Hoe weet jij trouwens dat er met haar libido niets mis is?quote:Op zondag 14 april 2013 14:30 schreef A3aan75 het volgende:
Mark, ze gaat niet over een paar maanden als een blok voor mij vallen, ze zit nu emotioneel aan de grond, ze verliest haar man na 30 jaar aan een andere vrouw, dat is wel effe slikken.
Ik ken haar 17 jaar , al 17 jaar kunnen we goed met elkaar opschieten, met haar libido is niks mis. maar ze heeft wel een tijdje nodig om haar verdriet te verwerken.
Dan ga je bij je vrouw weg en laat je die schoonzus met rust. Ga het alsjeblieft nou niet proberen recht te praten voor jezelfquote:Op zondag 14 april 2013 14:51 schreef A3aan75 het volgende:
Hoi Lienekien,
Die kans is heel erg groot ja, mijn vrouw heeft jaren lang niet de moeite gedaan om naar een arts te gaan, om haar hormonen weer op peil te brengen, sinds augustus 2011 geen lichamelijk kontakt,
maar dat is niet de enige reden,
Het feit dat mijn schoonzus , mijn schoonzus is , de reactie van heel veel kennissen zal zijn, maar dat doe je toch niet ! met je schoonzus ?
Gelukkig is het niet ECHT familie ! gelukkig is het niet de zus van mijn vrouw, snap je ? geen bloedfamilie , als ik helemaal niks doe, is mijn nieuwe kans op geluk , verdwenen , en blijf ik leven in een relatie die uit niks meer dan respect bestaat.
Denk dat dit verstandig is. Normaal gesproken zou ik zeggen; knok voor je relatie, laat het er niet zomaar bij zitten.quote:Op zondag 14 april 2013 14:59 schreef A3aan75 het volgende:
Ik denk dat jij gelijk hebt VeerEli
Ik ga gewoon een tijd alleen wonen, komt het vast goed !
In de OP staat dat er al scheidingsplannen waren, dus dat lijkt me wel toch?quote:Op zondag 14 april 2013 15:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Denk dat dit verstandig is. Normaal gesproken zou ik zeggen; knok voor je relatie, laat het er niet zomaar bij zitten.
Maar als je al aangeeft vanaf augustus 2011 geen intimiteit meer te hebben gehad en je vrouw schijnt er ook geen donder aan te willen doen om het beter te maken, dan is weggaan denk ik de enige optie.
Heb je dit wel al regelmatig met je vrouw besproken? Grenzen aangegeven zeg maar, aangegeven dat als er niks veranderd, jij nadenkt over weggaan? Dat vind ik namelijk wel zo eerlijk, zeker als je al zo lang samen bent.
Vrouwen...... het is ook nooit goed.quote:Op zondag 14 april 2013 16:56 schreef Seven. het volgende:
Leuk trouwens, Adriaan! Om je eigen kleine probleempjes te dumpen bij een vrouw die haar eigen leven in duigen ziet vallen.
Sympathiek stuk vreten ben je.
Ze is niet verwant via bloed maar het blijft familie als er kinderen zijn uit dat huwelijk, je krijgt wel heel aparte situaties als er belangrijke gebeurtenissen plaatsvinden in het leven van hun eventuele kinderen...huwelijk, kleinkinderen e.d....fijn om je vrouw dan nog eens tegen te komen.quote:Op zondag 14 april 2013 14:51 schreef A3aan75 het volgende:
Hoi Lienekien,
Die kans is heel erg groot ja, mijn vrouw heeft jaren lang niet de moeite gedaan om naar een arts te gaan, om haar hormonen weer op peil te brengen, sinds augustus 2011 geen lichamelijk kontakt,
maar dat is niet de enige reden,
Het feit dat mijn schoonzus , mijn schoonzus is , de reactie van heel veel kennissen zal zijn, maar dat doe je toch niet ! met je schoonzus ?
Gelukkig is het niet ECHT familie ! gelukkig is het niet de zus van mijn vrouw, snap je ? geen bloedfamilie , als ik helemaal niks doe, is mijn nieuwe kans op geluk , verdwenen , en blijf ik leven in een relatie die uit niks meer dan respect bestaat.
Alsof jij zo sympathiek bent ook...quote:Op zondag 14 april 2013 16:56 schreef Seven. het volgende:
Leuk trouwens, Adriaan! Om je eigen kleine probleempjes te dumpen bij een vrouw die haar eigen leven in duigen ziet vallen.
Sympathiek stuk vreten ben je.
Volgens mij snap je niet helemaal goed hoe het in dit geval zit.quote:Op zondag 14 april 2013 17:20 schreef klipper het volgende:
[..]
Vrouwen...... het is ook nooit goed.
Mannen die niet praten zijn niet goed, mannen moeten hun emoties tonen, doen ze dat is het weer niet goed, en maar vreemd vinden dat veel mannen vrouwen gewoon zeikerds vinden.
Praten met je eigen vrouw ja, niet je hart uitstorten omdat je wil palen met je schoonzus die zelf de nodige problemen heeft.quote:Op zondag 14 april 2013 17:20 schreef klipper het volgende:
[..]
Vrouwen...... het is ook nooit goed.
Mannen die niet praten zijn niet goed, mannen moeten hun emoties tonen, doen ze dat is het weer niet goed, en maar vreemd vinden dat veel mannen vrouwen gewoon zeikerds vinden.
En dat mag je best vinden ook. Ik zal zelfs niet ontkennen dat dat vaak zo is.quote:Op zondag 14 april 2013 17:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Alsof jij zo sympathiek bent ook...
Je hebt gelijk hoor, maar ik vind jou wel hypocriet in deze, ik vind jou tamelijk gevoelloze bitch vaak.
Tis maar wat je een leuke persoonlijkheid vindt he.quote:Op zondag 14 april 2013 17:45 schreef Seven. het volgende:
[..]
En dat mag je best vinden ook. Ik zal zelfs niet ontkennen dat dat vaak zo is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |