Ik vind ze hier nog wel meevallen. Is DP al gesignaleerd met die Strootneus van hem?quote:Op zondag 14 april 2013 18:33 schreef KingRoland het volgende:
heerlijk al die psv fans zien huilen. HEERLIJK!
Dank je.quote:
Alles waar ik nu aan denk samengevatquote:Op zondag 14 april 2013 18:28 schreef j0rdiiii het volgende:
Kampioenen.![]()
Stinkend rijk.![]()
Weer CL.![]()
Frank de Boer.![]()
Revolutie Cruijff.
Dat zou wel een keer leuk zijn voor de verandering, die club ligt ons niet erg de laatste jaren.quote:Op zondag 14 april 2013 18:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
We gaan weer CL spelen volgend jaarHopelijk dit keer geen Real
quote:Op zondag 14 april 2013 18:28 schreef j0rdiiii het volgende:
Kampioenen.![]()
Stinkend rijk.![]()
Weer CL.![]()
Frank de Boer.![]()
Revolutie Cruijff.
Nee, en sowieso altijd die Ronaldo die er 3 in jast tegen ons, ben ik wel klaar mee. Doe maar gewoon Arsenal of Man Utd ofzo.quote:Op zondag 14 april 2013 18:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat zou wel een keer leuk zijn voor de verandering, die club ligt ons niet erg de laatste jaren.
quote:Op zondag 14 april 2013 18:28 schreef j0rdiiii het volgende:
Kampioenen.![]()
Stinkend rijk.![]()
Weer CL.![]()
Frank de Boer.![]()
Revolutie Cruijff.
Een keer een club als Barcelona of Munchen lijkt me ook wel eens leukquote:Op zondag 14 april 2013 18:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee, en sowieso altijd die Ronaldo die er 3 in jast tegen ons, ben ik wel klaar mee. Doe maar gewoon Arsenal of Man Utd ofzo.
Ja, maar dan worden we ook helemaal weggespeeld denkquote:Op zondag 14 april 2013 18:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Een keer een club als Barcelona of Munchen lijkt me ook wel eens leuk
Je hebt altijd wel een sterke tegenstander in de Champions League.quote:Op zondag 14 april 2013 18:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja, maar dan worden we ook helemaal weggespeeld denk
Arsenal of Man Utd kan je hebben. AC Milan ook trouwensquote:Op zondag 14 april 2013 18:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je hebt altijd wel een sterke tegenstander in de Champions League.
Ikzelf ook. Als basisspeler matig, maar hij begint onderhand een supersub te worden.quote:Op zondag 14 april 2013 18:41 schreef coronatus het volgende:
Iedereen altijd tegen derk, maar maakt nu wel de beslissende.
Iddquote:Op zondag 14 april 2013 18:42 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Ikzelf ook. Als basisspeler matig, maar hij begint onderhand een supersub te worden.
Lekker man, ik dacht voor die actie dat hij het nog ging verneukenquote:Op zondag 14 april 2013 18:41 schreef coronatus het volgende:
Iedereen altijd tegen derk, maar maakt nu wel de beslissende.
Het was Pietertje die het verneukte, hoe kan zo'n speler international zijnquote:Op zondag 14 april 2013 18:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker man, ik dacht voor die actie dat hij het nog ging verneuken
Deze mensen zullen nooit serieus worden genomen bij de Amsterdamse fans.quote:Op zondag 14 april 2013 18:28 schreef Rickazio het volgende:
[..]
klopt, ironie is echter dat er amper ajacieden uit amsterdam komen
Niet mijn woorden verdraaien.quote:Op zondag 14 april 2013 18:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Huh je hebt zeker niet gekeken, maar Ajax heeft gewonnen.
Over welke club gaat dit?quote:Op zondag 14 april 2013 18:28 schreef j0rdiiii het volgende:
Geen Kampioen.![]()
Failliet.![]()
Weer Europa Cup.![]()
Trainer ?.![]()
Aankoopbeleid Brands.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |