Daar ben ik te autistisch voor, ik bekijk het liever vanuit de veiligheid van mijn zolderkamertje waar het risico op oogsoa's minimaal is.quote:
Het zit vol met autistische toeristen bij de Wallen dus je zal daar niet opvallen.quote:Op zondag 14 april 2013 23:31 schreef M0cr1nat0r het volgende:
[..]
Daar ben ik te autistisch voor, ik bekijk het liever vanuit de veiligheid van mijn zolderkamertje waar het risico op oogsoa's minimaal is.
Ditquote:Op zondag 14 april 2013 23:30 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Nederlandse zijn lelijk maar de Oost-Europeaanse zijn meestal lekker
Ik heb geen zusje.quote:Op zondag 14 april 2013 23:44 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Zoals je zusje er vannacht bij mij uit zag
Dit dus.quote:Op zondag 14 april 2013 23:49 schreef Transmittendus het volgende:
Toevallig was ik begin van het weekend op de Wallen en ik moet zeggen dat van de normale prostituees er 70% gewoon echt bloedje mooi is. (En dan inderdaad de Oostblokkers)
De andere 30 procent zijn negerinnen danwel travestieten.
Dit, ik zou nooit naar de hoeren gaan, maar als je over de wallen loopt wordt je wel in verleiding gebracht. Stuk voor stuk bloed mooie vrouwen die je naar binnen kijken. Niets mis meequote:Op zondag 14 april 2013 23:49 schreef Transmittendus het volgende:
Toevallig was ik begin van het weekend op de Wallen en ik moet zeggen dat van de normale prostituees er 70% gewoon echt bloedje mooi is. (En dan inderdaad de Oostblokkers)
De andere 30 procent zijn negerinnen danwel travestieten.
Wel als het haar eerste keer als hoer is?quote:Op maandag 15 april 2013 00:13 schreef Fopje het volgende:
Aantal jaar geleden eens doorgelopen, niks mis mee. Alleen het feit dat ze al honderden lullen heeft gehad maakt het voor mij toch wel smerig. Zou echt nooit naar de hoeren gaan, never.
Precies! Zoals al eerder aangegeven TS ga er eens kijken. Op de wallen lopen hele gezinnen met camera's het zijn heus geen gluiperige vieze ventjes en pooiers welke er rondhangen.quote:Op maandag 15 april 2013 00:13 schreef Fopje het volgende:
Aantal jaar geleden eens doorgelopen, niks mis mee. Alleen het feit dat ze al honderden lullen heeft gehad maakt het voor mij toch wel smerig. Zou echt nooit naar de hoeren gaan, never.
Als ze dat kan bewijzenquote:Op maandag 15 april 2013 00:22 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Wel als het haar eerste keer als hoer is?
"Oh nee, is niet erg als ze niet ervaren is. "
want illegale prostitutie is zoveel menswaardigerquote:Op maandag 15 april 2013 00:08 schreef Festa94 het volgende:
Als ik altijd een prostituee zie dan bedenk ik me hoe meedogenloos en onverdraagzaam de wereld is. Een 'hoer' is ook een mens, en geloof mij nou maar niemand wilt met honderden mannen naar bed voor geld. Zij hebben ook moeders/ouders net als wij, die met heel veel hoop hun kinderen hebben opgevoed. Waarom? Om een sekslaaf te worden?
Niet te geloven dat prostitutie nog steeds legaal is in Nederland, terwijl het een onzedelijk en een mensonwaardige handeling is.
Ben jij VetteHarry van hookers.nl?quote:Op maandag 15 april 2013 01:03 schreef Dimens het volgende:
Babette, Cindy en Sally zijn anders wel toppers hoor. Babette heeft goudblonde krullen haar tot haar schouders, donkere ogen waar je jezelf als een spiegel in kan zien en meestal roze lippenstift op. Haar lichaam is licht getint, maar ze is niet buitenlands. Babette kan goed mer haar heupen overweg en heb ik graag als cowgirl op mij zitten.
Cindy is heel anders. Ze is erg klein, mager en lijkt qua uiterlijk totaal niet op Babette. Ze heeft zwarte boblijn met bijna geen pigment in haar huid. D'r ogen zijn grijs van kleur en ze heeft hele bolle rode lippen waar ze goed mee kan pijpen. Daarnaast krijg je altijd koffie naderhand.
Sally is het type Hollandse meid. Blond haar, sproeten, blauwe ogen en een beetje gezet. Op het eerste gezicht is ze vergeleken met de rest niet zo aantrekkelijk, maar ze heeft een fetisj waar je wel wat mee kan. Sally is helemaal weg van BDSM en wordt graag gedomineerd door mannen. Op haar blanke huid zijn ook altijd rode striemen te zien die in het slagveld zijn ontstaan. Zeker waard om haar eens goed te domineren.
Een seks-laafquote:Op maandag 15 april 2013 00:08 schreef Festa94 het volgende:
Als ik altijd een prostituee zie dan bedenk ik me hoe meedogenloos en onverdraagzaam de wereld is. Een 'hoer' is ook een mens, en geloof mij nou maar niemand wilt met honderden mannen naar bed voor geld. Zij hebben ook moeders/ouders net als wij, die met heel veel hoop hun kinderen hebben opgevoed. Waarom? Om een sekslaaf te worden?
Niet te geloven dat prostitutie nog steeds legaal is in Nederland, terwijl het een onzedelijk en een mensonwaardige handeling is.
Regelmatig met een onschuldige kop waar je niks aan afziet ook. Zijn vaak gewoon hele lieve meisjes waar je in de klas mee gezeten zou kunnen hebben.quote:Op zondag 14 april 2013 23:32 schreef blup het volgende:
Het zal je verbazen, zitten soms écht lekkere wijven tussen.
Deze man hier spreekt uit ervaring!quote:Op maandag 15 april 2013 01:03 schreef Dimens het volgende:
Babette, Cindy en Sally zijn anders wel toppers hoor. Babette heeft goudblonde krullen haar tot haar schouders, donkere ogen waar je jezelf als een spiegel in kan zien en meestal roze lippenstift op. Haar lichaam is licht getint, maar ze is niet buitenlands. Babette kan goed mer haar heupen overweg en heb ik graag als cowgirl op mij zitten.
Cindy is heel anders. Ze is erg klein, mager en lijkt qua uiterlijk totaal niet op Babette. Ze heeft zwarte boblijn met bijna geen pigment in haar huid. D'r ogen zijn grijs van kleur en ze heeft hele bolle rode lippen waar ze goed mee kan pijpen. Daarnaast krijg je altijd koffie naderhand.
Sally is het type Hollandse meid. Blond haar, sproeten, blauwe ogen en een beetje gezet. Op het eerste gezicht is ze vergeleken met de rest niet zo aantrekkelijk, maar ze heeft een fetisj waar je wel wat mee kan. Sally is helemaal weg van BDSM en wordt graag gedomineerd door mannen. Op haar blanke huid zijn ook altijd rode striemen te zien die in het slagveld zijn ontstaan. Zeker waard om haar eens goed te domineren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |