Lijkt me ook en vandaag gaat Ajax ook gewoon winnen hoor, ik spreek je na de wedstrijd welquote:Op zondag 14 april 2013 14:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom denk ik ook dat Ajax gewoon gaat winnen met 3-0 ofzo volgende week
Ik hoop het maar. Dan breek ik het huis afquote:Op zondag 14 april 2013 14:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lijkt me ook en vandaag gaat Ajax ook gewoon winnen hoor, ik spreek je na de wedstrijd wel
film dat danquote:Op zondag 14 april 2013 14:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoop het maar. Dan breek ik het huis af
Kan maar een helftje spelen...Gaat dus niet gebeurenquote:
Kan 60 minuten, dus gaat wel gebeuren. Beginnen dus.quote:Op zondag 14 april 2013 14:33 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Kan maar een helftje spelen...Gaat dus niet gebeuren
Ik betwijfel het.quote:Op zondag 14 april 2013 14:35 schreef Syntix het volgende:
[..]
Kan 60 minuten, dus gaat wel gebeuren. Beginnen dus.
En toch past hij niet in het Ajax-syseem. Hij komt daar gewoon tekort voor. Babel is er mee opgegroeid en Hoesen laat al zien veel beter in het systeem te passen (al is dat misschien voorbarig).quote:Op zondag 14 april 2013 14:38 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ik betwijfel het.
Siggy had een assist en een goal vorige week. Ik denk dat Babel in de 2e helft op rechts erbij komt.
Punt is dat Siggy matig kan voetballen en veel kansen nodig heeft. Vind Babel en Hoesten echt lekker spelen de laatste weken.quote:Op zondag 14 april 2013 14:41 schreef Syntix het volgende:
[..]
En toch past hij niet in het Ajax-syseem. Hij komt daar gewoon tekort voor. Babel is er mee opgegroeid en Hoesen laat al zien veel beter in het systeem te passen (al is dat misschien voorbarig).
Ik ben het wel met je eens hoor (Al vind ik dat Goalbeinn wel de kans verdient te laten zien dat hij dat wel kan) maar Frank redeneert zo niet. Die beloond hen die belangrijk zijn.quote:Op zondag 14 april 2013 14:41 schreef Syntix het volgende:
[..]
En toch past hij niet in het Ajax-syseem. Hij komt daar gewoon tekort voor. Babel is er mee opgegroeid en Hoesen laat al zien veel beter in het systeem te passen (al is dat misschien voorbarig).
Heerenveen heeft ook bij vitesse en feyenoord punten gepakt. Maar goed, moet geen probleem zijn voor ajax. Voetballende teams liggen ons ook wat beter.quote:Op zondag 14 april 2013 14:16 schreef AjaciedNick het volgende:
[..]
thuis ja, wij spelen volgende week thuis
en marco gaat niet extra zijn spelers motiveren gok ik
Toen hij nog in vorm was viel het wel mee met de benodigde kansen.quote:Op zondag 14 april 2013 14:43 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Punt is dat Siggy matig kan voetballen en veel kansen nodig heeft. Vind Babel en Hoesten echt lekker spelen de laatste weken.
De Boer gaat hem denk ik niet passeren voor Hoesen, hooguit voor Siem, dat komt toch anders over.quote:Op zondag 14 april 2013 15:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Toen hij nog in vorm was viel het wel mee met de benodigde kansen.
Volgens mij wordt Hoessen nog rustig gebracht. Lijkt me ook wel verstandig. Ik dacht aan het begin van het seizoen dat hij het niveau niet had, maar hij is inmiddels al flink gegroeid.quote:Op zondag 14 april 2013 15:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
De Boer gaat hem denk ik niet passeren voor Hoesen, hooguit voor Siem, dat komt toch anders over.
Ajax zoals wel verwacht. Dus winstquote:Op zondag 14 april 2013 15:20 schreef Tarado het volgende:
Opstelling psv: Waterman, Hutchinson, Marcelo, Derijck, Willems, Van Bommel, Toivonen, Strootman, Wijnaldum, Lens, Mertens
Opstelling Ajax: Jasper Cillessen; Ricardo van Rhijn, Toby Alderweireld, Niklas Moisander, Daley Blind; Siem de Jong, Christian Poulsen, Christian Eriksen; Lasse Schöne, Kolbeinn Sigthórsson, Viktor Fischer.
Zoals verwachtquote:Op zondag 14 april 2013 15:20 schreef Tarado het volgende:
Opstelling psv: Waterman, Hutchinson, Marcelo, Derijck, Willems, Van Bommel, Toivonen, Strootman, Wijnaldum, Lens, Mertens
Opstelling Ajax: Jasper Cillessen; Ricardo van Rhijn, Toby Alderweireld, Niklas Moisander, Daley Blind; Siem de Jong, Christian Poulsen, Christian Eriksen; Lasse Schöne, Kolbeinn Sigthórsson, Viktor Fischer.
Psv met tien man dus.quote:Op zondag 14 april 2013 15:20 schreef Tarado het volgende:
Primaquote:Op zondag 14 april 2013 15:20 schreef Tarado het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |