quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:41 schreef inZanity het volgende:
Volgende week Vitesse in de Kuip definitief uitschakelen. PSV en Ajax schakelen zichzelf uit. Feyenoord kampioen.
Volgende week Vitesse in de Kuip definitief uitschakelen. PSV en Ajax schakelen zichzelf uit. Feyenoord kampioen.
Jaja en volgende week weer 100x KNVB roepen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:41 schreef inZanity het volgende:
AZquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:41 schreef AFCNiels het volgende:
Er is maar 1 club in Nederland die goed met kampioenstress om kan gaan
Ajax is al kampioen, je bent een beetje laat.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:41 schreef inZanity het volgende:
Je weet dat bij een gelijkspel Feyenoord 1 punt achter staat?quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:41 schreef inZanity het volgende:
Volgende week Willem 2 uit, 3 punten dus.quote:
Dat is de grootste onzin die ik hoorde sinds Gers spitte bij klokhuisquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:41 schreef inZanity het volgende:
In rotterdam roepen ze knjbquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jaja en volgende week weer 100x KNVB roepen.
21 = 5quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:41 schreef inZanity het volgende:
Nog wel ja. Geniet er nog maar even van.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:42 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ajax is al kampioen, je bent een beetje laat.
Haha. Royal sadness.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:41 schreef GSbrder het volgende:
Ik kijk nu de livestream NAC-NEC en daar hoor ik "wie niet springt is voor vites".
Het zit diepquote:
Ik zie je in april 2014 wel weer he, ik ga weer genieten inderdaad.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:42 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nog wel ja. Geniet er nog maar even van.
Ajax gaat nog minimaal 3 keer punten verspelen. PSV minimaal 2 keer. Feyenoord wint alles.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je weet dat bij een gelijkspel Feyenoord 1 punt achter staat?
Hoe dan ook zie ik Ajax daarna geen punten verspelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |