Shaken, not stirred. Ahhh dat heb ik nou altijd een keer willen proeven!
[Dit bericht is gewijzigd door -Jezus- op 16-01-2003 03:12]
Welkom op fokeiland
mooie dieren
fijn dat jullie er zijn
Bwoehahahahaha
Er klonk een schel en angst aanjagend gelach. Het was asschen duidelijk dat deze orkaan niks natuurlijks was. En dat de eiland heilige weer bezig was.
Inmiddels was de valheru op weersinwekkende hoogte geblazen. Iets wat hem helemaal niet beviel. Maar met de eilandheilige wist je maar nooit. Hopend op een zachte landing sloot de valheru zijn ogen. Hij mocht dan bekend staan om zijn moed, maar dit ging ook hem te ver.
Terwijl Pluisje bezig is op Het Vaste Land heeft haar stal ternauwernood het gevaar doorstaan. Bijna vernield door de monsters Godzilla en KingKong kwam gelukkig een halfgod Jezus uit de lucht gevlogen. Hij duwde het stalletje door de lucht naar een zeer geheime plek. Een plek die hij goed bewaakt. Ineens is daar McDavid.
Pluisje is er niet. De ranjastal is gesloten. Er is geen ranja. Je zal je moeten behelpen met Sisi uit je eigen snackbar of jusd'orange bij de Muncherie. Ga weg en zwijg erover dat je de stal hier hebt zien staan.
* Terwijl McDavid verbijsterd achterblijft duwt Jezus het stalletje in wat struiken en bedekt het met takken...
oh, shit sorry, wat doe ik nou? zal verder me mond houden
Zo, even flink poetsen, dan kan ie morgen weer open
* pluisje poetst, en mengt ranja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |