Dat is zeker vet. Ik was met school toen in stadion van Newcastle, maar dan niet een wedstrijdquote:Op zondag 14 april 2013 02:39 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Kijk als ik naar Europese wedstrijden ga, boek ik altijd voor een paar dagen. Ik wil wat van de cultuur opsnuiven en stadions bekijken.
Manchester United - Ajax was geweldig. Niet alleen de wedstrijden, maar de dag ervoor ook City - Porto meegenomen. De dag na United - Ajax naar Liverpool geweest, om daar Anfield Road en Goodison Park te zien met een rondleiding.
Zo'n trip is onbetaalbaar. Letterlijk en figuurlijk.
Ik sta daar bij thuiswedstrijden. Aan de ene kant erger ik me aan van alles, aan de andere kant broodnodig in de Arena.quote:
kan ik bevestigen jah, boh.quote:Op zondag 14 april 2013 02:41 schreef mrstylo het volgende:
Ik vind Stockholm eigenlijk leukste plek die ik bezocht heb eigenlijk. Heb nog nooit zoveel lekkere wijven op 1 plek gezien. Tering wat was het ziek daar. Niet normaal gewoon.
Ik wil nog wel een keer naar Zweden of Noorwegenquote:Op zondag 14 april 2013 02:41 schreef mrstylo het volgende:
Ik vind Stockholm eigenlijk leukste plek die ik bezocht heb eigenlijk. Heb nog nooit zoveel lekkere wijven op 1 plek gezien. Tering wat was het ziek daar. Niet normaal gewoon.
Jammer dat het er zo teringkoud is anders zou ik daar de zomer heen boekenquote:Op zondag 14 april 2013 02:41 schreef mrstylo het volgende:
Je bent toch niet die kale hè?quote:Op zondag 14 april 2013 02:41 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Ik sta daar bij thuiswedstrijden. Aan de ene kant erger ik me aan van alles, aan de andere kant broodnodig in de Arena.
Ik was er een week, 7 dagen lang 25+ graden. Lekker man. Sowieso prima weer in zomer hoor. Landklimaat.quote:Op zondag 14 april 2013 02:42 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Jammer dat het er zo teringkoud is anders zou ik daar de zomer heen boeken
Emile Voe is daar 1 van de lelijkere meisjes.quote:Op zondag 14 april 2013 02:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wil nog wel een keer naar Zweden of Noorwegen. Allemaal Emilie Voe's
In de zomer was het daar best te doen.quote:Op zondag 14 april 2013 02:42 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Jammer dat het er zo teringkoud is anders zou ik daar de zomer heen boeken
Als ze maar schattig en lekker zijnquote:Op zondag 14 april 2013 02:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Emile Voe is daar 1 van de lelijkere meisjes.
Jeetje de tyvus.quote:Op zondag 14 april 2013 02:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wil nog wel een keer naar Zweden of Noorwegen. Allemaal Emilie Voe's
Dat is ook leuk ja. Dortmund al gezien tegen Ajax, heerlijk land Duitsland. Zoveel aangenamer dan Engeland.quote:Op zondag 14 april 2013 02:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat is zeker vet. Ik was met school toen in stadion van Newcastle, maar dan niet een wedstrijd . Maar toch vond ik rondleiding wel leuk daar. Maar ik zou ook een duel van Dortmund willen bezoeken ofzo. Of een keer Barca of Real ofzo.
Lijkt me wel leukquote:Op zondag 14 april 2013 02:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik was er een week, 7 dagen lang 25+ graden. Lekker man. Sowieso prima weer in zomer hoor. Landklimaat.
quote:Op zondag 14 april 2013 02:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik was er een week, 7 dagen lang 25+ graden. Lekker man. Sowieso prima weer in zomer hoor. Landklimaat.
Lijkt me geweldig om dat stadion van Dortmund te bezoeken met Die Gelbe Wandquote:Op zondag 14 april 2013 02:43 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Dat is ook leuk ja. Dortmund al gezien tegen Ajax, heerlijk land Duitsland. Zoveel aangenamer dan Engeland.
Jaquote:
Euroshopper cola (ja ze hadden daar euroshopper) was gewoon duurder dan een Coca Cola flesje hier.quote:
Voordeel is dat je die lekkere blondines dan wel met 2 biertjes knock-out hebquote:
Nooit van gehoord, maar wat een heerlijk mokkel.quote:Op zondag 14 april 2013 02:44 schreef De_Pel het volgende:
Ja
Ik zal wel weer onder een steen leven
Lekker wijf
quote:Op zondag 14 april 2013 02:44 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ja
Ik zal wel weer onder een steen leven
Lekker wijf
Meeste foto's van haar zijn verboden.quote:Op zondag 14 april 2013 02:44 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Voordeel is dat je die lekkere blondines dan wel met 2 biertjes knock-out heb
Alles is daar duur he.quote:Op zondag 14 april 2013 02:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Euroshopper cola (ja ze hadden daar euroshopper) was gewoon duurder dan een Coca Cola flesje hier.
Ik wil naar haar toequote:Op zondag 14 april 2013 02:45 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, maar wat een heerlijk mokkel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |