Je verzint nu een argument dat (nog) helemaal niet van toepassing is. En zelfs als het van toepassing zou zijn, is het niet aan jou om "te toetsen of dat waar is". Jij hebt opgezegd, daar ga je de consequenties van ondervinden. Een volgende huurder heeft daar niets mee te maken, die krijgt gewoon een ontruimde woning.quote:Op zondag 14 april 2013 10:00 schreef -Hakuna- het volgende:
Zoals jullie weten ga ik maandag al heel vroeg naar het kantoor om de huuropzegging ongedaan te maken, maar wat als ik te horen krijg dat ze zeggen...We hebben al een nieuwe huurder toegewezen. Theoretisch kan dat omdat de woingstigting verwacht dat ik zal proberen de opzegging ongedaan te maken (is al eerder gebeurt) Want in dit geval is de opzegging niet meer ongedaan te maken en is het definitief . Maar ik kan dit niet toetsen of dat argument van Heem wonen waar is.
Ben doodsbang voor omtruiming, zeker voor dalloze en crises opvang. Ik ben echt geen type voor tussen ex junkies en alcoholisten ed te zitten, bovendien ben ik lichamelijk en psyschisch op en mij spullen kan ik nergens kwijt. ook kan ik geen anderw oing krigen omdat ik geen gedl heb.quote:Op zondag 14 april 2013 10:37 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Je verzint nu een argument dat (nog) helemaal niet van toepassing is. En zelfs als het van toepassing zou zijn, is het niet aan jou om "te toetsen of dat waar is". Jij hebt opgezegd, daar ga je de consequenties van ondervinden. Een volgende huurder heeft daar niets mee te maken, die krijgt gewoon een ontruimde woning.
Hoe gaat dat bij die woningstichting? Wijzen ze alleen toe of moeten mensen zelf reageren op vrijgekomen woningen die in een krantje en/of op de website komen te staan?quote:Op zondag 14 april 2013 10:00 schreef -Hakuna- het volgende:
Zoals jullie weten ga ik maandag al heel vroeg naar het kantoor om de huuropzegging ongedaan te maken, maar wat als ik te horen krijg dat ze zeggen...We hebben al een nieuwe huurder toegewezen.
Dat had je je moeten bedenken voor je de huur opzegt. Verder zoals in het vorige topic al gezegd; zoek professionele hulp.quote:Op zondag 14 april 2013 11:48 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Ben doodsbang voor omtruiming, zeker voor dalloze en crises opvang. Ik ben echt geen type voor tussen ex junkies en alcoholisten ed te zitten, bovendien ben ik lichamelijk en psyschisch op en mij spullen kan ik nergens kwijt. ook kan ik geen anderw oing krigen omdat ik geen gedl heb.
Dit zou ik dan eventueel op kunnen gooien, maar mijn huisarts heeft mij tot nu toe nog nooit ergens mee geholpen omdat hij niet over wonen ed gaat.
Artikel 34 Boek 3 BW
1. Heeft iemand wiens geestvermogens blijvend of tijdelijk zijn gestoord, iets verklaard, dan wordt een met de verklaring overeenstemmende wil geacht te ontbreken, indien de stoornis een redelijke waardering der bij de handeling betrokken belangen belette, of indien de verklaring onder invloed van die stoornis is gedaan. Een verklaring wordt vermoed onder invloed van de stoornis te zijn gedaan, indien de rechtshandeling voor de geestelijk gestoorde nadelig was, tenzij het nadeel op het tijdstip van de rechtshandeling redelijkerwijze niet was te voorzien.
2. Een zodanig ontbreken van wil maakt een rechtshandeling vernietigbaar. Een eenzijdige rechtshandeling die niet tot een of meer bepaalde personen gericht was, wordt door het ontbreken van wil echter nietig.
Ze plaatsen de meeste woningen op de website van thuis in limburg, soms worden er ook woingen zonder plaatsen op de site toegewenzen, maar alleen voor irgentie. Mijn woing is een seniorencomplex daar zitten geen urgente huurders, ik weet alleen dat in mijn complex alles alleen via de site te huur wordt aangebodenquote:Op zondag 14 april 2013 11:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoe gaat dat bij die woningstichting? Wijzen ze alleen toe of moeten mensen zelf reageren op vrijgekomen woningen die in een krantje en/of op de website komen te staan?
Heeft het al op de site gestaan? Nee, dan is de woning nog niet toegewezen.quote:Op zondag 14 april 2013 12:04 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Ze plaatsen de meeste woningen op de website van thuis in limburg, soms worden er ook woingen zonder plaatsen op de site toegewenzen, maar alleen voor irgentie. Mijn woing is een seniorencomplex daar zitten geen urgente huurders, ik weet alleen dat in mijn complex alles alleen via de site te huur wordt aangeboden
Ik heb net de crises opvang gebeld en daar is alles vol en er zijn zelfs wachtlijsten. Maar ze gaven mij wel het advies om het maatschappeijk werk in te schakelen.quote:Op zondag 14 april 2013 11:54 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Dat had je je moeten bedenken voor je de huur opzegt. Verder zoals in het vorige topic al gezegd; zoek professionele hulp.
Ja, dat wordt hier ook al tig keer geroepen, maar het wordt tijd dat je eens doet ipv alleen maar roept wat anderen adviseren.quote:Op zondag 14 april 2013 12:07 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Ik heb net de crises opvang gebeld en daar is alles vol en er zijn zelfs wachtlijsten. Maar ze gaven mij wel het advies om het maatschappeijk werk in te schakelen.
Die schulden heb ik voor het grootste gedeelte opgelost door heel veel sullen en een groot deel van mijn muziekcollectoe te verkopen, maar dit is iets van een heel andere orde.quote:Op zondag 14 april 2013 12:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat wordt hier ook al tig keer geroepen, maar het wordt tijd dat je eens doet ipv alleen maar roept wat anderen adviseren.
Hoe is dat destijds gegaan met de hulp met je schulden?
Wie heeft dat geregeld en waarom is daar geen contact meer mee?
Dus eigenlijk geef je toe dat je niet handelsbekwaam bent?quote:Op zondag 14 april 2013 11:48 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Ben doodsbang voor omtruiming, zeker voor dalloze en crises opvang. Ik ben echt geen type voor tussen ex junkies en alcoholisten ed te zitten, bovendien ben ik lichamelijk en psyschisch op en mij spullen kan ik nergens kwijt. ook kan ik geen anderw oing krigen omdat ik geen gedl heb.
Dit zou ik dan eventueel op kunnen gooien, maar mijn huisarts heeft mij tot nu toe nog nooit ergens mee geholpen omdat hij niet over wonen ed gaat.
Artikel 34 Boek 3 BW
1. Heeft iemand wiens geestvermogens blijvend of tijdelijk zijn gestoord, iets verklaard, dan wordt een met de verklaring overeenstemmende wil geacht te ontbreken, indien de stoornis een redelijke waardering der bij de handeling betrokken belangen belette, of indien de verklaring onder invloed van die stoornis is gedaan. Een verklaring wordt vermoed onder invloed van de stoornis te zijn gedaan, indien de rechtshandeling voor de geestelijk gestoorde nadelig was, tenzij het nadeel op het tijdstip van de rechtshandeling redelijkerwijze niet was te voorzien.
2. Een zodanig ontbreken van wil maakt een rechtshandeling vernietigbaar. Een eenzijdige rechtshandeling die niet tot een of meer bepaalde personen gericht was, wordt door het ontbreken van wil echter nietig.
Dat vraagt ze niet, ze wil weten WIE jou geholpen heeft en of diegene nog steeds hulp kan bieden.quote:Op zondag 14 april 2013 12:14 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Die schulden heb ik voor het grootste gedeelte opgelost door heel veel sullen en een groot deel van mijn muziekcollectoe te verkopen, maar dit is iets van een heel andere orde.
Ja, maar wie of welke instantie hielp je toen?quote:Op zondag 14 april 2013 12:14 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Die schulden heb ik voor het grootste gedeelte opgelost door heel veel sullen en een groot deel van mijn muziekcollectoe te verkopen, maar dit is iets van een heel andere orde.
Voor een groot deel wel, maar dit kan ik niet aantonen, dit moet door een arts worden bevesigdquote:Op zondag 14 april 2013 12:14 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dus eigenlijk geef je toe dat je niet handelsbekwaam bent?
En wanneer ben je voor het laatst bij een arts geweest aangaande je psychische problemen?quote:Op zondag 14 april 2013 12:16 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Voor een groot deel wel, maar dit kan ik niet aantonen, dit moet door een arts worden bevesigd
Nee, dit heb ik eerst wel besproken met maatschappelijk werk, maar uiteindelijk heb ik nu finacieel de zaak vrij goed op orde. Maar 1 schuldeiser over. maargoed liever niet off topic over geld, ik zit nu met een veel groter prbleemquote:Op zondag 14 april 2013 12:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar wie of welke instantie hielp je toen?
Was daar geen maatschappelijk werk of schuldhulpverlening bij betrokken?
Hakuna, snap je wel dat je geldproblemen destijds en je impulsieve huuropzeggen allemaal voortkomen uit een ander groter probleem? Of heb je zelf je indruk dat het allemaal losstaande situaties zijn?quote:Op zondag 14 april 2013 12:18 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Nee, dit heb ik eerst wel besproken met maatschappelijk werk, maar uiteindelijk heb ik nu finacieel de zaak vrij goed op orde. Maar 1 schuldeiser over. maargoed liever niet off topic over geld, ik zit nu met een veel groter prbleem
Afgelopen jaar, maar dat had een reden omdat er te veel op mij afkomt vanwege de herstrukturering, maar bij de mondriaan zijn er lange wachrlijsen en kunnen ze niets beteken, dit is puur een juridsich gevalquote:Op zondag 14 april 2013 12:17 schreef Seven. het volgende:
[..]
En wanneer ben je voor het laatst bij een arts geweest aangaande je psychische problemen?
Dat is al een heel goed begin. Maar hoe lang denk je dat het goed gaat als je mag blijven?quote:Op zondag 14 april 2013 12:21 schreef -Hakuna- het volgende:
Als de woingstichting puur zakelijk en juridisch handeld kunnen ze mij voor eind mei eriuit zetten, als ze rekeing houden met mijn omdtandigheden han willen de opzegging alsnog ongedaan maken, maar dn moet ik wel geen problemen met de buurvrouw gaan maken, dit wil ik voorstellen.
Ik hoop heel lang, want dit is voor mij een leerproces dat mij tot nadenken heeft gezet dat ik op veel punten fout en te snel gehandeld heb, dat wil ik ook toegeven en mij excuus aanbieden, desnoods wil ik op papier laten vastleggen dat ik zelf geen overlast meer wilr maken zoals op vloeren timmeren en bonken, als ik maf blijven wil ik akls ik geluiden hiir mijn m3 speler opzetten of ga ik wandelen, ik weet nu precies waneer ik mijn onderbuurvrouw kan horen, dan zorg ik dat ik de koptelefoon opheb of ga wandelen.quote:Op zondag 14 april 2013 12:22 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dat is al een heel goed begin. Maar hoe lang denk je dat het goed gaat als je mag blijven?
Denk dat je met behulp van dat artikel je opzegging ongedaan kan maken als ik je verhaal zo lees in dit en voorgaande topic. Het feit dat je al eerder ongewild hebt opgezegd speelt hierbij een grote rol. In een geval als dit zal de wederpartij (verhuurder) zich beroepen op zijn gerechtvaardigd vertrouwen conform artikel 3:35 BW, maar dat zal hoogstwaarschijnlijk niet slagen aangezien je dus al eerder ongewild hebt opgezegd. Om gerechtvaardigd te vertrouwen zal de verhuurder een soort bevestiging van je beslissing moeten hebben, waarbij je dus (minstens) nog eens zal moeten verklaren dat je echt van dat huurcontract af wilt. Maar goed, je hebt al gemaild dat je spijt hebt van je opzegging en gaat maandag ook nog eens langs. Ik denk dat je verhuurder ook niet achterlijk is en er niet meteen vanuit gaat dat de opzegging overeenstemt met jouw wil.quote:Op zondag 14 april 2013 11:48 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Artikel 34 Boek 3 BW
Dat mens leeft heel regelmatig en ize heeftop donderdag haar kleinkind op bezoek die ook soms logert van de nacht van donderdag op vrijdag. Ze gaat tegen 0100 naar bed en ik hoor haar vrijwel niet opstaan, de slaapkamer is een oase van rust, omdat deze zeg maar wat afgelegen ligt binnen het complx. Amijn appartement heeft 3 slaapkamers, warvan 1 heel kleine en 1 heel grote, en die grote ligt beschut. daarom wil ik er toch liever blijven wonen en in alle rust zoeken naar andere woonruime (over pakweg 2 jaar) dan ben ik financieel gezien ook flink aangesterkt en kan ik een iets hogere huur betalen en is mijn laatste schuld ook weggewerkt, maar dat valt allemaal in duigen als ik eind mei eruit moet en de woninstichting met kortgeding precures gaat beginnen. afgezien dat ik al mijn verhuisgeld in deze wong gestoken heb.quote:Op zondag 14 april 2013 12:30 schreef Seven. het volgende:
Denk je dat je daar gelukkig van wordt? Stel dat je buurvrouw op onverwachte momenten geluiden maakt?
En waarom denk je dat je snel handelt en dingen onhandig aanpakt?
IK heb niet alleen een mail gestuurd met leesbevetiging, maar ook dezelfde tekst met opzegging ongedaan maken per brief in de brievenbus gedaan. het kantoor ligt naar 100 meter van mijn woing af, kan er zo naar uitkijken.quote:Op zondag 14 april 2013 12:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Denk dat je met behulp van dat artikel je opzegging ongedaan kan maken als ik je verhaal zo lees in dit en voorgaande topic. Het feit dat je al eerder ongewild hebt opgezegd speelt hierbij een grote rol. In een geval als dit zal de wederpartij (verhuurder) zich beroepen op zijn gerechtvaardigd vertrouwen conform artikel 3:35 BW, maar dat zal hoogstwaarschijnlijk niet slagen aangezien je dus al eerder ongewild hebt opgezegd. Om gerechtvaardigd te vertrouwen zal de verhuurder een soort bevestiging van je beslissing moeten hebben, waarbij je dus (minstens) nog eens zal moeten verklaren dat je echt van dat huurcontract af wilt. Maar goed, je hebt al gemaild dat je spijt hebt van je opzegging en gaat maandag ook nog eens langs. Ik denk dat je verhuurder ook niet achterlijk is en er niet meteen vanuit gaat dat de opzegging overeenstemt met jouw wil.
Als je je opzegging ongedaan hebt gemaakt en dus niet meer onder de stress van "ik moet zo snel mogelijk andere woonruimte zien te vinden" leeft, kun je op je gemak gaan kijken naar een vorm van begeleid wonen, zoals hier al vaak geopperd is. Duidelijk is dat jij niet in staat bent zonder hulp voor jezelf te zorgen.
Zijn zeer lange wachttiijden voor en ik heb wel begeleidng nodig in mijn huidge woing. Uitgerekend dat appartementen complex ligt 300- meter van mij vandaan en daar heb ik in 1988 kamers gehuurt toen stond het oude pand er nog.quote:Op zondag 14 april 2013 16:42 schreef Leandra het volgende:
Misschien kunnen ze je hier helpen?
http://www.rimo.org/new/i(...)leid-wonen&Itemid=81
Ze bieden ook begeleiding in je bestaande woning, dat staat nota bene in de link die ik gepost heb.quote:Op zondag 14 april 2013 16:51 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Zijn zeer lange wachttiijden voor en ik heb wel begeleidng nodig in mijn huidge woing. Uitgerekend dat appartementen complex ligt 300- meter van mij vandaan en daar heb ik in 1988 kamers gehuurt toen stond het oude pand er nog.
quote:Doelgroep:
Mannen en vrouwen van 18 jaar en ouder die nog niet is staat zijn zelfstandig te wonen:
• alleenstaanden / alleenstaande ouders / gezinnen
• cliënten beschikken over een eigen woonruimte; clienten wonen verspreid in het werkgebeid van RIMO
Hulpaanbod:
inventariseren ondersteuning en opstellen zorgplan
realiseren zelfstandige dagstructuur
realiseren van een zelfstandige financiële basis
aanleren woonvaardigheden mbt. zelfstandig wonen
aanleren sociale vaardigheden
realiseren van sociaal netwerk
arbeidsreïntegratie
De woningstichting heeft mij dit aangeboden en ik heb dat ook ervaart, maar toen ze gingen fuseren met 2 andere woningstichtingen en hun hoofdkantoor en woonconsuleten giungen verplaatsen is hier niets meer van terecht gekomen, bovendien is mijn vaste woonconsulent verhuist naar het andere kantoor en weten de andere weinig tot niets van mijn achtergrond.quote:Op zondag 14 april 2013 16:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze bieden ook begeleiding in je bestaande woning, dat staat nota bene in de link die ik gepost heb.
En aan de lengte van een wachtlijst verandert niets als jij je niet inschrijft....
[..]
Hier kan ik wat mee, vooral dat excuus moet ik eerst doen alls ze dat accepteren dan kan ik verder met het opgang zetten van het krijgen van een begeleider. deze werd mij ook toegegt, een van de vaste consulenten is ook eens met mij samen naar de huisarts geweest om mijn probleem te bespreken en ze zouden mij via het maatschappelijkwerk aanmelden, maar zoals ik al schreef fuseren, naam veranderen, grote herstrukturerngen, ander kantoor en eind dit jaar ook nog 1 van de 2 kantoren dicht is dat allemaal op de lange baan geschoven.quote:Op zondag 14 april 2013 17:14 schreef Leandra het volgende:
Je moet vooral niet met kreten gaan gooien waarvan je de betekenis niet volledig begrijpt, en ook niet zelf voorstellen een "contract aan te gaan waarin je aangeeft geen wanprestatie meer te plegen" op straffe van ontbinding van het huurcontract, want de zin slaat als een tang op een varken.
Laat al die bla bla bla zitten.
Geef duidelijk aan dat je spijt hebt, dat je je aan wilt melden voor hulp bij Rimo en tijdens de wachtlijst daarvoor graag weer het traject met de begeleiding van de woningstichting op poten wilt hebben.
Probeer niet te praten in termen die je niet begrijpt en niet kunt uitleggen, want als jij dat doet dan praten zij in zulke termen terug, en daar kun je niets mee, wan je begrijpt het inhoudelijk niet.
Wees duidelijk en vraag hen ook uit te leggen wat zij zeggen als jij niet precies begrijpt wat ze zeggen, ga het iig niet zelf invullen.
Bied excuses aan en geef aan dat je HULP wilt.
Waar is jouw moeder in dit verhaal? Heb je nog contact met haar?quote:Op zondag 14 april 2013 18:12 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Hier kan ik wat mee, vooral dat excuus moet ik eerst doen alls ze dat accepteren dan kan ik verder met het opgang zetten van het krijgen van een begeleider. deze werd mij ook toegegt, een van de vaste consulenten is ook eens met mij samen naar de huisarts geweest om mijn probleem te bespreken en ze zouden mij via het maatschappelijkwerk aanmelden, maar zoals ik al schreef fuseren, naam veranderen, grote herstrukturerngen, ander kantoor en eind dit jaar ook nog 1 van de 2 kantoren dicht is dat allemaal op de lange baan geschoven.
Nee al jaren niet meer.quote:Op zondag 14 april 2013 18:14 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Waar is jouw moeder in dit verhaal? Heb je nog contact met haar?
Ik kan het mis hebben, maar volgens mij als de woningbouw niet meewerkt, ben jij degene die procedures moet starten.quote:Op zondag 14 april 2013 14:02 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Dat mens leeft heel regelmatig en ize heeftop donderdag haar kleinkind op bezoek die ook soms logert van de nacht van donderdag op vrijdag. Ze gaat tegen 0100 naar bed en ik hoor haar vrijwel niet opstaan, de slaapkamer is een oase van rust, omdat deze zeg maar wat afgelegen ligt binnen het complx. Amijn appartement heeft 3 slaapkamers, warvan 1 heel kleine en 1 heel grote, en die grote ligt beschut. daarom wil ik er toch liever blijven wonen en in alle rust zoeken naar andere woonruime (over pakweg 2 jaar) dan ben ik financieel gezien ook flink aangesterkt en kan ik een iets hogere huur betalen en is mijn laatste schuld ook weggewerkt, maar dat valt allemaal in duigen als ik eind mei eruit moet en de woninstichting met kortgeding precures gaat beginnen. afgezien dat ik al mijn verhuisgeld in deze wong gestoken heb.
Zij zullen de prodedure starten als ze vasthouden aan de opzeggimng, maar ik zal toch een excuus aanbieden. Maar ze kunnen ook zeggen dat hij al vergeven is, want hij is vrijdagmiddag om 3 uur opgezegt en ze kunnen tot 5 uur een zoekende huurder bellen dat er een woing vrijkomt. als die hyyrder ja zegt dan is het niet meer ongedaan te maken. ik denk dat ze dat oo zullen doen want ze weten nu al dat ik het teruh wilt draaien.quote:Op zondag 14 april 2013 19:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik kan het mis hebben, maar volgens mij als de woningbouw niet meewerkt, ben jij degene die procedures moet starten.
Als de woningbouw vasthoudt aan jouw opzegging, moet je er gewoon uit. Als je er niet uitgaat helpt de politie een handje. Als jij het niet eens bent met hun beslissing, ben jij degene die procedures moet starten.
Maar ik ben niet juridisch onderlegd. Als het anders is, mag iemand me gerust corrigeren.
Wat ik me ook afvraag. Je bent nu ineens bereid honderden concessies te doen om je buurvrouw niet tot last te zijn en de situatie leefbaar te maken. Wat maakt dat jij denkt dat dat je nu wel gaat lukken, terwijl dit de afgelopen maanden dus niet is gelukt? Alleen een belofte is niet zoveel waard, ga eens concreet nadenken over hoe je dat waar zou kunnen maken.
Vrees vtoch voor dakloze opvabg en dat mij leven geheel opd e kop kimt te staan, want ik voel mij nu al ziek en beroerd. Ik weet wat voor schorem bij het rimo komt, dat is totaal niet mijn vlok.quote:Op zondag 14 april 2013 20:28 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Zij zullen de prodedure starten als ze vasthouden aan de opzeggimng, maar ik zal toch een excuus aanbieden. Maar ze kunnen ook zeggen dat hij al vergeven is, want hij is vrijdagmiddag om 3 uur opgezegt en ze kunnen tot 5 uur een zoekende huurder bellen dat er een woing vrijkomt. als die hyyrder ja zegt dan is het niet meer ongedaan te maken. ik denk dat ze dat oo zullen doen want ze weten nu al dat ik het teruh wilt draaien.
Kreeg net deze mail van een makelaar, schier ook niet echt op die particuliere markt.
geachte heer.
Er is geen bovenwoning maar wel 4 studios.Echter deze zijn reeds verhuurd.Bedankt voor uw interesse.
Mvg.
Mr.hmf. ter *****
dat is dan ook jouw probleem, niemand is jouw volk. Echter moet de hele buurt zich aanpassen aan jou, ipv jij aan de buurt.quote:Op zondag 14 april 2013 20:29 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Vrees vtoch voor dakloze opvabg en dat mij leven geheel opd e kop kimt te staan, want ik voel mij nu al ziek en beroerd. Ik weet wat voor schorem bij het rimo komt, dat is totaal niet mijn vlok.
Dan moet je niet meer van die stomme dingen doen als zomaar je huur opzeggen zonder alternatieve woonruimte te hebben.quote:Op zondag 14 april 2013 20:29 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Vrees vtoch voor dakloze opvabg en dat mij leven geheel opd e kop kimt te staan, want ik voel mij nu al ziek en beroerd. Ik weet wat voor schorem bij het rimo komt, dat is totaal niet mijn vlok.
Dat is ook het eerste wat ik ga doen, en ik wil ook een excuusbrief aan mijn onderbuurvouw schrijven met een excuus en dat ik met de woingstichting afspraken ga maken. Maar dat is voor latere zorg, eerst zorgen dat die opzegging ongedaan gemaakt kan worden.quote:Op zondag 14 april 2013 20:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan moet je niet meer van die stomme dingen doen als zomaar je huur opzeggen zonder alternatieve woonruimte te hebben.
Bied je excuses aan, zorg dat je hulp krijgt, en ga je psychische problematiek aanpassen, ipv anderen veroordelen omdat ze leefgeluiden maken, jij maakt ook herrie, ook als je niet op de vloer bonkt.
Dude particulier wonen is niet voor jou. Op dit moment kunnen ze belachelijke eisen stellen en alsnog iemand vinden die daaraan voldoet. Ze willen met die eisen een bepaalde groep vermijden en in hun ogen maak jij deel uit van die groep.quote:Op zondag 14 april 2013 21:09 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Intussen ben ik wel via jaap.nl naar huurwoingen aan het zoeken en gereageerd in geval de opzegging toch doothaay, maar particulier is zeer lastig, zelfs woingen die goedkoper zijn dan mijn huidige flat stellen z enog hoge inkomeseisen.
Okay, ik heb het in het vorige topic al gezegd, maar kennelijk is dat niet duidelijk genoeg aangekomen:quote:Op zondag 14 april 2013 21:09 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Dat is ook het eerste wat ik ga doen, en ik wil ook een excuusbrief aan mijn onderbuurvouw schrijven met een excuus en dat ik met de woingstichting afspraken ga maken. Maar dat is voor latere zorg, eerst zorgen dat die opzegging ongedaan gemaakt kan worden.
Intussen ben ik wel via jaap.nl naar huurwoingen aan het zoeken en gereageerd in geval de opzegging toch doothaay, maar particulier is zeer lastig, zelfs woingen die goedkoper zijn dan mijn huidige flat stellen z enog hoge inkomeseisen.
Daar hoop ik dan op, maar de opzegging is om vradag 15 uur gedaan op kantoor en ze kunnen in principe ror 17 uur iemand telefonisch benaderd hebben, dan is de woing vergeven. Dit is een theorie. Maar de meeste woingen die opgezegt worden bij mijn woonstichting worden eerst op de site geplaats waarna huurders kunnen reageren. Zo heb ik deze woning ook gekregen . Ze bieden alleen woingen buiten de site aan als een woingzoekende aangeeft geen internet te hebben.quote:Op zondag 14 april 2013 21:40 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat je het huis pas bent gaan waarderen toen het misschien te laat was. Hopelijk heeft de woningbouw er helemaal geen zin in om de procedure van een nieuwe huurder erin op te starten en laten ze je zitten waar je zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |