quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Ajax en Feyenoord morgen winnen, staat PSV vierde.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Als PSV morgen wint, staan ze eerste.
Hij komt hier niet meer terug na morgen. Zich schamend voor de Ajax-UI.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Doe ik ja, kom je er na de laatste speeldag even op terug?
Nee, morgenavond alquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Doe ik ja, kom je er na de laatste speeldag even op terug?
Oh die tyfusklootzak. Vervelend mannetje, vind ik dat.quote:
Waarom moet jij altijdquote:
nou nou nouquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:48 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Oh die tyfusklootzak. Vervelend mannetje, vind ik dat.
Een soort blanke kale Davids?quote:
Dat was ie ook, hij was bij Platje op bezoek.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:48 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Om m'n keiharde waarheid extra te benadrukken.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom moet jij altijdgebruiken in je reacties? Is dat om er meer geloofwaardigheid aan te krijgen en ons te degraderen?
Alsof mensen daar naar kijkenquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:49 schreef GGMM het volgende:
Anyway, laten we het weer over de huidige wedstrijden hebben.
Wie is dat ook al weer?quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:48 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Het schijnt dat je percentage qua waarheden lager ligt dan het percentage qua onjzin.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:49 schreef inZanity het volgende:
[..]
Om m'n keiharde waarheid extra te benadrukken.
Hejje die vriendin van Büttner gezien?quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat was ie ook, hij was bij Platje op bezoek.
Leuke vriendin heeft Melvin.
Je moet wel een extreem goede pokerface hebben om niet in een deuk te liggen om je eigen posts als InZanity zijnde.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom moet jij altijdgebruiken in je reacties? Is dat om er meer geloofwaardigheid aan te krijgen en ons te degraderen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |