abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125264669
Dit is teveel , help me please ?

Ik heb al jaren een slepend probleem met mijn vrouw, sinds ze in de overgang is , heeft ze geen zin meer in seks, we hebben daar al ontelbare keren oneenigheid over gehad, tot echtscheidings plannen toe, zij wil niet naar een arts die haar de medicijnen kan voorschrijven zodat we een normale relatie (met seks) kunnen hebben.
het is niet alleen de seks die ik mis, de liefde heeft plaatsgemaakt voor respect voor elkaar.
onze relatie is dus , een broer-zus relatie geworden.
Nu ligt haar broer sinds kort in echtscheiding, en zijn vrouw heb ik altijd graag gemogen, wij kunnen heel goed met elkaar opschieten, sinds 2 maanden zien we elkaar wel eens, gaan dan ergens koffie drinken en we praten over haar situatie en , zij weet ook van de problemen die ik thuis heb.
Zij is absoluut niet klaar voor een relatie maar over een paar maanden komt dat wel goed, mijn hart zegt , kom op Adriaan , koffer pakken en wegwezen, op weg naar nieuw geluk.
Ik ben pas 52 , nog een 30 jaar te gaan.
pi_125265021
Wel knap dat je kunt voorspellen dat ze over een paar maanden als een blok voor je gaat vallen. Heb je al naar haar libido geïnformeerd? Anders lig je een half jaar later weer in scheiding.
pi_125265532
Mark, ze gaat niet over een paar maanden als een blok voor mij vallen, ze zit nu emotioneel aan de grond, ze verliest haar man na 30 jaar aan een andere vrouw, dat is wel effe slikken.
Ik ken haar 17 jaar , al 17 jaar kunnen we goed met elkaar opschieten, met haar libido is niks mis. maar ze heeft wel een tijdje nodig om haar verdriet te verwerken.
  zondag 14 april 2013 @ 14:33:56 #4
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_125265624
Ga je aan je vrouw vertellen dat je er een punt achter wil zetten?
The love you take is equal to the love you make.
pi_125265799
Sluit eerst in ieder geval netjes die relatie met je vrouw af voordat je je in dat wespennest met je schoonzus gaat werpen...want dat gaat het zeker worden. :') Nu maar hopen dat die vrouw je allang niet in de friendszone gestopt heeft en je straks met lege handen staat. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  zondag 14 april 2013 @ 14:46:21 #6
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_125265988
Beetje not done dit :')
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_125266011
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 14:30 schreef A3aan75 het volgende:
Mark, ze gaat niet over een paar maanden als een blok voor mij vallen, ze zit nu emotioneel aan de grond, ze verliest haar man na 30 jaar aan een andere vrouw, dat is wel effe slikken.
Ik ken haar 17 jaar , al 17 jaar kunnen we goed met elkaar opschieten, met haar libido is niks mis. maar ze heeft wel een tijdje nodig om haar verdriet te verwerken.
Hoe weet jij trouwens dat er met haar libido niets mis is? :P Haar vent is ook vertrokken, wie weet om dezelfde reden als welke jij nu aanvoert om je vrouw te verlaten. :+
Optimist tot in de kist
  zondag 14 april 2013 @ 14:47:06 #8
262 Re
Kiss & Swallow
pi_125266026
Spannend!
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_125266199
Hoi Lienekien,
Die kans is heel erg groot ja, mijn vrouw heeft jaren lang niet de moeite gedaan om naar een arts te gaan, om haar hormonen weer op peil te brengen, sinds augustus 2011 geen lichamelijk kontakt,
maar dat is niet de enige reden,
Het feit dat mijn schoonzus , mijn schoonzus is , de reactie van heel veel kennissen zal zijn, maar dat doe je toch niet ! met je schoonzus ?
Gelukkig is het niet ECHT familie ! gelukkig is het niet de zus van mijn vrouw, snap je ? geen bloedfamilie , als ik helemaal niks doe, is mijn nieuwe kans op geluk , verdwenen , en blijf ik leven in een relatie die uit niks meer dan respect bestaat.
  zondag 14 april 2013 @ 14:54:22 #10
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_125266286
Ja, je aanstaande ex-schoonzus is je enige kans op geluk!
pi_125266292
Wat een kut situatie zeg...

Volgens mij voel jij je niet bepaald gehoord.. Genegeerd zelfs allicht?
Rustig aan.
  zondag 14 april 2013 @ 14:55:10 #12
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_125266317
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 14:51 schreef A3aan75 het volgende:
Hoi Lienekien,
Die kans is heel erg groot ja, mijn vrouw heeft jaren lang niet de moeite gedaan om naar een arts te gaan, om haar hormonen weer op peil te brengen, sinds augustus 2011 geen lichamelijk kontakt,
Het feit dat mijn schoonzus , mijn schoonzus is , de reactie van heel veel kennissen zal zijn, maar dat doe je toch niet ! met je schoonzus ?
Gelukkig is het niet ECHT familie ! gelukkig is het niet de zus van mijn vrouw, snap je ? geen bloedfamilie , als ik helemaal niks doe, is mijn nieuwe kans op geluk , verdwenen , en blijf ik leven in een relatie die uit niks meer dan respect bestaat.
Dan ga je bij je vrouw weg en laat je die schoonzus met rust. Ga het alsjeblieft nou niet proberen recht te praten voor jezelf :')
pi_125266453
Ik denk dat jij gelijk hebt VeerEli

Ik ga gewoon een tijd alleen wonen, komt het vast goed !
  zondag 14 april 2013 @ 15:01:38 #14
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_125266510
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 14:59 schreef A3aan75 het volgende:
Ik denk dat jij gelijk hebt VeerEli

Ik ga gewoon een tijd alleen wonen, komt het vast goed !
Denk dat dit verstandig is. Normaal gesproken zou ik zeggen; knok voor je relatie, laat het er niet zomaar bij zitten.
Maar als je al aangeeft vanaf augustus 2011 geen intimiteit meer te hebben gehad en je vrouw schijnt er ook geen donder aan te willen doen om het beter te maken, dan is weggaan denk ik de enige optie.
Heb je dit wel al regelmatig met je vrouw besproken? Grenzen aangegeven zeg maar, aangegeven dat als er niks veranderd, jij nadenkt over weggaan? Dat vind ik namelijk wel zo eerlijk, zeker als je al zo lang samen bent.
pi_125268391
Ik leef helemaal met je mee, als dit topic echt waar is en geen remedie tegen een meteorologisch tegenvallende zondag.

Maar met je schoonzus is wellicht een idee vergelijkbaar met een aanval op de Sovjets in het oosten. Je denkt de grote buit binnen te gaan halen, maar kan zomaar een deksel op je toeter krijgen.

OF WIL JE SOMS EEN TWEEDE HITLER ZIJN.

Nou dan.
  zondag 14 april 2013 @ 15:55:29 #16
394140 Luxuriate
Indulge oneself
pi_125268641
Sowieso verstandig om de situatie met je vrouw los te zien van jouw schoonzus. Sec beoordelen of daar nog wat in zit, anders wellicht het beste om je koffers te pakken. Lekker alleen gaan wonen en dan eens kijken of er ergens nieuw geluk in de liefde ligt, al dan niet met je schoonzus.
pi_125271035
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 15:01 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Denk dat dit verstandig is. Normaal gesproken zou ik zeggen; knok voor je relatie, laat het er niet zomaar bij zitten.
Maar als je al aangeeft vanaf augustus 2011 geen intimiteit meer te hebben gehad en je vrouw schijnt er ook geen donder aan te willen doen om het beter te maken, dan is weggaan denk ik de enige optie.
Heb je dit wel al regelmatig met je vrouw besproken? Grenzen aangegeven zeg maar, aangegeven dat als er niks veranderd, jij nadenkt over weggaan? Dat vind ik namelijk wel zo eerlijk, zeker als je al zo lang samen bent.
In de OP staat dat er al scheidingsplannen waren, dus dat lijkt me wel toch?
  zondag 14 april 2013 @ 16:56:55 #18
277627 Seven.
We are Borg.
pi_125271295
Leuk trouwens, Adriaan! Om je eigen kleine probleempjes te dumpen bij een vrouw die haar eigen leven in duigen ziet vallen.

Sympathiek stuk vreten ben je. ^O^
Resistance is futile.
pi_125272620
quote:
14s.gif Op zondag 14 april 2013 16:56 schreef Seven. het volgende:
Leuk trouwens, Adriaan! Om je eigen kleine probleempjes te dumpen bij een vrouw die haar eigen leven in duigen ziet vallen.

Vrouwen...... het is ook nooit goed.
Mannen die niet praten zijn niet goed, mannen moeten hun emoties tonen, doen ze dat is het weer niet goed, en maar vreemd vinden dat veel mannen vrouwen gewoon zeikerds vinden. 8)7
  zondag 14 april 2013 @ 17:23:22 #20
244933 trovey
Nachtoele
pi_125272748
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 14:51 schreef A3aan75 het volgende:
Hoi Lienekien,
Ze is niet verwant via bloed maar het blijft familie als er kinderen zijn uit dat huwelijk, je krijgt wel heel aparte situaties als er belangrijke gebeurtenissen plaatsvinden in het leven van hun eventuele kinderen...huwelijk, kleinkinderen e.d....fijn om je vrouw dan nog eens tegen te komen. :')
Optimist tot in de kist
pi_125272794
quote:
14s.gif Op zondag 14 april 2013 16:56 schreef Seven. het volgende:

Alsof jij zo sympathiek bent ook... :')
Je hebt gelijk hoor, maar ik vind jou wel hypocriet in deze, ik vind jou tamelijk gevoelloze bitch vaak.

[ Bericht 6% gewijzigd door kingtoppie op 14-04-2013 17:40:32 ]
Rustig aan.
  zondag 14 april 2013 @ 17:24:25 #22
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_125272799
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 17:20 schreef klipper het volgende:

[..]

Mannen die niet praten zijn niet goed, mannen moeten hun emoties tonen, doen ze dat is het weer niet goed, en maar vreemd vinden dat veel mannen vrouwen gewoon zeikerds vinden. 8)7
Volgens mij snap je niet helemaal goed hoe het in dit geval zit.
  zondag 14 april 2013 @ 17:43:28 #23
277627 Seven.
We are Borg.
pi_125273677
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 17:20 schreef klipper het volgende:

[..]

Praten met je eigen vrouw ja, niet je hart uitstorten omdat je wil palen met je schoonzus die zelf de nodige problemen heeft.
Resistance is futile.
  zondag 14 april 2013 @ 17:45:45 #24
277627 Seven.
We are Borg.
pi_125273791
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 17:24 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Alsof jij zo sympathiek bent ook... :')
Je hebt gelijk hoor, maar ik vind jou wel hypocriet in deze, ik vind jou tamelijk gevoelloze bitch vaak.
En dat mag je best vinden ook. Ik zal zelfs niet ontkennen dat dat vaak zo is.
Resistance is futile.
pi_125273870
quote:
7s.gif Op zondag 14 april 2013 17:45 schreef Seven. het volgende:

[..]

En dat mag je best vinden ook. Ik zal zelfs niet ontkennen dat dat vaak zo is.
Tis maar wat je een leuke persoonlijkheid vindt he. :')
Rustig aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')