Komt wel goed, schatjequote:Op zaterdag 13 april 2013 21:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
huilen omdat ik mijn kwasten op school heb gelaten
Derde film van vandaag kijkenquote:
Pitch Perfectquote:
Dan klopt er iets nietquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
HALLO ALLEMAAL
ik moet een beetje huilen van binnen
HOOIquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
HALLO ALLEMAAL
Why?quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
HALLO ALLEMAAL
bonuspunten?quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:45 schreef hamerhaaitje het volgende:
He Krabs hoeveel bonuspunten heb jij
Nou en ik vind het leukquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En sof, niks voor mij die film, lijkt wel high school musical
Ik ben moe en lig al in bed, dus ik heb zin in knuffelenquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:48 schreef arachide. het volgende:
Uitgaan en zoenen, daar heb ik zin in
Maakt me niks uitquote:
Goed idee, te lang geleden voor mijquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:48 schreef arachide. het volgende:
Uitgaan en zoenen, daar heb ik zin in
Pitch Perfectquote:
Ja ik vind het wel leukquote:Op zaterdag 13 april 2013 22:03 schreef JRRY het volgende:
[..]
Is het leuk? Is toch een liedjesfilm? Net als Glee?
goed goed goed en met jou?quote:
quote:
Beetje moe, verder alles primaquote:
mooizoquote:Op zaterdag 13 april 2013 22:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Beetje moe, verder alles prima
van wie?quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:05 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ja ook
mocht de tablet nog niet gebruiken
waarom gaf ie het?quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:06 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
m'n pa wacht ff of die gast het mss terug wil
ook raarquote:
Leuk!quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja wel goed hoorwas gezellig met tax en aanhang uit eten
laten we op elkaar jagenquote:Op zaterdag 13 april 2013 22:07 schreef arachide. het volgende:
[..]
Uitgaan wel, zoenen niet. Maar ik wil weer jagen.
ja tog gquote:
jazekerquote:
heequote:
giant steps are what you take, walking on the moonquote:
Herkenbaarquote:Op zaterdag 13 april 2013 22:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jazekeralleen nu is mn ma boos omdat ik volgens haar altijd kattig ben tegen haar
quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:11 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, op de lelijkerds was ik niet eens verliefd.
vermoeiend hoorquote:
Moeders somsquote:Op zaterdag 13 april 2013 22:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jazekeralleen nu is mn ma boos omdat ik volgens haar altijd kattig ben tegen haar
Niet sexy.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik wil best voor een keertje als een meisje verkleden en me zo gedragen
ze is een milfquote:Op zaterdag 13 april 2013 22:12 schreef JRRY het volgende:
[..]
hahahhahahha die is al 15 jaar beroemd gekkerd.
quote:
quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:16 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ze is een parodie op Britney Spears in haar verziekte periode
Ze is tenminste blond.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:18 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee ze lijkt op zo'n ordinaire dame van 40 die rookt en een hele zware stem heeft
[ afbeelding ]
Owja dat was ik vergeten.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:19 schreef JRRY het volgende:
[..]
Haar meest recente verschijning
[ afbeelding ]
ja een of andere huisarts ofzo of een andere normale burgerquote:Op zaterdag 13 april 2013 22:19 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Owja dat was ik vergeten.
En ze woont alweer samen met haar nieuwe vriend...
Wij maken ook een kans.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:21 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja een of andere huisarts ofzo of een andere normale burger
Misschien ben ik wel keilelijk.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
ok jammer de bammer dacht ff goed te scoren maar ja
Ja en dan zeiken dat ik constant boven zit. Nee vind je het gek, die ene vijf minuten dát ik beneden ben, ben je toch alleen maar aan het zeuren op mijquote:Op zaterdag 13 april 2013 22:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
vermoeiend hoorhet was hartstikke gezellig en dan moet het weer zo kut eindigen
schijtziek word ik ervan
Gewoon trouwen en de helft van haar geld krijgen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:24 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik wil haar niet. Als ze nog steeds 16 was had ik overwogen
Mijn ouders zijn blij dat ik ze niet lastig valquote:Op zaterdag 13 april 2013 22:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja en dan zeiken dat ik constant boven zit. Nee vind je het gek, die ene vijf minuten dát ik beneden ben, ben je toch alleen maar aan het zeuren op mij![]()
quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:25 schreef AppelCake het volgende:
[ afbeelding ]
Justin heeft een nieuw kapsel en de zijkant van zijn hoofd kaalgeschoren.
heel leuk jaquote:Op zaterdag 13 april 2013 22:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja en dan zeiken dat ik constant boven zit. Nee vind je het gek, die ene vijf minuten dát ik beneden ben, ben je toch alleen maar aan het zeuren op mij![]()
Ga je nu haten op mij?quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:29 schreef JRRY het volgende:
[..]
Lelijk, het moet gewoon helemaal kort zijn vind ik.
JT is wel extreem geweldig joepie tof echt goed.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga mijn mening want soberzo JB
quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:33 schreef JRRY het volgende:
[..]
Je hebt toch niet exact zoals die Bieber toch?![]()
Zijn vorige kapsel vond ik best OK.
Yup.daarom zit tax vrijwel veel bovenquote:Op zaterdag 13 april 2013 22:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Dit is Biebers beste haarcutquote:Op zaterdag 13 april 2013 22:35 schreef AppelCake het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Ik heb ze nu iets langer dan dit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tering gaan we hier pics van JB posten![]()
![]()
Zippyquote:Op zaterdag 13 april 2013 22:39 schreef Trollscience het volgende:
heb je een site waar je korte sounds op kunt uploaden, van twee seconden ofzo?
ik hou van rijke mensenquote:Op zaterdag 13 april 2013 22:39 schreef hamerhaaitje het volgende:
wat de fuck heb je een redbull automaat in je keuken staan
Rich people
knuffelen met me pimmel :pquote:Op zaterdag 13 april 2013 22:52 schreef JRRY het volgende:
knuffelen met mijn dekens en kussens ook leuk.
Ditquote:Op zaterdag 13 april 2013 22:52 schreef JRRY het volgende:
knuffelen met mijn dekens en kussens ook leuk.
Mijn moederquote:
Ja geldzaken, beweren dat ik nog dingen moet overmaken en het niet willen geloven. En daarna mij niet laten uitpraten en boos worden als ik weg loop. whehehehequote:
Ik krijg nog 25 eu van mijn paquote:Op zaterdag 13 april 2013 23:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja geldzaken, beweren dat ik nog dingen moet overmaken en het niet willen geloven. En daarna mij niet laten uitpraten en boos worden als ik weg loop. whehehehe
Mijn moeder geloofde nog steeds niet dat de UK in een andere tijdzone zat nadat ik het in de fucking atlas had laten zien. En we waren er dat jaar op vakantie geweest. wtfquote:Op zaterdag 13 april 2013 23:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar ik herken het wel. ''Wij zijn je ouders dus we hebben gelijk ''
ik haat dat soort mensen, vooral ook docenten die zo denken,quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar ik herken het wel. ''Wij zijn je ouders dus we hebben gelijk ''
quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Mijn moeder geloofde nog steeds niet dat de UK in een andere tijdzone zat nadat ik het in de fucking atlas had laten zien. En we waren er dat jaar op vakantie geweest. wtf![]()
Ignorance is bliss. Sterktequote:Op zaterdag 13 april 2013 23:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Mijn moeder geloofde nog steeds niet dat de UK in een andere tijdzone zat nadat ik het in de fucking atlas had laten zien. En we waren er dat jaar op vakantie geweest. wtf![]()
Hopelijk volgend jaar jaquote:Op zaterdag 13 april 2013 23:10 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ignorance is bliss. Sterkte
Ga je volgend jaar uit huis?
"Ik dacht toch echt dat het daar even laat was hoor." Nadat mijn vader bevestigde dat ik gelijk had.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]![]()
Vertel maar eens wat Greenwich-MeanTime is
Met wat geluk ga ik over 3 maanden! Daaaag ouders!quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Hopelijk volgend jaar jaZo snel mogelijk ten minste
Classicquote:Op zaterdag 13 april 2013 23:12 schreef supersof het volgende:
[..]
"Ik dacht toch echt dat het daar even laat was hoor." Nadat mijn vader bevestigde dat ik gelijk had.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:12 schreef arachide. het volgende:
[..]
Met wat geluk ga ik over 3 maanden! Daaaag ouders!
Maar ik wil al uit huis sinds we hier wonen. Bijna 8 jaarquote:Op zaterdag 13 april 2013 23:15 schreef JRRY het volgende:
[..]
ik zie daar best tegenop, gadver dan moet je alles zelf regelen
Schooljaar denk ikquote:Op zaterdag 13 april 2013 23:16 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik snap je. Ga je volgend schooljaar of volgend kalenderjaar?
WWWWWWWWEeEeeEEeeeeeeeeeEeEeEeEeEeE w EWew rwe STRaaaaaaaaaaaaNANAnANaaaaaAaaNaAaaAAAANGEEEEEEEEEEEEeeeersquote:Op zaterdag 13 april 2013 23:15 schreef arachide. het volgende:
Loooooooooooove, love will tear us apart agaaaaain
Zo mooi
Voor sommigen weegt dat op tegen thuis wonen met je ouders. En dat snap je alleen als je zo'n iemand bent.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:15 schreef JRRY het volgende:
[..]
ik zie daar best tegenop, gadver dan moet je alles zelf regelen
Ik woon bij arnhem in de buurt ja. En ik ga naar Rotterdam verhuizen. Jij?quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Schooljaar denk ikWaar ga je wonen? Je woont nu ergens in Arnhem toch?
ow jammerquote:Op zaterdag 13 april 2013 23:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar ik wil al uit huis sinds we hier wonen. Bijna 8 jaar
Ligt eraan welke opleiding ik ga doenquote:Op zaterdag 13 april 2013 23:18 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik woon bij arnhem in de buurt ja. En ik ga naar Rotterdam verhuizen. Jij?
Als je tegen de botheid kan: arnhem. Voor een shitload aan brabantse paupers: den bosch. Voor studenten: nimmaquote:Op zaterdag 13 april 2013 23:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Ligt eraan welke opleiding ik ga doenDen Bosch of Nijmegen. Of toch Arnhem
Hoezo botheidquote:Op zaterdag 13 april 2013 23:24 schreef arachide. het volgende:
[..]
Als je tegen de botheid kan: arnhem. Voor een shitload aan brabantse paupers: den bosch. Voor studenten: nimma
Je kunt toch alles meenemenquote:Op zaterdag 13 april 2013 23:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik wil wel uit huis, maar dan laat ik alles achter enzo
Kun je toch opzoeken.quote:
Ja maar, maar..quote:
Je ziet ze nu toch ook niet elke dagquote:Op zaterdag 13 april 2013 23:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja maar, maar..
Ok laat maar
yeah truequote:Op zaterdag 13 april 2013 23:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Je ziet ze nu toch ook niet elke dag
Arnhem is redelijk bot hoor. Ik werk bij de mac en ik heb even moeten wennen aan het gedrag van mensen. Het is veel botter als in mijn stadje. Directer en eerlijker.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Hoezo botheidIk kom uit Arnhem he. En ik kies de stad om de studie
Arnhemquote:Op zaterdag 13 april 2013 23:37 schreef arachide. het volgende:
[..]
Arnhem is redelijk bot hoor. Ik werk bij de mac en ik heb even moeten wennen aan het gedrag van mensen. Het is veel botter als in mijn stadje. Directer en eerlijker.
lady gaga hihiquote:Op zaterdag 13 april 2013 23:38 schreef supersof het volgende:
I'm your biggest fan, I'll follow you until you love me, pa- pa- pa- pa- paparaziiiiiiii
joah hihihihiiihquote:
Ik hou van arnhem. Tijdje in armhem noord gewoond, bij ciko op atletiek gezeten, twee jaar op het sga gezeten, ik werk er alweer drie jaar. Van dates in sonsbeek tot die nare trappen op het station tot stappen op de korenmarkt en om zes uur smorgens turkse pizza bij chico's.quote:
chico's placequote:Op zaterdag 13 april 2013 23:42 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik hou van arnhem. Tijdje in armhem noord gewoond, bij ciko op atletiek gezeten, twee jaar op het sga gezeten, ik werk er alweer drie jaar. Van dates in sonsbeek tot die nare trappen op het station tot stappen op de korenmarkt en om zes uur smorgens turkse pizza bij chico's.
Cuuuuutequote:Op zaterdag 13 april 2013 23:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
If I fits, I sits.
[ afbeelding ]
jer?quote:
Ik houd ook van Arnhem.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:42 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik hou van arnhem. Tijdje in armhem noord gewoond, bij ciko op atletiek gezeten, twee jaar op het sga gezeten, ik werk er alweer drie jaar. Van dates in sonsbeek tot die nare trappen op het station tot stappen op de korenmarkt en om zes uur smorgens turkse pizza bij chico's.
va?quote:
ik kijk geen barbiequote:
ze gaat naar de kerk XDquote:Op zondag 14 april 2013 00:02 schreef supersof het volgende:
[..]
ik kijk geen barbieAlleen afgelopen dinsdag
ahhahaahha jaquote:
?quote:
Niemand in die kerk zit op haar te wachten wrschijnlijikquote:Op zondag 14 april 2013 00:03 schreef supersof het volgende:
[..]
ahhahaahha jaik had gezien in vooruit blik
ja preciesquote:Op zondag 14 april 2013 00:04 schreef JRRY het volgende:
[..]
Niemand in die kerk zit op haar te wachten wrschijnlijik
Soms wel jaquote:
lollololololquote:Op zondag 14 april 2013 00:06 schreef supersof het volgende:
Ik heb 5 tompoucen op in twee dagenEn ik heb er nu nog een over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wel lekker![]()
quote:Op zondag 14 april 2013 00:07 schreef JRRY het volgende:
[..]
lollololololtampons eet ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wel lekker
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
hallooooooooquote:
quote:
jawohl. nog niet echt moequote:
Ja want jij hebt gewerkt en ik heb alleen maar films gekekenquote:
word je ook moe vanquote:Op zondag 14 april 2013 00:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja want jij hebt gewerkt en ik heb alleen maar films gekeken
Van films kijken? Naja beetjequote:
Hele dag heen en weer rennen, bahquote:Op zondag 14 april 2013 00:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja want jij hebt gewerkt en ik heb alleen maar films gekeken
we bought a zoo klinkt al leukquote:Op zondag 14 april 2013 00:15 schreef supersof het volgende:
okee ik ga gewoon een film kijken
we bought a zoo, alles is familie, now is good, perks of being a wallflower of silver linings playbook?
Ja met Scarlettquote:Op zondag 14 april 2013 00:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
we bought a zoo klinkt al leuk
referral denied. Ik zie wel een amazon logootjequote:
oooh profielfoto op imbdquote:Op zondag 14 april 2013 00:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
referral denied. Ik zie wel een amazon logootje
IK HEB EEN FILM ZELF GEDOWNLOAD omgquote:
Nicequote:
ik heb er eigenlijk 12 gedownload vandaagquote:Op zondag 14 april 2013 00:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
NiceWe bought a zoo is alleen wel de minste van de 4
Ja Perks is geweldig. Maar als je een luchtig filmpje wilt kan je beter We bought a zoo kijken inderdaad, Alles is familie is ook best leuk nogquote:Op zondag 14 april 2013 00:24 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb er eigenlijk 12 gedownload vandaag
Oke dan kijk ik morgen wel die muurbloem oke
Ja ik had niet zo zin in Nederlandsquote:Op zondag 14 april 2013 00:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja Perks is geweldig. Maar als je een luchtig filmpje wilt kan je beter We bought a zoo kijken inderdaad, Alles is familie is ook best leuk nog
En die andere 8 films heb je al gekeken vandaag?quote:
Nee twee zijn nu nog bezig (the notebook, life of pi) en ik heb er al drie gezien en die andere had ik geen zin inquote:Op zondag 14 april 2013 00:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En die andere 8 films heb je al gekeken vandaag?
Hahaquote:Op zondag 14 april 2013 00:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee twee zijn nu nog bezig (the notebook, life of pi) en ik heb er al drie gezien en die andere had ik geen zin in
En diegene die het niet verdienen?quote:Op zondag 14 april 2013 00:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mensjes, ik ga slapen.
Liefde voor zij die het verdienen/nodig hebben
quote:Op zondag 14 april 2013 00:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mensjes, ik ga slapen.
Ik geef niet om oscars of andere prijzenquote:Op zondag 14 april 2013 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
HahaNou nou. Je gaat al Oscar-films kijken
quote:Op zondag 14 april 2013 00:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mensjes, ik ga slapen.
Slaap lekkaaaaaahquote:
doei sofquote:Op zondag 14 april 2013 00:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik geef niet om oscars of andere prijzenals ik het maar leuk vind
Jij ook zo als je nog 120 films hebt gezienquote:
Nee alleen dezequote:Op zondag 14 april 2013 00:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij ook zo als je nog 120 films hebt gezien
Nee hoeft ook nietquote:Op zondag 14 april 2013 00:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik geef niet om oscars of andere prijzenals ik het maar leuk vind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |