Zijn standaardfoutje komt idd nogquote:Op zondag 14 april 2013 17:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar juich niet te vroeg.
Rot op trollquote:Op zondag 14 april 2013 17:16 schreef Friek_ het volgende:
Ziet eruit dat PSV toch weer kampioen wordt.
Ik zie niet in wat daar mooi aan zou zijn.quote:Op zondag 14 april 2013 17:19 schreef Friek_ het volgende:
Het zou mooi zijn als PSV kampioen werd op basis van doelsaldo zoals een paar jaar geleden.
Dat is niet eerlijk, die heeft toch gelijk.quote:
quote:Op zondag 14 april 2013 17:19 schreef Shreyas het volgende:
Als Ajax écht beter is, dan zullen ze dan in de tweede helft moeten laten zien. In de eerst helft speelden zowel PSV als Ajax vrij matig.
Op wat baseer jij dat PSV kampioen kan worden?quote:Op zondag 14 april 2013 17:19 schreef Friek_ het volgende:
Het zou mooi zijn als PSV kampioen werd op basis van doelsaldo zoals een paar jaar geleden.
Ajax ook, 3-3 dusquote:Op zondag 14 april 2013 17:19 schreef sjeppert het volgende:
PSV slaat altijd toe in de tweede helft
3-1 wordt het
Op basis van wat? Goed spel? Laat me niet lachenquote:Op zondag 14 april 2013 17:19 schreef Friek_ het volgende:
ja hé als maar helaas.quote:Op zondag 14 april 2013 17:19 schreef Friek_ het volgende:
Ajax is wel de betere en had toch echt wel kansen op 0-2quote:Op zondag 14 april 2013 17:19 schreef Shreyas het volgende:
Als Ajax écht beter is, dan zullen ze dan in de tweede helft moeten laten zien. In de eerst helft speelden zowel PSV als Ajax vrij matig.
Ajax is beter.quote:Op zondag 14 april 2013 17:19 schreef Shreyas het volgende:
Eriksen met zijn kutfoutquote:Op zondag 14 april 2013 17:19 schreef Stiggie het volgende:
Babel mag van mij wel invallen ipv Sigthorsson. Schone en Fischer en Eriksen spelen goed.
omdat troltorlrolololololololoolloloquote:Op zondag 14 april 2013 17:19 schreef S0nic het volgende:
[..]
Op wat baseer jij dat PSV kampioen kan worden?
Eriksen speelt als een natte krant.quote:Op zondag 14 april 2013 17:19 schreef Stiggie het volgende:
Babel mag van mij wel invallen ipv Sigthorsson. Schone en Fischer en Eriksen spelen goed.
We moeten ophouden te praten over kansen. Het is een gegeven dat Ajax triest veel kansen nodig heeft om eindelijk een keer te scoren, dat terwijl PSV ongeveer tien keer effectiever is.quote:Op zondag 14 april 2013 17:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ajax is wel de betere en had toch echt wel kansen op 0-2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |