Zal balen zijn voor Ajax dus dat ze volgend seizoen geen CL spelen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:32 schreef j0rdiiii het volgende:
die drukte hier![]()
niemand komt door de voorronde CL dus plek 2 of 3 maakt geen reet uit
Weet je als ajacied idd alles van.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:32 schreef j0rdiiii het volgende:
niemand komt door de voorronde CL dus plek 2 of 3 maakt geen reet uit
Zo!quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:34 schreef Toekito het volgende:
Ik sprong zo hard op bij de 3-3, afgekeurde goal, dat mijn oordopje het niet overleefd heeft!
Uiteraard. Ze hebben shirts die lijken op BVB, dus wat dat betreft zitten die reserve-Duitsers gebakkenquote:
Meid.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:34 schreef Toekito het volgende:
Ik sprong zo hard op bij de 3-3, afgekeurde goal, dat mijn oordopje het niet overleefd heeft!
Je bent zelf een bedreiging.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:35 schreef Asskicker14 het volgende:
Blijkbaar zijn jullie in Vitesse toch een bedreiging. Als je daadwerkelijk denkt dat Vitesse geen kans heeft op de titel, hoef je ook niet zo hard te juichen als je denkt dat het 3-3 was geworden.
Ga huilenquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:35 schreef Asskicker14 het volgende:
Blijkbaar zijn jullie in Vitesse toch een bedreiging. Als je daadwerkelijk denkt dat Vitesse geen kans heeft op de titel, hoef je ook niet zo hard te juichen als je denkt dat het 3-3 was geworden.
Dan hadden ze die buitenspelgoal wel laten tellenquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Uiteraard. Ze hebben shirts die lijken op BVB, dus wat dat betreft zitten die reserve-Duitsers gebakken
Wordt dat ontkent dan?quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:35 schreef Asskicker14 het volgende:
Uiteraard, ze bedreigen de Play-Off kansen voor NECquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:35 schreef Asskicker14 het volgende:
best lullig als je op je werk de rest wil kijken....quote:
watquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Uiteraard, ze bedreigen de Play-Off kansen voor NEC.
ontkendquote:
Meid.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:35 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik zie ze kampioen wordenquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:35 schreef Asskicker14 het volgende:
Dan had Vitesse er eerst nog één moeten hebbenquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:35 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dan hadden ze die buitenspelgoal wel laten tellen
Werkschuw tuigquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:35 schreef Toekito het volgende:
[..]
best lullig als je op je werk de rest wil kijken....
Uh, ok. Wist je trouwens dat water op sommige continenten de andere kant opstroomt?quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:35 schreef Asskicker14 het volgende:
Laat mij ook een keer trollenquote:
Ja, dat ligt eraan of het op het noordelijk of zuidelijk halfrond stroomt toch?quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uh, ok. Wist je trouwens dat water op sommige continenten de andere kant opstroomt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |