quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:44 schreef inZanity het volgende:
[..]
Gaan jullie een 3e plek vieren ja?
Ook niet toen ze vierde werden?quote:
Haha, vooruit, dan is het akkoord.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:45 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Ja, maar de twee keer dat ik het de afgelopen dagen hoorde verontschuldigde hij zich wel en zei dat het twee keer per jaar mag.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Beetje traag van begrip jij.
Ajax verliest geen wedstrijd meer en is al kampioen. 10 wedstrijden op rij winst.
Geloof er vooral zelf inquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Beetje traag van begrip jij.
Ajax verliest geen wedstrijd meer en is al kampioen. 10 wedstrijden op rij winst.
NAC/NEC nuquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Maarja ik dacht dit het live topic was, ADO - Twente nu
Het schijnt dat Marcel Brands weer met die microfoon bij het gemeentehuis stond maar daar was niemand.quote:
Wie is dat?quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Haha, vooruit, dan is het akkoord.
De kale met z'n blauwe bril zei het van de week ook al tegen Platje. Calimero-complex steekt weer op.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Het schijnt dat Marcel Brands weer met die microfoon bij het gemeentehuis stond maar daar was niemand.
Jouw pogingen zijn nog slechter dan die van mij.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Het schijnt dat Marcel Brands weer met die microfoon bij het gemeentehuis stond maar daar was niemand.
Die heeft blijkbaar een basisplek afgedwongen.quote:
Doe ik ja, kom je er na de laatste speeldag even op terug?quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:47 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Geloof er vooral zelf in
Hahahahaha
Alsof Ajax wint.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Ajax en Feyenoord morgen winnen, staat PSV vierde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |