Toegang tot de VIP sectie op Beyoncé's website omdat we lid zijn van de Beyhive. Geen idee wat het maximale aantal is...quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:26 schreef DJWeisz het volgende:
Waar hebben jullie tickets kunnen halen dan ? En wat is het maximaal aantal tickets die er gekocht kunnen worden ?
Een van die site's melde al voor de verkoop begon dat er ook op 20 april een concert zou zijn, geeft je toch te denken. Een kaartje voor de 20e op de officiële manier gekocht, een kaartje lukt meestal nog wel, twee (en dan nog naast elkaar) is stuk lastiger...quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:44 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
Helaas, wilde vriendin verrassen, maar is niet gelukt.
Heb zo'n vermoeden dat er weer heel wat kaartjes op een niet officiele manier doorverkocht gaan worden.
Huh? Die concerten zijn toch de 21e en 22e?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:03 schreef tcr het volgende:
[..]
Een van die site's melde al voor de verkoop begon dat er ook op 20 april een concert zou zijn, geeft je toch te denken. Een kaartje voor de 20e op de officiële manier gekocht, een kaartje lukt meestal nog wel, twee (en dan nog naast elkaar) is stuk lastiger...
Oeps bedoel ikquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:37 schreef kip-kerrie het volgende:
[..]
Huh? Die concerten zijn toch de 21e en 22e?
Moeten die kaarten niet bij de ziggo dome opgehaald worden?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:20 schreef Riann het volgende:
o yeah... in de presale afgelopen woensdag al 2 kaartjes gekocht vanmorgen betere kaartjes gekocht en die andere weer verkocht en dan 22 april gaan we knallen.
Heb er echt zin in
Die kaarten zijn aan vrienden van mijn nichtje verkocht van de presale. Weet niet preciesquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:49 schreef mtv het volgende:
[..]
Moeten die kaarten niet bij de ziggo dome opgehaald worden?
die andere 3 raak je toch zo kwijtquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:03 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Ik heb er waarschijnlijk 5 en maar 2 nodig.
Dan kan alleen die vader van die vriend die kaarten ophalenquote:Op zondag 10 februari 2013 18:05 schreef Riann het volgende:
[..]
Die kaarten zijn aan vrienden van mijn nichtje verkocht van de presale. Weet niet precies
hoe het zit ik heb het niet geregeld. Ik ga samen met mijn nichtje zitten en mijn andere nichtje gaat met een vriend staan. En het is gekocht met de creditcard van de vader van die vriend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |