SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Uh, RTL7 wel volgens mij, RTL5 sowieso niet. Of ja, hij doet het wel, maar sneeuwtquote:Op zondag 14 april 2013 20:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
RTL 7, die doet het toch niet bij jou, toch?
[..]
Oh spannend
Dat kan ook nogquote:
Weet je moeder dat welquote:
'quote:Op zondag 14 april 2013 20:26 schreef muhahaha het volgende:
Het was al officieel, ik hou niet zo van facebookrelatiestatusupdatedinges.
Dat viel me al op jaquote:Op zondag 14 april 2013 20:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je ziet er niks van hoor.
Dunno, vond het wel tijd worden.
Ik wilde net zeggen dat ik er niks van kon zien. Kan ik er niet eens even lekker op reageren.quote:Op zondag 14 april 2013 20:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wanneer is de bruiloft en wanneer komen er kinderen dat zul je nu wel vaker gaan horenquote:Op zondag 14 april 2013 20:26 schreef muhahaha het volgende:
Het was al officieel, ik hou niet zo van facebookrelatiestatusupdatedinges.
Juist daarom is er niks van te zien.quote:Op zondag 14 april 2013 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen dat ik er niks van kon zien. Kan ik er niet eens even lekker op reageren.
Je hebt haar ouders toch ontmoet gisteren?quote:Op zondag 14 april 2013 20:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Is het ook. Gisteren haar ouders ontmoet. 2 uur lang gekletst. Ging echt vlot.quote:
Waarom zou je dat willen.quote:Op zondag 14 april 2013 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen dat ik er niks van kon zien. Kan ik er niet eens even lekker op reageren.
Mwoah mijn familie niet hoor, die zijn daar relaxed onder.quote:Op zondag 14 april 2013 20:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wanneer is de bruiloft en wanneer komen er kinderen dat zul je nu wel vaker gaan horen
Stomme Muhahahaquote:Op zondag 14 april 2013 20:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Juist daarom is er niks van te zien.
Omdat dat leuk is.quote:Op zondag 14 april 2013 20:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Is het ook. Gisteren haar ouders ontmoet. 2 uur lang gekletst. Ging echt vlot.
[..]
Waarom zou je dat willen.
LOL. Dat vroeg ik netquote:Op zondag 14 april 2013 20:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gelukkigquote:Op zondag 14 april 2013 20:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
Waarom zou je dat willen.
[..]
Mwoah mijn familie niet hoor, die zijn daar relaxed onder.
Je vergeet broers en neven.quote:Op zondag 14 april 2013 20:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Ouders ontmoeten *ril*
Mijn volgende vriend moet gewoon wees zijn![]()
Liefst ook zonder tante's, zussen, oma's en nichten
Ik vind het raar om gefeliciteerd te worden.quote:Op zondag 14 april 2013 20:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat dat leuk is.
2 uur lang ging het vlot? Mooi man.
Ja, ik zag het. Toen had ik die post al getypt en ik dacht, dat ziet vin wel.quote:Op zondag 14 april 2013 20:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
LOL. Dat vroeg ik net![]()
Mooi man, da's in ieder geval een goed teken
LOLquote:Op zondag 14 april 2013 20:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik vind het raar om gefeliciteerd te worden.
Ja, toen ze naar boven ging om iets weg te leggen vroeg haar moeder zo aan haar vader: denk jij wat ik denk.
Ik zo: huh wat?
Toen viel het kwartje dus ik rap naar boven om haar kamer te zien.
Puinzooi hahahaha, haar ouders keihard lachen.
Maar natuurlijkquote:Op zondag 14 april 2013 20:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, ik zag het. Toen had ik die post al getypt en ik dacht, dat ziet vin wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |