quote:Op zondag 14 april 2013 02:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
denken dat alle engelse lelijk zijnNou ik was met school in Newcastle en het vooroordeel werd gewoon bevestigd daarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
Haha, Southampton woon ik grootste deelquote:Op zondag 14 april 2013 02:32 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Manchester, dus noord-west. Southampton, de naam zegt waar.
newcastle is ook echt de afvoergoot.quote:Op zondag 14 april 2013 02:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou ik was met school in Newcastle en het vooroordeel werd gewoon bevestigd daar
Zo'n dik wijf bij de KFC achter de balie, en die kon niet eens die bende opruimen daarquote:Op zondag 14 april 2013 02:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
newcastle is ook echt de afvoergoot.
Ben met een groep uit het dorp. Gaan altijd met vaste groep naar thuis- en uitwedstrijden. Sommigen gaan alleen niet Europees, te duur. Ook al mijn geld gaat naar Ajax.quote:Op zondag 14 april 2013 02:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Lijkt me echt leuk, maar niet om alleen mee te gaan dan
Haha, toch veel aardige mensen toch nog in noord-engeland verder hoor. Alleen nogal typisch.quote:Op zondag 14 april 2013 02:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo'n dik wijf bij de KFC achter de balie, en die kon niet eens die bende opruimen daar
Die nieuws, ja?quote:Op zondag 14 april 2013 02:35 schreef mrstylo het volgende:
Ben al die Rijksmuseum nieuws nu wel zat eigenlijk.
Sommige studentes in van die korte rokjes en plamuurlag, wisten me toch ontzettend op te geilen.quote:
Skins... daar heb ik volgens mij ooit de eerste afl. van gedownload, maar nooit gekeken. Toch eens doenquote:
Lijkt me wel leuk ja om gewoon over voetbal te hebben en voetbalreis te maken. Al wil ik ook wel gewoon een keer een buitenlandse competitiewedstrijd bezoeken. Liverpool-Man Utd ofzoquote:Op zondag 14 april 2013 02:35 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Ben met een groep uit het dorp. Gaan altijd met vaste groep naar thuis- en uitwedstrijden. Sommigen gaan alleen niet Europees, te duur. Ook al mijn geld gaat naar Ajax.
Maar voor mij is de afwisseling heerlijk. Ik studeer in het dagelijks leven rechten op de Universiteit. Ik kan niet tegen die mensen daar. Kom ook uit een ander milieu. Bij de gewone Ajacied voel ik me heerlijk. De afwisseling is eigenlijk perfect.
Kut lurker.quote:
Wat vind je van vak 410?quote:Op zondag 14 april 2013 02:35 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Ben met een groep uit het dorp. Gaan altijd met vaste groep naar thuis- en uitwedstrijden. Sommigen gaan alleen niet Europees, te duur. Ook al mijn geld gaat naar Ajax.
Maar voor mij is de afwisseling heerlijk. Ik studeer in het dagelijks leven rechten op de Universiteit. Ik kan niet tegen die mensen daar. Kom ook uit een ander milieu. Bij de gewone Ajacied voel ik me heerlijk. De afwisseling is eigenlijk perfect.
Allemaal in een Newcastle shirt daarzo. Heb nog shirtje daar gehaald van Newcastlequote:Op zondag 14 april 2013 02:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Haha, toch veel aardige mensen toch nog in noord-engeland verder hoor. Alleen nogal typisch.
Leg ik binnenkort nog wel uit.quote:Op zondag 14 april 2013 02:36 schreef De_Pel het volgende:
Wat is een norakiaan eigenlijk?
Het klinkt echt als een hele vieze vorm van geitenneuker
Bedoelde Drizzt. Kut Fok.quote:
Erg tof. In ieder geval de eerste twee seizoenen. Al is sexy Effy dan weer de hoofdpersoon in 3-4, alleen dat is al meer dan genoeg reden om die ook te kijkenquote:Op zondag 14 april 2013 02:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Skins... daar heb ik volgens mij ooit de eerste afl. van gedownload, maar nooit gekeken. Toch eens doen
Kijk als ik naar Europese wedstrijden ga, boek ik altijd voor een paar dagen. Ik wil wat van de cultuur opsnuiven en stadions bekijken.quote:Op zondag 14 april 2013 02:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Lijkt me wel leuk ja om gewoon over voetbal te hebben en voetbalreis te maken. Al wil ik ook wel gewoon een keer een buitenlandse competitiewedstrijd bezoeken. Liverpool-Man Utd ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |