Een tijdje terug besloot ik om NoFap te gaan doen, omdat ik teveel aan het sjorren was en dit ten koste ging van mijn algehele mentale gesteldheid en prestaties in het dagelijks leven. Wanneer ik fap , dan fap ik altijd een paar uurtjes dit is dus echt zonde van mijn tijd.
Nofap ging een aantal weken best lekker. Ik had eerst 1,5 week niet gefapt en voelde me meteen energieker, scherper, en bovenal niet meer zo geil. Toch heb ik toen de hand aan mezelf geslagen - door verveling - en vond het eigenlijk helemaal niet lekker dus np. Sindsdien heb ik ongeveer 2 weken mezelf niet meer aangeraakt.
Nu heb ik net mijn tentamens achter de rug en de paar weken daarvoor ben ik dus weer begonnen met fappen om de stress wat draaglijker te maken, ook had ik natuurlijk zeeën van tijd. Sindsdien kan ik niet meer stoppen met masterberen, ik ben de heledag door zo ontzettend geil niet normaal meer. Ik doe het nu minstens twee maal daags... Ik heb totaal geen energie, ik voel geen emoties, ik ben onverschillig, ik heb last van depressieve gedachtes en erger.
Echt geen meisje is mij te lelijk, wanneer ik op het station ben of op school, ik zie alleen maar leuke meisjes. Zelfs als ze niet lelijk zijn zie ik genoeg positieve punten.
Nu de tentamens zijn afgelopen heb ik geen structuur en doel meer in mijn leven, het is nu wachten op de volgende tentamen periode, tot die tijd....
Klacht: Nofap geprobeerd en ik handkar nu meer dan ooit te voren...met de bijbehorende neveneffecten.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-04-2013 21:01:49 ]