er ligt nog maar 1 ijsje dus die neem ik om te oefenen voor later voor wanneer we wel echt seks gaan hebben want nu is het nog engquote:
Komt er zo aanquote:Op zondag 14 april 2013 22:34 schreef JRRY het volgende:
[ afbeelding ]
wie wil deze voor mij in gif formaat zetten, deze past wel bij mij want ik ben een ster
Ja snap dat het eng is ditdatquote:Op zondag 14 april 2013 22:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
er ligt nog maar 1 ijsje dus die neem ik om te oefenen voor later voor wanneer we wel echt seks gaan hebben want nu is het nog eng
je hebt een ster en die is behoorlijk opgerektquote:Op zondag 14 april 2013 22:34 schreef JRRY het volgende:
[ afbeelding ]
wie wil deze voor mij in gif formaat zetten, deze past wel bij mij want ik ben een ster
quote:Op zondag 14 april 2013 22:36 schreef Trollscience het volgende:
[..]
je hebt een ster en die is behoorlijk opgerekt
dan moet ie wel heel nauw geweest zijn als ie van jouw pinkie al opgerekt isquote:Op zondag 14 april 2013 22:36 schreef Trollscience het volgende:
[..]
je hebt een ster en die is behoorlijk opgerekt
Het lijkt meer op een bewegende anus.quote:Op zondag 14 april 2013 22:34 schreef JRRY het volgende:
[ afbeelding ]
ja kloptquote:Op zondag 14 april 2013 22:37 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het lijkt meer op een bewegende anus.
HAH, GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAYquote:Op zondag 14 april 2013 22:37 schreef supersof het volgende:
Jer is de liefste en beste en leukste FOK!er die ik ken
Je kent jezelf toch ook welquote:Op zondag 14 april 2013 22:37 schreef supersof het volgende:
Yquote:Op zondag 14 april 2013 22:38 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
HAH, GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY
quote:Op zondag 14 april 2013 22:37 schreef JRRY het volgende:
[..]
VA VA VA?
Ik wil deze eigenlijk liever in een UI
quote:Op zondag 14 april 2013 22:37 schreef supersof het volgende:
hij is coolquote:Op zondag 14 april 2013 22:36 schreef Taexon het volgende:
Kijken hoelang dit plaatje in de OP kan blijven
jaloers?quote:Op zondag 14 april 2013 22:38 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
HAH, GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY
ooit gehoord van voorvingeren met glijmiddelquote:Op zondag 14 april 2013 22:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dan moet ie wel heel nauw geweest zijn als ie van jouw pinkie al opgerekt is
ik bedoel maarquote:Op zondag 14 april 2013 22:40 schreef JRRY het volgende:
[..]
nee doe maar niet dan is mijn perfectie allang niet meer zo speciaal
Bloed is ook een prima glijmiddel, misschien moet je dat ook eens bij de anus proberenquote:Op zondag 14 april 2013 22:39 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ooit gehoord van voorvingeren met glijmiddel
verder beschouw ik je comeback van het kaliber hyves als verworpen, daar de reactie nooit gemaakt is
Je bent een heldquote:
Zou je wel willenquote:Op zondag 14 april 2013 22:41 schreef Etsu het volgende:
omg dames en heren ik heb een positieve note gekregen raak me aan
Doe ik morgen wel, ben moequote:Op zondag 14 april 2013 22:41 schreef JRRY het volgende:
[..]
Je bent een heldDankje. Kan je 'm ook mixen waardoor je Rihanna en dit plaatje afgewisseld krijgt, net als bij Stuart? Want ik wil Rihanna niet uit mijn UI
Nee. je bent goed zoals je bentquote:
braaksel, de brokken voedsel zorgen voor optimale bevredigingquote:Op zondag 14 april 2013 22:41 schreef Taexon het volgende:
[..]
Bloed is ook een prima glijmiddel, misschien moet je dat ook eens bij de anus proberen
Hou niet zo van kots, dus nee dankjequote:Op zondag 14 april 2013 22:44 schreef Trollscience het volgende:
[..]
braaksel, de brokken voedsel zorgen voor optimale bevrediging
ALARMquote:Op zondag 14 april 2013 22:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Jer is toffe user
En hij heeft het niet meer 24/7 over beyonce
Dat was hem wel weerquote:Op zondag 14 april 2013 22:45 schreef JRRY het volgende:
[..]
ALARM
Bruno Mars wil met Beyonce samenwerken
Beyonce begint morgen met d'r worldtour
Over 1 week is Beyonce in Nederland
Ik ga haar in Amsterdam opwachten![]()
Grapje
Beyonce is mooi kus
[ afbeelding ]
nog een leuk liedje
live nog wel
jerquote:Op zondag 14 april 2013 22:45 schreef JRRY het volgende:
[..]
ALARM
Grapje
Beyonce is mooi kus
[ afbeelding ]
nog een leuk liedje
live nog wel
volgende week als ze in NL is ga ik wel even weer over d'r posten.quote:
quote:Op zondag 14 april 2013 22:45 schreef JRRY het volgende:
[..]
ALARM
Grapje
Beyonce is mooi kus
[ afbeelding ]
nog een leuk liedje
live nog wel
christusquote:Op zondag 14 april 2013 22:45 schreef JRRY het volgende:
[..]
ALARM
Grapje
Beyonce is mooi kus
[ afbeelding ]
nog een leuk liedje
live nog wel
Mijn vader hield aan tafel een betoog waarom we allemaal Justin Bieber moesten overtuigen om euthanasie te plegen.quote:Op zondag 14 april 2013 22:47 schreef JRRY het volgende:
[..]
volgende week als ze in NL is ga ik wel even weer over d'r posten.
P!NK is vrijdag in NL en 2 dagen later 2x Beyonce![]()
![]()
Ze komen ons land zuiveren van JB.
Je vaderquote:Op zondag 14 april 2013 22:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Mijn vader hield aan tafel een betoog waarom we allemaal Justin Bieber moesten overtuigen om euthanasie te plegen.
vind je haar niet onwijs lekker en geweldig livequote:
quote:Op zondag 14 april 2013 22:53 schreef JRRY het volgende:
[..]
en dan is Beyonce on her way to NLMisschien komt ze nog stilletjes m'n huisje voorbij
Dat is wel beter jaquote:Op zondag 14 april 2013 22:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Jer is toffe user
En hij heeft het niet meer 24/7 over beyonce
quote:Op zondag 14 april 2013 22:56 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik ben benieuwd naar het nieuwe Daft Punk album
ik naar wat beyonce nou wil doen met d'r tour, ze heeft nog geen album maar gaat morgen al wel tourenquote:Op zondag 14 april 2013 22:56 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik ben benieuwd naar het nieuwe Daft Punk album
quote:Op zondag 14 april 2013 22:59 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
klinkt toch al goed dit
ik voorspel een zomerhit
love on top denk ik.quote:
Jullie zijn aan het DM' en over hoe sommigen flippen door beyonceposts?quote:
nee nog niet.quote:Op zondag 14 april 2013 23:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jullie zijn aan het DM' en over hoe sommigen flippen door beyonceposts?
nope, ben de laatste dag flink druk geweestquote:
neequote:Op zondag 14 april 2013 23:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jullie zijn aan het DM' en over hoe sommigen flippen door beyonceposts?
verlaat stefan en baar mijn kinderenquote:Op zondag 14 april 2013 23:03 schreef arachide. het volgende:
Jongens, het idee van een sc lijkt me toch echt dat iedereen er gezellig mee kan posten. als dit de grote-jerry-en-sof-show was, had het ook geen JNG SC geheten. Dus kunnen we het leuk voor iedereen houden. Jerry
MUZ / Beyonce - The Mrs. Carter Show World Tour
alsjeblieft
owlol ik dacht dat ze in MUZ alleen maar over die muziek praatten waar hypo en pizza enzo naar luisterenquote:Op zondag 14 april 2013 23:03 schreef arachide. het volgende:
Jongens, het idee van een sc lijkt me toch echt dat iedereen er gezellig mee kan posten. als dit de grote-jerry-en-sof-show was, had het ook geen JNG SC geheten. Dus kunnen we het leuk voor iedereen houden. Jerry
MUZ / Beyonce - The Mrs. Carter Show World Tour
alsjeblieft
In een volgend leven ben ik all yoursquote:Op zondag 14 april 2013 23:05 schreef Trollscience het volgende:
[..]
verlaat stefan en baar mijn kinderen
Eens.quote:Op zondag 14 april 2013 23:05 schreef arachide. het volgende:
Het is duidelijk weer speelkwartier hiero.
Niks persoonlijks, maar ik vind die Beyonce mania echt een enorme topickill.
quote:Op zondag 14 april 2013 23:06 schreef arachide. het volgende:
[..]
In een volgend leven ben ik all yours
Onder anderequote:Op zondag 14 april 2013 23:05 schreef arachide. het volgende:
Als ik jouw username zie, dan naar je ondertitel kijk en dan naar je sig dan gaat het zo in mijn hoofd:quote:
quote:Op zondag 14 april 2013 23:05 schreef arachide. het volgende:
Geen enkele SC gaat altijd 100% over wat jij leuk vindt, maar je kan altijd je zegje doen en iets inbrengen. Het lijkt hier alleen soms meer erop dat mensen gewoon maar weg gaan als een topic weer overheerst. Het is gewoon jammer.quote:
WIETPARKIET OMG JOU HEB IK LANGNIET GEZIENquote:Op zondag 14 april 2013 23:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Pls gast ga huilen
Dit is nou al zoveel keer voorbij gekomen en jij blijft maar doorgaan
HH?quote:Op zondag 14 april 2013 23:10 schreef arachide. het volgende:
[..]
WIETPARKIET OMG JOU HEB IK LANGNIET GEZIEN
moeten anderen maar met beytere onderwerpen komen ja toch.quote:Op zondag 14 april 2013 23:09 schreef arachide. het volgende:
[..]
Geen enkele SC gaat altijd 100% over wat jij leuk vindt, maar je kan altijd je zegje doen en iets inbrengen. Het lijkt hier alleen soms meer erop dat mensen gewoon maar weg gaan als een topic weer overheerst. Het is gewoon jammer.
hoiquote:Op zondag 14 april 2013 23:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Pls gast ga huilen
Dit is nou al zoveel keer voorbij gekomen en jij blijft maar doorgaan
Beter gebroken arm dan een comquote:Op zondag 14 april 2013 23:09 schreef JRRY het volgende:
altijd nog beyter beyonce dan justin beyber toch
Je kan er ook gewoon mee ophoudenquote:Op zondag 14 april 2013 23:10 schreef JRRY het volgende:
[..]
moeten anderen maar met beytere onderwerpen komen ja toch.
je kan ook gewoon doen alsof ik er niet beyn
Ten eerste tof dat je Africa kent, idem voor Breakfast at tiffany's. Remember the name is van Fort Minor.quote:Op zondag 14 april 2013 23:08 schreef arachide. het volgende:
[..]
Als ik jouw username zie, dan naar je ondertitel kijk en dan naar je sig dan gaat het zo in mijn hoofd:
It's gonna take a lot to take me away from you
There's nothing that a hundred men or more could ever do
I bless the rains down in Afric--
REMEMBER MY NAME!
FAME
I'm gonna live forever
I'm gonna learn how to fly
And I said what about
breakfast at tiffany's
Kloptquote:Op zondag 14 april 2013 23:11 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb al eerder met jou in een sc gezeten, radio 49?
Ha! Ik dacht ook aan Fort Minorquote:Op zondag 14 april 2013 23:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ten eerste tof dat je Africa kent, idem voor Breakfast at tiffany's. Remember the name is van Fort Minor.
Dat heeft geen nut, want je bent stronteigenwijs. Je baggert er gewoon overheen. Open er een topic over en start een fanclub.quote:Op zondag 14 april 2013 23:10 schreef JRRY het volgende:
[..]
moeten anderen maar met beytere onderwerpen komen ja toch.
je kan ook gewoon doen alsof ik er niet beyn
ik ben inderdaad een beytje eigenwijsquote:Op zondag 14 april 2013 23:12 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat heeft geen nut, want je bent stronteigenwijs. Je baggert er gewoon overheen. Open er een topic over en start een fanclub.
Ik ben dol op Totoquote:Op zondag 14 april 2013 23:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ten eerste tof dat je Africa kent, idem voor Breakfast at tiffany's. Remember the name is van Fort Minor.
Etsuuquote:
Iedereen kent Africa toch?quote:Op zondag 14 april 2013 23:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 april 2013 23:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Iedereen kent Africa toch?
quote:Op zondag 14 april 2013 23:08 schreef arachide. het volgende:
[..]
Als ik jouw username zie, dan naar je ondertitel kijk en dan naar je sig dan gaat het zo in mijn hoofd:
It's gonna take a lot to take me away from you
There's nothing that a hundred men or more could ever do
I bless the rains down in Afric--
REMEMBER MY NAME!
FAME
I'm gonna live forever
I'm gonna learn how to fly
And I said what about
breakfast at tiffany's
Als je van meer van dat soort bands houdt kunnen wij wel een paar uur over muziek volkletsen (h)quote:Op zondag 14 april 2013 23:14 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ben dol op TotoEn dat nummer is echt mijn favoriet.
En breakfast at tiffany;s is een tof nummer, de film echter is nog toffer (en vreemder).
Laatste nummer en ik niet.
Het blijft altijd leuk als jonge mensen muziek buiten de top 40 kennen.
Dat nummer is zo zieligquote:Op zondag 14 april 2013 23:15 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Maar where'd you go is wel beter imo
Vrees van niet...quote:Op zondag 14 april 2013 23:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Iedereen kent Africa toch?
Dan ben je wel een behoorlijke muziek-leek.quote:
Fok-it, ik snap niet wat er nou was met die tante van Charlie. Wat heeft ze hem aan gedaan ofzo?quote:
Helaas genoeg mensen die enkel One direction e.d. kennen...quote:Op zondag 14 april 2013 23:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan ben je wel een behoorlijke muziek-leek.
Seksueel misbruikt. Vond je hem goed?quote:Op zondag 14 april 2013 23:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Fok-it, ik snap niet wat er nou was met die tante van Charlie. Wat heeft ze hem aan gedaan ofzo?
Ik heb morgen college om 9 uur, dus wilde om 23:45 mn antibiotica innemen en dan slapen maar nu wil ik niet meerquote:
born in the wrong generasio.n?!!!!!quote:Op zondag 14 april 2013 23:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Helaas genoeg mensen die enkel One direction e.d. kennen...
Er zijn gradaties hoorquote:Op zondag 14 april 2013 23:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Helaas genoeg mensen die enkel One direction e.d. kennen...
ojaquote:Op zondag 14 april 2013 23:16 schreef Trollscience het volgende:
[..]
klinische depressie ten gevolge van langdurig drugsgebruik
Ik ben best aardig tochquote:Op zondag 14 april 2013 23:14 schreef Fok-it het volgende:
Wat fijn dat alleen JRRY me begroetde meest irritante van dit moment blijkbaar
ben fakking alternatief euhh metallica red hot chili peppers euhhhhhh flogging molly!!quote:Op zondag 14 april 2013 23:18 schreef Trollscience het volgende:
[..]
born in the wrong generasio.n?!!!!!
HUH. Waarom heb ik dat niet doorquote:
Ik heb het teruggelezen en je bent echt strontvervelend. Maar laat maarquote:
Wat zijn dat soort bands? Ik hou van Muse, al is mijn hart echt gebroken door het laatste album. De laatste tijd luister ik vooral veel nieuwe dingen, dat gaat bij mij echt in fasesquote:Op zondag 14 april 2013 23:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Als je van meer van dat soort bands houdt kunnen wij wel een paar uur over muziek volkletsen (h)
Now is good moet ik ook nog zien, lijkt me mooiquote:Op zondag 14 april 2013 23:19 schreef supersof het volgende:
[..]
HUH. Waarom heb ik dat niet door
Maar ik vond hem wel goed ja
Ik heb alles is familie en Now is good ook gekeken. En We bought a zoo dan vannacht
Ik vind hem wel zieligquote:Op zondag 14 april 2013 23:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Now is good moet ik ook nog zien, lijkt me mooi
Maar ik ben wel aardig op zijn tijd. Of niet dan.quote:Op zondag 14 april 2013 23:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb het teruggelezen en je bent echt strontvervelend. Maar laat maar
Een paar jaar terug luisterde ik een paar maanden lang enkel Muse en The Killersquote:Op zondag 14 april 2013 23:19 schreef arachide. het volgende:
[..]
Wat zijn dat soort bands? Ik hou van Muse, al is mijn hart echt gebroken door het laatste album. De laatste tijd luister ik vooral veel nieuwe dingen, dat gaat bij mij echt in fases
nervenna niet vergete :pquote:Op zondag 14 april 2013 23:18 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ben fakking alternatief euhh metallica red hot chili peppers euhhhhhh flogging molly!!
Ja, echt vet he!quote:Op zondag 14 april 2013 23:19 schreef supersof het volgende:
OMG JER. Is beyonce dan over paar dagen in Nederland?![]()
Ha haquote:Op zondag 14 april 2013 23:19 schreef supersof het volgende:
OMG JER. Is beyonce dan over paar dagen in Nederland?![]()
Luister je m'n CD's nog?quote:Op zondag 14 april 2013 23:20 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Een paar jaar terug luisterde ik een paar maanden lang enkel Muse en The Killers
Verkapte 'ik-ken-elk-nummer-post'
hahahaha heeft hij dat gedaan ja?quote:Op zondag 14 april 2013 23:20 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja, echt vet he!
P!NK ook trouwens, misschien gaan ze wel samen naar het Anne Frank Huis en gaan ze net als Bieber in het gastenboek schrijven!
Ja hoorquote:Op zondag 14 april 2013 23:20 schreef JRRY het volgende:
[..]
Maar ik ben wel aardig op zijn tijd. Of niet dan.
Ja maar ik ben vrij recent daar nog geweest, beetje stom om nog een keer te gaanquote:Op zondag 14 april 2013 23:21 schreef supersof het volgende:
[..]
hahahaha heeft hij dat gedaan ja?
Laten we dan die pagina opzoeken, best wel speciaal.
wat houdt je tegenquote:
Muse! Sowieso een goede. Tja, bands/artiesten als Electric Light Orchestral, Bruce Springsteen, Toto, Kaiser Chiefs, etc.quote:Op zondag 14 april 2013 23:19 schreef arachide. het volgende:
[..]
Wat zijn dat soort bands? Ik hou van Muse, al is mijn hart echt gebroken door het laatste album. De laatste tijd luister ik vooral veel nieuwe dingen, dat gaat bij mij echt in fases
Ik ben er nog nooit geweestquote:Op zondag 14 april 2013 23:21 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja maar ik ben vrij recent daar nog geweest, beetje stom om nog een keer te gaan
Jammer genoeg niet, anders tuig ik dat gore wijf eens flink af, is het afgelopen met dat gezeik hierquote:Op zondag 14 april 2013 23:21 schreef JRRY het volgende:
[..]
nananana ze komt lekker niet in limburg HAHA
ik denk dat daar nu heel veel meisjes heen gaan.quote:Op zondag 14 april 2013 23:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ben er nog nooit geweest![]()
Als ik dan bij dat gastenboek ben zoek ik het wel op en maak ik een foto oke?
Ouders. Gewoon een dier dat je aandacht wilquote:Op zondag 14 april 2013 23:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
wat houdt je tegenniets is zo fijner dan zo'n kat die zit te miauwen dat hij/zij je aandacht wil en dan op je schoot komt en gaat kroelen
Je blijft ook maar doorgaan he? Hou gewoon op, serieus. Je hoort toch van meerdere dat het niet leuk is?quote:
Ik vond het laatste album niet slecht hoorquote:Op zondag 14 april 2013 23:19 schreef arachide. het volgende:
[..]
nee want dan ga ik al haar nummes posten uit respect RIPquote:Op zondag 14 april 2013 23:22 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Jammer genoeg niet, anders tuig ik dat gore wijf eens flink af, is het afgelopen met dat gezeik hier
Bands die iedereen kent bedoel jequote:Op zondag 14 april 2013 23:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Muse! Sowieso een goede. Tja, bands/artiesten als Electric Light Orchestral, Bruce Springsteen, Toto, Kaiser Chiefs, etc.
Daar is niks mis mee?quote:Op zondag 14 april 2013 23:23 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Bands die iedereen kent bedoel je
Ik wel. Zeker in vergelijking met Origin of Symmerty (of hoe je dat ook schrijft)quote:Op zondag 14 april 2013 23:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik vond het laatste album niet slecht hoor
was dat serieus dan?quote:Op zondag 14 april 2013 23:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je blijft ook maar doorgaan he? Hou gewoon op, serieus. Je hoort toch van meerdere dat het niet leuk is?
Bij mij was een meisje op fb en die had een meet en greet met the biebsquote:Op zondag 14 april 2013 23:22 schreef JRRY het volgende:
[..]
ik denk dat daar nu heel veel meisjes heen gaan.
Iedereen kent ELO? of Kaiser Chiefs? Of Tom Petty? Don't think so but I sure hope so.quote:Op zondag 14 april 2013 23:23 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Bands die iedereen kent bedoel je
Ritaquote:Op zondag 14 april 2013 23:23 schreef JRRY het volgende:
[..]
nee want dan ga ik al haar nummes posten uit respect RIP
oh haha no dat is rita ora xd
haha lijkt me echt kutquote:Op zondag 14 april 2013 23:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Bij mij was een meisje op fb en die had een meet en greet met the biebs
KC wel hoorquote:Op zondag 14 april 2013 23:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Iedereen kent ELO? of Kaiser Chiefs? Of Tom Petty? Don't think so but I sure hope so.
Nee, maar echt alternatief wil ik het zeer zeker niet noemenquote:Op zondag 14 april 2013 23:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Iedereen kent ELO? of Kaiser Chiefs? Of Tom Petty? Don't think so but I sure hope so.
kan zij daar wat aan doen dan?quote:Op zondag 14 april 2013 23:24 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
RitaZo zou ik een hond niet eens noemen
Kutwijf was een betere naam voor haar geweest inderdaadquote:Op zondag 14 april 2013 23:25 schreef JRRY het volgende:
[..]
kan zij daar wat aan doen dan?
Ik zou mijn kind ook niet Beyonce noemen. Vroeger dacht ik trouwens dat het maar een artiestennaam was, maar nee. Het arme kind heette echt Beyonce.
KC and the sunshine band ook?quote:
wat heb je tegen haar?quote:Op zondag 14 april 2013 23:26 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Kutwijf was een betere naam voor haar geweest inderdaad
Ik vind het wel mooiquote:Op zondag 14 april 2013 23:26 schreef JRRY het volgende:
[..]
dat stomme blonde haar steeds ik wil dat ze dr haar bruin verft. of zo.
quote:Op zondag 14 april 2013 23:26 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Kutwijf was een betere naam voor haar geweest inderdaad
En Ozzy Osbourne dan? of Deep Purple?quote:Op zondag 14 april 2013 23:25 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nee, maar echt alternatief wil ik het zeer zeker niet noemen
Iedereen kent dat wel, redelijk mainstream ondertussen. Maar tegenwoordig heb je zegmaar popmainstream (Beyonce), popalternatief (rita ora), alternatiefmainstream (muse), alternatiefalternatief (tegan and sara), obscuur (trollie, noem eens wat leuks)quote:Op zondag 14 april 2013 23:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nou niet allemaal hoorquote:Op zondag 14 april 2013 23:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
KC and the sunshine band ook?
Er zitten hier dus meer mensen met, naar mijn mening, goede muziekkennis. Daar ken ik er niet zo veel van. Faith in humanity restored.
Newsflash, het is alweer bruin. Sinds Cuba heeft ze het bruin geverfd.quote:Op zondag 14 april 2013 23:26 schreef JRRY het volgende:
[..]
dat stomme blonde haar steeds ik wil dat ze dr haar bruin verft. of zo.
Dit dus, er zijn gradaties.quote:Op zondag 14 april 2013 23:27 schreef arachide. het volgende:
[..]
Iedereen kent dat wel, redelijk mainstream ondertussen. Maar tegenwoordig heb je zegmaar popmainstream (Beyonce), popalternatief (rita ora), alternatiefmainstream (muse), alternatiefalternatief (tegan and sara), obscuur (trollie, noem eens wat leuks)
ehm meisje ik weet niet wat je bedoelt maar Beyonce is geen popmainstream maar pop/R&B.quote:Op zondag 14 april 2013 23:27 schreef arachide. het volgende:
[..]
Iedereen kent dat wel, redelijk mainstream ondertussen. Maar tegenwoordig heb je zegmaar popmainstream (Beyonce), popalternatief (rita ora), alternatiefmainstream (muse), alternatiefalternatief (tegan and sara), obscuur (trollie, noem eens wat leuks)
Maar wedden dat ze op d'r tour blond heeft of in ieder geval niet zo mooi als de Cuba-fotosquote:Op zondag 14 april 2013 23:27 schreef arachide. het volgende:
[..]
Newsflash, het is alweer bruin. Sinds Cuba heeft ze het bruin geverfd.
Uh `jongen'' Dat vind jij ja. Omdat jij elke nacht je plafond ermee onderspuit. Maar Beyonce is net zo mainstream als Rihanna hoor.quote:Op zondag 14 april 2013 23:28 schreef JRRY het volgende:
[..]
ehm meisje ik weet niet wat je bedoelt maar Beyonce is geen popmainstream maar pop/R&B.
popmainstream is Rihanna
ben je nu serieus? noem eens waarom dan?quote:Op zondag 14 april 2013 23:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uh `jongen'' Dat vind jij ja. Omdat jij elke nacht je plafond ermee onderspuit. Maar Beyonce is net zo mainstream als Rihanna hoor.
quote:Op zondag 14 april 2013 23:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Muse! Sowieso een goede. Tja, bands/artiesten als Electric Light Orchestral, Bruce Springsteen, Toto, Kaiser Chiefs, etc.
haha ja, leuk liedje is dat, Ego.quote:Op zondag 14 april 2013 23:29 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Deels ja. Omdat ik het denigrerend vindt dat je haar `meisje'' noemt. denk dat ze duizend keer meer muziekkennis dan jij hebt. Omdat het allemaal top 40 is?quote:Op zondag 14 april 2013 23:29 schreef JRRY het volgende:
[..]
ben je nu serieus? noem eens waarom dan?
Omdat ze een vatsig paard is dat ik ongewild op de tv voorbij kan zien komenquote:Op zondag 14 april 2013 23:29 schreef JRRY het volgende:
[..]
ben je nu serieus? noem eens waarom dan?
Beyonce komt nauwelijks in de top40quote:Op zondag 14 april 2013 23:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Deels ja. Omdat ik het denigrerend vindt dat je haar `meisje'' noemt. denk dat ze duizend keer meer muziekkennis dan jij hebt. Omdat het allemaal top 40 is?
Ik ben lief.quote:
quote:Op zondag 14 april 2013 23:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uh `jongen'' Dat vind jij ja. Omdat jij elke nacht je plafond ermee onderspuit. Maar Beyonce is net zo mainstream als Rihanna hoor.
Dat is wel haar meest mainstream liedjequote:Op zondag 14 april 2013 23:31 schreef supersof het volgende:
SWIET DREEMSSS OR A BJOETIFOEL NAIHTMHERE
Ik wil niks verklappen ofzo maar het is allemaal mainstream as fuck.quote:
Zo hoeft het nou ook nietquote:Op zondag 14 april 2013 23:31 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Omdat ze een vatsig paard is dat ik ongewild op de tv voorbij kan zien komen
Ook hoor. JRRY is alleen stront-irritant bezig. en in plaats van normaal mee te praten hier, verpest hij de SC alleen maar, maargoed.quote:Op zondag 14 april 2013 23:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
tegen mij wel ja, maar ook tegen anderen?
IF JOE LAIK IT JOE SJOELD POET A RING ON ITquote:
oh ik vind hem wel chillquote:Op zondag 14 april 2013 23:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook hoor. JRRY is alleen stront-irritant bezig. en in plaats van normaal mee te praten hier, verpest hij de SC alleen maar, maargoed.
Moet tie lekker zelf weten
Er is niks mis met kapotgeproduceerde, perfect geretoucheerde mainstream popmuziek. Dus accepteer dat ze mainstream isquote:
Ja maar waarom dan? zie je geen verschil dan tussen bv. Beyonce en Rihanna?quote:Op zondag 14 april 2013 23:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wil niks verklappen ofzo maar het is allemaal mainstream as fuck.
quote:Op zondag 14 april 2013 23:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
oh ik vind hem wel chillen de posts van dagploeg lees ik altijd overheen tenzij ik denk dat t interessant is.
Alice Cooperquote:
the antlers zijn goed maar die zijn ook redepijk bekendquote:Op zondag 14 april 2013 23:27 schreef arachide. het volgende:
[..]
Tuurlijk, Rihanna zou ik doen en Beyonce nietquote:Op zondag 14 april 2013 23:35 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja maar waarom dan? zie je geen verschil dan tussen bv. Beyonce en Rihanna?
Wel, maar beiden mainstream hoorquote:Op zondag 14 april 2013 23:35 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja maar waarom dan? zie je geen verschil dan tussen bv. Beyonce en Rihanna?
ik heb niks met muziek, dus ook niet met beyonce.quote:Op zondag 14 april 2013 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]Dus jij bent ook een Beyonce-aanhanger? Zal JRRY inderdaad wel waarderen ja
quote:Op zondag 14 april 2013 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]Dus jij bent ook een Beyonce-aanhanger? Zal JRRY inderdaad wel waarderen ja
echt niet? Luister je ook nooit muziek?quote:Op zondag 14 april 2013 23:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb niks met muziek, dus ook niet met beyonce.
vond ik nou ook wel, jij bent ook wel chillquote:Op zondag 14 april 2013 23:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
oh ik vind hem wel chillen de posts van dagploeg lees ik altijd overheen tenzij ik denk dat t interessant is.
hee sdre mijn signature waw vet toevallig xDdquote:Op zondag 14 april 2013 23:35 schreef Trollscience het volgende:
[..]
the antlers zijn goed maar die zijn ook redepijk bekend
denk aan animal collective (psych pop), a bunnys caravan (indie, luister inclosed by skies) , sunny day real estate, empire empire (i was a lonely estate)
nee.quote:Op zondag 14 april 2013 23:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
echt niet? Luister je ook nooit muziek?
Het met een neger doen staat op mijn bucketlist. Ik zou ze allebei doen.quote:Op zondag 14 april 2013 23:35 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Tuurlijk, Rihanna zou ik doen en Beyonce niet
Ik heb dat vandaag al heel vaak gezegdquote:Op zondag 14 april 2013 23:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook hoor. JRRY is alleen stront-irritant bezig. en in plaats van normaal mee te praten hier, verpest hij de SC alleen maar, maargoed.
Moet tie lekker zelf weten
Je mist zoveelquote:
Een neger of een negerin?quote:Op zondag 14 april 2013 23:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het met een neger doen staat op mijn bucketlist. Ik zou ze allebei doen.
Beyonce is live leuker dan op de audioquote:Op zondag 14 april 2013 23:34 schreef arachide. het volgende:
[..]
Er is niks mis met kapotgeproduceerde, perfect geretoucheerde mainstream popmuziek. Dus accepteer dat ze mainstream is
Series. Ik wil later in m'n huisje een wand vol met allemaal serie's op dvd.quote:Op zondag 14 april 2013 23:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je mist zoveelWaar heb je wel veel mee dan? Boeken? Films?
matige bagitalisatiequote:Op zondag 14 april 2013 23:36 schreef supersof het volgende:
Nah beetje saai hier. Mensen die niet tegen de posts van jer kunnen. Begin dan zelf gewoon een gesprek. Ik lees zo vaak over posts van bepaalde mensen hier heen![]()
Haha series zijn ook wel nicequote:Op zondag 14 april 2013 23:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Series. Ik wil later in m'n huisje een wand vol met allemaal serie's op dvd.
Ja, tegenwoordig is dat allemaal niet meer zo zeker hequote:Op zondag 14 april 2013 23:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Een negerin ja. potdorie, moet je nou weer zo doen, je snapt het best
Ga er ook niet steeds op in dan, daar maak je het alleen maar erger mee. Van onderwerp veranderen, immer subtiel, is altijd beterquote:Op zondag 14 april 2013 23:37 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb dat vandaag al heel vaak gezegd
JNG / [JNG SC #890] stokslobberen op de late avond
RIHANNA EN BEYONCE ZIJN TOCH GEEN MANNETJESNEGERSquote:Op zondag 14 april 2013 23:38 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja, tegenwoordig is dat allemaal niet meer zo zeker he
Ik vind beyonce heel tof, naar een concert van haar gaan staat ook op mijn lijstje, want ze is live echt grandioos.quote:
Wat maakt Beyonce zo mainstream dan?quote:Op zondag 14 april 2013 23:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wel, maar beiden mainstream hoor
Was weer leuk.quote:
Wie mag jij nou wel in deze sc?quote:Op zondag 14 april 2013 23:39 schreef jordyqwerty het volgende:
Trouwens, deze OP en TT
whiihih wat syn we grappig haha secksxx XDDd dd looool!! hah
Hij mag genoeg mensen hoorquote:
Het lijkt me dat Jordy zelf ook wel kan antwoorden, niet?quote:
Ja kloptquote:Op zondag 14 april 2013 23:39 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik vind beyonce heel tof, naar een concert van haar gaan staat ook op mijn lijstje, want ze is live echt grandioos.
Oh sorry hoorquote:Op zondag 14 april 2013 23:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Het lijkt me dat Jordy zelf ook wel kan antwoorden, niet?
Ik heb dit op DVD:quote:Op zondag 14 april 2013 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha series zijn ook wel nicemaar toch liever films. Wat voor series volg je?
Zo beter?quote:Op zondag 14 april 2013 23:39 schreef jordyqwerty het volgende:
Trouwens, deze OP en TT
whiihih wat syn we grappig haha secksxx XDDd dd looool!! hah
Nee hoor. Lijkt alsof je nu opeens niemand magquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |