Comazuipenquote:Op zondag 14 april 2013 01:34 schreef VMSDKR het volgende:
The fuck, iemand tips om snel in slaap te komen?
Dat gaat hem niet worden nu. Maar srs, ik ken mensen die gaan liggen en gewoon weg zijn. Ik lig minstens een kwartier te wachten tot er wat gebeurt ofzo.quote:
Haha ik heb dit ook ik kan gewoon gaan liggen en slapen ook als ik niet moe ben. Heerlijk als je op een camping slaapt of met de bus op vakantie gaatquote:Op zondag 14 april 2013 01:38 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dat gaat hem niet worden nu. Maar srs, ik ken mensen die gaan liggen en gewoon weg zijn. Ik lig minstens een kwartier te wachten tot er wat gebeurt ofzo.
Jelly. Soms ga ik om 23.00 liggen, en dan kijk ik op m'n telefoon en zie ik dat het 00.30 ofzo is, en dan weet ik niet eens zeker of ik eigenlijk al geslapen heb, half heb liggen slapen, of gewoon de hele tijd wakker ben geweest.quote:Op zondag 14 april 2013 01:39 schreef Drakire het volgende:
[..]
Haha ik heb dit ook ik kan gewoon gaan liggen en slapen ook als ik niet moe ben. Heerlijk als je op een camping slaapt of met de bus op vakantie gaat.
Overigens luister ik overdag ook dit als ik aan de slag moet (verslagen / papers schrijven en ander werk) s'nachts kom ik dan ook echt tot rust zeg maar :p.quote:Op zondag 14 april 2013 01:41 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Jelly. Soms ga ik om 23.00 liggen, en dan kijk ik op m'n telefoon en zie ik dat het 00.30 ofzo is, en dan weet ik niet eens zeker of ik eigenlijk al geslapen heb, half heb liggen slapen, of gewoon de hele tijd wakker ben geweest.
welterusten en onthoud de driehoek tot je doodquote:Op zondag 14 april 2013 01:41 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Jelly. Soms ga ik om 23.00 liggen, en dan kijk ik op m'n telefoon en zie ik dat het 00.30 ofzo is, en dan weet ik niet eens zeker of ik eigenlijk al geslapen heb, half heb liggen slapen, of gewoon de hele tijd wakker ben geweest.
Niet bepaald mijn type muziek..quote:Op zondag 14 april 2013 01:42 schreef Drakire het volgende:
[..]
Overigens luister ik overdag ook dit als ik aan de slag moet (verslagen / papers schrijven en ander werk) s'nachts kom ik dan ook echt tot rust zeg maar :p.
[yt]
Que?quote:Op zondag 14 april 2013 02:27 schreef Poppiholla het volgende:
Beter dan dat gejank van gister. Allejezus.
Vrijdagavond goed stukje feest gehad, gister hele dag zo goed als niks gegeten.quote:Op zondag 14 april 2013 03:50 schreef robuust89 het volgende:
M'n gains, wat doe je?!![]()
Ja, je heb ze toch zelf gedronken?
hoeveel deed je?quote:Op zondag 14 april 2013 10:32 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik hou normaal van die ''vs'' nummertjes maar deze was wel lekker tijdens het deadliften.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |