Dat is een mooie redenatie. Moeten ze in Den Haag ook eens toepassen. Verfrissende politiek.quote:Op zondag 14 april 2013 04:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Pesten gebeurt toch wel. Ligt eraan hoe het kind in elkaar steekt en er mee omgaat.
Als het (net zoals bij alle adoptieouders) een stabiel persoon is die de verantwoordelijkheid van een kind aankan. Geen probleem mee.quote:Op zondag 14 april 2013 04:07 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Ik ben serieus, waarom niet bij een transgender? Heb je daar wat op tegen?
Verrek, ik was dat zwijn en dat stokstaartje helemaal vergetenquote:
Hakuna Matataquote:Op zondag 14 april 2013 04:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Verrek, ik was dat zwijn en dat stokstaartje helemaal vergeten
Dan heb je geen idee van hoe vroeg pesten al kan beginnen en wat voor invloed pesten op iemand kan hebben. Een simpel pesterijtje kan een mensenleven compleet omgooien. Denken dat een kind daar geen boodschap aan heeft vind ik wel heel, heel simpel gesteld.quote:Op zondag 14 april 2013 04:05 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Waarom zou een kind van homo ouders anders in toekomstige relaties zijn of problemen met hun psyche hebben? Ik denk dat de invloed van pesterijen op een opvoeding van een kind van homo ouders nihil is. Ja, er zullen vast uitzonderingen zijn maar het doorsnee kind zal er geen boodschap aan hebben dat andere vinden dat zijn ouders raar zijn.
We komen er denk ik toch niet uit want alles wat nu zou volgen zou een herhaling van zetten zijn.
Meur zequote:Op zondag 14 april 2013 04:11 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Hakuna Matata
and with that I say goodbye.
Vind ik wel, maar ik weet niet hoever de denkbeelden van sommigen reiken. Nederland is extreem raar daarin.quote:Op zondag 14 april 2013 04:10 schreef The_Groove het volgende:
Je pedofiel argument is natuurlijk gewoon ontzettend dom. Dat begrijp je zelf ook wel hé?
Oke, prima voor het kind ook.quote:Op zondag 14 april 2013 04:10 schreef The_Groove het volgende:
Als het (net zoals bij alle adoptieouders) een stabiel persoon is die de verantwoordelijkheid van een kind aankan. Geen probleem mee.
Hier raak je idd wel een punt. Zodra rotjochies/pestkoppen in de dop er achter komen dat je 2 kerels als ouders hebt ben je de sjaak. Dat kan al in groep 4 of 5 gebeurenquote:Op zondag 14 april 2013 04:12 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dan heb je geen idee van hoe vroeg pesten al kan beginnen en wat voor invloed pesten op iemand kan hebben. Een simpel pesterijtje kan een mensenleven compleet omgooien. Denken dat een kind daar geen boodschap aan heeft vind ik wel heel, heel simpel gesteld.
Ik geloof dat in een relatie man en vrouw in 1000en jaren een rol hebben aangenomen die op een complexe manier op elkaar is afgestemd, waarbij je bepaalde dingen vanuit een bepaalde rol aanleert. Dat bepaalt bijvoorbeeld ook heel erg tot wat voor mensen je je zelf aangetrokken voelt, maar eigenlijk heel veel aspecten in een leven. Deels zal dat door holebis wel worden geimiteerd, en ik zeg dan ookniet dat het per definitie slecht hoeft te lopen, maar ik denk dat onder vergelijkbare omstandigheden een kind beter af zou zijn bij heteros.
Dat wil niet zeggen dat ik nichten wil stenigen. Kunnen ze ook niets aan doen.
Al in groep 5?quote:Op zondag 14 april 2013 04:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hier raak je idd wel een punt. Zodra rotjochies/pestkoppen in de dop er achter komen dat je 2 kerels als ouders hebt ben je de sjaak. Dat kan al in groep 4 of 5 gebeuren
Groep 3 is iets te jong om te pesten denk ik :pquote:Op zondag 14 april 2013 04:15 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Al in groep 5?Dan zijn die kinderen 9.
Wat dacht je van groep 3
Welterusten.quote:Op zondag 14 april 2013 04:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goed, Platvoet is binnen, ik ga naar bed
Trustenquote:Op zondag 14 april 2013 04:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Groep 3 is iets te jong om te pesten denk ik :p
Goed, Platvoet is binnen, ik ga naar bed
Ik ga ook maar eens naar bed met een goed boek. Trusten.quote:Op zondag 14 april 2013 04:19 schreef De_Pel het volgende:
Ik doe nog even 1 peukje, dan pleur ik Friends in de tv bij m'n bed en ben ik ook slapen
Toch al praktisch niemand meer over
Een goed boek?quote:Op zondag 14 april 2013 04:20 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Ik ga ook maar eens naar bed met een goed boek. Trusten.
quote:Op zondag 14 april 2013 04:21 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
En Morgen weer om tien voor half elf het huis uit. Nou, trusten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |