Ja dat zei ik net ook al.quote:
Geen idee, ik drink geen alcohol.quote:
maar ik bedoel de AHquote:Op zondag 14 april 2013 21:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Geen idee, ik drink geen alcohol.
Saai ben ik he.
ja weet ik.quote:
wow echtquote:Op zondag 14 april 2013 21:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Geen idee, ik drink geen alcohol.
Saai ben ik he.
ooh ok, in buitenland is dat wel zo, jammerquote:Op zondag 14 april 2013 21:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
mag niet
alleen gemixte whisky/rum/vodka etc
is in blikjes en ligt bij de safari enzo
Komt omdat je me niet kent.quote:Op zondag 14 april 2013 21:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wow echt
had ik niet van je verwacht
Ik hoef je ook niet te kennen.quote:
Ik, dramatisch? Doe eens normaal.quote:Op zondag 14 april 2013 21:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
uhh.
Ik moest aan haar denken toen je dat zei. Ook zo melo-dramatisch
Ben je alweer terug? Of even internet opgezochtquote:
Ben weer terugquote:Op zondag 14 april 2013 21:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Ben je alweer terug? Of even internet opgezocht![]()
Warm maar wel leuk. Het was elke dag iets van 23 graden dus ik ben flink verbrand ondanks dat ik factor 50+ gebruikquote:
Awhquote:Op zondag 14 april 2013 21:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Warm maar wel leuk. Het was elke dag iets van 23 graden dus ik ben flink verbrand ondanks dat ik factor 50+ gebruik
Hoe is het met jou?
Ja, erg rood inderdaadquote:Op zondag 14 april 2013 21:26 schreef supersof het volgende:
[..]
AwhBen je nu een kreeftje
![]()
Gaat wel goedlekker films aan het kijken
quote:Op zondag 14 april 2013 21:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Je kent me niet xx :$:$:$:::$:$:
quote:Op zondag 14 april 2013 21:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Je kent me niet xx :$:$:$:::$:$:
Nee ik ben erg tevreden in mn eentjequote:Op zondag 14 april 2013 21:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, erg rood inderdaad
Klinkt niet verkeerd
Je bent alleen thuis? Wanneer ga jij nou naar Spanjequote:Op zondag 14 april 2013 21:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee ik ben erg tevreden in mn eentje
Nee ik kijk in mn eentje een film.quote:Op zondag 14 april 2013 21:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je bent alleen thuis? Wanneer ga jij nou naar Spanje
Jij wel dan?quote:
Lekker hoor. Jij krijgt waarschijnlijk nog beter weer danquote:Op zondag 14 april 2013 21:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee ik kijk in mn eentje een film.
26 april!
Dat verwacht ik ook jaquote:Op zondag 14 april 2013 21:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lekker hoor. Jij krijgt waarschijnlijk nog beter weer dan
Ik vind ze zo stijfjesquote:Op zondag 14 april 2013 21:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee dankje, FOK!kers zijn meestal eng in het echt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |