Onder het mom van: http://www.broodjeaap.nl/politie.htmlquote:Op zondag 14 april 2013 08:28 schreef Grouch het volgende:
Hmm. Een van de reacties heeft wel een interessante invalshoek - gewoon tegen de politie zeggen dat je er dan zelf meteen naar toe gaat met een geweer. En dan fijntjes er op wijzen dat als ze dan toch mensen ter plaatse hebben om dat tegen te houden ze ook wel even naar binnen kunnen gaan...
Maar dat mag natuurlijk weer niet.
Ik heb er jaren gewoond , geen idee hoe het er nu is.quote:Op zondag 14 april 2013 09:04 schreef Igen het volgende:
[..]
Aan die kant van de trambaan staan toch van die luxe nieuwbouwflats, die alleen fatsoenlijke mensen zouden moeten kunnen betalen?
Correct, alleen zit ben je nog wel omgeven door PvdA-stemmers en andersoortige linkse projecten.quote:Op zondag 14 april 2013 09:04 schreef Igen het volgende:
[..]
Aan die kant van de trambaan staan toch van die luxe nieuwbouwflats, die alleen fatsoenlijke mensen zouden moeten kunnen betalen?
Verkocht via Marktplaats zeker, wel een snelle verkoop dat wel.quote:Op zondag 14 april 2013 06:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
Toch eigenaardig dat men vanuit Amsterdam naar Rotterdam komt om apple producten te jatten...
dan kan je zelf 2 uur gaan zitten .. dat valt onder bedreigingenquote:Op zondag 14 april 2013 00:54 schreef sturmpie het volgende:
wrot dat de cops niks doen
je kan zelf gaan en de politie verwittigen dat je gaat, mogelijk dat ze je bijstaan ? wie weet
En dat je je auto dubbel gaat parkerenquote:Op zondag 14 april 2013 09:13 schreef Chooselife het volgende:
Zeggen tegen de politie dat je zelf verhaal gaat halen en geneigd bent snelheidsovertredingen te maken.
Bitch please, jij doet nu toch hetzelfde?quote:Op zondag 14 april 2013 11:30 schreef NomanIW het volgende:
Ahhhhh, GeenStijl. Maar natuurlijk.
Het had echt iets kunnen worden als de koddige heerschapjes achter die digitale bierscheet hun publiek van wat informatie hadden voorzien, ten koste van de schijtlollige toon die ons allen inmiddels wel de neusgaten uitkomt (dacht ik zo, m 33, Nederlandse).
Er had bijvoorbeeld iets kunnen staan over de klacht die ze heeft ingediend over het niet opnemen van de aangifte, zowel bij de politie als de hoofdofficier van Justitie.
Maar laten we het bij een geitenneuker-grapje houden.
Nee nikker. Ik doe niet hetzelfde. Moet ik je dit werkelijk gaan uitleggen?quote:Op zondag 14 april 2013 11:44 schreef kawotski het volgende:
[..]
Bitch please, jij doet nu toch hetzelfde?
Nee, dat doet niemand die ik ken in Amsterdam.quote:Op zondag 14 april 2013 11:49 schreef Spinosaurus het volgende:
Dat 010 en 020 gedoe is best verwarrend en raar eigenlijkBen zelf Ajacied maar heb Amsterdam nog nooit aangeduid met 020 of Rotterdam met 010
Niet veel complexer dan "links" en "rechts" uit elkaar houden hoor.quote:Op zondag 14 april 2013 11:49 schreef Spinosaurus het volgende:
Dat 010 en 020 gedoe is best verwarrend en raar eigenlijkBen zelf Ajacied maar heb Amsterdam nog nooit aangeduid met 020 of Rotterdam met 010
Het lijkt dan alsof Rotterdam op de eerste plek komt en Amsterdam pas als tweede hè.quote:Op zondag 14 april 2013 11:49 schreef Spinosaurus het volgende:
Alleen kleuters en wannabe hooligans gebruiken dat soort woordenquote:Op zondag 14 april 2013 11:49 schreef Spinosaurus het volgende:
En echte!? En echte!?quote:Op zondag 14 april 2013 12:41 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Alleen kleuters en wannabe hooligans gebruiken dat soort woorden
En hoe moet de politie jouw fietsje vinden dan Keesje?quote:Op zondag 14 april 2013 15:13 schreef Glazenmaker het volgende:
De overheid zit achter google aan want monopolie omdat ze gewoon de beste zoekmachine en reclame diensten hebben maar deze luie diefstalbende moet volgend de dames en heren politici respect krijgen. Ik heb nog nooit wat aan een agent gehad. Het privaat (eng winst monopolie ieeeeee) gekochte fietsslot en slot op de deur heeft bij mij diefstal voorkomen het afgelopen jaar. Niet onze veel te dikke of dunne politiemacht met het gezag van een natte krant. Gezag krijg je trouwens niet door HARD OPTREDEN!!! verhaaltjes tegen mensen die zonder licht fietsen, 5km te hard rijden, een paar plantjes verbouwen of staand een drankje drinken, maar door eens een diefstal op te lossen. Je weet wel een misdaad met een slachtoffer.
Geen idee. Wat ik wel weet is dat het oplossingspercentage over de grens 75% is tegenover 10% hier. Als er ook maar enige sprake was van concurrentie (ook een vies woord) dan zou ik mijn geld geven aan de heren Duitsers.quote:Op zondag 14 april 2013 15:16 schreef NomanIW het volgende:
[..]
En hoe moet de politie jouw fietsje vinden dan Keesje?
Oh het kan ook veel beter. Maar men noemt vaak dingen die zo makkelijk nog niet zijn.quote:Op zondag 14 april 2013 15:23 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Geen idee. Wat ik wel weet is dat het oplossingspercentage over de grens 75% is tegenover 10% hier. Als er ook maar enige sprake was van concurrentie (ook een vies woord) dan zou ik mijn geld geven aan de heren Duitsers.
Fatsoenlijk betalen voor wat? Laat ze maar beginnen met de politie diensten privatiseren. Dan kun je van die prestatie contracten afsluiten met sancties als ze de wet overtreden zoals die dagelijks gebeurd en afspreken dat de organisatie gewoon geen doekoe krijgt als ze hun product niet leveren.quote:Op zondag 14 april 2013 15:29 schreef NomanIW het volgende:
[..]
Oh het kan ook veel beter. Maar men noemt vaak dingen die zo makkelijk nog niet zijn.
Laat ze maar eens beginnen met die gasten fatsoenlijk te betalen.
Jouw opmerking is dom. Het is niet echt verstandig te noemen om in zo'n tokkiebuurt even aan te kloppen en zeggen: "Hey, iemand hier op dit adres heeft mijn laptop gestolen".quote:Op zondag 14 april 2013 00:40 schreef RickJamez het volgende:
Dom dat je zelf niet naar het adres gaat
Makkelijk praten vanuit je zolder kamertjequote:Op zondag 14 april 2013 01:05 schreef RickJamez het volgende:
[..]
Die spullen zijn waarschijnlijk allang verdeelt en dt adres was waarschijnlijk van de dader of een heler .
Daar ga je echt geen groep tegen komen.
Als t mis gaat kan je altijd politie bellen en zo sneller je laptop in handen hebben.
Nu kan je wel fluiten naar je laptop als je op de politie moet wachten
Morgen is die al geformatteerd of verkocht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |