PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762
Ps3 toernooi:quote:Er zijn 8 combinaties van 4 landen gemaakt. Als een user een bepaalde combinatie krijgt toegewezen, dan mag hij alleen spelers uit deze 4 landen gebruiken. Ook moet elk land minimaal 1 vertegenwoordiger in het team hebben. Bij de loting worden de namen van alle deelnemers ingevoerd in een list randomizer en zo krijg je je nummertje toegewezen. Als jij op nummer 1 terechtkomt, dan moet jij een team maken met spelers uit de landen van combinatie 1. Alle combinaties hieronder in de spoiler.
Er zijn 2 poules van 4 users die dan een hele competitie tegen elkaar spelen(dat is 2 keer tegen iedere user). De nummers 1 en 2 van deze poules gaan door naar de kruisfinales, dus nummer 1 van poule 1 tegen de nummer 2 van poule 2. Zo speelt dus de nummer 2 van poule 1 tegen de nummer 1 van poule 2.
lijstje met alle deelnemers:
TBakkert
Rolls-Reus
Dion_v_k
Djeetje
El-blanchito
Reemi
V0lt026
x1N2ition
Spoiler met alle combinaties:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poule 1:
V0lt026
Reemi
Rolls-Reus
TBakkert
Poule 2:
x1N2ition
Dion_v_k
el-blanchito
DjeetjeAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:32 schreef vandermar het volgende:
3.10 dat zie ik van der Vaart niet zo n twee drie doen
Mooi schot.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:32 schreef vandermar het volgende:
3.10 dat zie ik van der Vaart niet zo n twee drie doen
Ono stond dan ook niet 90 minuten te goaltje pissen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En dit zie ik die sjineez niet doen
Smoesjesquote:Op zaterdag 13 april 2013 19:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ono stond dan ook niet 90 minuten te goaltje pissen.
?quote:
Zoals ik al zei: het reizen brak hem op. Zijn blessures gingen daardoor nooit over en Feyenoord moest hem altijd voor interlands afstaan.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maar goed gelukkig heeft Ono een hele goede carrire gehad verder
Ja dat zal het zijn geweestquote:Op zaterdag 13 april 2013 19:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: het reizen brak hem op. Zijn blessures gingen daardoor nooit over en Feyenoord moest hem altijd voor interlands afstaan.
Flikker op joh.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: het reizen brak hem op. Zijn blessures gingen daardoor nooit over en Feyenoord moest hem altijd voor interlands afstaan.
Ja sowieso. Ga je topografie eens bijschaven.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Flikker op joh.Daarom speelt hij voor de fun in Amerika.
Wat een mongool ben jij zeg.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij kon er gewoon niet veel van zo simpel is het.
Precies en bovendien als Feyenoord had hem echt wel tegen kunnen houden om Interlands te spelen tot hij fit was. Maar het was gewoon een middelmatige spelerquote:Op zaterdag 13 april 2013 19:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Flikker op joh.Daarom speelt hij voor de fun in Amerika.
Dat is nog zwak uitgedrukt.quote:
Ja want de echte goede spelers op deze aarde hebben bij Bochum, Urawa Red Diamonds, Shimizu S-Pulse en Sydney Wanderers gespeeld in hun carrirequote:
elke keer weer lachenquote:Op zaterdag 13 april 2013 19:41 schreef Reemi het volgende:
Mensen die een discussie proberen te voeren met vandermar
Kijk waar Pele heeft gespeeldquote:Op zaterdag 13 april 2013 19:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja want de echte goede spelers op deze aarde hebben bij Bochum, Urawa Red Diamonds, Shimizu S-Pulse en Sydney Wanderers gespeeld in hun carrire
Andere tijden en die heeft nog het grootste deel van zijn carriere bij een van de grootste clubs uit Brazili gespeeld. Ging pas in zijn nadagen naar Amerikaquote:
Kijk waar jij speelt, als gehandicapte bij een normaal elftal.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:43 schreef vandermar het volgende:
Kijk waar Dani Alves speelt.
Iedere clown kan bij een gerenomeerde club komen.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Kijk waar jij speelt, als gehandicapte bij een normaal elftal.
No scope en ik ben van de partij. Quick scopen vergt geen skillquote:Op zaterdag 13 april 2013 19:45 schreef ThadCastle het volgende:
Litmanen en VDM dit vraagt om een 1v1 quick scope skillz battle!
no scope hem in ze rugquote:Op zaterdag 13 april 2013 19:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Oke no scope battle half 12 achter de kerk be there
Beausejour is eigenlijk de LM die ik wil pullen voor mijn pack only team, jammer genoeg lukt het me maar niet om een LM of LW uit de BPL te pullenquote:Op zaterdag 13 april 2013 19:47 schreef BDIL het volgende:
Ik heb die gast helemaal zoek gespeeld5-1 gewonnen en het kon wel 10-2 worden
[ afbeelding ]
Zijn teamnaam is best ironisch
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Carrol een hattrick![]()
Wat een baas
Bovendien zijn deze 2 spelers wellicht de beste LM en RM spelers Gold uit de BPL ( voor een 3-5-2 formatie ) :
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Beide snel genoeg, een goede schot en passing, altijd staan ze goed voor een rebound en ze kunnen ziek goed afmakenIk heb met hun minder moeite paar spelers voorbij te komen itt Bale,Young,Valencia etc. ( Ben Arfa is een uitzondering
)
quote:
Hij is echt de moeite waard en sowieso de coinsquote:Op zaterdag 13 april 2013 19:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Beausejour is eigenlijk de LM die ik wil pullen voor mijn pack only team, jammer genoeg lukt het me maar niet om een LM of LW uit de BPL te pullen
Spawncampen is het enige wat je kanquote:Op zaterdag 13 april 2013 19:48 schreef vandermar het volgende:
Ik spawncamp litmanen, quadfeed headshot it will be
Geleerd van BzPquote:Op zaterdag 13 april 2013 19:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Spawncampen is het enige wat je kan
Daarom. Je kan het beste van de pro's leren.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
BzP is dan wel MLG pro COD speler
Er zit wel een verschil tussen er geen klote van kunnen en een speler van een wereldformaat zijn. Ono is qua balbeheersing en inzicht een van de betere die ik in de Eredivisie heb zien spelen en het was spijtig dat ie fysiek zo vaak naar de klote was, mede door al die tripjes.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja want de echte goede spelers op deze aarde hebben bij Bochum, Urawa Red Diamonds, Shimizu S-Pulse en Sydney Wanderers gespeeld in hun carrire
Ik > BzPquote:Op zaterdag 13 april 2013 19:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
BzP is dan wel MLG pro COD speler
Lodeiro had ook een hele goede balbeheersing en die kon er eigenlijk echt vrij weinig vanquote:Op zaterdag 13 april 2013 19:50 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Er zit wel een verschil tussen er geen klote van kunnen en een speler van een wereldformaat zijn. Ono is qua balbeheersing en inzicht een van de betere die ik in de Eredivisie heb zien spelen en het was spijtig dat ie fysiek zo vaak naar de klote was, mede door al die tripjes.
Daar zit hem dan ook het verschil, Ono wel.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lodeiro had ook een hele goede balbeheersing en die kon er eigenlijk echt vrij weinig van
Beetje campen. In BO 1 haalde ik dogs en Chopper door te rushen, nu lukt het mij niet meerquote:Op zaterdag 13 april 2013 19:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij bent dan ook wel echt goed! Je haalde gewoon swarm na swarm
Nee dat was ook maar pure middelmaatquote:Op zaterdag 13 april 2013 19:54 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Daar zit hem dan ook het verschil, Ono wel.![]()
quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee dat was ook maar pure middelmaat
Oke kerel.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee dat was ook maar pure middelmaat
BO2 is dan ook panisch kut spelquote:Op zaterdag 13 april 2013 19:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Beetje campen. In BO 1 haalde ik dogs en Chopper door te rushen, nu lukt het mij niet meer
quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij bent dan ook wel echt goed! Je haalde gewoon swarm na swarm
Ja. Lekker noobtuben jatogquote:Op zaterdag 13 april 2013 19:56 schreef BDIL het volgende:
Heeft iemand nog MW2 van jullie dan ? Knallen we die toch gewoon
Ik heb ze allemaal vanaf COD4, wil best nog wel een keer MW2 doen al ga ik dan waarschijnlijk wel echt konko hard ragenquote:Op zaterdag 13 april 2013 19:56 schreef BDIL het volgende:
Heeft iemand nog MW2 van jullie dan ? Knallen we die toch gewoon
Helaas. Ik vond je altijd en toffe kwiebus. Helaas hebben al die clowns hier een slechte invloed op je.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik moet mijn rep hier hoog houden jwz
In de partychat hebben we altijd goeden chillingsszquote:Op zaterdag 13 april 2013 19:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Helaas. Ik vond je altijd en toffe kwiebus. Helaas hebben al die clowns hier een slechte invloed op je.
Lekker scavanger, noobtube, danger close, Harrier, AC 130 en nukequote:Op zaterdag 13 april 2013 19:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal vanaf COD4, wil best nog wel een keer MW2 doen al ga ik dan waarschijnlijk wel echt konko hard ragen
Zolang het niet over voetbal gaat.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
In de partychat hebben we altijd goeden chillingssz
Ja al gooi ik soms de UAV uit en zet ik de EMP aanquote:Op zaterdag 13 april 2013 19:58 schreef ThadCastle het volgende:
Stef welke killstreaks heb jij eigenlijk aanstaan? UAV, CUAV en VSAT?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
Samen beetje lachen om pisvee is altijd goed xD lolquote:Op zaterdag 13 april 2013 19:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zolang het niet over voetbal gaat.
Nice lekker profiteren van jouw 'support' killstreaksquote:Op zaterdag 13 april 2013 19:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja al gooi ik soms de UAV uit en zet ik de EMP aan
Ja vind het ook veel leuker om gewoon beetje rond te rennen en met mijn gun kills te harken. Iedereen leaved toch zodra je die hoge streaks in called daarom speel ik er amper meequote:Op zaterdag 13 april 2013 19:59 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nice lekker profiteren van jouw 'support' killstreaks
Die verdedigers van Roda kunnen er dan ook geen ene reet van.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:58 schreef ThadCastle het volgende:
Die goal jezus. Die Bony wijst gewoon, hier wil ik hem hebben en goal
Klopt ja. Bij domination kan je zo makkelijk die killstreaks halen als je gewoon samen 1 voor 1 die vlaggen gaat cappen. Maar vervolgens quit iedereen zodra je swarm hebtquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja vind het ook veel leuker om gewoon beetje rond te rennen en met mijn gun kills te harken. Iedereen leaved toch zodra je die hoge streaks in called daarom speel ik er amper mee
Als Pierre meedoet maken we ze daar ook afquote:Op zaterdag 13 april 2013 19:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal vanaf COD4, wil best nog wel een keer MW2 doen al ga ik dan waarschijnlijk wel echt konko hard ragen
Ging toen inderdaad wel soepel haalde bijna ieder potje 2 of 3 VSAT'squote:Op zaterdag 13 april 2013 20:01 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Klopt ja. Bij domination kan je zo makkelijk die killstreaks halen als je gewoon samen 1 voor 1 die vlaggen gaat cappen. Maar vervolgens quit iedereen zodra je swarm hebtDonderdag viel dat nog wel mee
wpquote:
In je MOTM Reus team?quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:04 schreef Maver24 het volgende:
Ik ga SIF Fabregas halen, erg benieuwd naar hem. Ga hem op CAM zetten in 451
idd ja, chokersquote:
Galil met silencer en dual mags, Ghost pro, Hacker pro, warlord proquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:06 schreef Lastpost het volgende:
BO2 is echt verneukt, geef mij het eerste deel maar, Commando is haast instant-attack dogs+chopper.
Die was ook bijzonder prettig inderdaad.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Galil met silencer en dual mags, Ghost pro, Hacker pro, warlord pro
Ik trolldequote:Op zaterdag 13 april 2013 20:08 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Die was ook bijzonder prettig inderdaad.
Hehe, nou ik gebruikte geregeld die setup. Bij Commando ging ik liever voor dual mags en red dot, werkte prettiger.quote:
Kan wel paar potjes nuquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:07 schreef BDIL het volgende:
Ik heb nu wel zin in MW2Ben helaas lage lvl door nieuwe account
Let's goquote:
Je miste wel aardig wat kansen, al had ik er wel meer denk ik.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:14 schreef Kamikazie het volgende:
Good gespeeld ThorbenJe was veel clinischer dan miu
Nee moet gaan, heb fissa.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je miste wel aardig wat kansen, al had ik er wel meer denk ik.
3-1 was eerlijker geweest
Return meteen?
Wat is er met de Argentijnse Valeron gebeurtquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:16 schreef vandermar het volgende:
Deportivo heeft een aardige inhaalslag gedaan
In fifa 2000 was Deportivo altijd mijn angstgegner
Veron bedoel je? Ik ken geen Argentijnse Valeronquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:17 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wat is er met de Argentijnse Valeron gebeurt?
Veron jaquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Veron bedoel je? Ik ken geen Argentijnse Valeron
Gestopt vorig jaarquote:
Waarom? Mooi man, sportman die per se door wil gaan maar door de dokter van het veld af wordt gesleept. Dat is sport,.quote:
Die heb ik ook net gepakt jaquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:23 schreef Tim86 het volgende:
Over 5.5 bij Vitesse maar...Roda speelt 2-4-4 nu geloof ik
nee. jammer johquote:
het is wat hequote:Op zaterdag 13 april 2013 20:31 schreef Tim86 het volgende:
Wat een slotfase..en dan nog dikke blessuretijd erbij zo ook
Ik win hem nuquote:
Netjesquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik win hem nuover 5,5 pakte ik ongeveer tegelijk toen Tim het zei.
2,05quote:
Dat zou wel het mooiste zijnquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:40 schreef BDIL het volgende:
Ajax verliezen morgen en Feyenoord winnen dan kan iedereen weer kampioen worden
Beter dan je 5e keeper opstellen zonder gebroken vingers.quote:
quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:42 schreef Tim86 het volgende:
2-4 zou echt ideaal zijn geweest qua bets, maar Allah had een ander plan
zal het noterenquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:43 schreef Tim86 het volgende:
Van mij mag er onderhand wel een brasilver cup gaan komen, dan kan ik al die kansloze brasilvers verkopen. Zal wel niet though
Die krijg je alleen bij de eerste winst.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:45 schreef _NZT_ het volgende:
Ff vraagje, kwam er vorige week achter, maar vraag het nu pas. Heb een hele poos niet meer ultimate team gespeeld, maar sinds vorige week weer wel. Had golden cup gewonnen en kwam er achter dat je niet meer een gold pack krijgt. Hoe lang is dit al zo?
Je hoeft niet op iedere post te reageren hoor, knul.quote:
Serieus? Nooit opgevallen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die krijg je alleen bij de eerste winst.
alleen op die van mijn idoolquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je hoeft niet op iedere post te reageren hoor, knul.
Niet zo vaak gewonnen?quote:
Die krijg je wel elke keer.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:46 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Serieus? Nooit opgevallen.
En kampioen division 1??
quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
alleen op die van mijn idool
dit zijn wel ds2 praktijken, daar mag ook niet door iedereen op gereageerd worden.
Klopt, denk ongeveer 25 finales gespeeld en misschien maar 4 of 5 gewonnen.quote:
Nu zie je ook hoe irritant mensen dat vinden.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
alleen op die van mijn idool
dit zijn wel ds2 praktijken, daar mag ook niet door iedereen op gereageerd worden.
Dat doe ik niet.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nu zie je ook hoe irritant mensen dat vinden.
Told yaa.quote:Op zaterdag 13 april 2013 18:29 schreef zerokil het volgende:
Roda Thuis:
[ http://imageshack.us/photo/my-images/820/rodaj.jpg/ (copy/paste deze link) ]
Doe niet zo stoer tegen Thorben!quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nu zie je ook hoe irritant mensen dat vinden.
Al gezien maar zowel baas Mathijs als ik kunnen er niet op.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:08 schreef ThadCastle het volgende:
http://support.xbox.com/en-US/xbox-live-status
Ik lees nergens over heen, ik ben niet dom. En ik mag reageren op wat ik wilquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waarom ga je er nu nog op in? Ik hoopte dat je er overheen ging lezen.
Me neitherquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:09 schreef Thorb het volgende:
[..]
Al gezien maar zowel baas Mathijs als ik kunnen er niet op.
quote:
Als we er zo wel op kunnen, clubben straks!!??quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:09 schreef Thorb het volgende:
[..]
Al gezien maar zowel baas Mathijs als ik kunnen er niet op.
Neequote:Op zaterdag 13 april 2013 21:10 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[..]
Als we er zo wel op kunnen, clubben straks!!??
gescoordquote:
Iwan en ik gaan cod doenquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij is toch slecht.
Wij gaan wel beesten (met Iwan ofzo?????)
Waarom bij een speler die scoort hier : IF .... speler neerzetten? EA leest niet mee. En niet elke speler die scoort krijgt een IF. Dus in feite is dat best een nutteloze actie. Je kunt beter neerzetten: Goal Douglas.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:10 schreef Fuszy het volgende:
[..]
omdat hij net een goal heeft gescoord
Niet zo moeilijk doen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Waarom bij een speler die scoort hier : IF .... speler neerzetten? EA leest niet mee. En niet elke speler die scoort krijgt een IF. Dus in feite is dat best een nutteloze actie. Je kunt beter neerzetten: Goal Douglas.
Toch?
Klopt, maar dit is hoe ik rol Toefjes.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Waarom bij een speler die scoort hier : IF .... speler neerzetten? EA leest niet mee. En niet elke speler die scoort krijgt een IF. Dus in feite is dat best een nutteloze actie. Je kunt beter neerzetten: Goal Douglas.
Toch?
Niet lang meer, ik ga hbo doenquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:14 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Pas maar op vrind ik weet waar je studeert
mafkeesquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:14 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk doen.
Utrecht gaat winnen trouwens
doe eens niet zo engquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Ik zat nog aan de ADO X1 te denken. Maar ben toch wel blij dat ik dat niet gedaan heb want IF Douglas. Morgen nog een mooie tip voor de 1.40 bonus Tim?quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:16 schreef Tim86 het volgende:
Gaat weer lekker..Twente scoort een buitenspelgoal en Groningen krijgt nu een pingel voor een overtreding van buiten de 16
Je gelooft toch niet echt dat ik hbo ga doen he?quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:16 schreef ThadCastle het volgende:
[..]Ben trots op je, eindelijk durven toegeven dat je Uni niet aankan.
Feyenoordquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zat nog aan de ADO X1 te denken. Maar ben toch wel blij dat ik dat niet gedaan heb want IF Douglas. Morgen nog een mooie tip voor de 1.40 bonus Tim?
Oh dus je zit nog steeds in die strijd? Vechten om de zesjes.. ga toch lekker HBO doen johquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:17 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je gelooft toch niet echt dat ik hbo ga doen he?![]()
Ik sterf nog liever...
hbo*quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:17 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Oh dus je zit nog steeds in die strijd? Vechten om de zesjes.. ga toch lekker HBO doen joh
Hoe heet je dan?quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:18 schreef Fuszy het volgende:
oh ik heet natuurlijk geen Tim.
Sorry allemaal voor de verwarring
Ik vind er weinig echt uitspringen eigenlijk. Heb zelf nog dit open staan, gewoon gemiddelde bets:quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zat nog aan de ADO X1 te denken. Maar ben toch wel blij dat ik dat niet gedaan heb want IF Douglas. Morgen nog een mooie tip voor de 1.40 bonus Tim?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vind er weinig echt uitspringen eigenlijk. Heb zelf nog dit open staan, gewoon gemiddelde bets:Okee, bedankt Tim. En Fuszy. Ik wacht anders tot volgend weekend wel. Als je wedt om maar te wedden ben je eigenlijk niet aan het wedden maar aan het gokken. Zou wel heel mooi zijn als ik die 100 euro bonus vrij kan spelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is er mis dan met Feyenoord die wint van RKC.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Okee, bedankt Tim. En Fuszy. Ik wacht anders tot volgend weekend wel. Als je wedt om maar te wedden ben je eigenlijk niet aan het wedden maar aan het gokken. Zou wel heel mooi zijn als ik die 100 euro bonus vrij kan spelen
Dyslectische kaas?quote:
Die gast bakt er al een heel seizoen geen zak van. Gaat hij nu stoer lopen te doenquote:
Fuszy Superjoodquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:27 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Die gast bakt er al een heel seizoen geen zak van. Gaat hij nu stoer lopen te doen
morgen 1-3
http://www.flabber.nl/lin(...)-fotomomentjes-14768quote:Tijdens het fotomomentje van een achtbaanrit staat de tijd even stil. Een mooi moment om even van te genieten.
Ach, het gaat toch om value en die was er wel degelijk imo.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:51 schreef Toefjes het volgende:
Even mijn gelijk halen. Nooit voor, of tegen Roda JC wedden
[ afbeelding ]
Ik zag het ja, 2-3, daarna rood voor Espanyol en alsnog de 3-3quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:54 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Over zieke slotfases gesproken
Rood?quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zag het ja, 2-3, daarna rood voor Espanyol en alsnog de 3-3
IF kan wel goed worden..NIF lijkt me weinig bijzonders, al heeft hij wel een aardig schot/finish zo te zien.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:58 schreef BDIL het volgende:
Krijgt Aliadiere eindelijk een IF![]()
2 goals weer 4-1 overwinning
Dat is een vrij normaal uurloon toch? Tenminste, weet niet wat het uurloon voor de jongeren is tegenwoordig eigenlijk. Wel nettoquote:Op zaterdag 13 april 2013 22:02 schreef detennismaster het volgende:
Ik heb vandaag echt veel geld verdiend met bespannen.
Morgen is de eerste competitie dag en daarom willen veel mensen nog graag een vers racket. 11 rackets bespannen en nu heb ik Parkinson en 99 euro winst. Ongeveer 6.5 uur voor gewerkt.
uuh neeeeejoh.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is een vrij normaal uurloon toch? Tenminste, weet niet wat het uurloon voor de jongeren is tegenwoordig eigenlijk. Wel netto
quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:05 schreef detennismaster het volgende:
[..]
uuh neeeeejoh.Bij de Albert Heijn verdien je 5 euro denk ik als je 18 bent.
Maar ik heb dus mijn eigen 'bedrijfje' dus ook meer loon.
KB Bespanservice staat voor je klaar.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]5 euro, wtf. Ik heb niks gezegd. Ik ga mijn racket ook maar eens laten bespannen. Deze week te druk, maar volgende week wordt het wel weer eens tijd een balletje te slaan
de bespanmasterquote:Op zaterdag 13 april 2013 22:11 schreef detennismaster het volgende:
[..]
KB Bespanservice staat voor je klaar.![]()
Ben op zoek naar een naam die wat meer catchy is. Zodra ik die heb gevonden ga ik een website bouwen en visitekaartjes laten maken.
quote:
Neequote:
Slaapzequote:Op zaterdag 13 april 2013 22:16 schreef Toefjes het volgende:
Verkoop je een hele dag niks, en zo verkoop je in 1 uur 4 IF's. Nog 145 te gaan voor ik los ben. Morgen 5 uur op want werken. Het is niet anders. Weltrusten
Hoelang is ie al uit?quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:22 schreef Kamikazie het volgende:
Godverdomme waarom doet xbox het nog steeds niet....
Al meer dan een uur.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoelang is ie al uit?
Ik kom net kijken
De problemen zijn dan ook voor mensen die proberen in te loggen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:24 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Geen last, van half 9 tot kwart over 10 gespeeld
vreemd dan, ik kom er iig niet in..quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:24 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Geen last, van half 9 tot kwart over 10 gespeeld
I knowquote:Op zaterdag 13 april 2013 22:24 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
De problemen zijn dan ook voor mensen die proberen in te loggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |