Toegang tot de VIP sectie op Beyoncé's website omdat we lid zijn van de Beyhive. Geen idee wat het maximale aantal is...quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:26 schreef DJWeisz het volgende:
Waar hebben jullie tickets kunnen halen dan ? En wat is het maximaal aantal tickets die er gekocht kunnen worden ?
Een van die site's melde al voor de verkoop begon dat er ook op 20 april een concert zou zijn, geeft je toch te denken. Een kaartje voor de 20e op de officiële manier gekocht, een kaartje lukt meestal nog wel, twee (en dan nog naast elkaar) is stuk lastiger...quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:44 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
Helaas, wilde vriendin verrassen, maar is niet gelukt.
Heb zo'n vermoeden dat er weer heel wat kaartjes op een niet officiele manier doorverkocht gaan worden.
Huh? Die concerten zijn toch de 21e en 22e?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:03 schreef tcr het volgende:
[..]
Een van die site's melde al voor de verkoop begon dat er ook op 20 april een concert zou zijn, geeft je toch te denken. Een kaartje voor de 20e op de officiële manier gekocht, een kaartje lukt meestal nog wel, twee (en dan nog naast elkaar) is stuk lastiger...
Oeps bedoel ikquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:37 schreef kip-kerrie het volgende:
[..]
Huh? Die concerten zijn toch de 21e en 22e?
Moeten die kaarten niet bij de ziggo dome opgehaald worden?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:20 schreef Riann het volgende:
o yeah... in de presale afgelopen woensdag al 2 kaartjes gekocht vanmorgen betere kaartjes gekocht en die andere weer verkocht en dan 22 april gaan we knallen.
Heb er echt zin in
Die kaarten zijn aan vrienden van mijn nichtje verkocht van de presale. Weet niet preciesquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:49 schreef mtv het volgende:
[..]
Moeten die kaarten niet bij de ziggo dome opgehaald worden?
die andere 3 raak je toch zo kwijtquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:03 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Ik heb er waarschijnlijk 5 en maar 2 nodig.
Dan kan alleen die vader van die vriend die kaarten ophalenquote:Op zondag 10 februari 2013 18:05 schreef Riann het volgende:
[..]
Die kaarten zijn aan vrienden van mijn nichtje verkocht van de presale. Weet niet precies
hoe het zit ik heb het niet geregeld. Ik ga samen met mijn nichtje zitten en mijn andere nichtje gaat met een vriend staan. En het is gekocht met de creditcard van de vader van die vriend.
Lijkt erop dat ze zonder nieuwe muziek de tour begint, 1 dag van tevoren nu en nog geen enkel volledig nieuw liedje laat staan een albumquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:10 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Een voorproefje van het concert alvast? Het is in ieder geval haar volgende single, en iedereen heeft het erover dat hij maandag live gaat.
Het is wel jammer ja. Misschien is het ook omdat ze na 4 nooit een tour heeft gehad omdat ze zwanger raakte. Misschien is er morgen wel een verassing (hoop ik althans)... Of misschien zingt ze nieuwe nummers tijdens de tour als debuut zeg maar...quote:Op zondag 14 april 2013 23:06 schreef JRRY het volgende:
[..]
Lijkt erop dat ze zonder nieuwe muziek de tour begint, 1 dag van tevoren nu en nog geen enkel volledig nieuw liedje laat staan een album
Dat zou echt gigantisch dom zijn, commercieel betreft.quote:Op zondag 14 april 2013 23:14 schreef Oliviertje1994 het volgende:
[..]
Het is wel jammer ja. Misschien is het ook omdat ze na 4 nooit een tour heeft gehad omdat ze zwanger raakte. Misschien is er morgen wel een verassing (hoop ik althans)... Of misschien zingt ze nieuwe nummers tijdens de tour als debuut zeg maar...
'4' saai? Ik vond het juist een perfecte afwisseling van up-tempo nummers zoals Run the World, End of Time en Love on Top (half dan), en mooie rustige nummers zoals I Care en I Miss You.quote:Op zondag 14 april 2013 23:17 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dat zou echt gigantisch dom zijn, commercieel betreft.
En er komt sowieso een nieuw album aan, het is al bekend dat ze met diverse artiesten heeft gewerkt. Ook natuurlijk die snippet bij de Pepsi commercial is nieuw, dus er is nieuw materiaal, dan vraag ik me echt af waarom dan niet gewoon nu die nieuwe muziek uitbrengen.
Hoop wel dat het wat meer lekkere uptempo is enzo, beetje zoals Crazy In Love ipv. die saaie nummers op '4'.
Ja maar er staan geen catchy hits op, van die dingen als Crazy In Love, Deja Vu, of Irreplaceablequote:Op zondag 14 april 2013 23:37 schreef Oliviertje1994 het volgende:
[..]
'4' saai? Ik vond het juist een perfecte afwisseling van up-tempo nummers zoals Run the World, End of Time en Love on Top (half dan), en mooie rustige nummers zoals I Care en I Miss You.
Ik vind kwaliteit vanuit de zaal gefilmd altijd erg irriterend.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:39 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Ik had tegen mezelf gezegd dat ik het niet zou doen maar ik zit nu dus filmpjes van gisteravond op youtube te kijken en het ziet me er toch goed uit!
Dat is moeilijk zeg! Ik zou zeggen op dit moment Love on Top, maar eigenlijk vind ik ze allemaal goed, zeker als ze ze tijdens een concert doet; er zit nooit een slecht nummer bij. Het enige nummer dat ik niet zoó vind is If I Were a Boy...quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:23 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik vind kwaliteit vanuit de zaal gefilmd altijd erg irriterend.
Wats jouw favo Bey-song?
Mwah ik vind Love on top niet zoquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:56 schreef Oliviertje1994 het volgende:
[..]
Dat is moeilijk zeg! Ik zou zeggen op dit moment Love on Top, maar eigenlijk vind ik ze allemaal goed, zeker als ze ze tijdens een concert doet; er zit nooit een slecht nummer bij. Het enige nummer dat ik niet zoó vind is If I Were a Boy...
De musicvideo is verschrikkelijk, maar het is best een chill liedje. Vooral live ja.quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:23 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Oja! Check on it live was echt ge-wel-dig!
ik heb helaas niet gezien ...Je kan op uitzendingemist via tv en op de site van BNN niet terug kijken.quote:
Op internet goed zoeken, ik had hem al eerder gewoon op internet gevondenquote:Op zondag 21 april 2013 13:54 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
ik heb helaas niet gezien ...Je kan op uitzendingemist via tv en op de site van BNN niet terug kijken.
Staat bij BNN haar docu maar ze laten niks zienquote:Op zondag 21 april 2013 13:56 schreef JRRY het volgende:
Op internet goed zoeken, ik had hem al eerder gewoon op internet gevondenMaar dan heb je wel zonder ondertiteling...
Vind ik ook, ik bedoel, ze kan beter, en haar tv-optredens zijn stuk voor stuk veel indrukwekkender (meeste dan) en dan snap ik ook wel dat ze daar maar 1 liedje hoeft voor te bereiden enzo en dat dat veel minder uitputtender is, maar tochquote:Op dinsdag 23 april 2013 15:59 schreef Chelle23 het volgende:
ik vind het alleen jammer dat veel nummers maar half werden gedaan
I.i.g goed om te lezen dat je er toch nog wat van heb meegekregen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:59 schreef Chelle23 het volgende:
Ik vond het leuk, maar niet geweldig.
Waarschijnlijk omdat ik echt een k*t plek, ik ben vrij klein maar stond achter allemaal lange mensen, wel bij t tweede podium, dus heb wel even echt dichtbij gestaan.
Haar zang kwaliteiten zijn echt geweldig, ik vind het alleen jammer dat veel nummers maar half werden gedaan, en er was teveel stiltes in, in de vorm van filmpjes op t grote scherm, wat in t begin heel erg omlaag bij t podium was waardoor je t helemaal niet kon zien achterin.
Nogmaals de show en t zingen was geweldig, maar sommige dingen vond ik wel minder.
Ook had ze 2045 moeten beginnen, maar t was rond 2120 dat ze kwam, dat duurde ook vrij lang.
Verder, gave show, maar ik denk dat ik het veeeeel meer had gewaardeerd als ik wat had kunnen zien, en daar kan Beyonce natuurlijk niets aan doen, ik ben gewoon een ukkie en op dit moment niet in staat om vanaf s ochtends vroeg in de rij te gaan staan.
Wel sneu dat het net niet in A'dam was..quote:Op donderdag 25 april 2013 10:41 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Ze heeft gisteravond Grown Woman gedaan in Parijs! Jammer dat ze dat niet in Amsterdam deed maar ik ben blij dat ik maandag in Londen ga en ze het dan waarschijnlijk wel doet!
Klinkt wel erg negatief...quote:Op donderdag 25 april 2013 11:55 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Maar ja, bij gebrek aan beter en wil je toch wat zien live, dan moet je dus wel naar concerten zoals dit.
Ja vroeger was alles beterquote:
Echt wel vet nummer zo live hoorquote:
ik weet het niet hoor... Lady GaGa deed dat toen ook. Misschien is het ook wel een blijk van vertrouwen omdat het altijd haar trouwste fans zijn die naar een concert gaan dus nu hebben zij de "eer" om het als eerste te horen?quote:Op vrijdag 26 april 2013 08:28 schreef JRRY het volgende:
[..]
Echt wel vet nummer zo live hoor
Wel moet ik zeggen dat ik het een stomme strategie vind (als je hits wil scoren iig), om nieuwe muziek op je tour te premieren zonder dat het al uitgebracht is...
Dat gevoel dat het beter kon, had ik ook. Inderdaad als ik een betere plaats had gehad, was het veel leuker geweestquote:Op dinsdag 23 april 2013 15:59 schreef Chelle23 het volgende:
Ik vond het leuk, maar niet geweldig.
Waarschijnlijk omdat ik echt een k*t plek, ik ben vrij klein maar stond achter allemaal lange mensen, wel bij t tweede podium, dus heb wel even echt dichtbij gestaan.
Haar zang kwaliteiten zijn echt geweldig, ik vind het alleen jammer dat veel nummers maar half werden gedaan, en er was teveel stiltes in, in de vorm van filmpjes op t grote scherm, wat in t begin heel erg omlaag bij t podium was waardoor je t helemaal niet kon zien achterin.
Nogmaals de show en t zingen was geweldig, maar sommige dingen vond ik wel minder.
Ook had ze 2045 moeten beginnen, maar t was rond 2120 dat ze kwam, dat duurde ook vrij lang.
Verder, gave show, maar ik denk dat ik het veeeeel meer had gewaardeerd als ik wat had kunnen zien, en daar kan Beyonce natuurlijk niets aan doen, ik ben gewoon een ukkie en op dit moment niet in staat om vanaf s ochtends vroeg in de rij te gaan staan.
Nee hoor,wel realistisch.quote:
....feel like I'm on fiiiiireeequote:Op zaterdag 27 april 2013 12:00 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Ik kan echt niet genoeg krijgen van dat nummer!
Wat fucking irritant van die radio! Maar verder wel super weer!quote:
Tja vind 'm matigquote:Op zaterdag 27 april 2013 14:55 schreef Oliviertje1994 het volgende:
[..]
Wat fucking irritant van die radio! Maar verder wel super weer!
Yes! Londen! Zoo veel zin in! En nu zie ik dus ook Grown Woman!!quote:
Uhh waarom ga je eigenlijk 2xquote:Op maandag 29 april 2013 14:45 schreef Oliviertje1994 het volgende:
[..]
Yes! Londen! Zoo veel zin in! En nu zie ik dus ook Grown Woman!!Ik ben blij dat ik ook al in Amsterdam was geweest want nu kan ik nog meer genieten omdat ik het al gezien heb!
Hoe weet je dat?quote:Op maandag 29 april 2013 15:54 schreef JRRY het volgende:
Ze is/was wel ziekEn toch doorgaan, vakvrouw
http://atrl.net/forums/showthread.php?t=370184quote:
Nou, gelukkig heeft ze een weekend vrij gehad dus hopelijk gaat het beter!quote:Op maandag 29 april 2013 16:01 schreef JRRY het volgende:
[..]
http://atrl.net/forums/showthread.php?t=370184
...
Daar kijk ik de laatste tijd of er nog nieuws over nieuwe muziek is
Wanhopige users een beetje daarlachen.
Hoop t voor jequote:Op maandag 29 april 2013 16:01 schreef Oliviertje1994 het volgende:
[..]
Nou, gelukkig heeft ze een weekend vrij gehad dus hopelijk gaat het beter!
Picsquote:Op dinsdag 30 april 2013 11:56 schreef Oliviertje1994 het volgende:
En ik kom er net achter dat ik in een foto op Beyoncé's website sta
Snap ik :pquote:Op dinsdag 30 april 2013 18:32 schreef Oliviertje1994 het volgende:
[..]
Ja echt. Maar ik ga het niet posten ivm met identiteit etc.
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:34 schreef JRRY het volgende:
Check deze, volgens hen gaat volgende week nieuwe liedje uit :p
https://twitter.com/VEVO_Nederland
Half twitter is nu boos op Vevo NLquote:Op zondag 5 mei 2013 09:32 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik vertrouw het alsnog niet, al sinds december gaan geruchten over singles die uitkomen.
Ik vind de artiesten die je daar noemt niet echt te vergelijken met Beyonce, omdat Beyonce een van de groten van nu is. Ze bevindt zich nog temidden van haar carriere.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:55 schreef Iwanius het volgende:
[..]
I.i.g goed om te lezen dat je er toch nog wat van heb meegekregen.
Ik zelf als oude lul zou nooit naar zo een concert gaan te meer ik in mijn leven wel zo een beetje alle groten der aarde heb gezien en daar schaar ik hoe vreemd ook, Beyonce niet onder. Ik zie haar meer als een artiest die net onder het niveau Elvis,Frank Sinatra,Michael Jackson,The Beatles,The Rolling Stones, Madonna,Diana Ross,James Brown,Stevie Wonder e.d. zit, artiesten die ik allemaal in een of andere hoedanigheid heb gezien.
Maar ja, bij gebrek aan beter en wil je toch wat zien live, dan moet je dus wel naar concerten zoals dit.
Meer video's dan nummers.quote:Op vrijdag 13 december 2013 07:34 schreef Oliviertje1994 het volgende:
GODVERDOMME! Wat gebeurt er nu toch? Nieuw album is 1.5 uur geleden uitgekomen, helemaal uit het niets. donderslag bij heldere hemel. Wat een entertainer is ze toch. Ik ben helemaal in shock dat het zo plots uitkomt. Oh, en het is een "visual album", wat betekent dat elk nummer al meteen videoclip heeft die ook bij het album zit.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Same!quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:29 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Favourite nummers zijn tot nu toe Pretty Hurts en XO!
Ben em nu aan het luisteren. Pretty Hurts is echt een fijne openerquote:Op zaterdag 14 december 2013 13:29 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Favourite nummers zijn tot nu toe Pretty Hurts en XO!
je moet er wel wat voor overhebben dan incl reis natuurlijkquote:
Met staanplaatsen zie je prima bij de Ziggo. (mits je een normale lengte hebt en geen grote mensen voor je hebt staan). Vooraan is natuurlijk toffer, dan moet je er vroeg bij zijn. Hoe vroeg? geen idee hoe hard dat gaat bij Beyonce, bij Black Sabbath ging dat iig redelijk relaxt. Maar daar komen dan ook geen hysterische tieners op afquote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:51 schreef tonysg het volgende:
Hallo iedereen,
Ik zit met een vraag en ik denk dat jullie hier mij het beste antwoord kunnen geven!
Nou heb ik kaartjes gewonnen voor mijn grootste idool en droomvrouw Beyoncè, maar niemand kan mij een goed antwoord geven! Ik heb dus staanplaatsen gewonnen , kan je in het ziggo dome goed zien met een staan plek ( ik heb geen early entrance , dus zal ongeveer in het midden of eind moeten staan) . Zal ik er al heel vroeg moeten staan of heb ik aan 4/5 uur van te voren genoeg?
Alvast bedankt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |