quote:Op donderdag 14 april 2011 21:55 schreef Kyara het volgende:
Samenlevingstest woensdag was niet zo goed. Onderzoek viel wel mee maar niks levends terug te vinden. Dat kon aan 2 dingen liggen: ofwel zaad niet goed of niet het juiste moment. Daarom weer bloed prikken (heb nu dus 2 megablauwe plekken op mijn armen). Uit bloed bleek niet het juiste moment dus morgen nog een keer. En ik maar denken dat die zaadcellen zo lang in leven konden blijven Nog even nagevraagd over de hoeveelheid eicellen en het leek er inderdaad op dat dat er voor mijn leeftijd te weinig zijn. Een en ander moet nog uit bloedonderzoek blijken maar waarschijnlijk heb ik dus grote kans op vroegtijdige overgang. Dus morgen nog een keer.
En inmiddels zjn we dus 2 jaar en 3 kinderen verder (en M is verwerkt rondom die samenlevingstesten....).quote:Op maandag 18 april 2011 18:07 schreef Kyara het volgende:
Nog even een updat van deze kant. Samenlevingstest vrijdag was weer negatief, weer bloed prikken. 's Middags gebeld (overigens netjes op de afgesproken tijd) met de mededeling dat het te laat was. Lijkt me sterk dat de test daarom negatief was want die van woensdag was te vroeg.
Zo bijzonder!!quote:Op zondag 14 april 2013 09:36 schreef Kyara het volgende:
Het blijft bizar hoe dingen kunnen lopen. 2 jaar geleden:
[..]
[..]
En inmiddels zjn we dus 2 jaar en 3 kinderen verder (en M is verwerkt rondom die samenlevingstesten....).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had ik ook gezien, maar het schijnt dat een gewone fiets daar wel wat van uit balans raakt. En omdat ik momenteel niet zoveel weeg durf ik dat niet zo goed. Ik wil niet omkiepen met de miniquote:Op zondag 14 april 2013 11:42 schreef Kyara het volgende:
phaidra, hier precies hetzelfde probleem met fietsstoeltje. Er zijn ook speciale mama sturen te koop. Wellicht een goedkopere oplossing dan een compleet nieuwe fiets.
Klinkt als een sprong jaquote:Op zondag 14 april 2013 12:10 schreef Zolena het volgende:
Oh nee toch niet, nou gaat ie weer blij kraaien. Oh nee toch niet ik was verdrietig...![]()
Misschien wel sprongetje.
nee, tijdens de onderzoeken spontaan zwanger geraaktquote:Op zondag 14 april 2013 10:01 schreef Troeta het volgende:
Grappig kyara. hebben jullie hulp gehad met zwanger worden of is het toch vanzelf gelukt allemaal?
Je ziet wel dat het broer en zus isquote:Op zondag 14 april 2013 14:44 schreef Sonnetje85 het volgende:
Haha Troeta![]()
En jeetje wat kan ze een hoop zeg!
Tinu, denk ook niet dat het echt een probleem gaat wordenhij vindt t vooral heel leuk om te zeggen wat ie niet wil
Balen van de rotnacht
Omen, tis idd een eigenwijsje, maar hij is zoooo leuk en wordt ook alleen maar leuker
Mango, wat een leukerd! Lekkere bolle wangen![]()
Kyara, bizar hoe het kan gaan in 2 jaar![]()
Oh en ik vond dat het op elkaar lijken wat minder werd, maar volgens mij lijken ze idd nog best.
Floris, precies 2 jaar geleden(bijna even oud dus, nou ja op 18 dagen na
)
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 april 2013 09:36 schreef Kyara het volgende:
Het blijft bizar hoe dingen kunnen lopen. 2 jaar geleden:
[..]
[..]
En inmiddels zjn we dus 2 jaar en 3 kinderen verder (en M is verwerkt rondom die samenlevingstesten....).
Nee joh dat hoeft toch niet!! Ligt gewoon aan afstand zitje-zadel!quote:Op zondag 14 april 2013 13:08 schreef Kyara het volgende:
En wat een leuke kindjes allemaal weer
Son, je meisje lijkt ook best wel op haar broer toch?
Tinu, sterkte voor je mini!
Phaidra, dat kan ik me voorstellen inderdaad. k heb een redelijk nieuwe fiets dus ga voor het mamastuur. Maar ben stiekem wel blij dat jij hetzelfde probleem had, ik voelde echt huge dat ik er niet tussen paste
Vriendin van me vindt een bakfiets echt ideaalquote:Op zondag 14 april 2013 15:37 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik twijfel over de aanschaf van een kleine bakfiets, we hebben geen tweede auto en ik zou toch wel weer wat mobieler willen zijn.
Ik heb ook maar heel even gepost. Op 30 april had ik oranje streepjesquote:Op zondag 14 april 2013 15:25 schreef _Ophelia_ het volgende:
Wat grappig, ik kan me niet eens herinneren dat we daar samen gepost hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |