Ik heb toch maar 1 Vitesse speler in de verdediging welke werkelijk speelt.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:05 schreef GGMM het volgende:
Tegendoelpunt Vitesse.![]()
AFCNiels Littlerabbit
Volgende week is hij weer topfit aldus dokter Tanquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij nog zo fit wordt als dat hij eerst was.
Dat is waar.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb toch maar 1 Vitesse speler in de verdediging welke werkelijk speelt.
quote:
Oh ja, dan is het positief.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geluk bij een ongeluk bij een ongeluk. Want Kalas krijgt nu ook geen punten.
Sssstquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
van der heijden maakte hands joh
Oh, Davy heeft weer eens met z'n aars gekeken. Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
van der heijden maakte hands joh
Ik ga er van uit dat vITVESSE onderuit gaat in de Kuipquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij prefereert je manager boven puntverlies van Vitesse?Laat ze er nog maar één scoren hoor
Gelukkig heb je je jinx goed opgelost.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:14 schreef GGMM het volgende:
Als Vitesse punten verspeelt ga ik gelijk m'n quote laten zien waarin ik zei dat Vitesse punten zou verspelen.
Mocht dit niet het geval zijn dan hou ik mij uiteraard akelig stil.
Wie is het nou?quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat vITVESSE onderuit gaat in de Kuip
Is eigenlijk best wel een konijnennaamquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dankzij de beste voetballer van Nederland Hupperts
Dus omdat jij het verwacht is het zo? Ok... even wat inzetten.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat vITVESSE onderuit gaat in de Kuip
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |