en dan Vitesse tegen FC Bayern in de CL en dan staan we voor schut.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:21 schreef Crimyclown het volgende:
Een topic vol met haters rood/witten, gun Vitesse ook eens 1 jaartje succes. Volgend jaar is Bony weg en dan is het feest waarschijnlijk voorbij.
Weet ik, die kunnen zo slecht met de druk omgaan dat ze daarna gegarandeerd nog een keer punten laten liggen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:21 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nee hoor. Als PSV wint, is alles open.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
en dan Vitesse tegen FC Bayern in de CL en dan staan we voor schut.
Hoera
Als rood/groen/zwarte zeg ik "Neequote:Op zaterdag 13 april 2013 19:21 schreef Crimyclown het volgende:
Een topic vol met haters rood/witten, gun Vitesse ook eens 1 jaartje succes. Volgend jaar is Bony weg en dan is het feest waarschijnlijk voorbij.
PSV verliest nog wel punten, ja.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet ik, die kunnen zo slecht met de druk omgaan dat ze daarna gegarandeerd nog een keer punten laten liggen.
Amen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
en dan Vitesse tegen FC Bayern in de CL en dan staan we voor schut.
Hoera
Ik heb er nog eens de richtlijnen van VBL op nagelezen, en daar staat dat er fatsoenlijk met mensen om moet worden gegaan. Als men mij een kankerhomofiel zou noemen, ach ja, maar vergeleken worden met Robert Maaskant ...quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je zal er maar mee vergeleken worden.
Gratis 3 punten.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV moet volgende week tegen AZ. Spannend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |