abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 januari 2003 @ 02:51:55 #226
8542 -Jezus-
Craziest de Tweede
pi_7924037
* Toen hij nog klein eilandkindje was, negeerde Pluisje hem. Nu kan Jezus, die door de familie Pluisje Mark genoemd wordt, eindelijk met het ranjastalletje spelen.
Hij vangt het op in de lucht en duwt het met zijn straalaandrijving op pure meditatiekracht voort over de luchtstromen.
Bovenin de atmoosfeer van fokeiland is de lucht lauw. Als de ranja maar niet te warm wordt.
Diep onder zich ziet hij het woud waar een spoor van omgevallen bomen is en KingKong, Godzilla en Lurky te keer gaan. Hij zweeft verder tot hij een rustig plekje ziet. Het is een koele plek op het omheinde terrein van FC-Fok. Langzaam zet hij de stal voorzichtig neer.
Nadat ze geland zijn test hij de kwaliteit van de overgebleven ranja.

Shaken, not stirred. Ahhh dat heb ik nou altijd een keer willen proeven!

[Dit bericht is gewijzigd door -Jezus- op 16-01-2003 03:12]

pi_7924062
* De verschijning van King Kong fascineert Lurky. Als voormalige professor diergedragskunde Grote Mensapen zou ze willen dat hij gevangen werd en nog een tijd bleef. Ze had wel eens fabels gehoord van deze legendarische aap. Maar nu hij hier is wil ze hem, al is ze maar een spook, graag alsnog bestuderen.
'We hebben zijn lichaam, levend, nodig voor de wetenschap', denkt ze.
Ook de uitgestorven gewaande perhistorische Godzilla heeft haar volle aandacht. Als wervelwind zijnde duwt ze van alle kanten tegen hem aan en glijdt langs al zijn vormen.
'Zeldzaam en bijzonder fraai gebouwd,', constateert ze.

Welkom op fokeiland
mooie dieren
fijn dat jullie er zijn

Bwoehahahahaha

pi_7927861
Angstig staat Asschen naar het reusachtige monster te kijken. Het was groter dan verwacht. Plots stak er een stevigewind op, die alsmaar in kracht toe scheen te nemen.
Nog voordat Asschen het in de gaten vlogen hij en het ranja stalletje de lucht in... De twee monsters verbaast achterlatend op de grond.

Er klonk een schel en angst aanjagend gelach. Het was asschen duidelijk dat deze orkaan niks natuurlijks was. En dat de eiland heilige weer bezig was.
Inmiddels was de valheru op weersinwekkende hoogte geblazen. Iets wat hem helemaal niet beviel. Maar met de eilandheilige wist je maar nooit. Hopend op een zachte landing sloot de valheru zijn ogen. Hij mocht dan bekend staan om zijn moed, maar dit ging ook hem te ver.

Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_7931501
Daron zag alles aan en was vooral onder de indruk van al het natuurgeweld. Hij besloot dat er genoeg mensen waren en aangezien het ranjastalletje weg was kon hij niets meer doen. Hij besloot terug te gaan naar de taveerne: er waren belangrijke dingen te doen.
  vrijdag 17 januari 2003 @ 00:09:03 #231
29319 ninja-mod
Budo Taijutsu
pi_7943131
de ninja is van mening dat de krachten moeten worden gebundeld om zodoende een betere kans te hebben om de monsters te verslaan....
de vraag ; hoe ? ....gelukkig is het ranjastalletje nu weg ; wat maakt een en ander ietsje makkelijker....
> BTi <
Only the light called darkness can show who i really am...
pi_8140247
* mcDavid komt zijn dorst maar weer eens lessen bij pluisje
  maandag 27 januari 2003 @ 21:00:59 #233
8542 -Jezus-
Craziest de Tweede
pi_8140996
* McDavid is het hele eiland overgelopen en heeft de speciale verstopplek gevonden waar de ranjastal staat.

Terwijl Pluisje bezig is op Het Vaste Land heeft haar stal ternauwernood het gevaar doorstaan. Bijna vernield door de monsters Godzilla en KingKong kwam gelukkig een halfgod Jezus uit de lucht gevlogen. Hij duwde het stalletje door de lucht naar een zeer geheime plek. Een plek die hij goed bewaakt. Ineens is daar McDavid.

Pluisje is er niet. De ranjastal is gesloten. Er is geen ranja. Je zal je moeten behelpen met Sisi uit je eigen snackbar of jusd'orange bij de Muncherie. Ga weg en zwijg erover dat je de stal hier hebt zien staan.

* Terwijl McDavid verbijsterd achterblijft duwt Jezus het stalletje in wat struiken en bedekt het met takken...

pi_8141530
mcDavid roept heel hard over het eiland:
* HIER STAAT HET RANJASTALLETJE VAN PLUISJE!!!!!!

oh, shit sorry, wat doe ik nou? zal verder me mond houden

pi_8156453
niemand heeft me gehoord, toch?
  dinsdag 28 januari 2003 @ 17:17:56 #236
8542 -Jezus-
Craziest de Tweede
pi_8156784
nee, gelukkig niet. Ga nou maar snel voor de monsters ons hier ontdekken. ssssttt. En succs met je hamburgertent: misschien kom ik een keertje langs. doeg
  dinsdag 28 januari 2003 @ 18:24:31 #237
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_8157863
Jezus : Fc Fok! komt vandaag terug van trainingsstage zou jet het stalletje ergens anders naar toe kunnen blazen staat zo in de weg in het stadion
  dinsdag 28 januari 2003 @ 18:31:23 #238
8542 -Jezus-
Craziest de Tweede
pi_8157991
Komt in orde Magneet.
sttt, niet verklappen: het staat al in de struiken verstopt.
  dinsdag 28 januari 2003 @ 19:50:56 #239
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_8159693
ok zal ik niet doen
pi_8178647
tegen mij mag je het wel zeggen, ik weet het al
  woensdag 29 januari 2003 @ 17:56:36 #241
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_8179289
ik zeg niks en anders zal ik je zo hard een bal tegen je hoofd moeten schoppen dat je alles weer vergeet
pi_8179357
laat het dan maar achterwege.... ik denk niet dat onze vriend jezus zorgt dat de bal door een wonder mist....
pi_8748502
* pluisje komt na lange tijd aan bij haar ranjastalletje, wat nog altijd vredig op het Lieflijk Laantje staat.

Zo, even flink poetsen, dan kan ie morgen weer open

* pluisje poetst, en mengt ranja

donderdag 27 februari 2003 @ 12:39:22 #244
9267 Hermes
Ya Hya Chouhada
pi_8748755
* Hermes besluipt zijn tante van echter en laat haar schrikken

BOE

Long Live the Fighters
pi_8748813
* pluisje laat van schrik haar poetsdoekje uit haar handjes vallen
pi_8749555
* FANATIC komt langs het ranjastalletje van Pluisje en ziet dat de bergen stof die er al maanden overheen liggen grotendeels verdwenen zijn! Dan komt Pluisje achter het stalletje vandaan met een grote poetsdoek in haar handen. "Hoi Pluisje , gaat je ranjastalletje weer open?"
pi_8749618
Jaja, morgen is het zo ver

Nu nog even genoeg ranja mengen, want het zal vast druk worden

donderdag 27 februari 2003 @ 14:13:25 #248
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_8750786
*tekent vlak voor het stalletje een vak met daarin "Bezet door portier" om op de 1ste rij te staan bij de feestelijke opening*

GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
pi_8750799
Al onder de tapkraan klaarligt
pi_8764075
Het is vrijdag!!!!!

Ranja!!!!!

Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')