PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762
Ps3 toernooi:quote:Er zijn 8 combinaties van 4 landen gemaakt. Als een user een bepaalde combinatie krijgt toegewezen, dan mag hij alleen spelers uit deze 4 landen gebruiken. Ook moet elk land minimaal 1 vertegenwoordiger in het team hebben. Bij de loting worden de namen van alle deelnemers ingevoerd in een list randomizer en zo krijg je je nummertje toegewezen. Als jij op nummer 1 terechtkomt, dan moet jij een team maken met spelers uit de landen van combinatie 1. Alle combinaties hieronder in de spoiler.
Er zijn 2 poules van 4 users die dan een hele competitie tegen elkaar spelen(dat is 2 keer tegen iedere user). De nummers 1 en 2 van deze poules gaan door naar de kruisfinales, dus nummer 1 van poule 1 tegen de nummer 2 van poule 2. Zo speelt dus de nummer 2 van poule 1 tegen de nummer 1 van poule 2.
lijstje met alle deelnemers:
TBakkert
Rolls-Reus
Dion_v_k
Djeetje
El-blanchito
Reemi
V0lt026
x1N2ition
Spoiler met alle combinaties:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poule 1:
V0lt026
Reemi
Rolls-Reus
TBakkert
Poule 2:
x1N2ition
Dion_v_k
el-blanchito
Djeetje
Jammer genoeg niet.quote:Op zondag 14 april 2013 13:36 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Dit moet haast wel nep zijn toch?
Ik keek ff puur naar de stats, en ik weet dat Heerenveen de laatste tijd vaak terug komt van achterstand. Plus Rajivquote:Op zondag 14 april 2013 13:43 schreef vandermar het volgende:
Ik durfde ze niet te pakken omdat ze wel erg zwak speelden.
pokemon emerald op de telefoonquote:Op zondag 14 april 2013 13:47 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Vertel verder
Unibet denkt dat PSV gaat winnen
Niet geheel gek hè? Als je naar de laatste wedstrijden in het Philips stadion gaat kijken onderling.quote:Op zondag 14 april 2013 13:47 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Vertel verder
Unibet denkt dat PSV gaat winnen
Waarom denkt iedereen dat Pappa zo slecht is?quote:Op zondag 14 april 2013 13:49 schreef vandermar het volgende:
Papa voor Djuricic. Willem 2 gaat alsnog winnen
Toch wint Ajax.quote:Op zondag 14 april 2013 13:51 schreef leoon. het volgende:
[..]
Niet geheel gek hè? Als je naar de laatste wedstrijden in het Philips stadion gaat kijken onderling.
Frans Duits?quote:Op zondag 14 april 2013 13:57 schreef Zhano het volgende:
Die Akouli was vroeger van Heerenveen. Heb ik nog mee bij Duits gezeten#liefdagboek
quote:Op zondag 14 april 2013 13:57 schreef Zhano het volgende:
Die Akouli was vroeger van Heerenveen. Heb ik nog mee bij Duits gezeten#liefdagboek
90 +3quote:Op zondag 14 april 2013 14:08 schreef Fuszy het volgende:
Die bet op Malaga. Ik dacht dat ik al verloren had
Boeie!quote:Op zondag 14 april 2013 14:11 schreef vandermar het volgende:
Hij werd geduwd en getrokken door een H'veen speler.
quote:Op zondag 14 april 2013 14:11 schreef vandermar het volgende:
Zonder Penalty's zou hij nog maar 5 goals ofzo hebben
Mis jij een chromosoom?quote:Op zondag 14 april 2013 14:11 schreef vandermar het volgende:
Zonder Penalty's zou hij nog maar 5 goals ofzo hebben
buuuuuuurnquote:Op zondag 14 april 2013 14:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
was dat maar het enige wat hij te veel heeft
Een kameel vindt van nietquote:
Ik impliceer alleen dat hij een downie is, dat lijkt me niet heel vreemd in dit topic?quote:Op zondag 14 april 2013 14:14 schreef leoon. het volgende:
[..]
Als hij ze niet mist, mis jij ze wel. Je bent een rare snuiter met rare humor. Just saying
Ik heb Pokemon Emerald zo vaak uitgespeeldquote:
Ik niet, ik vind hem goed maar ik vind wel meer spelers goed die anderen slecht vinden.quote:Op zondag 14 april 2013 13:51 schreef Zhano het volgende:
[..]
Waarom denkt iedereen dat Pappa zo slecht is?
Dus mijn Random-squad is bijna afquote:Op zondag 14 april 2013 14:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
was dat maar het enige wat hij te veel heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar deze baas is gewoon helemaal niet te vinden op de market.
![]()
![]()
Heb het ook niet over die reactie. Maar dat is niet geheel vreemd in dit topic nee..quote:Op zondag 14 april 2013 14:15 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik impliceer alleen dat hij een downie is, dat lijkt me niet heel vreemd in dit topic?
Ik rock nu de Grovyle lvl 29, Kadabra lvl 33 en een Sableyequote:Op zondag 14 april 2013 14:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb Pokemon Emerald zo vaak uitgespeeld
[..]
Ik niet, ik vind hem goed maar ik vind wel meer spelers goed die anderen slecht vinden.
Hier sluit ik mij bij aanquote:Op zondag 14 april 2013 14:16 schreef vandermar het volgende:
Je gedraagt je zoals de mensen om je heen. Het zit hier nogal vol met mongooltjes dus gedraag ik mij ook maar zo.
quote:Op zondag 14 april 2013 14:16 schreef n0ir het volgende:
[..]
Dus mijn Random-squad is bijna afDat is omdat hij 0 weight is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar deze baas is gewoon helemaal niet te vinden op de market.
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 april 2013 14:16 schreef n0ir het volgende:
[..]
Dus mijn Random-squad is bijna afHij is getransfereerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar deze baas is gewoon helemaal niet te vinden op de market.
![]()
[ afbeelding ]Smile like you mean it
www.wefut.com
Je kan zeker niet traden daar? Ik had altijd VBAlink en dan kon ik met 2 emulators tegelijk traden.quote:Op zondag 14 april 2013 14:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ik rock nu de Grovyle lvl 29, Kadabra lvl 33 en een Sableye
quote:Op zondag 14 april 2013 14:19 schreef Zhano het volgende:
Als er iemand scoort is het Guijt, die kutcambuurder
Maargoed ik gebruik die Traoré uit de Ligue 1 of moet ik een nieuwe random kiezen?quote:Op zondag 14 april 2013 14:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
[..]
schop even een open deur in, dat weet hij ook wel
Er zijn een paar Russen die 0 weight zijn op PS3, misschien ook op Xbox maar iemand op het EA forum wil voor 1 0 weight speler 500k betalen.quote:
dat weet wist ie helemaal nietquote:Op zondag 14 april 2013 14:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
[..]
schop even een open deur in, dat weet hij ook wel
Tsja als hij niet meer op de markt komt kan dat wel, ik had hem eerst wel maar zie dat ik hem niet meer hebquote:Op zondag 14 april 2013 14:19 schreef n0ir het volgende:
[..]
Maargoed ik gebruik die Traoré uit de Ligue 1 of moet ik een nieuwe random kiezen?
quote:Op zondag 14 april 2013 14:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
ps3 ook, speelt nu in Frankrijk maar hij had de oude versie gedrawed.
kan wel zo te zien maar geen zin inquote:Op zondag 14 april 2013 14:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je kan zeker niet traden daar? Ik had altijd VBAlink en dan kon ik met 2 emulators tegelijk traden.
Dit zegt niets. Hij is er gewoon geweest op de xbox, staan nu alleen niet op de markt. Hij is dus niet alleen op xbox zero weight.quote:
Dit is PS3 en deze staan alle 4 op de markt.quote:Op zondag 14 april 2013 14:21 schreef n0ir het volgende:
[..]
Heb jij die? Wil je er eentje aan me verkopen? Is dit op de playstation?
Vorsahquote:Op zondag 14 april 2013 14:26 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen nog 2 formatie kaartjes. Als het lekker speelt hou ik het misschien wel, maar dan met Quincy op RM
Cool, kan ik 1/6 zlatan kopenquote:Op zondag 14 april 2013 14:20 schreef Ajacied7 het volgende:
Zlatan is opeens 670k25k per dag gedropt
Nee dank je, vertik het om coins te kopen...quote:Op zondag 14 april 2013 14:31 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Coins kopen op xbox? 50 euro voor 650k
Elke keer als iemand iets over Pokemon post krijg ik meteen weer zin om het te spelen...quote:Op zondag 14 april 2013 14:30 schreef DannyDeko het volgende:
Elke keer als iemand iets over Pokemon post krijg ik meteen weer zin om het te spelen...Gelukkig ben ik de oplader van mn DS kwijt.
We kunnen het ook ruilen noemen, als je dat fijner vindt?quote:Op zondag 14 april 2013 14:32 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Nee dank je, vertik het om coins te kopen...
oplader voor de GBCquote:Op zondag 14 april 2013 14:32 schreef Zhano het volgende:
[..]
Elke keer als iemand iets over Pokemon post krijg ik meteen weer zin om het te spelen...Gelukkig ben ik de oplader van mn GBC kwijt.
Hehe lol, beetje te letterlijk overgenomenquote:
3 zal wel genoeg zijn in dit brakke weekend..zelfs met 2 pingelsquote:
Met 2 pingels twijfel ik nog wel, 4e goal is het wel zeker. Maar hoe meer goals hoe beter hij wordt (denk ik)quote:Op zondag 14 april 2013 15:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
3 zal wel genoeg zijn in dit brakke weekend..zelfs met 2 pingels
Ik heb flink ingezet op Handicap (1-0) Ajax voor 5,95 quote van de weekquote:Op zondag 14 april 2013 15:09 schreef Djeetje het volgende:
Zal ik even geld inzetten op PSV ?
Dan wint Ajax
Ja, als hij er 5 inlegt krijg je meteen een zieke IF met SIF Mirallas-achtige shootingquote:Op zondag 14 april 2013 15:08 schreef Thorb het volgende:
[..]
Met 2 pingels twijfel ik nog wel, 4e goal is het wel zeker. Maar hoe meer goals hoe beter hij wordt (denk ik)
Ja, want jij bepaald alles.quote:Op zondag 14 april 2013 15:09 schreef Djeetje het volgende:
Zal ik even geld inzetten op PSV ?
Dan wint Ajax
Overal waar ik op inzet verliest dus dan ga ik denk ik maar op PSV inzettenquote:Op zondag 14 april 2013 15:09 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Ik heb flink ingezet op Handicap (1-0) Ajax voor 5,95 quote van de week
Waarom ben jij ineens zo enthousiast aan het livescoren? Ik heb steeds het gevoel dat je sarcastisch bentquote:
Geen idee, ik denk omdat ik even iets voor school moet voorbereidenquote:Op zondag 14 april 2013 15:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom ben jij ineens zo enthousiast aan het livescoren? Ik heb steeds het gevoel dat je sarcastisch bent
Wat voor rating zou Afonso Alves gekregen hebben als er toen al FUT wasquote:Op zondag 14 april 2013 15:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, als hij er 5 inlegt krijg je meteen een zieke IF met SIF Mirallas-achtige shooting
AZ-Utrecht.quote:Op zondag 14 april 2013 15:12 schreef Tobi-wan het volgende:
Wat is dat voor wedstrijd. 2 rode kaarten en 3 doelpunten in de 1e helft
Damn, dat zou echt een zieke kaart zijn geweest jaquote:Op zondag 14 april 2013 15:11 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Wat voor rating zou Afonso Alves gekregen hebben als er toen al FUT was?
Utrecht spelers hebben allemaal zin in een weekje vrij..play-offs zijn toch al in de pocketquote:Op zondag 14 april 2013 15:12 schreef Tobi-wan het volgende:
Wat is dat voor wedstrijd. 2 rode kaarten en 3 doelpunten in de 1e helft
zilvers boeien nietquote:Op zondag 14 april 2013 15:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
http://wefut.nl/player/11341 Hij scoorde 4 goals en hij kreeg een wat matige upgrade.
zolang er maar value in zit tochquote:Op zondag 14 april 2013 15:13 schreef vandermar het volgende:
Utrechtde quotering was ook te mooi om waar te zijn haha
Scoren ze nog steeds eigen goals nu Schut weg is? Aston Villa had laatst ook al een bizarre eigen goal en gisteren weer 1.quote:Op zondag 14 april 2013 15:16 schreef Tim86 het volgende:
Utrecht scoort. Wel het verkeerde doel, maar dat mag de pret niet drukken. Meest absurde eigen goal ooit.
Bal rustig aangenomen vlak voor de doellijn, geen tegenstander in de buurt..wil hij hem wegtrappen, maait hij half langs de bal en trapt hij hem met buitenkant voet het doel in..echt te bizar. Deze gaat in failcompilaties komenquote:Op zondag 14 april 2013 15:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Scoren ze nog steeds eigen goals nu Schut weg is? Aston Villa had laatst ook al een bizarre eigen goal en gisteren weer 1.
De odds voor Utrecht waren te hoog en AZ werd te hoog ingeschat vond ik.quote:Op zondag 14 april 2013 15:23 schreef Fuszy het volgende:
Daar gaat mijn bet voor Utrecht iig. Had ik ook niet kunnen voorspellen dat er zo vaak rood zou vallen
Over 6,5 zou ik ook wel durven. Verbeek drukt wel door denk ik hij was toen toch ook trainer van Alves toen hij er 7 maakte.quote:Op zondag 14 april 2013 15:23 schreef vandermar het volgende:
Jeetje wat een schrale odds voor over 5,5 bij AZ
1,6 is ook te laagquote:Op zondag 14 april 2013 15:24 schreef UltimateTeam het volgende:
[..]
Over 6,5 zou ik ook wel durven. Verbeek drukt wel door denk ik hij was toen toch ook trainer van Alves toen hij er 7 maakte.
quote:Op zondag 14 april 2013 13:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan win ik geld en moet AZ zijn best doen tegen PSV
1e niet iigquote:Op zondag 14 april 2013 15:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Sunderland verrast ook met die 0-3 overwinningWelke goal van Sunderland was dan zo mooi?
komt alleen door die rode kaarten. Voor de rest is AZ fucking slegt hi ha ho pindakaasquote:
Successupporterquote:
quote:Op zondag 14 april 2013 15:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
Na PSV-Ajax wil ik beide wel doen, en daarna clubs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gast, jij bent een goudmijntjequote:Op zondag 14 april 2013 15:30 schreef Fuszy het volgende:
[..]
komt alleen door die rode kaarten. Voor de rest is AZ fucking slegt hi ha ho pindakaas
quote:Op zondag 14 april 2013 15:32 schreef n0ir het volgende:
[..]Gister nog gespeeld?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KNABquote:
Die haalde hij er in de 88e minuut of zo uit, met 10 man verder :pquote:Op zondag 14 april 2013 15:24 schreef UltimateTeam het volgende:
[..]
Over 6,5 zou ik ook wel durven. Verbeek drukt wel door denk ik hij was toen toch ook trainer van Alves toen hij er 7 maakte.
Pas je op voor je mooie nieuwe casa?quote:Op zondag 14 april 2013 15:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gast, jij bent een goudmijntjeAlle voorspellingen die jij doet (min Feyenoord) het tegenovergestelde inzetten en iedereen kan rijk worden. Ik heb de eerste helft gemist door rijden van werk naar huis. Ik ga er nu goed voor zitten met een doos tissues
quote:Op zondag 14 april 2013 15:23 schreef Fuszy het volgende:
Daar gaat mijn bet voor Utrecht iig. Had ik ook niet kunnen voorspellen dat er zo vaak rood zou vallen
Omdat Chelsea moeilijk 2 wedstrijden op 1 dag kan spelenquote:
Tedje kasteel kwam er ook nog bij dus eigenlijk moeten we zelfs blij en tevreden zijn met handhaving.quote:Op zondag 14 april 2013 15:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
met mathijs is dat wel het hoogst haalbare
tikken met 1 hand is lastigquote:Op zondag 14 april 2013 15:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Pas je op voor je mooie nieuwe casa?
[ afbeelding ]
Want Chelsea - Man Cityquote:Op zondag 14 april 2013 15:34 schreef Maver24 het volgende:
Waarom is chelsea tottenham postponed? Staat op livescore
tsja dan speel je elke pot met een handicap 2quote:Op zondag 14 april 2013 15:34 schreef n0ir het volgende:
[..]
Tedje kasteel kwam er ook nog bij dus eigenlijk moeten we zelfs blij en tevreden zijn met handhaving.
www.eredisivielive.nlquote:Op zondag 14 april 2013 15:36 schreef leoon. het volgende:
Iemand een sopcast van AZ? Die acestreams word ik gek van, buffffferen bufffferen.
Dat is het officiële schema.quote:Op zondag 14 april 2013 15:36 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ja dat is zo. Waarom staat die wedstrijd uberhaubt dan op livescore.com
omdat de competitie niet iedereen deze week vrij geeft omdat er een aantal clubs de fa cup moeten spelenquote:Op zondag 14 april 2013 15:36 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ja dat is zo. Waarom staat die wedstrijd uberhaubt dan op livescore.com
Wat is dezequote:Op zondag 14 april 2013 15:34 schreef n0ir het volgende:
[..]
Tedje kasteel kwam er ook nog bij dus eigenlijk moeten we zelfs blij en tevreden zijn met handhaving.
[Gijp]Die Sneijdertjes hebben ook maar hele kleine hamstringetjes natuurlijk[/Gijp]quote:
er zijn geen gijp tags op fok sukkelquote:Op zondag 14 april 2013 15:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[Gijp]Die Sneijdertjes hebben ook maar hele kleine hamstringetjes natuurlijk[/Gijp]
bakkesquote:
Futhead staan alle ingame stats.quote:Op zondag 14 april 2013 15:39 schreef pascal08 het volgende:
Kan iemand met NIF Balotelli (Milan of ManC) op de PS3 even z'n pre-game en in-game stats van FUT doorgeven? Ik doe onderzoek.
quote:Op zondag 14 april 2013 15:40 schreef UltimateTeam het volgende:
[..]
Futhead staan alle ingame stats.
hey royquote:
Dat vraagt hij toch niet.quote:Op zondag 14 april 2013 15:40 schreef UltimateTeam het volgende:
[..]
Futhead staan alle ingame stats.
quote:Op zondag 14 april 2013 15:39 schreef pascal08 het volgende:
Kan iemand met NIF Balotelli (Milan of ManC) op de PS3 even z'n pre-game en in-game stats van FUT doorgeven? Ik doe onderzoek.
hahaha memesquote:
Zat er net aan te denkenquote:Op zondag 14 april 2013 15:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
Haha dat is karma voor die slechte Frans Duits grappen van VDM en MrVanTrapz
jizzquote:
Zijn NIF is ook konko slecht dus het kan mij niet boeienquote:Op zondag 14 april 2013 15:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
Alle mensen op het EA forum hopen dat er geen IF Muriel komt.
En iedereen op EA forum heeft een hekel aan 3-5-2 en aan Brazilianen. En toch zijn de meeste teams die je tegenkomt 3-5-2 en/of Braziliaansquote:Op zondag 14 april 2013 15:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
ik weet niet eens wie het is, dus ze doen maarquote:Op zondag 14 april 2013 15:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
kan je ook even zeggen wat de mensen op xbw en andere fora er van vindenquote:Op zondag 14 april 2013 15:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ze zijn hypocriet en ze klagen daar over alles.quote:Op zondag 14 april 2013 15:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En iedereen op EA forum heeft een hekel aan 3-5-2 en aan Brazilianen. En toch zijn de meeste teams die je tegenkomt 3-5-2 en/of Braziliaans
quote:Op zondag 14 april 2013 15:48 schreef Tim86 het volgende:
Henriksennnnnnnnnnnnnnnnn 5-0
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Guidetti?quote:Op zondag 14 april 2013 15:49 schreef Dudeweiser het volgende:
gisteravond speelde ik tegen een vriend City-Bayern, drie keer raden wie er in de 117e minuut de 3-2 maakte
zabaletaquote:Op zondag 14 april 2013 15:49 schreef Dudeweiser het volgende:
gisteravond speelde ik tegen een vriend City-Bayern, drie keer raden wie er in de 117e minuut de 3-2 maakte
Ik scoorde deze week voor het eerst in 3 jaar uit een driven free-kick van 30 meter of verder..met hem. Tegen Hartquote:Op zondag 14 april 2013 15:50 schreef Nickskuh het volgende:
Een IFje Henriksen zou ook wel mooi zijn, zijn schot op FUT
Hartquote:Op zondag 14 april 2013 15:49 schreef Dudeweiser het volgende:
Het is dat ik zo goed gemutst ben door de 5-0, anders had ik eenquote:Op zondag 14 april 2013 15:50 schreef Tim86 het volgende:
Reijnen die geel pakt met 11 tegen 9, megoaltje
Under my umbrellah ellah ellahquote:
Ze zouden dat ene zinnetje er gewoon in moeten zetten bij FIFA....dan zou ik alleen nog met Aguero spelenquote:
Overpowered ST in de serie A. Kan niet zo zijn, dat je hem nooit tegen bent gekomen. 90+ pace en voor de rest weet je het zelf wel.quote:Op zondag 14 april 2013 15:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ik weet niet eens wie het is, dus ze doen maar
Dan weet jij hoe die psv'ers zich straks voelen.quote:Op zondag 14 april 2013 15:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben het hele seizoen bespot, beschimpt en vernederd. Nu heb ik 1 keer een leuke zondag
Die staan nu te springen op Guus Meeuwis toch?quote:Op zondag 14 april 2013 15:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dan weet jij hoe die psv'ers zich straks voelen.
quote:Op zondag 14 april 2013 15:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben het hele seizoen bespot, beschimpt en vernederd. Nu heb ik 1 keer een leuke zondag
Tsja, dat is een keuze die je zelf maakt. Je kunt ook gewoon voor Ajax worden.quote:Op zondag 14 april 2013 15:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ga straks even eenquote:Op zondag 14 april 2013 15:55 schreef Tim86 het volgende:
Wat eten jullie vanavond? Ik moet straks nog even
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja dat was nodig om voor wat sfeer te zorgen.quote:Op zondag 14 april 2013 15:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die staan nu te springen op Guus Meeuwis toch?
haha ja idd, maar dat hadden ze ook wel nodig volgens Advocaat, anders had je er niet zo veel aanquote:Op zondag 14 april 2013 15:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die staan nu te springen op Guus Meeuwis toch?
Zo werkt dat bij ajacieden jaquote:Op zondag 14 april 2013 15:56 schreef pascal08 het volgende:
[..]
[..]
Tsja, dat is een keuze die je zelf maakt. Je kunt ook gewoon voor Ajax worden.
Er blijft altijd een verschil tussen echte Ajacieden en overlopers, maar iedereen mag meegenieten.quote:
Ik zal het even noteren.quote:Op zondag 14 april 2013 15:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik moet toch op mijn voorspelling terugkomen. Ik denk dat Ajax snel achter komt net als vorig jaar. Daarna hoop ik dat ze het oppakken en dat ze uiteindelijk winnen.
Heb jij ook de vorige voorspelling genoteerd? Die heb ik gemist namelijk.quote:
Aardig van je.quote:Op zondag 14 april 2013 15:58 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Er blijft altijd een verschil tussen echte Ajacieden en overlopers, maar iedereen mag meegenieten.
Sorry, maar dat kan ik echt niet, ondanks dat Ajax elk jaar kampioen wordt en de mooiste ploegen ontvangt in de Champions League. Maar dan nog word ik liever vernederd met AZquote:Op zondag 14 april 2013 15:56 schreef pascal08 het volgende:
[..]
[..]
Tsja, dat is een keuze die je zelf maakt. Je kunt ook gewoon voor Ajax worden.
Geen dankquote:Op zondag 14 april 2013 16:02 schreef Toefjes het volgende:
Willem II kan ons officieel niet meer inhalen
Die gaan waarschijnlijk al naar Eindhoven. Roda op 6 punten nu. Gaat goedkomenquote:Op zondag 14 april 2013 16:04 schreef Zhano het volgende:
[..]
Geen dankwe verwachten binnenkort wel 3 gratis punten
Ja. En Serero op de bank, dus dan knallen de odds van Ajax omhoog.quote:
Ja, ga lekker nu lachen. Kan je vragen om een late 1-2 voor Fey en een winnend PSVquote:Op zondag 14 april 2013 16:08 schreef Nickskuh het volgende:
Iedereen die zei dat Feyenoord vandaag de lachende 3e werd..
Ze kunnen nog best 3e worden toch?quote:Op zondag 14 april 2013 16:08 schreef Nickskuh het volgende:
Iedereen die zei dat Feyenoord vandaag de lachende 3e werd..
Nah gaat niet gebeuren.quote:Op zondag 14 april 2013 16:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, ga lekker nu lachen. Kan je vragen om een late 1-2 voor Fey en een winnend PSV
Ja dat is logisch natuurlijk. Mja mensen zetten toch wel in, zie Az-Utrechtquote:Op zondag 14 april 2013 16:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja. En Serero op de bank, dus dan knallen de odds van Ajax omhoog.
Moet je nagaan hoe laag de odds waren als hij in de basis stondquote:Op zondag 14 april 2013 16:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja. En Serero op de bank, dus dan knallen de odds van Ajax omhoog.
Dit ook gecovered? Of ben je de lul bij 6-0?quote:Op zondag 14 april 2013 16:12 schreef poker4lifee het volgende:
toch bijna m'n geld ver12voudigd door under 4.5 op Utrecht in te zetten.Gelukkig die inleg gecovered met deze correct score
Diefstal zeg..0.2 hoger bij andere bookiesquote:Op zondag 14 april 2013 16:12 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon 12.76 inzetten op X2
ook gecoveredquote:Op zondag 14 april 2013 16:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dit ook gecovered? Of ben je de lul bij 6-0?
hihi dat rijmt
Ik geloof je. Alleen moet ik die bonus toestand rondspelenquote:Op zondag 14 april 2013 16:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Diefstal zeg..0.2 hoger bij andere bookies
2.95 bij TOTO.quote:Op zondag 14 april 2013 16:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Diefstal zeg..0.2 hoger bij andere bookies
Beter lezen knul.quote:
En 7-0?quote:
dan huilen. nicequote:
hij is vast erg moequote:Op zondag 14 april 2013 16:19 schreef Tim86 het volgende:
Die Zeldenrust kan er weinig van.
inbe4 naamgrappen
Ik ken hem niet eens maar ik zie wel vaker dat er mensen op de bank zitten waar ik echt nog nooit van heb gehoordquote:Op zondag 14 april 2013 16:19 schreef Tim86 het volgende:
Die Zeldenrust kan er weinig van.
inbe4 naamgrappen
niks gewonnenquote:Op zondag 14 april 2013 16:20 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wat had je allemaal ingezet dan en wat heb je uiteindelijk gewonnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |