Dit ongetwijfeld.quote:
Als je een vrouw was geweest had ik je meer kans gegeven.quote:Op zondag 14 april 2013 23:02 schreef rogerthatfederer het volgende:
Hallo, ik ben 15 jaar en ik zit sinds vorige maand op tennis. Ik heb tennis eigenlijk mijn hele leven al leuk gevonden en willen beoefenen, maar mijn vader wilde altijd dat ik ging voetballen. Is het voor mij nog mogelijk om proftennisser te worden als ik elke dag hard train? Zo ja, hoelang zal ik ongeveer per dag moeten trainen?
quote:Op zondag 14 april 2013 23:22 schreef Alfje het volgende:
Op welk niveau heb je gevoetbald, tennissers hebben over het algemeen een heel goed balgevoel en kunnen ook goed voetballen.
Natuurlijk is het mogelijk. Je zit er pas een maand op dus, niemand kan er echt iets zinnigs over vertellen of je over een aantal jaar kan beginnen aan een tenniscarriere. Dat zal afhangen van je talent en doorzettingsvermogen.quote:Op zondag 14 april 2013 23:20 schreef rogerthatfederer het volgende:
Dus als ik talent heb is het mogelijk?
Vooral dat. Lekker future-toernooien gaan spelen als je de daar doorheen komt heb je wel veel doorzettingsvermogen.quote:Op zondag 14 april 2013 23:25 schreef editoor het volgende:
[..]
Natuurlijk is het mogelijk. Je zit er pas een maand op dus, niemand kan er echt iets zinnigs over vertellen of over je over een aantal jaar kan beginnen aan een tenniscarriere. Dat zal afhangen van je talent en doorzettingsvermogen.
quote:Op zondag 14 april 2013 23:23 schreef kingtoppie het volgende:
Nou TS als je iedere dag te vinden bent op de training train je toch wel vaak genoeg.
Veel talent hebben en wedstrijd tennissen moet je dan ook wel doen.
Nou TS als je iedere dag te vinden bent op de training train je toch wel vaak genoeg.
In elk geval leven als een topsporter en eerder naar bed.quote:Op zondag 14 april 2013 23:02 schreef rogerthatfederer het volgende:
Hallo, ik ben 15 jaar en ik zit sinds vorige maand op tennis. Ik heb tennis eigenlijk mijn hele leven al leuk gevonden en willen beoefenen, maar mijn vader wilde altijd dat ik ging voetballen. Is het voor mij nog mogelijk om proftennisser te worden als ik elke dag hard train? Zo ja, hoelang zal ik ongeveer per dag moeten trainen?
Een nationale ranking behalen.quote:Op woensdag 24 april 2013 10:21 schreef rogerthatfederer het volgende:
Weet iemand misschien hoe ik mee kan doen aan ITF future-toernooien?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |