Huil huil. Ga weg joh. Schijterd.quote:Op zondag 14 april 2013 18:26 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja lach maar. United gaf het vorig jaar ook weg. Gewoon wedstrijd tot wedstrijd bekijken.
Inderdaad uitgerekend Derk. Te mooi dit.quote:Op zondag 14 april 2013 18:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Is toch prachtig dat Derk het beslist
Hele jaar bekritiseerd en dan doodleuk beslissen. Ik zag het al helemaal niet zitten na die 2-2quote:Op zondag 14 april 2013 18:28 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Inderdaad uitgerekend Derk. Te mooi dit.
quote:Op zondag 14 april 2013 18:29 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Als inwoner van Eindhoven feliciteer ik de Ajacieden met het kampioenschap. Geen enkele club was dit jaar overtuigend maar Ajax maakte de minste fouten en presteerde het meest op de momenten dat het nodig was.
dankquote:Op zondag 14 april 2013 18:29 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Als inwoner van Eindhoven feliciteer ik de Ajacieden met het kampioenschap. Geen enkele club was dit jaar overtuigend maar Ajax maakte de minste fouten en presteerde het meest op de momenten dat het nodig was.
quote:Op zondag 14 april 2013 18:29 schreef Bram_van_Loon het volgende:
speciaal voor hem m'n UI aangepastquote:Op zondag 14 april 2013 18:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hele jaar bekritiseerd en dan doodleuk beslissen. Ik zag het al helemaal niet zitten na die 2-2
Dat doen ze niet joh. Met eigen jeugd worden ze geen kampioen, oh wacht...quote:Op zondag 14 april 2013 18:31 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ajax en Feyenoord zijn de clubs die ik het momenteel het meest gun om kampioen te worden aangezien zij de meeste jeugdspelers een kans geven al is het bij Feyenoord omdat die club hiertoe gedwongen werd door de financiële problemen. Laat PSV maar op haar bek gaan totdat die club het ook leert om meer aandacht te besteden aan de jeugdopleiding.
Dat maakte het onnodig spannendquote:Op zondag 14 april 2013 18:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al was ik wel depressief na die gelijkmakers
quote:Op zondag 14 april 2013 18:33 schreef hmmmz het volgende:
We worden wereldkampioen, we worden wereldkapioen!
Ja voor dat soort dingen ben ik altijd bang. Die Lens is ook de enige die tegen Ajax scoort hèquote:
quote:Op zondag 14 april 2013 18:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
We gaan weer CL spelen volgend jaarHopelijk dit keer geen Real
Ajax is uit de CL gegooid door twee van de vier halve finalisten, dus ja dat is niet zo gek.quote:Op zondag 14 april 2013 18:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
barcaquote:Op zondag 14 april 2013 18:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Is ook de enige goeie speler, maar dat vinden ze bij PSV (tenminste hier op FOK) nietquote:Op zondag 14 april 2013 18:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja voor dat soort dingen ben ik altijd bang. Die Lens is ook de enige die tegen Ajax scoort hè
Juist wel! Revanche willen we!quote:Op zondag 14 april 2013 18:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Volgend jaar maar Engelse ploeg uit pot 1quote:Op zondag 14 april 2013 18:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ajax is uit de CL gegooid door twee van de vier halve finalisten, dus ja dat is niet zo gek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |