maar het was zo verrekte koud de afgelopen tijdWintervachtje heeft zijn werk gedaan
Waarheid. Je merkt het verschil ook directquote:Maar nu is het prima te doen buiten dus ik ben ook wel blij dat 'ie er af is.
![]()
En qua benen? Anders gewoon altijd op je handen lopen.quote:Op maandag 15 april 2013 13:32 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik moet het ook altijd afleggen tegen Koredie heeft natuurlijk ook gewoon een beter gevormd gezicht
![]()
![]()
Gewoon stoppels doen ofzo, nu heb je zo'n babyfacequote:Op maandag 15 april 2013 13:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja dit keer wel omdat ik een enorme baard had. Normaal nooit zo erg als nu, maar het was zo verrekte koud de afgelopen tijdWintervachtje heeft zijn werk gedaan
.
![]()
Ook meer massa op de benen denk ikquote:Op maandag 15 april 2013 13:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
En qua benen? Anders gewoon altijd op je handen lopen.![]()
![]()
gewoon paar keer prikken dan.quote:Op maandag 15 april 2013 13:55 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ook meer massa op de benen denk ik![]()
![]()
Zou ik op zich ook wel willen. Echter heb ik geen constitente baardgroei. Langere plukken aan de ene kant en minder aan de andere kant hahahquote:Op maandag 15 april 2013 13:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gewoon stoppels doen ofzo, nu heb je zo'n babyface.
![]()
![]()
BAARD WEG NEE WAT DOE JEquote:Op maandag 15 april 2013 13:31 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Concurrentiestrijd met Drommel nuHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Mensen ik heb zojuist vernomen dat ik in mijn 4e poging van een tentamen, eindelijk succes geboekt heb. Dit moeten we vieren.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Bier voor allen, allen voor bierquote:Op maandag 15 april 2013 14:02 schreef stefanhaan het volgende:
Mensen ik heb zojuist vernomen dat ik in mijn 4e poging van een tentamen, eindelijk succes geboekt heb. Dit moeten we vieren.![]()
![]()
En stefanhaan luistert naar een live scatfilm
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-04-2013 14:04:13 ]![]()
Had dan het afgeschoren haar naar mij opgestuurd zodat ik haartje voor haartje jouw baard aan mijn gezicht kon lijmen met secondelijm
Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Ik zit inderdaad al aan het euroshopper bierquote:
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
ahh godverdommequote:Op maandag 15 april 2013 14:04 schreef LompeHork het volgende:
En stefanhaan luistert naar een live scatfilmHij kwam ook in onderbroek de woonkamer binnen, en zij moest allemaal bijna kotsen en shit.
Lolwutquote:Op maandag 15 april 2013 14:04 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
ahh godverdommeHij kwam ook in onderbroek de woonkamer binnen, en zij moest allemaal bijna kotsen en shit.
ik vraag me echt af hoe of wat.
![]()
is dat nou lekker?quote:Op maandag 15 april 2013 14:04 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik zit inderdaad al aan het euroshopper bier
te vergelijken met echte merken? zoja, welke?Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
quote:Op maandag 15 april 2013 14:04 schreef LompeHork het volgende:
En stefanhaan luistert naar een live scatfilm![]()
![]()
Ik was de hele tijd aan't zeggen van "Dude, I don't wanna know, get the fuck offquote:Op maandag 15 april 2013 14:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Lolwutik vraag me echt af hoe of wat.
". En ze bleven meer zeggen
Dus het was echt?quote:Op maandag 15 april 2013 14:06 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik was de hele tijd aan't zeggen van "Dude, I don't wanna know, get the fuck off". En ze bleven meer zeggen
![]()
![]()
Ik vrees er echt voor, hij heeft echt op of bijna op haar gescheten.quote:It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
quote:Op maandag 15 april 2013 14:08 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik vrees er echt voor, hij heeft echt op of bijna op haar gescheten.*proest*
![]()
hij heeft zijn kamerraam nu ook open staan voor de verandering. Godverdomme. Er moet blijkbaar een nare lucht wegquote:
quote:Op maandag 15 april 2013 14:16 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
hij heeft zijn kamerraam nu ook open staan voor de verandering. Godverdomme. Er moet blijkbaar een nare lucht wegBeter hangt hij z'n vriendin even aan de droogmolen
![]()
![]()
okquote:Op maandag 15 april 2013 14:08 schreef Monopoly het volgende:
Arme mede reizigers in de trein
Brute bazenmix van Emporium Black opstaan
Snoeiharde hardcore
Fuck the EBU.![]()
huisgenoot heeft vermoedelijk op/naast zijn vriendin geschetenquote:It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
En waarom die vermoedens?quote:Op maandag 15 april 2013 14:18 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
huisgenoot heeft vermoedelijk op/naast zijn vriendin gescheten![]()
Watquote:Op maandag 15 april 2013 14:18 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
huisgenoot heeft vermoedelijk op/naast zijn vriendin gescheten![]()
![]()
Nja is geen vermoeden is wel voor 75% zeker.quote:It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Ik ga vanaf heden alleen nog in het weekend smoken.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Vertel het verhaal gewoon.quote:Op maandag 15 april 2013 14:22 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nja is geen vermoeden is wel voor 75% zeker.![]()
quote:Op maandag 15 april 2013 14:22 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nja is geen vermoeden is wel voor 75% zeker.Dit ja.quote:![]()
Nou, ik was uurtje geleden dus nieuwe Game of thrones aant kijken. En ik hoor ineens au geschreeuw en rare shit, dus ik doe oordoppen uit. En hoor nasty shit. Komen ze later de kamer binnen, hij in zijn onderbroek zij aangekleed. Zij is half aant kotsen, dus ik keek ze al raar aan van dafuq.quote:
En toen begonnen ze over dat ie gekakt had.
watquote:Op maandag 15 april 2013 14:24 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nou, ik was uurtje geleden dus nieuwe Game of thrones aant kijken. En ik hoor ineens au geschreeuw en rare shit, dus ik doe oordoppen uit. En hoor nasty shit. Komen ze later de kamer binnen, hij in zijn onderbroek zij aangekleed. Zij is half aant kotsen, dus ik keek ze al raar aan van dafuq.
En toen begonnen ze over dat ie gekakt had.
Fuck the EBU.![]()
aaaaaahquote:Op maandag 15 april 2013 13:31 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Concurrentiestrijd met Drommel nu
Fuck the EBU.![]()
Wtfquote:Op maandag 15 april 2013 14:24 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nou, ik was uurtje geleden dus nieuwe Game of thrones aant kijken. En ik hoor ineens au geschreeuw en rare shit, dus ik doe oordoppen uit. En hoor nasty shit. Komen ze later de kamer binnen, hij in zijn onderbroek zij aangekleed. Zij is half aant kotsen, dus ik keek ze al raar aan van dafuq.
En toen begonnen ze over dat ie gekakt had.Ik hoop voor hem dat het een diarreeaanval was en hij niet serieus met voorbedachten rade op d'r scheet, of naast
![]()
![]()
mono je gezicht is wel eng glad nu man
Dat hoop ik dus ookquote:Op maandag 15 april 2013 14:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
WtfIk hoop voor hem dat het een diarreeaanval was en hij niet serieus met voorbedachten rade op d'r scheet, of naast
niet echt zin in een huisgenoot die dat als fetisj heeft
Zolang ie maar geen drol draait op jouw borst.quote:Op maandag 15 april 2013 14:26 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dat hoop ik dus ookniet echt zin in een huisgenoot die dat als fetisj heeft
![]()
Cleveland Steamerquote:Op maandag 15 april 2013 14:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zolang ie maar geen drol draait op jouw borst.![]()
![]()
Ze had vast een theedoek in zn reet gedrukt en deze eruit getrokken toen hij klaarkwamquote:Op maandag 15 april 2013 14:24 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
En toen begonnen ze over dat ie gekakt had.![]()
![]()
klinkt geylquote:Op maandag 15 april 2013 15:09 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ze had vast een theedoek in zn reet gedrukt en deze eruit getrokken toen hij klaarkwam
One x, 40 per maand.quote:Op maandag 15 april 2013 15:50 schreef Murdera het volgende:
ey skatjes.
Wat is een beetje een chille smartphone met een beetje goed/goedkoop abbo?It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
ik vind 30 ook wel meer dan genoeg eigenlijk.quote:Op maandag 15 april 2013 15:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vind mijn 30 p/m al redelijk prijzig![]()
![]()
Daarom HTC, want anagram enzoquote:
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
WTF Wanneer?quote:Dit -- Parkiet is mijn papa
Nee hoor, is iemand wel later vanavond in Eindhoven?quote:Op maandag 15 april 2013 10:26 schreef Olment het volgende:
[..]
momenteel nietKameraad van me wel,, iets nodig?
Ik ga namelijk even naar The Wall.Dit -- Parkiet is mijn papa
Ik ga zometeen richting 040, alhoewel ik er eigenlijk deze week niet hoef te zijnquote:Op maandag 15 april 2013 16:22 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nee hoor, is iemand wel later vanavond in Eindhoven?
Ik ga namelijk even naar The Wall.das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
Damn, die shop is 3.5km fietsen vanaf mijn huis
Ik hou het wel gewoon bij de New Wavedas einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
BOHH,, jij durft dan wel zegquote:Op maandag 15 april 2013 16:36 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik ga zometeen richting 040, alhoewel ik er eigenlijk deze week niet hoef te zijn
Ja man, ik leef op het randje, jwzquote:
Wat ga je doen dan?quote:Op maandag 15 april 2013 16:36 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik ga zometeen richting 040, alhoewel ik er eigenlijk deze week niet hoef te zijn
Ik heb morgen met mensen van mijn studie afgesproken om aan een niet aan mijn studie gerelateerd project te werken.quote:
Het is dan wel zo handig om vanuit Eindhoven te reizen, aangezien dat toch 1.5 uur reistijd scheelt
Oohh, ja inderdaad. Misschien kom ik je wel tegen.quote:Op maandag 15 april 2013 16:42 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik heb morgen met mensen van mijn studie afgesproken om aan een niet aan mijn studie gerelateerd project te werken.
Het is dan wel zo handig om vanuit Eindhoven te reizen, aangezien dat toch 1.5 uur reistijd scheelt
Waar dan?quote:Op maandag 15 april 2013 16:44 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Oohh, ja inderdaad. Misschien kom ik je wel tegen.
in eindhovenquote:![]()
Klein kut dorp
Mwa, als het echt zo klein was zou ik familie van mij iedere dag tegen het lijf lopen, wat tot nu toe iets van 2 keer in 3 jaar tijd is gebeurdquote:
Maar goed, ik moet eens richting station gaan, anders kan ik weer een half uur wachten
Daarom... de kans dat hij jou tegen komt is nihilquote:Op maandag 15 april 2013 16:47 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Mwa, als het echt zo klein was zou ik familie van mij iedere dag tegen het lijf lopen, wat tot nu toe iets van 2 keer in 3 jaar tijd is gebeurd
Ik ga naar The Wall om even een paar gram te halen en dan ga ik weer naar huis, maar weet nog niet hoelaat ik (kan) ga(an).quote:quote:![]()
Veel plezierquote:Op maandag 15 april 2013 16:48 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Maar goed, ik moet eens richting station gaan, anders kan ik weer een half uur wachten
Ik hoef niks te halen, kleine kans dus dat ik je tegen kom, tenzij je in het zuiden van ehv woontquote:Op maandag 15 april 2013 16:48 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik ga naar The Wall om even een paar gram te halen en dan ga ik weer naar huis, maar weet nog niet hoelaat ik (kan) ga(an).
[..]![]()
Nee, ik woon in Best.quote:Op maandag 15 april 2013 16:48 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik hoef niks te halen, kleine kans dus dat ik je tegen kom, tenzij je in het zuiden van ehv woont
(Best ---> Eindhoven Beukenlaan ---> Eindhoven Station)Dit -- Parkiet is mijn papa
OH.. daar ben ik vaak geweest met mijn vorige werk. Moest altijd zooi ophalen daar.quote:Op maandag 15 april 2013 16:49 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nee, ik woon in Best.
(Best ---> Eindhoven Beukenlaan ---> Eindhoven Station)He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Tss had dat even gezegd.quote:Op maandag 15 april 2013 16:50 schreef Olment het volgende:
[..]
OH.. daar ben ik vaak geweest met mijn vorige werk. Moest altijd zooi ophalen daar.Grapje, nee maar Best is wel echt een klein kut dorp, maar toch is het groot... ofzoiets.
Het is een dorp, maar als je ziet wat je allemaal kan vinden in Best, zou het best een kleine stad kunnen zijn.
hahahahquote:Op maandag 15 april 2013 16:52 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Tss had dat even gezegd.Grapje, nee maar Best is wel echt een klein kut dorp, maar toch is het groot... ofzoiets.
Als je de weg niet kent is het best groot
(hihi)
hiihihoehoehahaquote:Op maandag 15 april 2013 16:53 schreef Olment het volgende:
[..]
hahahahAls je de weg niet kent is het best groot
(hihi)
Ik heb ooit maatschappelijke stage in de wereldwinkel daar gedaanquote:Op maandag 15 april 2013 16:53 schreef Unscrewed het volgende:
Het is een dorp, maar als je ziet wat je allemaal kan vinden in Best, zou het best een kleine stad kunnen zijn.
Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Dat is de enige winkel waar ik niet binnen ben geweest in Best.quote:Op maandag 15 april 2013 17:08 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik heb ooit maatschappelijke stage in de wereldwinkel daar gedaan
Was 't leuk?
Kom maar, ik sla je wel in coma.quote:
Ik denk niet dat je mij makkelijk voor 2 weken in slaap krijgt, maar je mag altijd een poging wagen.quote:![]()
![]()
Fan-tas-tischquote:Op maandag 15 april 2013 17:11 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dat is de enige winkel waar ik niet binnen ben geweest in Best.
Was 't leuk?Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
450 uren werken zeker?quote:
Als je te vroeg wakker word, gooi ik er nog wel een baksteen tegen aan ofzo.quote:Op maandag 15 april 2013 17:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je mij makkelijk voor 2 weken in slaap krijgt, maar je mag altijd een poging wagen.![]()
Je bent een schatje.quote:Op maandag 15 april 2013 17:15 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Als je te vroeg wakker word, gooi ik er nog wel een baksteen tegen aan ofzo.![]()
![]()
![]()
Is blackdevil lekker gemixed met wiet?
Of wat is het lekkerst (en goedkoop) ?
Oh wacht, de smaak zit in de vloei, niet in de tabak.. kut. :S
Correctie: In de filter, nog erger..Dit -- Parkiet is mijn papa
Winston. 4,60quote:Op maandag 15 april 2013 18:00 schreef Unscrewed het volgende:
Is blackdevil lekker gemixed met wiet?
Of wat is het lekkerst (en goedkoop) ?
Ik wil een beetje een smaakloze tabak dan, zodat ik de wiet proef.quote:
Is Winston smakeloos?Dit -- Parkiet is mijn papa
smakeloos genoeg ja.quote:Op maandag 15 april 2013 18:07 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik wil een beetje een smaakloze tabak dan, zodat ik de wiet proef.
Is Winston smakeloos?Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Den Haag, iemand die hier woont zin in een.biertje?quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
American spirit.quote:Op maandag 15 april 2013 18:07 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik wil een beetje een smaakloze tabak dan, zodat ik de wiet proef.![]()
Haha mijn niet drinkende/rokende/blowende huisgenoot leent gerust iemand geld uit voor wiet maar mijn blowende en drinkende huisgenoot niet..'als het niet voor boodschappen is doe ik het niet'. Is ook niet erg hoor en snap het wel maar vind het wel ironisch haha
haha, hij vertrouwt jullie niet.quote:Op maandag 15 april 2013 18:58 schreef Amarantha het volgende:
Haha mijn niet drinkende/rokende/blowende huisgenoot leent gerust iemand geld uit voor wiet maar mijn blowende en drinkende huisgenoot niet..'als het niet voor boodschappen is doe ik het niet'. Is ook niet erg hoor en snap het wel maar vind het wel ironisch haha
Nog steeds, dan vertrouwt ze jullie niet.quote:It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Treinen.quote:
quote:Idd, ben trots op jequote:Op maandag 15 april 2013 19:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je begint het te leren kerel [ afbeelding ]
Treinen
Fuck the EBU.![]()
quote:Op maandag 15 april 2013 19:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je begint het te leren kerel [ afbeelding ]Hoera.quote:
Tering leip ding.quote:Op maandag 15 april 2013 19:13 schreef Murdera het volgende:
Stefan, wat denk jij van de oculus rift?
Beter bestelt mijn school die een paar, kan ik er een claimen voor 2 weken ofso.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Mensen, ik ga eventjes naar Meetpoint.. of The Wall, nog niet zeker.. om shit te halen.
edit: om 20:20Dit -- Parkiet is mijn papa
Opeens ben ik doof aan de rechterkant en hoor ik een keiharde piep...
Ik zat er zelf aan te denkenquote:Op maandag 15 april 2013 19:26 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Tering leip ding.
Beter bestelt mijn school die een paar, kan ik er een claimen voor 2 weken ofso.![]()
![]()
als ik het geld over zou hebben zou ik er ook wel een kopen, maar helaas.quote:It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Waar zijn je goede voornemens?quote:Op maandag 15 april 2013 19:35 schreef Unscrewed het volgende:
Mensen, ik ga eventjes naar Meetpoint.. of The Wall, nog niet zeker.. om shit te halen.
edit: om 20:20Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Hoe bedoel je?quote:
Ben daarstraks gelijk vanuit het station toch maar even bij de new wave geweestquote:
quote:Op maandag 15 april 2013 20:02 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ben daarstraks gelijk vanuit het station toch maar even bij de new wave geweest
And the green monster says: "Bow down, bitch. Kiss my feet and your wishes will come true."Dit -- Parkiet is mijn papa
Mja ik ga donderdag-zondag naar Roadburn, dus dan wil ik wel genoeg hebbenquote:Op maandag 15 april 2013 20:05 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
And the green monster says: "Bow down, bitch. Kiss my feet and your wishes will come true."
Ze zeiden bij de shop dat ze tijdens Roadburn het ingezetene criterium tijdelijk wilden laten vervallen.
Niet zo gek op zich, aangezien je anders idioot veel straathandel gaat krijgen
Ik snap niet wat je zegt.quote:Op maandag 15 april 2013 20:07 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Roadburn het ingezetene criterium tijdelijk wilden laten vervallen.
Dure woordjes.
Wat is Roadburn?quote:Op maandag 15 april 2013 20:06 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Mja ik ga donderdag-zondag naar Roadburn, dus dan wil ik wel genoeg hebben
Het ingezetene criterium is die onzin dat je nederlander moet zijn enzoquote:Op maandag 15 april 2013 20:08 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je zegt.
Dure woordjes.das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
festival midden in Tilburgquote:
Oh.quote:Op maandag 15 april 2013 20:08 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Het ingezetene criterium is die onzin dat je nederlander moet zijn enzo
Opeens komt IEDEREEN uit het buitenland om wiet te halen
Ah, veel te sociaal.quote:Op maandag 15 april 2013 20:09 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
festival midden in Tilburg
Ik haat mensen.
Mag hopen dat dat niet meteen het geval is, het is in Tilburg dan al druk zatquote:Op maandag 15 april 2013 20:10 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Oh.
Opeens komt IEDEREEN uit het buitenland om wiet te halen
\Hehe, ja precies.quote:Op maandag 15 april 2013 20:11 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Mag hopen dat dat niet meteen het geval is, het is in Tilburg dan al druk zat
Sorry, even iets anders: ik wil dus een andere wiet OF hasj proberen, beveel je iets aan?
Ik ga namelijk zo.Dit -- Parkiet is mijn papa
Wat rook je normaal danquote:Op maandag 15 april 2013 20:12 schreef Unscrewed het volgende:
\
[..]
Hehe, ja precies.
Sorry, even iets anders: ik wil dus een andere wiet OF hasj proberen, beveel je iets aan?
Ik ga namelijk zo.das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
Ik wilde Superskunk halen, nog nooit gehad, maar weet niet hoe goed het is en hoe duur.Dit -- Parkiet is mijn papa
Amnesia Haze, Amnesia Gold, Crystal Royaal... that's it pretty much.quote:
Van Amnesia wordt ik stoned, van Crystal wordt ik high.
Ik wil graag high worden.Dit -- Parkiet is mijn papa
Dan haal je toch gewoon crystal?quote:Op maandag 15 april 2013 20:13 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Amnesia Haze, Amnesia Gold, Crystal Royaal... that's it pretty much.
Van Amnesia wordt ik stoned, van Crystal wordt ik high.
Ik wil graag high worden.
Ik vraag tegenwoordig vaak om de aanrader, vaak weten ze daar wel wat de betere soorten zijn
Mwah, die kan je alleen voorgedraaid daar halen, ben niet een fan van voorgedraaid.quote:Op maandag 15 april 2013 20:14 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Dan haal je toch gewoon crystal?
Ik vraag tegenwoordig vaak om de aanrader, vaak weten ze daar wel wat de betere soorten zijnDit -- Parkiet is mijn papa
Ik probeer wel gewoon superskunk hehe, moet namelijk echt gaan.
Totzo mensen.
Niet sinds afgelopen keerquote:Op maandag 15 april 2013 20:15 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Mwah, die kan je alleen voorgedraaid daar halen, ben niet een fan van voorgedraaid.
Ik kom er met de fiets dagelijks langsquote:
Chil, ik moet een halfuur naar de stad fietsen dan.quote:Op maandag 15 april 2013 20:44 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik kom er met de fiets dagelijks langs![]()
Zo zou het bij mijn ouders ook zijn, kan begrijpen dat je dan minder zin hebtquote:Op maandag 15 april 2013 20:45 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Chil, ik moet een halfuur naar de stad fietsen dan.
Misschien morgenmiddag,als het weer lekker weer is.quote:Op maandag 15 april 2013 20:45 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Zo zou het bij mijn ouders ook zijn, kan begrijpen dat je dan minder zin hebt
Maar ja hier gaan de shops dus pas om 16:00 open![]()
![]()
Damn, waarom zo laat?quote:Op maandag 15 april 2013 20:47 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Misschien morgenmiddag,als het weer lekker weer is.
Maar ja hier gaan de shops dus pas om 16:00 open
Vind het maar onzinnig dat ze dan pas open gaanquote:Op maandag 15 april 2013 20:49 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Weet niet moet je aan die ouwe taart Annemarie Jorritsma vragen
Ja ik ook, maar ja kan altijd naar Amsterdam of Hilversum gaan dan.quote:Op maandag 15 april 2013 20:57 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Vind het maar onzinnig dat ze dan pas open gaan![]()
Heb trouwens nu Red Safari, nog nooit gezien, maar ruikt goed
ja man doeiquote:Op maandag 15 april 2013 21:43 schreef hardcoregek het volgende:
Lekker hoor, stickie noodelsoepje, en verhalen over poepsex nalezen![]()
quote:Op maandag 15 april 2013 14:24 schreef stefanhaan het volgende:
En toen begonnen ze over dat ie gekakt had.Ben gek he?!![]()
Kut TT, denk dat ik de hele nacht door zal moeten voor huiswerk
Ook te boeken voor feestjes en partijen![]()
Student zijnquote:Op maandag 15 april 2013 21:55 schreef Onorgineel het volgende:
Kut TT, denk dat ik de hele nacht door zal moeten voor huiswerk![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: