steeldieftalenquote:Mocht iemand mijn iMac per ongeluk ergens aanzetten, dan is het welkomstbericht "Smerig werkschuw tuig!" In alle gangbare steeldieftalen.
uhm, nou het zou zeker dom zijn om alleen daarheen te gaan ja. En ik denk dat het voor veel mensen nog best lastig is om even een groep mensen op te trommelen die eventueel moeten knokkenquote:Op zondag 14 april 2013 00:40 schreef RickJamez het volgende:
Dom dat je zelf niet naar het adres gaat
Die spullen zijn waarschijnlijk allang verdeelt en dt adres was waarschijnlijk van de dader of een heler .quote:Op zondag 14 april 2013 01:02 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
uhm, nou het zou zeker dom zijn om alleen daarheen te gaan ja. En ik denk dat het voor veel mensen nog best lastig is om even een groep mensen op te trommelen die eventueel moeten knokken
Idd, genoeg hipsters in 020 lijkt me.quote:Op zondag 14 april 2013 06:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
Toch eigenaardig dat men vanuit Amsterdam naar Rotterdam komt om apple producten te jatten...
Niks eigenaardigs aan. Het is al lang bekend dat bendes uit de Randstad regelmatig bedrijfs uitstapjes maken naar elders.quote:Op zondag 14 april 2013 06:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
Toch eigenaardig dat men vanuit Amsterdam naar Rotterdam komt om apple producten te jatten...
Als je gewoon een bericht op een forum post of een tweet, waarin staat dat je met een knokploeg binnen 2 uur die laptop gaat ophalen rukt de politie echt wel uit!quote:Op zondag 14 april 2013 08:28 schreef Grouch het volgende:
e hebben om dat tegen te houden ze ook wel even naar binnen kunnen gaan...
Oh ja, als je aangeeft dat je er zelf wat aan gaat doen, dan zijn ze er opeens wel.quote:Op zondag 14 april 2013 08:32 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als je gewoon een bericht op een forum post of een tweet, waarin staat dat je met een knokploeg binnen 2 uur die laptop gaat ophalen rukt de politie echt wel uit!
Dan kun je daarna zeggen dat je het niet zo bedoelde, maar zijn ze er al wel meteen.
Maar houden ze dus alleen jou tegen, want de arme onschuldige dief moet beschermd worden.quote:Op zondag 14 april 2013 08:35 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Oh ja, als je aangeeft dat je er zelf wat aan gaat doen, dan zijn ze er opeens wel.
Ok, maaar als er flink wat commotie ontstaat op de plaats waar je eigendom zich bevindt, nou ja, dan gebeurt er iig. ietsquote:Op zondag 14 april 2013 08:41 schreef Grouch het volgende:
[..]
Maar houden ze dus alleen jou tegen, want de arme onschuldige dief moet beschermd worden.
Want geen aangifte. Enzo.
Aan die kant van de trambaan staan toch van die luxe nieuwbouwflats, die alleen fatsoenlijke mensen zouden moeten kunnen betalen?quote:Op zondag 14 april 2013 08:45 schreef Enchanter het volgende:
Burgemeester Roelstraat , lekker buurtje ook
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |