Ja was een dom moment.quote:
Ik zou zelf even afwachten totdat er wat kleintjes uit zijn, maar dit is ook prima natuurlijk.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja was een dom moment.
ging slechts toevallig goed.
Kans is even groot als ze het later deed?quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja was een dom moment.
ging slechts toevallig goed.
Nee, als er meer kleintjes uit gaan is de kans relatief hoger.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:14 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Kans is even groot als ze het later deed?
Dat bedoel ikquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, als er meer kleintjes uit gaan is de kans relatief hoger.
Maar ja, je weet niet of er meer kleintjes uit gaan of juist niet. Tis giswerk uiteindelijk.
Achja het hele spel is giswerk. Tactieken hebbenquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, als er meer kleintjes uit gaan is de kans relatief hoger.
Maar ja, je weet niet of er meer kleintjes uit gaan of juist niet. Tis giswerk uiteindelijk.
okquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:17 schreef Onnoman het volgende:
ik zou echt vuile ruftjes laten als ik daar zou staan..
Ik dacht dat iemand in het publiek dat deedquote:
haha idd, dat dacht ik ook evenquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik dacht dat iemand in het publiek dat deed![]()
Zouden ze er wel uitgeknipt hebben danquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik dacht dat iemand in het publiek dat deed![]()
Ja daarom vond ik het vreemdquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:18 schreef Momo... het volgende:
[..]
Zouden ze er wel uitgeknipt hebben dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |