dat ligt ook wel voor de hand jaquote:
Geniaalquote:Op zondag 14 april 2013 19:52 schreef picodealion het volgende:
Toch wel. Hier zit hij in een Engelstalige film met RW en RF.
[ afbeelding ]
Hij speelt voornamelijk negers.
Dit is Walk the Line?quote:Op zondag 14 april 2013 19:52 schreef picodealion het volgende:
Toch wel. Hier zit hij in een Engelstalige film met RW en RF.
[ afbeelding ]
Hij speelt voornamelijk negers.
Komt in de buurtquote:Op zondag 14 april 2013 20:08 schreef dyonvbaal het volgende:
Op basis van dat kleine foto'tje gok ik dan maar op Hotel Rwanda?
quote:In a remote area of Northern Kenya, activist Tessa Quayle is found brutally murdered. Tessa's companion, a doctor, appears to have fled the scene, and the evidence points to a crime of passion. Members of the British High Commission in Nairobi assume that Tessa's widower, their mild-mannered and unambitious colleague Justin Quayle, will leave the matter to them. They could not be more wrong. Haunted by remorse and jarred by rumors of his late wife's infidelities, Quayle surprises everyone by embarking on a personal odyssey that will take him across three continents. Using his privileged access to diplomatic secrets, he will risk his own life, stopping at nothing to uncover and expose the truth - a conspiracy more far-reaching and deadly than Quayle could ever have imagined.
quote:
Vul alle emoticons maar in. Het hartje is een actrice die in 2004 overleed en het tongetje is een rockende grappenmaker.quote:For the remake of(2005), director
wanted
to say the closing line of the film. Since she died before it was done, the line went to
.
Bijna, ze overleed op 96-jarige leeftijd.quote:Op zondag 14 april 2013 22:14 schreef ArtistA het volgende:
Urgh hoe heet ze ook alweer... Blondine volgens mij... overleden op 32-jarige leeftijd ofzo?
Die leeft toch ook nog?quote:Op zondag 14 april 2013 22:15 schreef DragonFodder het volgende:
Naomi watts leeft nog. Duseh, Jessica lange?
Hahaha, dan weet ik het niet denk ikquote:Op zondag 14 april 2013 22:15 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Bijna, ze overleed op 96-jarige leeftijd.
Ja die bedoelde ikquote:Op zondag 14 april 2013 22:17 schreef dyonvbaal het volgende:
de enige jonge actrice die dood is die ik me kan bedenken is Britney Murphy (toch?) maar die zat volgens mij niet in KK
Nee, maar er is niets irritanter dan weten dat je het weet maar er niet op kan komen. Zo'n oamoment..quote:
Weet je deze niet dan? Ik dacht ook al aan een Faye, maar kon echt geen rijmende achternaam bedenken...quote:Op zondag 14 april 2013 22:59 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Nee, maar er is niets irritanter dan weten dat je het weet maar er niet op kan komen. Zo'n oamoment..
Jawel, dat was dus oja..,quote:Op zondag 14 april 2013 23:00 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Weet je deze niet dan? Ik dacht ook al aan een Faye, maar kon echt geen rijmende achternaam bedenken...
Ik had het wel geweten, maar ik was aan het naaien.quote:Op zondag 14 april 2013 22:50 schreef Desunoto het volgende:
De naam die ik zocht is natuurlijk 'Fay Wray'.
Af en toe ben jij zo heerlijk Oud-Hollandschquote:Op zondag 14 april 2013 23:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik had het wel geweten, maar ik was aan het naaien.
film?quote:During the news report of Russell's arrest the reporter states that he was arrested as he papered town hall from the air. Assuming he was doing this using his crop duster, he was most likely arrested after he had landed.
quote:The alleged alien visit to Roswell, New Mexico in 1947, is repeatedly said by characters to have taken place during the 1950s
quote:Even with the say-so of a member of the President's Cabinet, David and his father should not be able just to waltz into the White House and especially the Oval Office
quote:During the first battle with the alien fighters,destroys one by deploying his braking parachute to block the alien pilot's field of vision and causing it to crash into a cliff wall. But the F-18 which he is flying doesn't actually have a braking chute.
quote:Continuity They only had 30 seconds to not only escape the mothership, but also to reach a minimum safe distance to clear the multi-megaton blast that was about to occur. It took 90 seconds just to get out of the mothership.
quote:
En toch staat ie bijna een uur openquote:
2/5quote:Op maandag 15 april 2013 00:14 schreef DragonFodder het volgende:
after earth?
star trek into darkness?
Meiquote:
Juliquote:
3/5quote:
11 aprilquote:
Mei en juliquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
ik bedoel de originele vraagstellerquote:
quote:Op maandag 15 april 2013 10:53 schreef Ahmad1nejad het volgende:
een deel twee van een populaire animatiefilm
Deze twee zijn nog wel te raden denk ikquote:Op maandag 15 april 2013 10:51 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Three magazine employees head out on an assignment to interview a guy who placed a classified ad seeking a companion for time travel.
Ohw sorry, je hebt het op je genomen om de antwoorden te controleren.quote:Op maandag 15 april 2013 11:05 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ik bedoel de originele vraagsteller
Neen, de film is verder vrij onbekend hoor, maar de naam is bijna identiek aan zijn naam.quote:Op maandag 15 april 2013 11:11 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ohw sorry, je hebt het op je genomen om de antwoorden te controleren.
Firefly?
4/5quote:
5/5quote:Op maandag 15 april 2013 11:14 schreef DragonFodder het volgende:
Monsters university?
Safety not guaranteed
Zeker!quote:
6/6quote:Op maandag 15 april 2013 13:33 schreef Asap het volgende:
Jonah Hex
Jennifer's Body
How to lose friends and Alienate people
In The Dictator heeft ze sex met Sacha Baron Cohen, maar dat is volgens mij als zichzelf
kloptquote:Op maandag 15 april 2013 15:39 schreef DragonFodder het volgende:
is die achterste michael fassbender? Daar lijkt ie een beetje op.
quote:
quote:Op maandag 15 april 2013 15:39 schreef DragonFodder het volgende:
is die achterste michael fassbender? Daar lijkt ie een beetje op.
quote:
quote:Op maandag 15 april 2013 15:52 schreef DragonFodder het volgende:
Hij lijkt op de man die de onion knight speelt in game ofthrones, maar die is niet zoo bekend.
Wordt dan iets te makkelijkquote:
Die inderdaadquote:Op maandag 15 april 2013 16:16 schreef DragonFodder het volgende:
oh, zichzelf... John Malkovic? Dan is ie wel echt onherkenbaar.
quote:
The Expendables 2?quote:Op maandag 15 april 2013 19:41 schreef drakin het volgende:
Noem 1 film van Jet Li waarin hij 0 keer zijn vechtsport hoeft te laten zien.
Daar vecht hij alsof zijn leven ervan afhangt. In Danny the Dog ook trouwens.quote:
Dat ís toch unleashed?quote:Op maandag 15 april 2013 19:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Daar vecht hij alsof zijn leven ervan afhangt. In Danny the Dog ook trouwens.
Misschien had je in de tussentijd een hint kunnen geven?quote:Op maandag 15 april 2013 21:48 schreef drakin het volgende:
Ja hij vecht in elke film op 1 na, en die ene zoek ik dus. Unleashed is een leuke film, maar die zoek ik dus niet.
Bijna! Maar nee daar speelt geen Jet Li in, en mocht hij er wel in spelen had hij vast wat moeten vechten om bij de opblaasbootjes te komen.quote:
Geen idee, ik heb veel Jet Li films gezien en ook van zijn minder bekende, maar allemaal waarin hij vecht. Dit ziet eruit als een film die ik nog niet heb gezienquote:Op dinsdag 16 april 2013 12:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Bijna! Maar nee daar speelt geen Jet Li in, en mocht hij er wel in spelen had hij vast wat moeten vechten om bij de opblaasbootjes te komen.
Nog maar een plaatje van de film zelf:
[ link | afbeelding ]
quote:Explores the subject of parental love and autism in kids.
quote:
quote:martial arts superstar Jet Li in his first full drama role. It also co-stars Taiwanese actress Gwei Lun-mei
Sorry, we hebben even een nieuwe vraag gestart omdat het topic al uren stillag. Wat mij betreft gaan we weer door met de jouwe, zolang je 'm een beetje actief onderhoudtquote:
quote:The movie was filmed in Qingdao at the Qingdao Polar Ocean World and received promotion from the Qingdao council
Ik post darom nu even snel een paar dingen online, ik kan gewoon nu pas even hier zijn, over 5 minuten post ik de laatste voor ik weer uren weg ben.quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:02 schreef picodealion het volgende:
[..]
Sorry, we hebben even een nieuwe vraag gestart omdat het topic al uren stillag. Wat mij betreft gaan we weer door met de jouwe, zolang je 'm een beetje actief onderhoudt. Als je bang bent dat 'ie niet meer geraden gaat worden kan je ook altijd gewoon wat anders vragen he.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:09 schreef drakin het volgende:
Maar met die laatste hoef je alleen nog maar google in te typen en je hebt de film (en in dat geval mag dat dan ook wel van mij om het weer naar een ander te laten gaan)
quote:**** is about a terminally ill father, Sam Wong (Jet Li) as he works his job in an aquarium and struggles to look after his 21-year-old son Dafu, who has autism (Wen Zhang) Sam has single-handedly brought up his son since his wife died 14 years ago and looks after him day and night attempting to help him learn basic tasks in order to care for himself, as well as searching for a home for his son before he passes away.
Ook niet met mijn toestemming in dit geval? Want ik moet echt nu naar cursus toe.quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:11 schreef wyccie het volgende:
[..]![]()
Het is absoluut niet de bedoeling dat we hier met Google aan de slag gaan. Doe dan maar een andere vraag, want ik denk niet dat we eruit gaan komen.
Nee, ook dan niet.quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:14 schreef drakin het volgende:
Ook niet met mijn toestemming in dit geval? Want ik moet echt nu naar cursus toe.
ok ik weet iets, hier de filmposter waar de naam gewoon op staat (nu wel raden natuurlijk)
[ afbeelding ]
1166quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:14 schreef Asap het volgende:
[..]
Hoeveel votes heeft de film? Klinkt niet echt bekend?
Die zie je niet vaak in mainstream filmsquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:03 schreef wyccie het volgende:
[ afbeelding ]
Het pompje en het gat zijn cruciaal.
In die klip zingt ook een vrouw mee met volgens mij een duitse achternaam. Marlene dietrich ofzo?quote:
quote:
Blondie?quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:00 schreef Tem het volgende:
Nu de actrice nog. Ze was leadzangeres van een band in de jaren zestig.
Tja, ze was blond en jaren 60.. dus moest het proberen..quote:
Dat was Deborah 'Debbie' Harry.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:05 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Tja, ze was blond en jaren 60.. dus moest het proberen..
Nico met The Velvet Underground.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:06 schreef Tem het volgende:
Via Andy Warhol is ze bij de band terechtgekomen. Ze was eigenlijk model.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:12 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat was Deborah 'Debbie' Harry.
[..]
Nico met The Velvet Underground.
quote:The actual level of driving ability of the actors varied wildly – Bedford couldn't drive at all, Sabàto was very slow and nervous, Montand himself scared very easily early in filming and was often towed rather than driving the car, but ????? (rechts op foto) was very competent and even took up racing and entering cars as a direct result of his involvement in the film.
quote:????? (links op foto), innovator of the mini-skirt and darling of the young French ye-ye set, set the fashions for an entire generation of young girls around the world, but the 22-year-old songstress was making her English-speaking movie debut in ?????.
Dat is een vergelijkbare film ja, maar die zoek ik niet.quote:
Ze heeft wel eens met Serge samengewerkt (hij heeft een paar liedjes voor haar geschreven) maar dat is niet de reden dat ze bekend is geworden. Ik denk dat je Jane Birkin in je hoofd hebt met het liedje 'Je t'aime... moi non plus', maar zij is het dus niet.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:02 schreef wyccie het volgende:
Hoe heet ze nou, die van dat liedje met Serge Gainsbourg?
Ik doe er nog net geen rood strikje omheen, maar deze hoort wel tussen de makkelijkste vragen die ik tot nu toe gesteld heb in FMT.quote:One of the ten highest grossing films of 1966, ????? won three Academy Awards for its technical achievements.
wyccie +1quote:
Voor midden-boven was mijn eerste ingeving Audrey Hepburn, maar dat zal wel de Audrey-fan in me zijn die dat zegt.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
In de buurt. Maar je moet toch minimaal 1 paar ogen herkennen?
Die andere? Spartacus?quote:
Twee keer een post voordat de vragensteller het foutkeurt.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:05 schreef ArtistA het volgende:
Hoe vaak mocht je ook alweer raden? Niet dat het mij wat uitmaakt, ik heb geen flauw benul welke film dit is of wiens ogen...
Huh? Hoe kom je daar bij? Dus als niemand het antwoord weet, dan stopt het spel?quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:53 schreef ArtistA het volgende:
Dus zelfs als je 10 fouten antwoorden geeft mag je door blijven raden. Ik dacht altijd dat je alleen door mocht raden als je een goed antwoord had.
Zolang er na twee van je antwoorden een post van de vragensteller komt mag je gewoon weer doorgaan.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:53 schreef ArtistA het volgende:
Dus zelfs als je 10 fouten antwoorden geeft mag je door blijven raden. Ik dacht altijd dat je alleen door mocht raden als je een goed antwoord had.
Als niemand het antwoord weet dan komt er een nieuwe vraag neem ik aan, want dan stopt het spel sowieso. Maar ik vind het wel vreemd dat je niet meerdere antwoorden in een post mag zetten, maar wel zoveel achter mekaar mag posten als je wil... nogal een tegenstrijdige regel als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Huh? Hoe kom je daar bij? Dus als niemand het antwoord weet, dan stopt het spel?
quote:
De dame speelt Varinia in Spartacus, verder Ophelia in Hamlet en in Guys and Dolls..quote:1940 Nominatie voor Beste Acteur - Wuthering Heights
1941 Nominatie voor Beste Acteur - Rebecca
1947 Nominatie voor Beste Acteur - Henry V
Nominatie voor Beste Film - Henry V
Ere-Oscar - Henry V ("voor zijn voortreffelijke prestatie als acteur, producent en regisseur om Henry V naar het scherm te brengen")
1949 Oscar voor Beste Acteur - Hamlet
Oscar voor Beste Film - Hamlet
Nominatie voor Beste Regie - Hamlet
1957 Nominatie voor Beste Acteur - Richard III
1961 Nominatie voor Beste Acteur - The Entertainer
1966 Nominatie voor Beste Acteur - Othello
1973 Nominatie voor Beste Acteur - Sleuth (winnaar van de NYFCC Award voor Beste Acteur)
1977 Nominatie voor Beste Mannelijke Bijrol - Marathon Man
1979 Nominatie voor Beste Acteur - The Boys from Brazil
Ere-Oscar voor zijn hele oeuvre
Een na laatste:quote:The Rat Race
Some Like it Hot
quote:Alibi (1928) als Hercule Poirot
Down River (1931)
The sign of the Cross (1932) als keizer Nero
The private life of Henry VIII (1933) als koning Hendrik VIII
Les Misérables (1935)
Mutiny on the Bounty (1935) als Captain Bligh
Rembrandt (1935) als Rembrandt van Rijn
I, Claudius (1937) als keizer Claudius
Jamaica Inn (1939)
The Hunchback of Notre Dame (1939) als Quasimodo
Captain Kidd (1945) in de titelrol
Galileo (1947) als Galileo Galilei
Witness for the Prosecution (1957)
Spartacus (1960) als Sempronius Gracchus
We moeten er nog 1 volgens mij?quote:
Kirk Douglas is ook goedquote:Op woensdag 17 april 2013 08:44 schreef Asap het volgende:
[..]
We moeten er nog 1 volgens mij?
Douglas was fout, dus Ustimov, Olivier en Simmons. Dus nog 2 plaatjes over.
quote:
Na 2 uur geslapen te hebben was ik allang weer wakker, hoor.quote:
Heel goed, wil je zelf even de stand doen ik zit mobiel?quote:Op woensdag 17 april 2013 10:19 schreef FireFox1 het volgende:
True Lies
Freaky Friday
A Fish Called Wanda
Fierce Creatures
Halloween 1,2,3,4,5,6?
FireFox1 +1quote:Op woensdag 17 april 2013 10:20 schreef Tem het volgende:
[..]
Heel goed, wil je zelf even de stand doen ik zit mobiel?
Nope, comedyquote:
lijkt me wel iddquote:
A Haunted House, maar good enough for me.quote:
Bedankt voor de waarschuwing. You saved my life.quote:Op woensdag 17 april 2013 10:36 schreef FireFox1 het volgende:
Voor de mensen die hem nog niet hebben gezien: Je kan hem laten liggen
3/6quote:Op woensdag 17 april 2013 10:45 schreef wyccie het volgende:
White Chicks
Don't be a Menace ... etc
White Men can't Jump
Sacry Movie
LiTTLEMAN om precies te zijn, maar ik vind het goed.quote:Op woensdag 17 april 2013 10:58 schreef FireFox1 het volgende:
Requim of a Dream.
Scary Movie 2
Little Men.
Netjesquote:
quote:
quote:
quote:
Die is goed, dus wie is de damequote:Op woensdag 17 april 2013 12:59 schreef Saind het volgende:
Independence day?
Will Smith dus, en nog iemand
quote:Op woensdag 17 april 2013 13:03 schreef wyccie het volgende:
Ik herken er Beyonce in, maar laat ik maar Thandie Newton gokken.
nee, maar die zat wel in kill billquote:
uit die vechtscene dat uma thurman wraak komt nemen toch? Die heette iets met green geloof ikquote:
Vernita Green idd, aka Cottonmouth? Of was dat dan weer Lucy Liu?quote:Op woensdag 17 april 2013 14:04 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
uit die vechtscene dat uma thurman wraak komt nemen toch? Die heette iets met green geloof ik
ja dia ja, maar denk dat wyccie m al heeftquote:Op woensdag 17 april 2013 14:11 schreef picodealion het volgende:
[..]
Vernita Green idd, aka Cottonmouth? Of was dat dan weer Lucy Liu?
quote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 14:11 schreef picodealion het volgende:
[..]
Vernita Green idd, aka Cottonmouth? Of was dat dan weer Lucy Liu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |