SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Mijn piemelquote:
Zou je dat willen met haar?quote:
Nah.quote:
Ik dacht laat me deze keer maar zelf grappen over mijn piemel maken.quote:
Als een tierelier.quote:
Mmm okay, stats of ze geefbaar is?quote:
7 op de schaal van raakbaarheid. Blond haar, aardig koppie, redelijk slank.quote:
Acne had ik bij mijn eerste pil veel last van. Die van nu werkt heel prima (yasmin) maar ik vergeet hem om de haverklap, en dan is het al vrij snel erg nutteloosquote:Op zondag 14 april 2013 23:39 schreef Fera het volgende:
@Loka: Ik merk er tot nu toe weinig van. Het grootste probleem met de pil was een laag libido, daar heb ik in ieder geval geen last van. Laten we hopen dat het zo blijft. Verder wel een acnéuitbraak gehad afgelopen week, maar hopelijk is dat tijdelijk en/of ongerelateerd.
Ik weet het niet zeker maar zo niet, dan vallen mijn fantasieen in duigenquote:Op zondag 14 april 2013 23:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, is heloef zijn piemel zo goed?
Ik dacht ik vraag een keer niet om foto's voor de veranderingquote:
Je kan overal een spel van maken.quote:
en muhahaha versieren is toch echt een spelquote:
Mijn stats zijn anders dik in orde!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal de ene dame eens achterhalen die zijn piemel van dichtbij heeft gezien.quote:Op zondag 14 april 2013 23:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker maar zo niet, dan vallen mijn fantasieen in duigen
Wel een spel waar ik niet aan meedoe.quote:Op zondag 14 april 2013 23:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
en muhahaha versieren is toch echt een spel
Same here.quote:
Dat vind ik een goed ideequote:Op zondag 14 april 2013 23:48 schreef Lokasenna het volgende:
Ik moet mijn haar weer laten verven. Wat denken jullie van paars?
Zou ook een beetje vreemd zijn he. jezelf versieren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |